Skocz do zawartości

Kierownice


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1. Ale ręcznie mam sprawdzać czy czuje wystarczający opór? Czy aplikacja mi w tym pomorze? 

2. Sory ale sam nie mam jak sprawdzić (brak komputera z Windowsem), Aplikacja którą sprawdzam jest pobrania jest w kategori Drivers > DRIVERS FORCE FEEDBACK (Package 2016_TTRS_2) + Firmware ?

Opublikowano

Czytałem że T300 są awaryjne... ale skończyło się tak że przyjechałem do gościa. Wszystko miał podpięte by ją sprawdzić. Twierdził żę wcześniej grał na niej jeszcze, faktycznie była ciepła. No to podpina i nic, zero reakcji ani kalibracji ani diody... Kilka prób i dalej nic. Włączył drugą na tym samym kablu zasilającym działa... 

Więc chyba kupno używanej bez gwarancji to jest gra w rosyjską ruletkę... 

Ogólnie się zastanawiam czy nie warto kupić nowej T150 + zainwestować w pedały i shiftera... Bo jak mój pierwszy kontakt z T300 tak wygląda to ja dziękuję.

Co prawda gość kupił je w sklepie jako używaną, gdzie na ich stronie reklamują je jako powystawową i z pośród kilku sztuk które są normalne znalazłem jedną która też nie działała, sprzedawana była za 500zł.

 

Potrzebuje jej do PS4. Wcześniej miałem momo reda, potem DFGT, teraz chciałbym coś lepszego. Po wczoraj mam mega zgrzyt czy nową T150 czy używaną T300 ale jeszcze na gwarancji? Stojak mi został po DFGT... Ważnym elementem jest jak najcichsze działanie (późnym wieczorem obok w pokoju śpi żona w ciąży i synek)... Doradzicie mi coś.

Opublikowano

Jeżeli używana T300 to tak jak piszesz tylko na gwarancji. Jest zdecydowanie lepsza i cichsza od g27 a tym bardziej od dfgt.

 

Nawet gdybyś kupił T150 i lepsze pedały powinieneś być zadowolony. Wiadomo nie jest to poziom T300, ale też daje radę.

  • Plusik 1
Opublikowano

Za każdym razem jak czytam o takich kwiatkach Thrustmastera to śmieje się szeroko. Bo i ze mnie śmieją się z tego że używam topornej G29. No ale każdy swoje chwali. Są wyśmienicie działające T300RS'y ale gdy nie ma się kasy na egzemplarz gwarancyjny i potem trafiać na aukcjach trzeba było no to sorry ale trzeba usiąść raz jeszcze z kartką i długopisem w dłoni a potem spisać plusy i minusy kupowanego sprzętu. Bo żeby cichsza i precyzyjniejsza praca rekompensowała większą awaryjność to dla mnie nie argument. Przecież my gramy dla przyjemności a nie po to żeby się więcej wkurzać na sprzęt i szukać pomocy po forach internetowych. 

 

Ale biorąc pod uwagę to co napisałeś o swoich wymaganiach i najcichszym działaniu to mattaman ma racje. Lepiej nową T150 i lepsze pedały niż ryzykować T300. 

 

Ewentualnie sprawdzaj przed zakupem każdą T300 o ile jest taka możliwość u sprzedającego.

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Hej, pisze do posiadaczy G29, nie wiem czy ktoś o to pytał ale najwyżej zapytam jeszcze raz, (szukałem odpowiedzi). 

W waszej G29 też strasznie głośno pracuje FF? Jest taki ogłos jakby ząbki przeskakiwały. Dość nienaturalny. To normalne w tym modelu? Na razie grałem tylko w GT5.

Opublikowano

Ja z kolei mam pytanie co DFPro. Ostatnio mam wrażenie, że czasem prawa łopatka nie łapie i nie wchodzi bieg. Czy jest dużo roboty z rozkręceniem i skręceniem kółka? No i czy amator elektroniki sobie poradzi, żeby tam coś przeczyscić czy co tam trzeba będzie zrobić?

Opublikowano

Nagrałem filmik, słaby bo słaby ale może ktoś wyłapie. Chodzi mi o te dźwięki które są np w 26s. Wszystkie ustawienia Force feedback są na maximum, i tak jak mówiłem jest taki dziwny dźwięk przeskakiwania zębatek. 

    Z góry dzięki za odzew. 
Opublikowano

Zauważyłem że ten dźwięk pojawia się tylko przy skręcaniu w prawo gdy wyjadę poza trasę. Jak skręcam w lewo, nic takiego się nie pojawia. Ma  ktoś jakiś pomysł co mogło się ew zepsuć?  tutaj trochę lepiej słychać. Jak ustawie ffb na min dźwięk jest taki sam.

 

Opublikowano

Oficjalnie nie, ale dwie strony wcześniej winner podał nieoficjalny sposób. Także, może go przy okazji wywołam, bo miał napisać co i jak zrobić.

 

P.s.Nikt nie rozkręcał dfpro? To tak apropo mojego pytania z poprzedniej strony ;)

  • Plusik 1
Opublikowano

Dotarły dzisiaj do mnie podzespoły do budowy adaptera, to wszystko co jest potrzebne:

 

35b9v07.jpg

 

Mikrokontroler na układzie ATmega32u4 (u mnie Arduino Leonardo R3), adapter USB<->UART CP2102 i 3 przewody połączeniowe męsko-żeńskie (kabel mini-USB był w zestawie z układem).

 

Jak tylko znajdę dłuższą chwilę to zabieram się za testy. Dokładnie przetestuję, w różnych wariantach, na różnych systemach i komputerach w 3 grach: DriveClub, Project Cars i Dirt Rally (czekam jeszcze na gry).

 

Gdy wszystko posprawdzam w warunkach rzeczywistych to napiszę obszerną relację i noob-friendly poradnik DIY dla każdego kto chciałby pograć na PS4 przy użyciu swojej kierownicy.

 

Testy będę robił na G27, jeśli mi się uda to załatwię jeszcze G29 dla porównania i zrobię kompletną recenzję. Stay tuned.

Złożyłeś już to?

Ja też zastanawiam się nad tym adapterem.

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Oficjalnie nie, ale dwie strony wcześniej winner podał nieoficjalny sposób. Także, może go przy okazji wywołam, bo miał napisać co i jak zrobić.

 

P.s.Nikt nie rozkręcał dfpro? To tak apropo mojego pytania z poprzedniej strony ;)

A jest jakiś schemat Jak to złożyć ?

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Do Xone jest blizniaczy model G920. A co do tego chrobotania to moja tak sie nie zachwuje. Polecam zmniejszyc FF. I potestowac na mniejdzej sile oporu.

To to akurat wiem, ale co mi z tego, skoro mam G29, która stoi i się kurzy tylko :(

Opublikowano

Do Xone jest blizniaczy model G920. A co do tego chrobotania to moja tak sie nie zachwuje. Polecam zmniejszyc FF. I potestowac na mniejdzej sile oporu.

Ustawiałem już FF na min i to samo, coś musi być w środku nie tak. Ktoś w ogóle wie jak jest skonstruowane G27/29? Chodzi mi o to jaka część może być walnięta że tylko przy skręcie w prawo słychać chrobotanie?  W środku są dwa silniczki, może każdy odpowiada za skręt w inną strone? 

Opublikowano

U mnie G29 trzeszczała tylko w kryzysowych sytuacjach, jak np. przy najechaniu na tarkę na Brand Hatch po prawej stronie trzeciego zakrętu toru. Ogólnie przy silniejszych wibracjach kierownica lubi z siebie wydać taki trzask.

Opublikowano

No mówie mi zawsze tak hałasuje jak wyjeżdzam poza trasę i skręcam w prawo. Pewnie jakaś zębatka się obluzowała alboś coś. Na razie nie chcę rozkręcać bo może jeszcze paragon znajde.

 

Tak z innej bęczki ktoś gra na prawdziwym fotelu od auta? 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...