darkos 4 339 Opublikowano 12 marca 2022 Opublikowano 12 marca 2022 17 hours ago, Hubert249 said: Hej a to nie ty pisałeś kilka stron temu, że po co Fanatec? Tak do byłem ja, za co gryzę się teraz w język ale z zadowoleniem. Przez te wszystkie lata wiernie tkwiłem przy Logitechu. Miałem ich wszystkie kierownice od Momo poprzez Driving Force GT, Driving Force Pro, potem G25, G27, G29 pomijając G923 bo uznałem że to jest przegięcie. Przesiadając się z Driving Force Pro na G25 poczułem kolosalną różnicę w jakości wykonania i w wyposażeniu. Nagle gałka zmiany biegów nie była już przytwierdzona do kierownicy, mogłem ją przymocować dalej, bliżej z prawej z lewej strony i biegi można było pokrętłem ustawić albo w układ H lub sekwencyjnie, do tego nowe pedały ze sprzęgłem. Kolosalna zmiana, Potem podczas przesiadki z G25 na G27 okazało się że biegi zaliczyły downgrade bo nie było już sekwencji i pozostał układ H. Ale sama kierownica zyskała kilka dodatkowych przycisków, które wykorzystywałem grając w GT5 i NFS Shift'y i gry od System 3 czyli Ferrari Challenge Trofeo Pirelli i Supercar Challenge. Niestety okazało się po premierze PS4 że G27 nie działa z konsolą i Logitech zamiast wydać łatkę dla PS4 poprostu chce zarobić wydając kolejny model G29, siłą rzeczy wtedy chciałem mocno grać na kierownicy w Drivecluba więc kolejny raz przesiadałem się z G27 na G29 dając Logitechowi zarobić jak się okazuje po raz ostatni ponieważ zamiast wydać coś nowego podczas premiery GT7 oni zrobili coś niezrozumiałego, i wypluli coś co nazwali G923, dwa motorki imitujące drgania silnika ??? ale w takiej samej kierownicy co G29 No cóż uznałem że taka przesiadka bo przecież nie wyraźny upgrade sprzętowy nie jest mi potrzebny i olałem G923 bo to przecież ta sama kierownica co moje G29 tyle że z dwoma irytującymi silniczkami Przez te wszystkie lata grania pojawiały się kolejne alternatywy dla taniego Logitecha, droższe alternatywny, lepsze technologicznie, bardziej precyzyjne. Thrustmaster, Fanatec ale czytając na forach opinie na temat problemów z kalibracją, gwarancją i czasami awaryjnością bałem się zwyczajnie zmiany z tego względu że żaden przez mnie posiadany Logitech nigdy mnie nie zawiódł. Lata mijają a ja patrząc na te profesjonalne systemy do simm racingu stwierdzam że pora przeżyć ponownie szok przesiadki z zabawki, którą dziś jest G29 na coś pro porządnego czyli Fanateca. Opinie ludzi, którzy dokonali takiej zmiany są całkowicie zgodne, wszyscy są zachwyceni (kto by kurwa nie był wydając blisko 5 tysi na samą kierownicę gdzie za G29 płacisz 1/3 tej ceny) Nie spotkałem się jeszcze z opinią typu, "wiecie wydałem 5 tysi na kierownice ale nie jestem zadowolony, bo jest do dupy i wyszedłem na durnia." Dodatkowym bodźcem do zmiany jest oczywiście fakt że już posiadam Xboxa i Assetto Corsę Competizione więc pora mieć jedną bazę do dwóch konsol. No i oczywiście premiera Gran Turismo 7Wyscigówki to nadal moje hobby, wracam z roboty, coś zjem, siadam przed kierownicę i gram. Odką pojawiło się GT7 i zaliczam licencje to zrzuciłem dwa kilogramy, to dobry workout niby siedzisz sobie na dupie i machasz rękoma ale jednak ciało i mięśnie pracują. Kolejna rzecz to oczywiście moje stanowisko gdzie mam zamontowany fotel i kierownicę, kupiłem profile aluminiowe 40x40 i 40x80 więc będę wszystko składać jakby od nowa, ale zabiorę się za to dopiero w następny weekend w sobotę i niedzielę. Muszę jeszcze kupić płyty meblowe na wymiar, jedna pod fotel i pedały, druga na blat pod kierownicę i trzecią do zamontowania telewizora. Wszystko sobie dokładnie pomierzę, powiercę, próbnie skręcę, zrobię porządne montowanie kabli tak aby nie wisiały sobie byle jak. Potem przywiozę do mieszkania w kawałkach i na gotowo zamontuję. Dobrze że mam w tygodniu dużo roboty to nie będę tyle myśleć o tym żeby się zabrać za to wszystko ale gdy nadejdzie weekend. 3 Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 12 marca 2022 Opublikowano 12 marca 2022 Fajnie, że są jeszcze takie świry z pasją Cytuj
bocieque 123 Opublikowano 12 marca 2022 Opublikowano 12 marca 2022 Ja upalam simy od prawie 20 lat, niestety z wieloma długimi przerwami. Pierwsza dobra kiera jaką miałem przez wiele lat to Logi DFGT. Później przeszedłem na Thrustmastera t300rs. Używany kilka lat bez problemów. Względem Logi, kierownica była szybsza (szybciej sama kontrowała), zdecydowanie lepiej wykonana, ffb bardziej szczegółowy i mocniejszy. Deadzone w środkowej pozycji znacznie mniejszy niż u Logi. No i w końcu brak strzelania, terkotania i skrzypienia. Od paru miesięcy mam Fanateca CSL DD 8nm plus pedalsy clubsport v3 i 2 obręcze (formula v 2.5 oraz clubsport RS). T300rs był fajnie wykonany, ale dalej przypominał zabawkę. W przypadku Fana takiego uczucia już nie ma, przynajmniej jeśli chodzi o obręcze serii clubsport. Na t300 było słychać jeszcze szmer pasków (znacznie cichszy niż zębatki Logi), tak tu zupełna cisza w czasie działania. Kontry zdecydowanie szybsze niż w poprzednich kierach, mocy i szczegółów jakie przekazuje więcej. Wszystko działa bardziej bezpośrednio, natychmiastowo. Choć mając podpiętą obręcz RS clubsport 32cm, mocy kapkę mi brakowało. Zmieniając jednak na formula v2.5 która jest pół kilo lżejsza, powera jest dla mnie wystarczająco. O pedalsach nawet nie piszę, bo ciężko w ogóle porównać to co był w t300rs do clubsport v3, totalnie co innego. 3 Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 15 marca 2022 Opublikowano 15 marca 2022 Ja z kolei zamontowałem hamulec ręczny nie każda gra supportuje analogowy hamulec ręczny (np. w Forza Horizon 5 nie działa, za to w FH4 już tak). Przyjemny feeling ma, jedyne co to ta pianka na rączce jest niskiej jakości. Cała reszta to metal. Zamontowane tez mody do hamulców. Damper kit wypada przeciętnie, no jest zwiększony opór i można go sobie dozować, aczkolwiek większej różnicy to nie robi. Jako że jeżdżę w butach to chciałem po prostu czuć coś więcej. Za to brake perfomance kit czyli w zasadzie nowe gumki (nie widać tej zmiany od zewnątrz) zrobiły różnice na hamulcu, powrót hamulca wydaje się taki bardziej, naturalny, mięsisty? Ciężko to opisać niestety. Następny upgrade tego Riga to będzie kolejne zapewne universal hub v2 do xboxa wraz z jakimś kołem obszytym skórą albo alcantarą, coś jak poniżej 2 Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 17 marca 2022 Opublikowano 17 marca 2022 i jak @darkos, sprzęt dotarł? Ja za to zmieniłem koncepcję z hamulcem ręcznym - odwróciłem dźwignię i przymocowałem hamulec z lewej strony. skrzyni biegów, bliżej fotela, jednak do driftu i rajdówek hamulec ręczny musi być jak najbliżej 1 Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 17 marca 2022 Opublikowano 17 marca 2022 Tak. Dostałem już paczuszki od Fanateca. Dziś rozłożyłem swój stary stelaż pod fotel i będę w weekend składać nowy mocniejszy. Musiałem pokupować nowe płyty, kilka śrub i nakrętek, Mam nadzieję że w Sobotę wieczorem uda mi się uruchomić GT albo Assetto Corse już na GT DD. Spoiler Było Stary stelaż na rurach PCV. Pod G29 dawał spokojnie radę ale wątpię żeby wytrzymał Direct Drive więc będzie nowy aluminiowy. 1 Cytuj
RIfuk 71 Opublikowano 17 marca 2022 Opublikowano 17 marca 2022 Chłopaki dwa pytania dot T300RS. Podczas grania w Dirta kilka razy na wyścig słyszę takie „puk” wydobywające się z kierownicy. To normalne ? Drugie pytanie. Podczas szybkiego kręcenia kierownica słyszę jakby coś latało w prawej manetce ( jest odkręcona dobrze ), gdy kręcę ale jak trzymam wciśnięta nic nie słychać. Tez tak macie ? Cytuj
kaktusr 32 Opublikowano 17 marca 2022 Opublikowano 17 marca 2022 3 godziny temu, darkos napisał: Tak. Dostałem już paczuszki od Fanateca. Dziś rozłożyłem swój stary stelaż pod fotel i będę w weekend składać nowy mocniejszy. Musiałem pokupować nowe płyty, kilka śrub i nakrętek, Mam nadzieję że w Sobotę wieczorem uda mi się uruchomić GT albo Assetto Corse już na GT DD. Ukryj zawartość Było Stary stelaż na rurach PCV. Pod G29 dawał spokojnie radę ale wątpię żeby wytrzymał Direct Drive więc będzie nowy aluminiowy. Mam pytanie jaki rozmiar mają te rury pcv ? Zastanawiam się czy nie zrobić Sobie takiego tylko nie wiem czy mnie żona z domu z tym nie wy..... Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 18 marca 2022 Opublikowano 18 marca 2022 22 hours ago, kaktusr said: Mam pytanie jaki rozmiar mają te rury pcv ? Zastanawiam się czy nie zrobić Sobie takiego tylko nie wiem czy mnie żona z domu z tym nie wy..... Im grubsze tym lepsze, poniewaz są stabilne i łatwo je ciąć chociażby piłką ręczną. Najbardziej popularne w tego typu konstrukcjach są dwu calowe. I z takich samych robiłem moje stanowisko. PVC-U Nibco. Średnica rury 2 całe = 5.08 cm, grubość ścianki 3mm. 1 Cytuj
kes 1 462 Opublikowano 24 marca 2022 Opublikowano 24 marca 2022 (edytowane) W dniu 6.03.2022 o 21:55, Hubert249 napisał: A takie coś? Jak myślicie? Ja mam Playseat challenge i mega polecam, procedura składania i rozkładania zajmuje 15 sekund łatwo mieści się w szafie razem z kierownica i pedałami. Duża różnica na plus w porównaniu z kołkiem montowanym do biurka, zawsze taka sama pozycja za kołkiem i może nie wyglada ale mogę w tym siedzieć godzinami i nie czuje dyskomfortu. Edytowane 24 marca 2022 przez kes 3 Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. darkos 4 339 Opublikowano 24 marca 2022 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 24 marca 2022 Ważne że jest składane i można bez problemu zniknąć cały zestaw do szafy i nikt się nie zorientuję że masz hobby. Tym czasem ja się nie pierdolę i niech każdy widzi co mnie kręci. Dlatego swój kącik wyścigowy postawiłem w salonie. Do tej pory siedziałem i grałem na kierownicy G29 w tej konstrukcji mojego autorstwa i wykonania. Ale zamówiłem nowe zabaweczki od Fanatec. I zaprojektowałem w programie May-Cad nowy kącik wyścigowy z profili alu. Projektując nowy kącik zrobiłem go o 15 cm szerszy, 10 dłuższy i 5 cm wyższy. Wszystkie długości dla profili obliczył program stąd wiedziałem ile profili i jakiej długości zamówić. Ile łączników kątowych, śrub, nakrętek oraz zaślepek. Program jest bardzo prosty w obsłudze, ale można też wspomóc się tutorialami na YT. Całość zaprojektowałem w ciągu kilku dni, bo parę rzeczy w nim zmieniłem i zastanawiałem się co by tu jeszcze dodać. Ostatecznie postanowiłem nie zmieniać swojego projektu, który już teraz ma potencjał na stanowisko trzy monitorowe. Tak więc stary względem nowego niczym się nie różni poza sposobem zamontowania fotela. Spoiler Gdy już wszystkie paczki dojechały zabrałem się do pracy. Po zdemontowaniu mojego kącika wyścigowego z rur pcv pozostała pustka. I tak zaczęło się składanie nowego. Taka sama konstrukcja ale tym razem z profili konstrukcyjnych 40x40. Po złożeniu dokręciłem płyty meblowe, jedna pod stelaż żeby zrobić podłogę i przykryć profile. Kolejna jako blat pod kierownicę i różne przydasie co by po nie nie sięgać gdzieś na regał z grami. I trzecia płyta na telewizor. Następnie zacząłem montować nowe zabawki. Fotel zamontowałem zgodnie z projektem. Można go przesunąć w przód i tył, lewo i prawo. Ale ustawiony jest już pode mnie. Półeczka na konsole. I przykręcony dynks do kamery GoPro. Xbox stoii pionowo ponieważ wyziewy ciepła z konsoli wychodzą do góry. Ps4 stoii pionowo ponieważ wyziewy ciepła wychodzą z tyły konsoli więc nie może ona leżeć w poziomie gdyż gorące powietrze dmuchać będzie w ścianę. Więc wolę żeby konsola miała dobre odprowadzenie ciepła na bok, jednocześnie dumnie prezentując złote logo SP limitowanej edycji. Zamontowana baza Fanateca DD z obręczą Gran Turismo Obręcz McLaren'a GT3 współpracuje Pc, PS4, PS5 oraz najważniejsze z XBoxem Series X No i całość prezentuje się całkiem okazale. Jestem bardzo zadowolony z finalnego efektu. Czułem że Direct Drive Fanateca może stawiać duże opory na rękach i rury PCV nie dadzą rady. O ile pod Logitechem G29 wszystko było tip top to teraz wiem że tamten kącik wyścigowy trzeszczałby i latał na boki. Aluminiowe profile 40x40 są tak wytrzymałe że nawet nadchodząca wojna z Rosją i Putinowskie atomówki mi tego nie ruszą Pozostała mi jeszcze jedna półka do zamontowania pod blatem na kierownice, na której będzie leżeć karta elgato do nagrywania obrazu i zrobienie porządku z kablami ale to już zostawię na weekend. Kącik wyścigowy jest bardzo mocny, i wygodny, wczoraj siedziałem 4 godziny zaliczając wolne nudne wyścigi w GT7. Być może zainwestuję w jakiś fotel samochodowy chciałbym wstawić jakiś od Volvo ale pomyślę o tym w czerwcu, na razie chcę się już cieszyć z wykonanej prac. Siadam więc w fotel zarabiać te kredytki na auta w GT7 2 9 Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 24 marca 2022 Opublikowano 24 marca 2022 Ja bym dodał uchwyt regulowany na ten monitor żeby go dać bliżej bazy kierownicy. Jest IMO zdecydowanie za daleko. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 25 marca 2022 Opublikowano 25 marca 2022 14 hours ago, mattaman said: Ja bym dodał uchwyt regulowany na ten monitor żeby go dać bliżej bazy kierownicy. Jest IMO zdecydowanie za daleko. Rozumiem. Jednak mi taka odległość bardzo pasuje. Nie mogę mieć ekranu blisko nosa, stąd taki projekt. Mógłbym kupic coś gotowego lub złożyć np. taki i mieć ekran przy nosie jednak już siedziałem w takiej konstrukcji i stwierdziłem że jest za blisko. Odsunąłem ekran na tyle ile mi potrzeba. Mogę teraz zsunąć obrecz, usiąść wygodnie w fotelu i pograć w coś gdy żona ogląda tv albo Netfliksa na drugim tv w salonie. Pełna harmonia. Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 25 marca 2022 Opublikowano 25 marca 2022 19 hours ago, darkos said: Być może zainwestuję w jakiś fotel samochodowy chciałbym wstawić jakiś od Volvo ale pomyślę o tym w czerwcu, na razie chcę się już cieszyć z wykonanej prac. Dobry plan, turbo wygodne fotele na długie posiedzenia w trasie, nadadzą się idealnie Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 @darkos napisz jak wrażenia z samej kierownicy po przesiadce z Logitecha. Jak wykonana jest ta obręcz GT? Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 Tą obręcz to totalny crap. Jest znacznie gorzej wykonana niż odpowiednik z thrustmaster. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 On 3/26/2022 at 1:39 PM, MaZZeo said: @darkos napisz jak wrażenia z samej kierownicy po przesiadce z Logitecha. Jak wykonana jest ta obręcz GT? Przesiadka z G29 na direct drive jest niesamowita. Nie dość że przy maksymalnej mocy Force Feedback kierownica stawia bardzo płynny opór a nie taki szarpany jak Logitech to jeszcze ten opór jest mocniejszy. Najeżdżając na tarki trzęsło całą bazą logitecha przez co trzęsła się też obręcz. W Fanatecu nie czuję tego żeby to baza wibrowała ale robi to sama obręcz, nie dość że czuję opór to na nierównym asfalcie obręcz przyjemnie trzęsie się sprawiając wrażenie jakbym faktycznie był na torze w tym aucie którym jadę. Pozwala to odczuwać nierówności toru w sposób jakiego nie czułem grając na Logitechach. Mam tylko i wyłącznie bardzo pozytywne wrażenia. Pedały są też rewelacyjne, dzięki plastikowym nakładkom mogę grać dłużej i nie marzną mi stopy bo gram bez żadnego obuwia tylko w grubych skarpetkach. Mają bardzo podobne wykrzywienie jak te Logitecha, ale ten niestety posiada metalowe te nakładki i po 30 minutach już od tego metalu miałem zimne stopy Nie zamierzam zmieniać nakładek na aluminiowe bo jest opcja żeby sobie dokupić. Tylko że te aluminiowe są płaskie bez wykrzywienia no i prawdopodobnie znów po 30 minutach miałbym problem z zimnem. Load Cell jest zajebisty. Ustawiłem na 50% mocy i wystarczy delikatnie lewą stopą macać pedał hamulca żeby dobrze hamować. Wystarczy dodać trochę więcej siły i auto jeszcze mocniej do hamuje. W tych pedałach Logitecha konkretnie G25 nie miałem tego problemu, od modelu G27 właśnie wprowadzili zmianę gdzie dali jakąś mocniejszą sprężynę przez co ten pedał nie wciskał mi się do końca, później w G29 chyba było tylko gorzej Szczerze to warto było dopłacić do LoadCell'a I na sam koniec obręcz Gran Turismo. Niestety tak jak pisze @mattaman Ta obręcz to najsłabsze ogniwo, ale tylko do czasu ponieważ to co mnie wkurwia to wada plastikowego Quick Release. I tego właśnie nie rozumiem bo mam jeszcze obręcz McLarena GT3 z takim samym Quick Relase, ale o ile w obręczy GT słyszę takie trzaski podczas silnego FF przez co musiałem obniżyć jego siłę to po szybkiej zmianie obręczy na McLarena nie słyszę żadnych trzasków przy mocnym Force Feedback o i chuj. I nie tylko ja tak mam ale inni użytkownicy DD Pro mają taki sam problem, jednak nie wszyscy. Dziwne. Niektórym nic nie trzaska i kierownica obraca się bezszelestnie a niektórym w tym i mnie co jakiś czas słychać trzaskanie. Wydawało mi się że to chujowa jakość wykonania plastiku z którego zrobiona jest ta obręcz. Ale dużo czytałem topiców na reddicie i na stronie Fanateca. Tam piszą że jeśli zmienimy plastikowy QR blokujący się takim obrotowym zaciskiem na metalowy zatrzaskujący się taką sprężyną to problem trzasków nie występuje u nikogo. Więc to nie kwestia plastiku z którego wykonana jest obręcz. Dlatego też aluminiowy QR już do mnie jedzie kurierem. Natomiast ergonomia przycisków w tej obręczy jak dla mnie jest Tip Top. Wszystko mam pod palcami, przyjemny silny klik dynksa, który zastępuje sonowski krzyżak. Jakość wykonania tej obręczy w porównaniu z McLarenem albo WRC czy inną obręczą stricte od Fanateka no to niestety podejrzewam mocna Chińszczyzna, bo plastik czuć. Ale dzięki temu czuć lekkość. I to mi się nawet podoba. Dopiero w czerwcu zamówię sobie obręcz WRC od Fanateca bo na razie przestaje szaleć z wydatkami, dokupię też razem z obręczą hamulec ręczny, a oleje Shifter, którego nawet w Logitechu nie używałem wcale. Już tak przyzwyczaiłem się do łopatek że uważam Shifter za niepotrzebne mi urządzenie. No więc ta obręcz to takie mieszane uczucia póki co ale w głównej mierze przez to pierdolone trzeszczenie plastikowego QR. Plastikowe wykonanie obręczy natomiast zupełnie mi nie przeszkadza wręcz podoba się dzięki temu obręcz jak już wspominałem jest lekka. Ergonomia przycisków, przyjemne klikanie, i ich rozmieszczenie bardzo mi pasują. Wyświetlana prędkość na ekraniku jest czytelna, diody pokazujące RPM nie oślepiają i nie biją po oczach, są tylko uzupełnieniem dla wyświetlacza. Więc podsumowując nie jestem ani trochę rozczarowany. Jeden problem jest do rozwiązania i w krótce zniknie więc przypuszczam że moja ostateczna ocena tej obręczy w porównaniu z tym czego używałem od Logitecha przez lata będzie absolutne 10 jak tylko zapomnę o trzeszczeniu Quick Relase'a Jest też jeszcze kwestia tego że kierownica ma bardzo dużo ustawień sił wszelakich, siły FFB, intensywności FFB, odbicia powrotu, nasilenia frykcji czyli chyba drgań, stopnia rotacji pomiędzy 900 albo 360, kto jak woli Można też ustawiać jak reagują pedały hamulca i gazu, mocniej, lub lżej. No całkiem sporo tego. Edycja: Tak jak się spodziewałem. Po zmianie z plastikowego QR na ten metalowy, obręcz przestała trzeszczeć. Więc ten chiński plastik jest jednak coś wart, a na pewno warto zainwestować w ClubSport Quick Release Adapter Spoiler 1 1 2 Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 To nieco zapodają dupy, że sprzęt za tyle hajsu trzeszczy. Podobnie było lata temu z modelem GT2 - w reckach ochy i achy, a ja miałem wrażenie, że to się zaraz rozpierdoli No i z czasem się rozpierdoliło, bo o ile łożyska były top level, tak ich osadzenie było plastik fantastik Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 Sprzęt jest bardzo cichy, wręcz niesłyszalny. Natomiast wcześniej grając na G29 zębatki wydawały bardzo dużo hałasu. Im więcej kierownica drgała np. na tarkach albo na szutrach w WRC to było głośniej. A teraz zakładam słuchawki i nie słychać jak gram. Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 To nieco zapodają dupy, że sprzęt za tyle hajsu trzeszczy. Podobnie było lata temu z modelem GT2 - w reckach ochy i achy, a ja miałem wrażenie, że to się zaraz roz(pipi)i No i z czasem się roz(pipi)iło, bo o ile łożyska były top level, tak ich osadzenie było plastik fantastik Na czymś musieli oszczędzić w zestawie GT. Zawsze można kupić z inną obreczą. Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 Obręcz wrc jest lepiej wykonana, to na pewno, za to plastikowy QR u mnie tez trzeszczy przy mocnym obciążeniu. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 1 hour ago, MaZZeo said: Obręcz wrc jest lepiej wykonana, to na pewno, za to plastikowy QR u mnie tez trzeszczy przy mocnym obciążeniu. Jak tylko dostane ten metalowy to instaluje na obręczy GT i dam znać jak się spisuje. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 30 marca 2022 Opublikowano 30 marca 2022 No i przyszło Już zainstalowane, będzie testowane. Po założeniu obręczy na trzpień Fanateca DD od razu co czuć w rękach to niemal całkowity brak wygięć (flex) na boki czy góra/dół to raz a dwa że po 5 okrążeniach na Nordschleife nie słyszałem żadnego trzasku mojej obręczy Gran Turismo. Więc mogę już niemal w 100% stwierdzić że tamte trzaski są winą chujowej jakości plastiku, z którego zrobiony jest Quick Relase dołączany do zestawu Gran Turismo. Nie wiem z jakiego jest wykonany ten dołączony do McLarena GT3 ale tam jest cisza, więc póki co jestem teraz mega zadowolony. KURWA AŻ CHCĘ GRAĆ 2 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.