maciucha 11 531 Opublikowano 8 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia Wypróbowałem dziś w Automobilista 2 po raz pierwszy starusieńkiego Brabhama BT26A. Jezu 3 godziny nie mogłem się odkleić od kółka. Kosmicznie grywalne auto Cytuj Odnośnik do komentarza
maciucha 11 531 Opublikowano 8 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia Del Cytuj Odnośnik do komentarza
Masamune 127 Opublikowano 9 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia Panowie , czy pedały load cell robią różnicę po przesiadce ze zwykłych T2PM Thrustmaster ? Szukam opcji rozbudowy swojego standardowego zestawu T300 GTE i wydaje mi się, że byłaby to najbardziej miarodajna zmiana, rozważałem też zakup nowego kółka, np 488 GTE lub SF1000, ale obręcz to jedynie dodatkowe przyciski, gdzie lepsze pedały bardziej powinny się przekładać na lepsze czasy okrążeń. Jakie są wasze doświadczenia odnośnie przesiadki na pedały z load cell, będą lepsze czasy? Cytuj Odnośnik do komentarza
gtfan 3 100 Opublikowano 9 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 1 godzinę temu, Masamune napisał(a): Panowie , czy pedały load cell robią różnicę po przesiadce ze zwykłych T2PM Thrustmaster ? Szukam opcji rozbudowy swojego standardowego zestawu T300 GTE i wydaje mi się, że byłaby to najbardziej miarodajna zmiana, rozważałem też zakup nowego kółka, np 488 GTE lub SF1000, ale obręcz to jedynie dodatkowe przyciski, gdzie lepsze pedały bardziej powinny się przekładać na lepsze czasy okrążeń. Jakie są wasze doświadczenia odnośnie przesiadki na pedały z load cell, będą lepsze czasy? to zależy. jak jeździsz w Gran Turismo z ABS na ON to nie będzie lepszych czasów, ale przyjemność z takiej jazdy i tak będzie lepsza. Cytuj Odnośnik do komentarza
tjery 1 087 Opublikowano 9 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia (edytowane) 5 godzin temu, Masamune napisał(a): Panowie , czy pedały load cell robią różnicę po przesiadce ze zwykłych T2PM Thrustmaster ? Szukam opcji rozbudowy swojego standardowego zestawu T300 GTE i wydaje mi się, że byłaby to najbardziej miarodajna zmiana, rozważałem też zakup nowego kółka, np 488 GTE lub SF1000, ale obręcz to jedynie dodatkowe przyciski, gdzie lepsze pedały bardziej powinny się przekładać na lepsze czasy okrążeń. Jakie są wasze doświadczenia odnośnie przesiadki na pedały z load cell, będą lepsze czasy? Co do czasów to zależy od poziomu jazdy. Korzystasz z trailbrakingu? Jeśli tak to czasy będą lepsze, bo z load cellem masz o wiele lepszą kontrolę nad siłą hamowania, tak żeby zahamować np. na 70%, tak samo w odpuszczaniu siły hamowania przy trailbrakingu, można sobie zjeżdżać procent po procencie. No i oczywiście kontrola hamowania podczas jazdy bez ABS żeby nie blokować kół, ale z ABS tak samo, możesz cały czas kontrolować i zdecydować czy w np. autach GT3 dajesz buta w podłogę i polegasz na ABSie, który trochę muli auto, czy hamujesz z wyczuciem i nie pozwalasz ABSowi się załączyć. Jedynie na początku trzeba się przyzwyczaić, bo load celle są sztywne i pierwsze paręnaście godzin będzie gorsze niż na zwykłym hamulcu, ale później load cell to sam miód, zarówno w robieniu dobrych czasów jak i kontroli auta i przyjemności z jazdy. Edytowane 9 Sierpnia przez tjery 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Masamune 127 Opublikowano 9 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 7 hours ago, tjery said: Co do czasów to zależy od poziomu jazdy. Korzystasz z tailbrakingu? Jeśli tak to czasy będą lepsze, bo z load cellem masz o wiele lepszą kontrolę nad siłą hamowania, tak żeby zahamować np. na 70%, tak samo w odpuszczaniu siły hamowania przy tailbrakingu, można sobie zjeżdżać procent po procencie. No i oczywiście kontrola hamowania podczas jazdy bez ABS żeby nie blokować kół, ale z ABS tak samo, możesz cały czas kontrolować i zdecydować czy w np. autach GT3 dajesz buta w podłogę i polegasz na ABSie, który trochę muli auto, czy hamujesz z wyczuciem i nie pozwalasz ABSowi się załączyć. Jedynie na początku trzeba się przyzwyczaić, bo load celle są sztywne i pierwsze paręnaście godzin będzie gorsze niż na zwykłym hamulcu, ale później load cell to sam miód, zarówno w robieniu dobrych czasów jak i kontroli auta i przyjemności z jazdy. W obecnej konfiguracji zadecydowanie brakuje mi precyzji. Szczególnie w tych niskich zakresach hamulca, albo np na starcie lotnym w Assetto, gdzie trzeba utrzymać 70 kph. Trail braking średnio wychodzi bo najczęściej po odpuszczeniu hamulca z 80-100% robi mi się 20% i ciężko jest operować w tej strefie pomiędzy 80 i 20 Cytuj Odnośnik do komentarza
tjery 1 087 Opublikowano 10 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia (edytowane) 8 godzin temu, Masamune napisał(a): W obecnej konfiguracji zadecydowanie brakuje mi precyzji. Szczególnie w tych niskich zakresach hamulca, albo np na starcie lotnym w Assetto, gdzie trzeba utrzymać 70 kph. Trail braking średnio wychodzi bo najczęściej po odpuszczeniu hamulca z 80-100% robi mi się 20% i ciężko jest operować w tej strefie pomiędzy 80 i 20 No to load cell wjedzie idealnie, trochę nauki i wyczucia i można pięknie zwalniać siłę hamowania dosłownie procent po procencie. Ale nawet jak się to już opanuje to żeby trail braking robić systematycznie na każdym zakręcie co okrążenie to sporo nauki mi się wydaje czasem, że robię dobrze, a potem patrzę na telemetrię i do dobrze daleka droga Edytowane 10 Sierpnia przez tjery Cytuj Odnośnik do komentarza
maciucha 11 531 Opublikowano 11 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia Jak z gwarancją po ogłoszeniu upadłości przez fanateca? Jak mi się coś zepsuje to zostaję z cegłą? Cytuj Odnośnik do komentarza
tjery 1 087 Opublikowano 12 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia Coś czytałem, że będą funkcjonować nadal, naprawy itd. Wątpię, żeby taką markę nagle ujebali, pewnie pójdą jakieś przejęcia itd. i marka zostanie pod innym właścicielem. Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 056 Opublikowano Wtorek o 11:52 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 11:52 https://www.overtake.gg/news/corsair-acquires-endor-fanatec.2420/ drama z Fanaticism chyba sie kończy, Corsair przejmuje biznes. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.