gtfan 3 303 Opublikowano 7 lipca 2015 Opublikowano 7 lipca 2015 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 7 lipca 2015 Opublikowano 7 lipca 2015 (edytowane) Rozumiem że obecność na rynku T300, jako oficjalnej kierownicy do ps4 podświadomie ignorujesz ) Ona nie jest w pełni kompatybilna. Nie działa w menu konsoli, i menu gier. Trzeba się gimnastykować, włączać grę przy użyciu pada a dopiero w grze przełączać sterowanie na kierownicę. Co to za kompatybilność ?? WTF ?? Nie rozumiem też tego nastawienia dać się dymać ? Już pisałem że miałem dwie poprzednie kółka logitecha i wiem z czego są zrobione, gdyby nie wycofali się ze wsparcia G27 to bym nie zmieniał jej na żadnego Thrustmastera. Ale skoro wypuszczają całkowicie nową kierownice to nie widzę problemu. Cena wcale nie będzie 1749 bo sprzedałem swojego G27 za 750 zeta więc zapłace dokładnie 1000 bo 750 mam ze sprzedaży. A czy dokupić gałkę zmiany biegów to się zastanowię. Panowie, będę zadowolony Thrustmaster 300RS ma badziewne pedały i brak sprzęgła. Thrustmaster 500RS ma dobre pedały całkiem fajne ale za do manetki przy kierownicy są nieruchome, więc to mi nie pasuje. A Fanatec jest drogi w xxxx Nie nie jestem aż takim maniakiem wyścigów. Edytowane 7 lipca 2015 przez ussr Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 7 lipca 2015 Opublikowano 7 lipca 2015 Twoja wiedzą na temat T300 jest porażająca Opisałeś działanie T500, natomiast T300 jest pierwszą oficjalną kierownicą dla ps4. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 7 lipca 2015 Opublikowano 7 lipca 2015 (edytowane) T300RS ma beznadziejne plastikowe pedały. A po drugie ten mechanizm na paskach mnie zupełnie nie przekonuje. I tak samo serwis Thrustmastera przeraża, oraz sama awaryjność kierownic T300 oraz TX, problemy z kalibracją, i szybkie zużywanie się tego mechanizmu. Poczytałem opinię o tych kierownicach bo byłem już zdecydowany na zakup ale wysiadłem z tego autobusu Wolę trzymać się tradycyjnego opartego na silnikach Force Feedback. Grając na G25 i 27 nie miałem żadnych problemów z kalibracją, z silnikami, kierownica nie przegrzewała się, nie rozłączała, pedały działały należycie tak samo i gałki zmiany biegów. Byłem w stu procentach zadowolony wiec po co zmieniać? Edytowane 7 lipca 2015 przez ussr Cytuj
Krizz 541 Opublikowano 7 lipca 2015 Opublikowano 7 lipca 2015 (edytowane) Rozumiem że obecność na rynku T300, jako oficjalnej kierownicy do ps4 podświadomie ignorujesz ) taknie Odpowiedziałem prosto na pytanie Makot'a o kierę do xbox'a i jak widać podjął już decyzję - ps4 wylądowała na PT Kurde już nie mogę się doczekać aż kupię tego TX'a , do tego pedały ze sprzęgłem i shifter. Nigdy nie miałem nawet kiery z prawdziwym FF więc wrażenia będą zacne Edytowane 7 lipca 2015 przez Krizz Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 7 lipca 2015 Opublikowano 7 lipca 2015 (edytowane) Cytowałem tam ussr'a, coś poszło nie tak. T300RS ma beznadziejne plastikowe pedały. A po drugie ten mechanizm na paskach mnie zupełnie nie przekonuje. I tak samo serwis Thrustmastera przeraża, oraz sama awaryjność kierownic T300 oraz TX, problemy z kalibracją, i szybkie zużywanie się tego mechanizmu. Poczytałem opinię o tych kierownicach bo byłem już zdecydowany na zakup ale wysiadłem z tego autobusu Wolę trzymać się tradycyjnego opartego na silnikach Force Feedback. Grając na G25 i 27 nie miałem żadnych problemów z kalibracją, z silnikami, kierownica nie przegrzewała się, nie rozłączała, pedały działały należycie tak samo i gałki zmiany biegów. Byłem w stu procentach zadowolony wiec po co zmieniać? Mam T300 od października, katuje ją niemiłosiernie, żadnych problemów. A skoro nigdy nie miałeś kierownicy z napędem przenoszony paskiem to skąd wniosek że cię to nie przekonuje? Wolisz przepłacać za to samo co w G27, twój wybór, ale nie opowiadaj głupot bo jak pokazales twoja wiedza na temat sprzętu Thrustmastera jest znikoma. G29 to zwykły skok na kasę w wykonaniu Logitecha. Edytowane 7 lipca 2015 przez mattaman Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 8 lipca 2015 Opublikowano 8 lipca 2015 Ale kierując się opinią osób które zgłaszały porażające problemy z kierownicą, oraz jak działa serwis tej firmy. Ile czasu od zakupu kierownica zaczyna sprawiać problemy to mam jednak prawo mieć już wyrobione zdanie na jej temat, no i samej firmy. Więc wiesz. Thrustmaster = zaorać. Tobie trafił się dobry egzemplarz ale generalnie kierownica nie jest wcale rewelacyjna. A ja przynajmniej grałem na takiej więc nie spodziewam się niczego gorszego od G25. I jak już pisałem nie przepłacam bo G29 wyniesie mnie dokładnie 1000 zł. Nawet taniej niż obecnie nowa G27 w sklepach. Wszystko to dlatego że sprzedałem swoją G27 w dobrym momencie za przyzwoitą kwotę. Jakiś PC'ciarz kupił i jest zadowolony. Jeśli mam wymienić gry które ograłem na G25 + G27 to Gran Turismo 5 NFS Shift NFS Shift 2 Unleashed Ferrari Challenge Ferrari Race Experience Supercar Challenge WRC 3 Gran Turismo 6 F1 2011 Test Drive Ferrari Racing Legends Superstars V8 Racing Superstars V8 Next Challenge Wydaje mi się że ze pół roku po premierze G29 razem z G920 będą w stosunku ceny do oferowanej jakości i trwałości najlepszymi kierownicami na rynku. I co mi z tej całej technologii przenoszonej paskiem jak trafi mi się egzemplarz wadliwy a w serwisie jedyne co mi zaoferują to kalibracja którą wg forum producenta mogę zrobić sam ale ona nic nie pomoże. Wolę trzymać się z daleka od takiej firmy. Chcąc kupić Thrustmastera to musiałbym nabyć T500RS, dokupić dodatkową kierownicę Ferrari coś tam, taką z łopatkami za kierownicą które są ruchome razem z kierownicą. Ale cena takiego kompletu grubo przekracza 2000zł Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 8 lipca 2015 Opublikowano 8 lipca 2015 (edytowane) Ja posiadalem DFGT potem G27 i teraz T300RS. Nigdy juz bym nie wrócił do G27. G27 delikatnie mi terkotała w jedna strone jak skrecała. Pedał gazu byl rozkalibrowany i poki w niego nie przywalilem mocno to dodawał delikatnie gazu w ogole go nie uzywajac, takze z ta awaryjnoscia to tez roznie jest. W T300rs sa pedaly slabsze ale lepsze niz w DFGT. G29 to jest naciagasz kasy i napewno go nie kupie. Jak mialbym kupowac juz to tylko nowa kierownice Thrustmastera, Pasek > to cos w Logitechu. G29 to jest G27 w nowym opakowaniu gdzie jeszcze design dla mnie jest gorszy bo lubie klasyczne kolko a nie kolka jak z najnowszych supersamochodach sciete u dolu. Jeszcze dodatkowo karzą nam placic dodatkowo za ta sama skrzynie biegow co byla w G27 ; ) Mogli wypuscic dwa modele: G28 ktory byłby tylko z manetkami + hamulec i gaz oraz G29 ktory mialby to samo + sprzeglo i skrzynie ręczna. Pomimo wszystko, dla mnie najlepszy setup to T300RS + pedały od T500RS z skrzynią TH8A. Aktualnie uzywam pedałow od G27 i jak sie nadarzy jakas fajna okazja na pedały od T500rs to odrazu biore ; ) Edytowane 8 lipca 2015 przez Redmitsu 1 Cytuj
gtfan 3 303 Opublikowano 8 lipca 2015 Opublikowano 8 lipca 2015 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan Cytuj
gtfan 3 303 Opublikowano 19 lipca 2015 Opublikowano 19 lipca 2015 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 21 lipca 2015 Opublikowano 21 lipca 2015 Shifter od G27 pasuje więc na allegro można go już kupić za 70 zł a ten oryginalny od G29 kosztuje aż 259 zł. Przyciski tylko nie działają bo te na kierownicy mają priorytet. Ale to nie ma znaczenia. Ważne że działa. Cytuj
Sqtr78 1 038 Opublikowano 21 lipca 2015 Opublikowano 21 lipca 2015 Czy jest jakaś w miare porządna kierownica, której mógłbym użyć do ogrania forzy 5 i horizon 2 na xboxie one, a której cena nie przekraczałaby 800 PLN. Coś w okolicach 150 funta. dzięki Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 22 lipca 2015 Opublikowano 22 lipca 2015 Nie ma. Jest tylko Thrustmaster TX oraz Fanatec. Cytuj
Krizz 541 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Opublikowano 3 sierpnia 2015 (edytowane) Długo się nie cieszyłem moim TX'em bo wygląda na to że jest z(pipi)any Kiera normalnie się kalibruje ale gdy centruje się z lewego obrotu robi to o wiele słabiej niż z prawej strony. Nagrałem filmik jak to wygląda, kurde nie myślałem że tak szybko będę musiał walczyć z francuzami o wymianę/ naprawę. Jak już się z nimi skontaktuję( jeśli wogóle , bo strona supportu jest bardzo toporna i cały czas każe mi zrobić konto mimo że je mam) to powiedzą mi jeszcze że jest to normalna praca kierownicy.. https://www.youtube.com/watch?v=84cGr2KuKvc Sorry ale nagrywałem taboretem S3. Edytowane 3 sierpnia 2015 przez Krizz Cytuj
NewNickPL 50 Opublikowano 11 sierpnia 2015 Opublikowano 11 sierpnia 2015 Co to centrowania to: https://www.gtplanet.net/forum/threads/thrustmaster-t500rs-calibration-problem-help.194768/ * PROCEDURE TO PERFECTLY CENTER THE WHEEL1) Once the wheel is connected (and after the wheel has calibrated itself), turn the wheel completely to the left and then completely to the right.2) Next, move the wheel to its perfectly centered position.3) Simultaneously press and then release the START + SELECT + MODE buttons.4) The wheels new central value is automatically and permanently saved in the wheels internal Flash memory(note: do not repeat this procedure each time you reconnect the wheel).IMPORTANT: Be sure not to not use this procedure too often, since there are a limited number of times that changes can be written to the wheels internal Flash memory.= This procedure must be used only to modify the factory setting of the wheels central value. Cytuj
iDAK 44 Opublikowano 11 sierpnia 2015 Opublikowano 11 sierpnia 2015 (edytowane) TX'a moża często okazjonalnie wyrwać na allegro w cenie 600 -1000 zł. Jest to sprzęt, który bije na głowę każdy produkt Logitecha. Mam tu na myśli głównie samą bazę, która jest sercem kierownicy. Edytowane 11 sierpnia 2015 przez iDAK Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 11 sierpnia 2015 Opublikowano 11 sierpnia 2015 Ilość zgłaszanych problemów zdecydowanie temu zaprzecza. Logitech robił i nadal robi pancerne kierownice. Więc sorry ale technologicznie może i TX jest lepsza tylko kto chce mieć awaryjną kierownice ?? Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 17 sierpnia 2015 Opublikowano 17 sierpnia 2015 wiadomo coś o wsparciu g27 na ps4? czy nadal bezczelnie milczą? Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 17 sierpnia 2015 Opublikowano 17 sierpnia 2015 Takiego wsparcia nie będzie. Oficjalną kierownicą dla PS4 jest już G29. Jeśli G27 ma w ogóle działać to wg mnie dopiero gdy Gran Turismo 7 zacznie się sprzedawać. Cytuj
Krizz 541 Opublikowano 23 sierpnia 2015 Opublikowano 23 sierpnia 2015 (edytowane) Na ten moment nikomu nie poleciłbym kupna kiery thrustmaster'a bo całkowicie olewają sobie gwarancję - ja czekam już miesiąc na jakąkolwiek odpowiedź i nic. Zapewne wszystko przez to że w listopadzie już ją wypuścili wypuszczają nową baze TX i kładą laskę na stare egzemplarze.... (pipi)a no co za (pipi)owa firma to się w pale nie mieści, już serio lepiej zainwestować w "przestarzałego" logitecha lub mad catz'a. Edytowane 23 sierpnia 2015 przez Krizz Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 24 sierpnia 2015 Opublikowano 24 sierpnia 2015 Przykro to czytać. Ja ze swojej strony posiadaczom Xboxa doradzałbym jednak zakup G920, mając świadomość tego że Logi jednak robi pancerne kółka i nie miałem nigdy problemów z ich czterema kierownicami. Wiem że za takie pieniądze można mieć sprzęt lepszej klasy, na paskach itp. Ale jak widać w nie awaryjny egzemplarz trzeba po prostu trafić. Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 24 sierpnia 2015 Opublikowano 24 sierpnia 2015 Mi to koledzy polecili g27 do PC. Nie wiem czy sie da je zniszczyc serio swietne kolko. Cytuj
Tommy Dee 53 Opublikowano 4 września 2015 Opublikowano 4 września 2015 (edytowane) Thrustmaster w przyszlym miesiacu wypuszcza nowa kierownice T150 w cenie 170 funtow http://www.24-7gamer.com/new-thrustmaster-t150-advanced-wheels-with-all-the-fun-of-force-feedback-for-less-than-200/ Od siebie dodam, ze lepiej chyba zainteresowac sie kierownicami Fanateca bo technologia Thrustmastera, niewazne jak innowacyjna, jest po prostu zawodna. Moje T300RS po 4 miesiacach intensywnego uzytkowania ma juz dosc... Dziwne dzwieki dobiegajace ze srodka bazy kierownicy, problemy z centrowaniem po wlaczeniu konsoli, force feedback dziala jak chce - w trakcie gry raz prawie niewyczuwalny potem tak silny, ze nie idzie kierownica skrecic. Odechciewa sie grac. Mam wrazenie, ze nie jest to tylko kwestia wadliwych egzemplarzy a kwestia czasu kiedy kierownica po prostu nawali. Za duzo sie slyszy o szwankujacych T300 Edytowane 4 września 2015 przez Tommy Dee Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 4 września 2015 Opublikowano 4 września 2015 Fanatec też do najmniej awaryjnych raczej nie należy. W dodatku support u nich leży kompletnie. Wiadomo że w dzisiejszych czasach łatwiej jest zrobić szum, bo komuś coś nawala. Ja swoją T300 mam prawie rok czasu, katowana jest ostro i problemów nie mam żadnych. Mam fart? Jakoś nie wydaje mi się. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.