Skocz do zawartości

Kierownice


Rekomendowane odpowiedzi

Kierownica nie powinna się blokować? może gdzieś to się ustawia w opcjach gier (ale nie zauważyłem).

pozdro i z gówry dzięki za odp.

Moja G25 podczas włączania gry (starusieńkie GT3) wykrywa obsługiwany zakres obrotu. W Gran Turismo 3 ustawia się na 200 stopni i w takim zakresie mogę kręcić (FF blokuje wiekszy zakres obrotu). Odpalając Evolution GT (obsługa zakresu 900 stopni) kierownica przy włączaniu kalibruje się na 900 stopni. Twoja kierownica również powinna działać w ten sposób.

Odnośnik do komentarza

Problemów ciąg dalszy:) Czy wasz początek z kółkiem był te taki "burzliwy" ? , też mieliście na początku wrażenie, że jest niegrywalnie lub, że macie popsutą kiere?

 

Pograłem chwile w 3 gry (F1 CE bardzo trudno ale dość fajnie się jeździ mam jako taką się kontrolne, GT5p jeździ się strasznie drewniano ale kontrola też jako taka nad autem, CM Dirt 1 dla mnie nie grywalny samochód praktycznie nie reaguje na kręcenie kierownicą. Podobną sytuację miałem w demi Grid - też nie grywalne, trochę lepiej w demo Dirt 2 ale też auto jak by z opóźnieniem, za delikatnie lub za mocno reagowało na kręcenie.

 

Dodam, że mam kierownicę Logitech Driving Force GT no i kilka dobrych lat jeżdżę autem. Bez talencie? z(pipi)ana kiera? czy może po prostu normalne i trudne początki?

 

Jakieś wskazówki ? :)

Odnośnik do komentarza

Problemów ciąg dalszy:) Czy wasz początek z kółkiem był te taki "burzliwy" ? , też mieliście na początku wrażenie, że jest niegrywalnie lub, że macie popsutą kiere?

 

Pograłem chwile w 3 gry (F1 CE bardzo trudno ale dość fajnie się jeździ mam jako taką się kontrolne, GT5p jeździ się strasznie drewniano ale kontrola też jako taka nad autem, CM Dirt 1 dla mnie nie grywalny samochód praktycznie nie reaguje na kręcenie kierownicą. Podobną sytuację miałem w demi Grid - też nie grywalne, trochę lepiej w demo Dirt 2 ale też auto jak by z opóźnieniem, za delikatnie lub za mocno reagowało na kręcenie.

 

Dodam, że mam kierownicę Logitech Driving Force GT no i kilka dobrych lat jeżdżę autem. Bez talencie? z(pipi)ana kiera? czy może po prostu normalne i trudne początki?

 

Jakieś wskazówki ? smile.gif

 

 

po to są ustawienia aby się nimi bawić:

 

Dirt 1 na standardowych jest nie grywalny ale jak wejdziesz w ustawienia:

siła FF ustaw tak na 20% jak wszystkie efekty z tym związane

stering deadzone ustawisz na 0 już nie będzie uciekającej kierownicy

stering saturation pomiędzy 70 a 100%

acceleration pedal - mam 0

acceleration saturation - 0

hamulce identycznie

oczywiście są to moje ustawienia:)

 

Dirt2 zmniejszyłem tylko siłę FF i jeżdzi się rewelacyjnie (ale tylko na szutrach)

 

GT5p - na początek

tryb standard

opony R3

wyłacz TC - 0

hamulce daj na 8/8 potem będziesz sobie ustawiał jak załapiesz

 

generalnie pobaw się ustawieniami:)

Edytowane przez SM1
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
Gość szpic

chce sobie kupic kierownice co lepiej:

driving force pro czy Gt?

 

i gdzie najlepiej kupowac kierownice? bo widze ze w MM sa po 600zl...

 

 

jakie gry polecacie w ktorych mozna fajnie an kierownicy pograc?

Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k

chce sobie kupic kierownice co lepiej:

driving force pro czy Gt?

 

i gdzie najlepiej kupowac kierownice? bo widze ze w MM sa po 600zl...

 

 

jakie gry polecacie w ktorych mozna fajnie an kierownicy pograc?

DFGT - lepszy FF, większa o cal kierownica, no i to pokrętło które potencjalnie może mieć duże znaczenie w GT5...

jeśli chcesz kupić nową to się spóźniłeś bo podrożały o 100zł względem ostatniego roku... ja kupiłem swoją miesiąc temu za 350zł - używana ale z gwarancją, bo miała tylko kilka miesięcy, poza tym mogłem ją sprawdzić przed kupnem...

 

co do gier - to dla mnie zdecydowanie Supercar Challenge - gra brzydka w grafice ale niesamowita pod względem modelu jazdy - musisz parę godzin uczyć się gry, ale jak ją opanujesz to przejazd czystych i szybkich okrążeń daje super uczucie :) poza tą grą to oczywiście Gran Turismo 5 Prologe - nie tak dopracowany pod względem symulacyjnego oddania wrażeń z jazdy jak SC, ale jak na standardy konsolowe to oddaje dobrze to co dzieje się z samochodem... wygląda bajecznie i pozwala od pierwszego kółka jechać szybko i pewnie, dlatego jeśli nie chcesz bardzo hardocorowej gry to GT5p będzie super wyborem.

 

ludzie jeszcze polecają Need For Spped: Shift, ale dla mnie ta gra to jeden wielki dramat, do tego Dirt 2 - niby jest ok na kierownicy ale dla mnie ma jednak za dużo naleciałości z arcade...

Edytowane przez pawel_k
Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Co do kierownicy Thrustmaster'a, to kompletnie nie mam o niej pojęcia.

Zdaje się ma ona coś ok. 300 st. obrotu i nie jestem pewien, czy działa z każdą grą na PS3.

Logitech to sprawdzona marka i tego bym się na Twoim miejscu trzymał. Każdy model od DFP w górę spełni Twoje oczekiwania na 100% :) Sam od ładnych kilku lat używam DFP i nie mam tej kierownicy kompletnie nic do zarzucenia, choć przy premierze GT 5 mam zamiar przeskoczyć na G27, bo jednak sprzęgło i skrzynia w układzie H to wyższy poziom wyścigowej ekstazy :D

Odnośnik do komentarza

Kierownica Driving Force GT, G25 i G27. Różnica w cenach między GT a G25/27 jest bardzo duża, lecz jaka jest pod względem kierowania samochodem w np. GT5 Prologue? Jest opóźnienie między wykonaniem skrętu a jego odzwierciedleniem na torze? Mam wrażenie, oglądając filmiki na YouTube z DF GT, że takowe występuje, co mnie trochę martwi. G25/27 jest w sferze planów, DF GT chcę kupić zanim cena skoczy, lecz mam jeszcze pewne wątpliwości. Czy skrzynia biegów to automat? Nie ma 5-6 biegów tylko do przodu i wsteczny do tylu? Sprzęgła wśród pedałów nie ma, więc chyba tak jest ;)

 

Jak prezentuje się model jazdy z Driving Force GT w GT 5 Prologue i NFS Shift?

Odnośnik do komentarza

Lagów żadnych nie ma, to tylko złudzenie optyczne, bo obrót koła kierownicy w grze nie jest "animowany" w stosunku 1:1 z tym co widzisz na prawdziwej kierownicy. Skrzynia w DF GT może być jak najbardziej manualna, po prostu jest shifter sekwencyjny - ciągniesz do siebie, to wbijasz bieg na wyższy - odbijasz od siebie, redukujesz niżej.

 

Co do modelu jazdy (a raczej tego jak go czujemy) w GT5:P, to jest to po prostu RE-WE-LA-CJA!!!

W Shifta grałem na kółku, ale Xbox'owym - też jest znacznie lepiej niż na padzie (choć kółko M$ to straszny szmelc w porównaniu do DF GT).

Edytowane przez Michał102
Odnośnik do komentarza

Bene. Kierownice kupuję na dniach (ech, co GT5 robi z człowieka). Na kierownicach nigdy nie grałem (kilka razy na PC ale wieki temu i w dodatku na szmelcu) a scigalki wiem ze bardzo duzo traca kiedy gra sie nimi na padach. Mam nadzieje ze umiejetnosci z drogi przeloza sie w jakims stopniu do gry :)

 

Michał, ty w Forze 3 grasz na xboxowej kierownicy?

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...