Skocz do zawartości

Kierownice


Rekomendowane odpowiedzi

 

Czy mógłby się wypowiedzieć jakiś użytkownik T300 jak to z awaryjnością jest?. W internetach krążą opinie że to dość awaryjny sprzęt. Stoje przez wyborem między T300 a G29, przeboleje brak sprzęgła w zestawie i prawie trzy razy droższy gearbox, ale jeśli będę się bawił co chwilę w serwisowanie to chyba lepiej wybrać sprawdzone rozwiązania Logitecha.

Awaryjność w tej kierze występuje i nie jest ona wyssana z palca, znam osobiście dwóch takich którym się z(pipi)*** ta kiera. Oczywiście możesz trafić na egzemplarz który pozwoli na bezproblemową jazdę.

Logitech od lat się nie zmienia, stare rozwiązania są niezawodne, ale porównując z rozwiązaniami Thrusta są 100 lat za murzynami, jak ci to nie przeszkadza to tylko się cieszyć :).

Ale najlepszym obecnie rozwiązaniem jest zakup T500, sprawdzona konstrukcja, uznawana za pancerną i w zestawie masz już jakieś porządne pedały a nie zabawki z T300, w sumie T300 z lepszymi pedałami przekracza kosz T500, jak dla mnie jest to jedyny obecnie najsensowniejszy zakup do kwoty niecałych 2k. Może T500 nie jest oficjalną kierownicą pod Ps4, no ale wiadome jest to, że najlepsze ścigałki znajdziemy i tak na Pc.

Różnice technologiczne między Thrumasterem a Logitecha wiem że są kolosalne i nie że mi nie przeszkadzają, zależy mi też na niezawodności. Co do T500 myślałem, ale nieruchome łopatki jakoś mnie nie przekonują.

Odnośnik do komentarza

 

 

Czy mógłby się wypowiedzieć jakiś użytkownik T300 jak to z awaryjnością jest?. W internetach krążą opinie że to dość awaryjny sprzęt. Stoje przez wyborem między T300 a G29, przeboleje brak sprzęgła w zestawie i prawie trzy razy droższy gearbox, ale jeśli będę się bawił co chwilę w serwisowanie to chyba lepiej wybrać sprawdzone rozwiązania Logitecha.

Awaryjność w tej kierze występuje i nie jest ona wyssana z palca, znam osobiście dwóch takich którym się z(pipi)*** ta kiera. Oczywiście możesz trafić na egzemplarz który pozwoli na bezproblemową jazdę.

Logitech od lat się nie zmienia, stare rozwiązania są niezawodne, ale porównując z rozwiązaniami Thrusta są 100 lat za murzynami, jak ci to nie przeszkadza to tylko się cieszyć :).

Ale najlepszym obecnie rozwiązaniem jest zakup T500, sprawdzona konstrukcja, uznawana za pancerną i w zestawie masz już jakieś porządne pedały a nie zabawki z T300, w sumie T300 z lepszymi pedałami przekracza kosz T500, jak dla mnie jest to jedyny obecnie najsensowniejszy zakup do kwoty niecałych 2k. Może T500 nie jest oficjalną kierownicą pod Ps4, no ale wiadome jest to, że najlepsze ścigałki znajdziemy i tak na Pc.

Różnice technologiczne między Thrumasterem a Logitecha wiem że są kolosalne i nie że mi nie przeszkadzają, zależy mi też na niezawodności. Co do T500 myślałem, ale nieruchome łopatki jakoś mnie nie przekonują.

 

Musiałbyś pograć u kogoś kto ma T500. Też się tego obawiałem, ale po jakimś czasie nie przeszkadza to. Te łopatki mają ok 17cm i bez problema da się grać.

 W przyszłości można zmienić obręcz na taką która manetki ma, a te z T500 daje się wymontować bez straty utraty gwarancji, nawet na stronie Thrusta jest pokazane jak je zdemontować :).

Odnośnik do komentarza

Największą wadą T500 jest brak oficjalnej certyfikacji Sony na PS4. Czy kierownica działa decydują developerzy poszczególnych gier. Póki co jest wszyscy chyba dodają jej obsługę ale ile to potrwa tego nikt nie wie (np. czy GT7 będzie ją obsługiwać). Z T300 nie ma takiego problemu wszystkie gry muszą ją obsługiwać - jest to oficjalnie certyfikowany produkt pod PS4. Jest też ciut nowocześniejsza. Niestety jej awaryjność trochę przeraża. Mi właśnie T300 padła po 1,5 roku (i nie była specjalnie używana) i mam gruby dylemat co kupić w jej miejsce. 

Edytowane przez oddball66
Odnośnik do komentarza

Ciężki dylemat, ale T300 narazie prowadzi z racji bycia oficjalnym kołem PS4 a nie ukrywam że większość czasu będzie podpięta pod konsole. Niby T500 też jest wspierana teraz w każdej grze, ale nie wiadomo co będzie za jakis czas.

 

 

@UP

Tyle nie odświeżalem strony że nie widziałem postu, ale chodzi to ten sam plus na korzyść T300

Edytowane przez gamerTHC
Odnośnik do komentarza

Największą wadą T500 jest brak oficjalnej certyfikacji Sony na PS4. Czy kierownica działa decydują developerzy poszczególnych gier. Póki co jest wszyscy chyba dodają jej obsługę ale ile to ptrwa tego nikt nie wie (np. czy GT7 będzie ją obsługiwać). Z T300 nie ma takiego problemu wszystkie gry muszą ją obsługiwać - jest to oficjalnie certyfikowany produkt pod PS4. Jest też ciut nowocześniejsza. Niestety jej awaryjność trochę przeraża. Mi właśnie T300 padła po 1,5 roku (i nie była specjalnie używana) i mam gruby dylemat co kupić w jej miejsce. 

Tu jest lista, obsługiwanych gier na Ps4

 

http://ts.thrustmaster.com/eng/index.php?pg=view_files&gid=1&fid=2&pid=316&cid=12

A czy będzie nowe GT to trzeba poczekać. Tego właśnie w konsolach nienawidzę, co generacja to najlepiej kupić nową kiere, wiadome hajs się musi zgadzać, cyckać ile się da ze społeczeństwa. 

Odnośnik do komentarza

Jestem prawie, że zdecydowany na Thrustmaster 500 RS. Dziwi mnie tylko, ze nigdzie nie ma oficjalnej informacji, ze kierownica działa z ps4? Jest to starszy model niż T300? Jestem troche zdziwiony tym, ze chce wydać kase na kierownice i nie ma na rynku kierownicy oficjalnie wspieranej przez Sony z górnej półki. Albo mamy do wyboru G29, która jak czytam jest przestarzała technologicznie, albo T300, która jest awaryjna albo T500, która jest nowoczesna, nieawaryjna ale za to nie wspierana przez Sony. Można trochę oszaleć :shout:

Odnośnik do komentarza

A czy będzie nowe GT to trzeba poczekać. Tego właśnie w konsolach nienawidzę, co generacja to najlepiej kupić nową kiere, wiadome hajs się musi zgadzać, cyckać ile się da ze społeczeństwa. 

 

Mało powiedziane. Ja mam 4 konsole i wychodzi mi na to, że powinienem mieć trzy kierownice (X360-Xbox One - PS4). Naczytałem się o tych dziwnych czipach zabezpieczających. Kusi mnie gra na kierownicy w Forza. Mam G29, która jest kopią G920 (lub na odwrót). Przez jakiś mały układ scalony nie mogę grać na X.O. Tak jak piszesz, kasa musi się zgadzać.

Odnośnik do komentarza

 

Mi właśnie T300 padła po 1,5 roku (i nie była specjalnie używana) i mam gruby dylemat co kupić w jej miejsce.

A gwarancja? Mi powiedzieli w sklepie, że dwa lata przysługuje gwarancja na tą kierownice

Kupione na firmę i niestety w tym przypadku jest rok gwarancji. Także gwarancji już nie mam.

Odnośnik do komentarza

Doradzał zakupu G29 nikomu nie będę ponieważ ludzie śmieją się z niej że taka zacofana technologicznie, a ona po prostu dostarcza mi po 3 do 4 godzin dobrej rozrywki dziennie. Ta kierownica jest chyba tylko dla osób które nie zwracają uwagi na głośniejsze silniczki zamiast cichych pasków i chcą cieszyć się sprzętem i graniem kilka lat. Żadne kółko z literką G nie sprawiało mi problemów. 

 

Wybór będzie raczej oczywisty.  :hi:

Odnośnik do komentarza

Doradzał zakupu G29 nikomu nie będę ponieważ ludzie śmieją się z niej że taka zacofana technologicznie

Kupując te same jajko, tylko w innej skorupie i w dodatku jeszcze okrojone z H-shiftera, to trudno by się z tego nie śmiali ;)

 

 Ta kierownica jest chyba tylko dla osób które nie zwracają uwagi na głośniejsze silniczki zamiast cichych pasków i chcą cieszyć się sprzętem i graniem kilka lat. Żadne kółko z literką G nie sprawiało mi problemów. 

 

Wybór będzie raczej oczywisty.  :hi:

Miałem kierownice z logi i nie mogę złego słowa o nich powiedzieć, tylko z przesiadki z dfgt na G27 nie było takiego bumu co z G27 na T500 i chyba tylko zaślepiony fanboy nie odróżni różnic jaka dzieli przepaść tych kierownic. Nie chodzi czy tam ma zębaty a ta paski, czy jedna chodzi ciszej od drugiej, tylko o samą precyzje i przyjemność. 

Wybór powinien być oczywisty jak ktoś nie chce kupować kolejnego jajka w ładniejszej skorupce, bo przesiadka z G27 na G29 jest moim zdaniem głupotą, oczywiście nie mam na myśli graczy którzy grają na Ps4 i chcą nadal pozostać przy produkcie z logi, tylko ta polityka z cyckania gracza akurat mi się nie podoba, Nie wiem czy to wina Logitecha czy Sony że G27 nie działa jak należy, ale to jest oczywiste świństwo. 

Swoją drogą stara T500 jakoś potrafi się dogadać z konsolą czego nie można powiedzieć o produkcie logitecha. 

 

 

 a ona po prostu dostarcza mi po 3 do 4 godzin dobrej rozrywki dziennie. 

Mieć tyle czasu na grę i to dziennie, to nic tylko pozazdrościć.

 

 

Do thrustmasterów można dokupić sam hamulec ręczny? Bez skrzyni biegów sobie radzę (mam t150), ale łapanie ręcznego przyciskiem na kierownicy to masakra, szczególnie przy większych kątach skrętu. Pod tym względem DFGT był lepszy. Może ktoś się bawił w samodzielne dorabianie? Ale to raczej wyższa szkoła jazdy ;]

Nie ma. Chyba kupując handbrake z Fanateca można to razem skumplować, ale tanio nie będzie. 

Pozdrawiam 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...