Skocz do zawartości

Kierownice


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

czesc.

a ja szukam kierownicy z calym osprzetem dla mojego mlodszego znajomego.

chcialbym nabyc kierownice z siedzeniem, mocowaniem na TV i glosnikami.

moze spotkal ktos, cos takiego i chcialby sie tym pochwalic?

pozdrawiam..

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

czesc.

a ja szukam kierownicy z calym osprzetem dla mojego mlodszego znajomego.

chcialbym nabyc kierownice z siedzeniem, mocowaniem na TV i glosnikami.

moze spotkal ktos, cos takiego i chcialby sie tym pochwalic?

pozdrawiam..

 

ja właśnie robię sobie stojak :D

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

czesc.

a ja szukam kierownicy z calym osprzetem dla mojego mlodszego znajomego.

chcialbym nabyc kierownice z siedzeniem, mocowaniem na TV i glosnikami.

moze spotkal ktos, cos takiego i chcialby sie tym pochwalic?

pozdrawiam..

 

ja właśnie robię sobie stojak :D

 

i jak tam projekt? moze podeslesz nam foty jakies?

polamania elektrod.

Opublikowano

Witam , przewertowałem wątki o kierach i zapodam pytania.

Czy aktualnie warto jeszcze zakupić Logi Dfpro czy juz tylko szukać Gt.Grałem na starym driving forcie, myśle że dodatkowy zapas kręcenia mi wystarczy.G-25 lub 27 to wyższa pólka i narazie sobie daruje.I druga sprawa czy dfpro jest w pełni kompatybilna z ps3, chodzi o rew.b naturalnie.Dzięki i Pozdro.

Opublikowano

Jeśli kierownica jest w dobrym stanie (a to naprawdę świetny i bardzo wytrzymały sprzęt), to jak najbardziej warto :)... oczywiście cena tez powinna być rozsądna ;). Co do kompatybilności z PS3, to nie ma absolutnie żadnych problemów, ba! kierownica sprawnie obsługuje więcej gier niż G27 :). Także jak masz okazję kupić DFP w dobrym stanie i za dobre pieniądze, to atakuj śmiało. Na pewno się nie zawiedziesz :)

Opublikowano

czesc.

a ja szukam kierownicy z calym osprzetem dla mojego mlodszego znajomego.

chcialbym nabyc kierownice z siedzeniem, mocowaniem na TV i glosnikami.

moze spotkal ktos, cos takiego i chcialby sie tym pochwalic?

pozdrawiam..

 

ja właśnie robię sobie stojak :D

 

i jak tam projekt? moze podeslesz nam foty jakies?

polamania elektrod.

 

tu pisałem : http://www.psxextreme.info/topic/85187-stojak-pod-kierownice/page__view__findpost__p__2393597

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Jeśli kierownica jest w dobrym stanie (a to naprawdę świetny i bardzo wytrzymały sprzęt), to jak najbardziej warto :)... oczywiście cena tez powinna być rozsądna ;). Co do kompatybilności z PS3, to nie ma absolutnie żadnych problemów, ba! kierownica sprawnie obsługuje więcej gier niż G27 :). Także jak masz okazję kupić DFP w dobrym stanie i za dobre pieniądze, to atakuj śmiało. Na pewno się nie zawiedziesz :)

 

Dzięki za odpowiedz co do cen to sam wiesz jak gt poszły do góry,używki na gw. poniżej 300 ciężko złapać, natomiast na pchlim jest oferta dfp około 250 cos do utargowania myślę. Na alledrogo taniej szczerze nie znajde, a obserwuje od dawna i trochę mi pasi ta oferta.Sprzęt wart myślę tej ceny?

Edytowane przez sz5car
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Mam DFP. Opłaca się ją wymienić na DFGT (nigdy na niej nie grałem, czym się różnią). Ewentualnie jeśli jestem fanem wyścigówek to czy spodoba mi się G27 i H-Shifter? Grałem troszkę na G25, ale na G27 nie, a ponoć jakość wykonania jest o wiele lepsza. Kupiłbym G25, ale dostępność bardzo słaba, a nowe g27 można wyrwać za 850zł.

 

 

PS: nie kasujcie postów....

Opublikowano (edytowane)

Szukam nowych "doznań". Jest tu ktoś kto posiada G27 i mógłby się wypowiedzieć co do jej jakości i funkcjonalności?

 

G27 i H-shifter to wyzwanie, i odrębny styl jazdy niż na shifterach przy kierownicy bez sprzęgła

 

Sekwencyjna skrzynia to banał i opanowanie jej to kilka rundek a sprzęgło+ skrzynia w układzie H to już przeniesienie nawyków z codziennego doświadczenia za kierownicą.

W przypadku GT5

- ruszanie z pół sprzęgła – jak wpadniesz w trawę lub zatrzymasz się na bandzie nie wystarczy wbić bieg i palnik bo nie ruszy tylko jak w życiu sprzęgło współpracuje z gazem .

- podczas sekwencyjnej zmiany biegów nie słychać jak sprzęgło wyje podczas redukcji przy hamowaniu silnikiem – na skrzyni w układzie H nie dość że wyje to jeszcze przy gwałtownej redukcji może spowodować uślizg (niesamowite uczucie, spotęgowane wielokrotnie w porównaniu do sekwencji)

- bieg wsteczny – małe a cieszy nie trzeba szukać /\ tylko intuicyjnie zapinasz z lewarek:)

- przejście z sekwencji na H następuje automatycznie po wciśnięciu sprzęgła (jak klepniesz manetkę wracasz do sekwencji żadnego grzebania w menu)

 

Dirt 3 tu nie będę się rozpisywał bo ma się wrażenie że G27 zostało stworzone do tej gry, prowadzenie, zmiana biegów rewelacja…w co nie wsiądziesz masz uczucie jak byś znał ten furnik na wylot niesamowita frajda z jazdy.

Jeżeli masz DFP to przesiadka na g27 podbije poprzeczkę trudności w GT5…przykładowo, wyzwanie vettela na G27 męczyłem, męczyłem i brąz, kiera mi siadła na czas naprawy wstawiłem DFP i za pierwszym podejściem srebro…to samo z licencjami, miałem 3 w sreberku odpaliłem DFP i od razu gold (może to mniejsza średnica kierownicy i lekko działające pedały?)

 

Reasumując do mega frajdy z prowadzenia samochodu G27+sprzekło+H…do super czasów DFP, ta kierownica jest ponadczasowa

Edytowane przez SM1
Opublikowano

Jeśli w GT5 i Dircie 3 gra się dobrze na kierownicy to miód. Uwielbiam te gry i jestem coraz bardziej skłonny zainwestować w G27, zwłaszcza że być może dostanę za DFP jakieś 350zł.

 

PS: Możesz opisać bardziej szczegółowo współpracę GT5 i G27? Sprzęgło itp.

Opublikowano (edytowane)

Jeśli w GT5 i Dircie 3 gra się dobrze na kierownicy to miód. Uwielbiam te gry i jestem coraz bardziej skłonny zainwestować w G27, zwłaszcza że być może dostanę za DFP jakieś 350zł.

 

PS: Możesz opisać bardziej szczegółowo współpracę GT5 i G27? Sprzęgło itp.

 

trudno opisać trzeba spróbować:)

jazda na shifterach bez sprzęgła wygląda tak http://www.youtube.c...feature=related

międzygaz i brak bezwładności kół pomiędzy zmianą biegów

 

z kolei z H-shifterem

brak miedzygazu (pisk sprzęgła wynikający z różnicy obrotowej), możliwość "zluzowania" biegu i posłuchania silnika:) na początku filmiku słychać wyraźnie ... podgazowanie i dopiero puszcza sprzęgło,

dzięki temu nawet F500 można palić gumę w miejscu:)

co jeszcze...

- lewar chodzi rewelacyjnie nie masz wrażenia że męczysz zabawkę jak to miało miejsce w G25

- pedały są twarde jak w samochodzie (w DFP nie stawiają żadnego oporu w porównaniu do g27)

- lubię śmigać bez statystyk wiec ledy przydają się podczas zmiany biegów

tyle na szybko...polecam

Edytowane przez SM1
Opublikowano

Rozumiem, że skok sprzęgła w takich grach jak Dirt i GT5 jest w pełni analogowy, a nie na zasadzie włącz/wyłącz.

na chwilę obecną tylko polyphony postarało się w tym zakresie,

w D3 śmiga się rewelacyjnie, mocno intuicyjnie for fun, pomylisz biegi i nic się nie stało;)

Opublikowano

Pewnie chodzi Ci o Porsche 911 Carrera Wheel ? Jeśli tak , to tu masz opcję full wypas:

http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/product_info.php?cPath=21&products_id=99&osCsid=482fd57f31f8fbb5ecbfae8154608271

 

Kierownica, pedały, shifter H + shifter sekwencyjny oraz stojak RennSport Wheel Stand V2. Wszystko w cenie 200 euro.

 

Natomiast co do samej kierownicy, to w zasadzie niewiele o niej wiem. Jest to model kompatybilny tylko z PS3 i PC... FF nie jest napędzany paskiem tak jak w GT2 i GT3 tylko mechanizm jest oparty na zębatkach, więc FF nie będzie juz tak naturalny jak w wyższych modelach.

Opublikowano

Zależy jeszcze co masz na myśli pisząc "zmiażdżył" :P. W DFGT FF jest mocniejszy nawet od tego w G27... tu jest kwestia tego w jaki sposób ten efekt do ciebie dociera :). Porównując to do jazdy prawdziwym samochodem, to na DFGT masz podobne wrażenia jak jazda z wywalonymi końcówkami drążków kierowniczych... na kierownice jest przenoszona cała masa stuków i puków :P. W G27 efekt ten został zredukowany poprzez zastosowanie dwóch silników, jednak problem dalej da się odczuć (dużo zależy tez od samej gry... w Dirt 2 stuki są bardzo duże). Natomiast w Fanatec'ach napędzanych paskiem tego typu problemy nie występują w ogóle ... niektórzy postrzegają to jako wadę, bo na pierwszy rzut oka kierownica kopie po łapkach łagodniej, jednak efekt jest znacznie bardziej zbliżony do tego z czym mamy do czynienia prowadząc prawdziwy samochód :)

Opublikowano

Hmm.. ciężko mi się tutaj odnieść bo autem drogowym jechałem maks 160 km/h po drodze równej jak stół, a w GT5 czy F1 takie prędkości są średnie, albo i niższe. DFGT już bardzo mi się podobało, ale ja nie mam dużych wymagań. Na Logi Drive FX jeździło mi się dobrze :)

Opublikowano (edytowane)

Logi DFGT to kawał bardzo porządnej kierownicy... na pewno będziesz z niej zadowolony :). Czasy też da się na niej kręcić nie gorsze niż na droższych kierownicach ;)

 

Hmm.. ciężko mi się tutaj odnieść bo autem drogowym jechałem maks 160 km/h po drodze równej jak stół

Do tego wystarczy kawałek standardowej (czyli dziurawej :teehee:) polskiej drogi, auto z wytłuczonym zawieszeniem i zawrotna prędkość rzędu 30 km/h. Wrażenia podobne do tego co mamy na kierownicy do konsoli :D

Edytowane przez Michał102

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...