darkos 4 317 Opublikowano 2 marca 2021 Opublikowano 2 marca 2021 Thurstmaster nie należy do najbardziej bezawaryjnych, na tym polu przegrywa z Logitechem. Ale jak trafisz sprawny egzemplarz to technologicznie jest lepsza. Pomimo tego nie potrafię żyć z ryzykiem że coś mi pierdolnie gdy gram i będę musiał pakować i oddawać cały mechanizm w ramach gwarancji. Dlatego od wielu lat trwam wierni przy kierownicach Logitecha. Żadna nigdy mnie nie zawiodła. A zaczynałem od Momo Racing Force ale miała tylko 240 stopni skrętu i wymieniłem, ją na Driving Force PRO do gran turismo 4. A potem to już była cała seria G. Wydawało mi się że skoro podają oficjalną informację to kierownica będzie działać. Sam nadziałem się w tym roku na mega niespodziankę. Project Cars 3 nie działało z G29 na PS4 Ale to nie była wina po stronie Sony tylko po stronie producenta gry bo nie zdążył dodać sterowników do finalnego produktu i ten pojawił się dopiero w którymś tam patchu i w końcu działa. Więc może gra w którą chcesz zagrać nie wspiera tego modelu. Cytuj
jaszczoor 42 Opublikowano 3 marca 2021 Opublikowano 3 marca 2021 nie, kierownica po podłączeniu do prądu po prostu nie działała, kontrolka się nie świeciła, konsola/ PC nie rozpoznawały że cokowliek jest wpięte pod USB Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 6 marca 2021 Opublikowano 6 marca 2021 Ahaaa. Osz kur@#$@$ To współczuję. Moja G29 ma przerwy w używaniu, poleży kilka tygodni i tak na ogół 8, i podłączam pod konsolę w coś pograć z tydzień ostro i znów poleży z miesiąc. I działa jakbym używał każdego dnia. Naprawdę polecam, produkty Logitechu, chociaż sam czekam na prawdziwą kierownicę już może z GT7 się doczekam. Coś na wzór T500RS taką na wypasie ale właśnie od Logitecha. Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 6 marca 2021 Opublikowano 6 marca 2021 Mimo takiego przypadku nadal bym szedł w T300. Logi to zabytek i znacznie gorsze odczucia podczas jazdy.To już nawet T150 ma lepszy ffb. Cytuj
Sadzikkk 159 Opublikowano 10 marca 2021 Opublikowano 10 marca 2021 Wczoraj przyszedł do mnie zestaw Thrustmaster T300 RS GT oraz Kokpit NLR-S015. Opiszę pierwsze wrażenia. Kierownicę chyba każdy zna więc jest to bardzo dobry średniopółkowiec chyba najlepszy wybór do 1600 zł. Chcę opisać kokpit: Cholerstwo jest bardzo ciężkie i robi zajebiste wrażenie sztywnością i stabilnością. Składałem go uczciwie 30 minut. Jest bardzo intuicyjny jeśli chodzi o konfigurację. Zajmuje po rozłożeniu prawie cały pokój . Drżenie FF trochę przenosi sie po konstrukcji i wydaje lekkie bzyczenie ale to da sie zniwelować podkładając pod serwo filc. W zestawie jest jeszcze półka na shifter ale na razie nie ma sensu zakładanie jej, w planach mam chęć zakupić TH8A. Pozycję ustawienia kokpitu są 4 . Dwie pod F1 i dwie pod GT. Pograłem 4 godziny za kółkiem i nie odczułem zmęczenia oprócz przedramion od mocno ustawionego ff. Złożenie go w "kostkę" zajęło mi za pierwszym razem minutę i cyk do szafy. Rozłożenie trwa trochę dłużej ze dwie minuty maks. Świetne rozwiązanie dla kogoś kto ma dzieciaki w domu, brak osobnego pokoju na takie "zabawki" i ma ochotę raz na jakiś czas pośmigać Całość waży jakieś 25-30 kg z kierownicą 1 2 Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 10 marca 2021 Opublikowano 10 marca 2021 Jakoś nie przekonuje mnie ten typ foteli ala poddupek dla wędkarza. Cytuj
Gość kufir Opublikowano 10 marca 2021 Opublikowano 10 marca 2021 Mnie też nie, dlatego dziś składam Next Level Challenger za 999 zł Czy skrzynia zmiany biegów TH8A podłącza się do kierownicy czy do USB ? Cytuj
Sadzikkk 159 Opublikowano 10 marca 2021 Opublikowano 10 marca 2021 (edytowane) Też miałem takie wątpliwości, ale naprawdę jest bardzo komfortowy. Jak się na niego usiądzie to nie ma się wrażenia jakby się działo się na leżaku czy stołku wędkarskim. Też bym się skusił na coś stacjonarnego gdybym miał na to miejsce Edytowane 10 marca 2021 przez Sadzikkk Cytuj
Gość kufir Opublikowano 10 marca 2021 Opublikowano 10 marca 2021 2 minuty temu, Sadzikkk napisał: Też miałem takie wątpliwości, ale naprawdę jest bardzo komfortowy. Jak się na niego usiądzie to nie ma się wrażenia jakby się działo się na leżaku czy stołku wędkarskim. Zatem miłego grania Ja napiszę jak spisuje się Chelenger za jakiś czas. Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 10 marca 2021 Opublikowano 10 marca 2021 Mnie też nie, dlatego dziś składam Next Level Challenger za 999 złZ jaką kierą? Daj znać jak się sprawdza. Cytuj
Gość kufir Opublikowano 11 marca 2021 Opublikowano 11 marca 2021 Więc kilka słów o Kokpit Next Level Racing NLR-S016 CHALLENGER do kupienia za 999 zł w Ole Ole (normalna cena to 1300 - 1500 zl) + mata antypoślizgowa Next Level Racing NLR-A005 Pierwsze wrażenia: - Pracuje jako kontroler spoin i już na pierwszy rzut oka widać, że mamy do czynienia z produktem wykonanym starannie. Wszystkie spoiny pięknie wykonane, zeszlifowane, wszystkie elementy pomalowane czarną, matową, "chropowatą" farbą na której po składaniu nie została an jedna rysa gdy elementy podczas montażu ocierały się o siebie. Wszystkie gwinty idealnie nagwintowane, precyzyjnie nawiercone otwory itp. Czytelna Instrukcja w języku PL, w zestawie mnóstwo śrub, nakrętek itp (w posegregowanych pudełeczkach), w tym wiele zapasowych. Do tego producent zadbał o dostarczenie odpowiednich imbusów, kluczy jak i o to aby wszystkie śruby były nasmarowane to samo tyczy przekładni do regulacji fotela (tył - przód). Na prawdę po rozpakowaniu z pudełka elementów do składania mówi się WOW ! Aha. W zestawie jest jest podpórka pod skrzynie biegów, można ją zamontować koło kierownicy lub przy fotelu (z lewej lub prawej stronie) - Sam montaż zajmuje troszkę czasu, ale jeśli chcemy później cieszyć się fajna grą aby nic nie stukało, nie drgało itp trzeba staranie wszystko poskręcać. Mnie zajęło to około 3 godzin. I tak NIC się nie ruszą, nic nie drga podczas jazdy itp (Na Filmach na Youtube pokazują jak to się rusza fotel czy profil na której jest zainstalowana kierownica) Otóż NIC się nie rusza ale to kwestia odpowiedniego poskręcania zestawu. A z tym jak już wspomniałem, nie ma większego problemu, wszystko ze sobą super pasuje. Jedynie trzeba pamiętać aby śruby dokręcać na przemiennie z odpowiednią siłą aby pozbyć się ewentualnych naprężeń i nienaturalnych odgięć skręcanych elementów. To niby nie zauważalne kwestie ale one właśnie decydują o tym czy później wszystko jest stabilne czy coś drga i się rusza. Panowie na Youtube chyba o tym zapomnieli i w pośpiechu skręcali wszystko do recenzji albo nie wiedzieli jak się prawidłowo skręca konstrukcję. Dla niektórych może to być wiedza tajemna. - Konfigurowanie zestawu. Do kokpitu podpinałem kierownice T150 oraz padała Thrustmaster T3PA. Samo ustawienia odległości pedał , kąta nachylenia itp zajmuje też troszkę czasu. W przypadku T3PA jest przewidziana (ze względu na dostępne otwory na płycie podłogowej) tylko jedna możliwość przykręcania ich do tej płyty (na 3 śruby). Jednak cały czas mamy możliwość ich wyregulowania w pozycji przód- tył , czy o kąt nachylenia. Kierownicę przykręcamy bez problemów do stojaka. I tutaj kolejna miły detal. Producent zadbał o profesjonalne zaczepy którymi możemy kable przyczepić do profili aby nić nie latało, odstawało i nie przeszkadzało podczas jazdy. Można to rozwiązać samemu stosując trytytki ale producent zadbał o to abyśmy nie musieli korzystać z niczego swojego. Mam 183 cm i zarówno ja, jak i mój syn 140 cm bez problemów znaleźliśmy swoje ustawienie do którego zmieniamy tylko pozycje fotela bez przestawiania kierownicy czy pedałów. Kierownice można podnieść do góry oraz zmienić jej kąt przykręcenia (nie ma możliwości zmiany przód - tył) ale ja używam jej na najniższej opcji. Nie wiem dla kogo przewidziana jest regulacja góra- dół bo po wyciągnięciu jej na maksymalną możliwą do grania opcje zasłania ona pół TV. Tutaj chyba można było wywiercić i nagwintować więcej otworów aby zapewnić większy stopień regulacji. Można to jednak zrobić samemu jakby ktoś się uparł ja przy naszych wzrostach nie korzystam z tej regulacji zupełnie. - Fotel wykonany z Alcantary, a tak przynajmniej pisze producent. Tutaj mam póki co jedyne zastrzeżenia. Tzn. Fotel jest bardzo wygodny, fajnie nisko się siedzi i czujemy się jak w samochodzie. Prócz regulacji (przód - tył) można też regulować 3 stopniowo kąt nachylenia. Pierwsza opcja to fotel odgięty do tyłu, czujemy się wtedy jak na leżaku, druga opcja to na 90 stopni wtedy też jest nie wygodnie więc jedyna słuszna opcja to wersja pośrednia. Wtedy siedzimy naturalnie. I tutaj też jak się dobrze poskręca NIC się nie rusza. Jednak po pierwsze materiał z którego wykonany jest fotel łapie każdą nitkę każdy śmieć itp. więc utrzymanie go w czystości będzie troszkę uciążliwe ale do zaakceptowania. Po drugie regulacja kąta nachylenia jest kłopotliwa, tzn musimy regulować to z jednej i z drugiej strony. Na szczęście raz wyregulowany fotel zostaje raczej już na "stałe". Regulowanie posuwu tył-przód odbywa dokładnie tak jak w samochodzie o szerokiej możliwości opcji. I rzecz najważniejsza , mam wrażenie że materiał poszycia jest bardzo cienki lecz miły w dotyku. Nie wiem czy nie będzie miał tendencji do przecierania się i nie trzeba będzie pomyśleć o jakimś pokrowcu. A szkoda bo fotel jest ładnie wykonany i ma kilka smaczków w postaci otworów przy głowie czy czerwonego napisu "Challenger" z tyłu. - Do zestawu producent dokłada firmową smycz na klucze, oraz kilka naklejek który przyklejamy na zestaw. - Naklejki te ładnie komponują się kolorystycznie z takim samym logo na macie antypoślizgowej Next Level Racing NLR-A005. Logo maty jest miedzy kierownicą, a pedałami więc jest ładnie eksponowane. Mata o wymiarach 1650 x 600 mm dobrze spełnia swoją role, materiał użyty to chyba ten sam materiał który mamy w wersji letniej dywaników samochodowych. Łapie też paprochy a od spodu ma gumowe wypustki które zabezpieczają przed ślizganiem się maty na parkiecie. I tutaj ponownie, na internecie można wyczytać że te wypustki mogą porysować parkiet. Ehhh nie sądzę aby mata służąca do zabezpieczenia parkietu mogła go uszkodzić no chyba że mamy bardzo delikatne panele. W moim przypadku na parkiecie leży super i cały zestaw nie poruszy się nawet o 1 mm Całość troszkę waży (około 30 kg) więc przesuwanie tego zestawu czy przenoszenie na pewno jest kłopotliwe ale za to dostajemy świetnie wykonany produkt, ładnie wyglądający i mam nadzieje praktyczny. To pokażą kolejne miesiące. Tymczasem ja zabieram się za testowanie. zestawu w Dirt 2.0 Cytuj
Gość kufir Opublikowano 13 marca 2021 Opublikowano 13 marca 2021 Używacie jakiś rękawic do kierownicy? Coś polecacie? Cytuj
gtfan 3 212 Opublikowano 14 marca 2021 Opublikowano 14 marca 2021 (edytowane) . Edytowane 13 sierpnia 2022 przez gtfan Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 25 marca 2021 Opublikowano 25 marca 2021 On 3/13/2021 at 7:37 PM, kufir said: Używacie jakiś rękawic do kierownicy? Coś polecacie? Rękawiczki rowerowe najlepsze. Wersja z długimi palcami. Najlepiej takie z przewiewnego materiału na zewnętrznej części dłoni a zamszowym wnętrzem tam gdzie trzymamy kierownice. Ja używam takich. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 3 maja 2021 Opublikowano 3 maja 2021 Czy ktoś z was miał problem z Thrustmaster TX na Xboxie/PC polegający na rozłączaniu się kierownicy w trakcie jazdy? Zdarza się to w bardzo randomowych momentach, czasem raz na godzinę a czasem co 5 minut, najgorsze ze odłączenie/podłączenie kabla nie pomaga, kierownica się uruchamia z powrotem kiedy jej się zachce. Niby jest mowa o tym że kierownica może się wyłączać w momentach przegrzania ale po pierwsze nigdy tak się wcześniej nie działo nawet przy wielogodzinnych sesjach, po drugie, sama kolumna kierownicy nie jest nagrzana nic a nic a wiatrak chodzi dość wyraźnie. Grałem w GRIDa 2019 i Forzę 7. Co ciekawe w momencie kiedy kiera się wyłącza to odparowują się w tym samym momencie również inne akcesoria (słuchawki i kontroler) na parę sekund by znowu się połączyć. Zastanawiam się czy to nie problem połączenia z Series X bo przy One X nigdy czegoś takiego nie było, ewentualnie czy znowu to nie jest wina kabla a raczej tej dziadowskiej końcówki którą kiedyś już raz wymieniałem. Póki co napisałem ticketa do Thrustmastera, zamówiłem końcówkę kabla a jutro zrobię update firmware żeby spróbować wyeliminować problem. Cytuj
Gość kufir Opublikowano 6 maja 2021 Opublikowano 6 maja 2021 Maja T150 ma podobny problem tzn. podczas grania działają pedały, przyciski na kierownicy ale nie samochód nie skręca gdy skręcamy kierownicą. Kombinowałem z kabelkami . wciskałem ponownie, dociskałem mocniej itp itd. Sprawa okazała się banalnie prosta do rozwiązania... Najpierw muszę włączyć kierownicę a dopiero w drugiej kolejności konsolę i problem zniknął. Może u Ciebie też zadziała. Cytuj
Matt Diemon 0 Opublikowano 19 maja 2021 Opublikowano 19 maja 2021 (edytowane) Cześć Zastanawiam się nad T50, T300 i G29. Prześledziłem wszystkie wątki, ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na pytanie. Czy kierownica z trzema pedałami, bez skrzyni biegów ma jakikolwiek sens? Przecież zmiana biegów będzie automatyczna lub przy pomocy manetek Po co więc sprzęgło? W T50 kusi mnie dobra jakość, lepszy FF niż w G29, ale znowu krytykują pedały (ilość i plastik). Znowu T300 a lepszą jakość, trzy pedały, ale na tym się kończy. Skrzynia i hamulec to dodatkowe 1000 zł. (+ 3 pedały w sytuacji kupna T150). G29 zdecydowanie najładniejsza, ma trzy pedały, ale najgorszy FF (podobno przeskakuje, gdy się szybko kręci), ale znowu skrzynia jest tania, podobnie jak hamulec ręczny. Dlatego czy jest sens wydawać 1500 zł za kierownicę z trzema pedałami, gdy się z nich nie będzie korzystać? W Takim Dirt 2.0 hamulec ręczny jest konieczny, po co więc wydawać pieniądze na kierownicę, w którą nie da się zagrać w wiele gier? Przynajmniej ja tak rozumiem. Edytowane 19 maja 2021 przez Matt Diemon Cytuj
gtfan 3 212 Opublikowano 19 maja 2021 Opublikowano 19 maja 2021 (edytowane) . Edytowane 15 sierpnia 2022 przez gtfan Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 19 maja 2021 Opublikowano 19 maja 2021 8 hours ago, Matt Diemon said: Cześć Zastanawiam się nad T50, T300 i G29. Prześledziłem wszystkie wątki, ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na pytanie. Czy kierownica z trzema pedałami, bez skrzyni biegów ma jakikolwiek sens? Przecież zmiana biegów będzie automatyczna lub przy pomocy manetek Po co więc sprzęgło? W T50 kusi mnie dobra jakość, lepszy FF niż w G29, ale znowu krytykują pedały (ilość i plastik). Znowu T300 a lepszą jakość, trzy pedały, ale na tym się kończy. Skrzynia i hamulec to dodatkowe 1000 zł. (+ 3 pedały w sytuacji kupna T150). G29 zdecydowanie najładniejsza, ma trzy pedały, ale najgorszy FF (podobno przeskakuje, gdy się szybko kręci), ale znowu skrzynia jest tania, podobnie jak hamulec ręczny. Dlatego czy jest sens wydawać 1500 zł za kierownicę z trzema pedałami, gdy się z nich nie będzie korzystać? W Takim Dirt 2.0 hamulec ręczny jest konieczny, po co więc wydawać pieniądze na kierownicę, w którą nie da się zagrać w wiele gier? Przynajmniej ja tak rozumiem. W przypadku G29, G923 ma to sens. Bo i tak za jakiś czas możesz dokupić dźwignię zmiany biegów, nie koniecznie od G29 ale np. od G27 lub G25 bo pasują. Do tego można dokupić wajchę hamulca ręcznego, podłącza się ją do pada, w tym przypadku Dual Shock 4. To działa tak że jeśli pociągniesz za wajchę to emuluje to wciśnięcie kółka na padzie gdzie najczęściej umiejscowiony jest hamulec ręczny. Np. w GT Sport, czy też w serii WRC, Dirt.. Używając tylko łopatek na kierownicy nie ma sensu pchać się w sprzęgło, czyli trzeci pedał. Wiele gier ograłem bez sprzęgła pomimo że mam je Logitechu od czasów G25. Ale przyszedł czas że zacząłem uczyć się używać sprzęgła w grach i doceniać taką opcję. Cytuj
Chmielinski 212 Opublikowano 21 maja 2021 Opublikowano 21 maja 2021 Jaka jest różnica między T300 Alcantara a T300RS GT? Z tą drugą miałem do czynienia i w sumie była fajna, ale to gumowate koło mi przeszkadzało. Wersja z kołem 599XX wydaje się być tutaj lepsza. Chodzi tylko o to, że T300RS GT ma koło z przyciskami z symbolami pod Playstation? Cytuj
gtfan 3 212 Opublikowano 22 maja 2021 Opublikowano 22 maja 2021 (edytowane) . Edytowane 15 sierpnia 2022 przez gtfan Cytuj
jaszczoor 42 Opublikowano 29 lipca 2021 Opublikowano 29 lipca 2021 Wracając jeszcze do tematu którą kierownice wybrać g29 czy t300 rs tak sie złozyło, że po ograniu na g29 dobrych parudziesięciu godzin, parutygodniowej przerwie przerzuciłem się na t300 rs i teraz mam pare spostrzeżeń po parunastu godzinach. Jeśli chodzi o granie w GTS (i pewnie w inne torówki ale tu nie chce sie wypowiadać bo nie grałem) osobiście niekoniecznie dopłacał bym różnice tych paruset złotych do t300 rs (mowie o wersji z pedałami t3pa) Sama kultura pracy w grach gdzie nie musimy jakoś szczególnie szybko kręcić kółkiem jest wdł mnie podobna z korzyścią dla t300 rs natomiast różnica w pedałach jest wdł mnie dosyć spora na korzyść g29. Nawet nie chce myśleć jak działają te pedały z podstawowej wersji t300. Ten stożek do hamulca działa dla mnie nienaturalnie więc co można zrobić i co polecam? Albo kupić t300 z tymi podstawowymi dwoma pedałami i dokupić te jeszcze lepsze albo ja kupiłem na allegro do pedału hamulca i gazu to:https://allegro.pl/oferta/t3pa-spring-mod-thrustmaster-simracing-amortyzator-10440392451?snapshot=MjAyMS0wNy0xOFQxNDoyOTo1MC43NTRaO2J1eWVyO2U0YmJkYmI4OWM3ZWI0ODQyMGNiMjdiZTFmODYwNDU5N2E1ZjM0NGRkNTZlMmFlYTc5MzEyNmIyYWY4NTRhOTg%3D i teraz odczucia są duuużo lepsze. Myśle, że nawet minimalnie lepsze niż w pedałach od g29. Na poczatku napisałem, że nie dopłacał bym paru stów do g29 ALE im więcej gram na t300 tym bardziej doceniam jak naturalniej ta kierownica się zachowuje więc... może jednak warto. To też rzecz subiektywna ile dla kogo ta różnica w cenie jest duża a ile nie. Natomiast osobną kwestią są dla mnie szutrówki. Włączając dirt rally 2 na g29 odrzuciło mnie od niej tak bardzo, że próbowałem pare razy, zmieniałem ustawienia i dalej czułem że w rękach mam coś bardzo nienaturalnego działającego na jakiegoś rodzaju silniczku którego nie czuć w normalnym aucie. W t300 w dircie nie zmieniając żadnych ustawień od razu poczułem że to jest to. Szybkie kontry, obroty na zakrętach itp czuć bardzo naturalnie. Do tego możliwośc szybkiej zmiany skrętu kierownicy też robi robote na krętych OSach. Jedyne co mi teraz brakuje w takim dirt rally to lewarek hamulca ręcznego. Kojarzycie czy jest jakaś sensowna alternatywa dla sparco kosztującego ponad 1000zł? Widziałem, że są urzadzenia podpinane do pada od ps4 ale że gram na ps5 to nie chciał bym później sytuacji że w grach już pisanych pod ps5 to nie zadziała Cytuj
Gość kufir Opublikowano 16 sierpnia 2021 Opublikowano 16 sierpnia 2021 Cytat Jedyne co mi teraz brakuje w takim dirt rally to lewarek hamulca ręcznego. Kojarzycie czy jest jakaś sensowna alternatywa dla sparco kosztującego ponad 1000zł? Widziałem, że są urzadzenia podpinane do pada od ps4 ale że gram na ps5 to nie chciał bym później sytuacji że w grach już pisanych pod ps5 to nie zadziała Podpinam sie pod pytanie Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 21 sierpnia 2021 Opublikowano 21 sierpnia 2021 On 8/16/2021 at 10:39 AM, kufir said: Podpinam sie pod pytanie On 7/29/2021 at 11:04 AM, jaszczoor said: Wracając jeszcze do tematu którą kierownice wybrać g29 czy t300 rs tak sie złozyło, że po ograniu na g29 dobrych parudziesięciu godzin, parutygodniowej przerwie przerzuciłem się na t300 rs i teraz mam pare spostrzeżeń po parunastu godzinach. Jeśli chodzi o granie w GTS (i pewnie w inne torówki ale tu nie chce sie wypowiadać bo nie grałem) osobiście niekoniecznie dopłacał bym różnice tych paruset złotych do t300 rs (mowie o wersji z pedałami t3pa) Sama kultura pracy w grach gdzie nie musimy jakoś szczególnie szybko kręcić kółkiem jest wdł mnie podobna z korzyścią dla t300 rs natomiast różnica w pedałach jest wdł mnie dosyć spora na korzyść g29. Nawet nie chce myśleć jak działają te pedały z podstawowej wersji t300. Ten stożek do hamulca działa dla mnie nienaturalnie więc co można zrobić i co polecam? Albo kupić t300 z tymi podstawowymi dwoma pedałami i dokupić te jeszcze lepsze albo ja kupiłem na allegro do pedału hamulca i gazu to:https://allegro.pl/oferta/t3pa-spring-mod-thrustmaster-simracing-amortyzator-10440392451?snapshot=MjAyMS0wNy0xOFQxNDoyOTo1MC43NTRaO2J1eWVyO2U0YmJkYmI4OWM3ZWI0ODQyMGNiMjdiZTFmODYwNDU5N2E1ZjM0NGRkNTZlMmFlYTc5MzEyNmIyYWY4NTRhOTg%3D i teraz odczucia są duuużo lepsze. Myśle, że nawet minimalnie lepsze niż w pedałach od g29. Na poczatku napisałem, że nie dopłacał bym paru stów do g29 ALE im więcej gram na t300 tym bardziej doceniam jak naturalniej ta kierownica się zachowuje więc... może jednak warto. To też rzecz subiektywna ile dla kogo ta różnica w cenie jest duża a ile nie. Natomiast osobną kwestią są dla mnie szutrówki. Włączając dirt rally 2 na g29 odrzuciło mnie od niej tak bardzo, że próbowałem pare razy, zmieniałem ustawienia i dalej czułem że w rękach mam coś bardzo nienaturalnego działającego na jakiegoś rodzaju silniczku którego nie czuć w normalnym aucie. W t300 w dircie nie zmieniając żadnych ustawień od razu poczułem że to jest to. Szybkie kontry, obroty na zakrętach itp czuć bardzo naturalnie. Do tego możliwośc szybkiej zmiany skrętu kierownicy też robi robote na krętych OSach. Jedyne co mi teraz brakuje w takim dirt rally to lewarek hamulca ręcznego. Kojarzycie czy jest jakaś sensowna alternatywa dla sparco kosztującego ponad 1000zł? Widziałem, że są urzadzenia podpinane do pada od ps4 ale że gram na ps5 to nie chciał bym później sytuacji że w grach już pisanych pod ps5 to nie zadziała Wpiszcie w google PS4 Hydrołapa proste urządzenie ale działa zgodnie z założeniem. Cytuj
jaszczoor 42 Opublikowano 31 sierpnia 2021 Opublikowano 31 sierpnia 2021 (edytowane) pytanie tylko czy będzie to działać z grami pisanymi już pod ps5 co nie jest takie oczywiste edit: taką odpowiedź dostałem witam, urządzenie działa na zasadzie kompatybilności wstecznej i wymaga do uruchomienia pada ps4 Edytowane 31 sierpnia 2021 przez jaszczoor Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.