Michał102 870 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Heh... cena T500RS to jakaś masakra. Mam nadzieję, że goście z Inside Sim Racing wezmą szybko w obroty ten sprzęcior i porównają go do GT2. Taka cena za kółko, które działa tylko z PS3, nie posiada shiftera w układzie H, to moim zdaniem przesada Cytuj Odnośnik do komentarza
bocian77 0 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Witam. Mam pytanie do wlascicieli G27. Moja kierownica po kilku dniach grania zaczela sie zachowywac delikatnie mowiac dziwnie..... Zaczela chodzic dosc delikatnie tzn jakis force fedback (czy jak to sie pisze?) jest ale mam wrazenie ze niepelny. W porownaniu z nowka sprawia wrazenie jakby 1 silnik cholera wziela. Chodzi mi o to czy jest jakis guzik lub cos co moglem nacisnac i wylaczylem czesc ff czy poprostu szlak go trafil??? Gralem caly czas na tych samych ustawieniach w GT5. Cytuj Odnośnik do komentarza
PRQc 705 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 (edytowane) Co myślicie o tej kierownicy ??? Kierownica MM626 Compressor Supreme 4 Monza Warta jest 100zł ? , chcę jakąś tańszą kierownicę do zabawy z grami, co Myślice o tym modelu ? Edytowane 1 Stycznia 2011 przez PRQc Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 kierownica bez Force Feedback nie jest warta nawet 2zł. jak już chcesz coś w cenie do 100zł to poluj na coś takiego http://allegro.pl/kierownica-logitech-driving-force-okazja-bcm-i1387029252.html sam ją miałem i działała bardzo dobrze... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
roburdc 0 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Witam. Mam pytanie do wlascicieli G27. Moja kierownica po kilku dniach grania zaczela sie zachowywac delikatnie mowiac dziwnie..... Zaczela chodzic dosc delikatnie tzn jakis force fedback (czy jak to sie pisze?) jest ale mam wrazenie ze niepelny. W porownaniu z nowka sprawia wrazenie jakby 1 silnik cholera wziela. Chodzi mi o to czy jest jakis guzik lub cos co moglem nacisnac i wylaczylem czesc ff czy poprostu szlak go trafil??? Gralem caly czas na tych samych ustawieniach w GT5. Zwiększ siłę FF w grze, mechanizm po prostu się rozruszał i teraz pracuję tak jak powinien według mnie oczywiście. Miałem G25 teraz mam G27 i jest tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 http://www.youtube.com/user/simracingtonight#p/u/0/SsV3bJnqH3Q Cytuj Odnośnik do komentarza
nick__t 2 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Niesamowite jak reklama robi ludziom wode z mózgu. Moja pierwsza kierownica to DF Pro - sprzedana z braku czasu. Druga to też DF Pro - sprzedana z konsolą. Trzecią jest/była DFGT którą na dniach zamieniam na...Thrustmaster Ferrari F430 FFB za 370zł Byłam w sklepie, usiadłam przy zestawie demo i zrobiłam pare kółek na Thrustmasterze. Jakość wykonania, ergonomia, pedały, cisza FF i jego działanie, zostawia w tyle ww. produkty Logitecha. Na G27 nie miałam okazji grać więc nie porównam, natomiast z G25 moge. Jedynym "minusem" Thrustmastera jest to co dla wielu jest świętym Graalem wśród kierownic. Kąt 900* i sprzęgło. Sprzęgło ma swoich zwolenników do których nie należe więc nie porównuje. Natomiast 900* to inna piłka. Miałam te pare lat(?) DF Pro i często zdarzało mi się grać na 200* i może dlatego te 270* w Thrustmasterze nie robi mi żadnej krzywdy a wręcz przeciwnie Przełożenie w Logitechach powoduje że nie trzeba takiej precyzji i skupienia jak w przypadku kierownicy Thrustmastera, gdzie małe ruchy przekładają się na większy skręt kół. Ale ten minus to naprawde nie minus, a kwestia godziny jazdy i przyzwyczajenia. Po powrocie do domu i odpaleniu GTDF przekonałam się, że z kolei te 900* szału nie robi. I czasy "identyczne" (jechałam w sklepie i w domu Trial Mountain Fordem GT) DFGT zostawiam sobie w przypadku gdyby coś z tym Thrustmasterem okazało sie jednak w przyszłości nie tak. W tej chwili stawiam go wiele wyżej od GTDF i GT Pro. Osobiście jest też dla mnie lepszy od G25. Nie interesuje mnie manualne przerzucanie biegów ze sprzęgłem i 900* Mam to na co dzień z swoim samochodzie Interesuje mnie za to że jest cicha, bardziej precyzyjna (!), wykonana klase lepiej, z lepszymi pedałami i nie męczy mnie tak jak Logitech. Warto jeszcze wspomnieć że G25 ma chudą obręcz kierownicy w ogóle nie ma porównania jeśli chodzi o ergonomie. Thrustmaster jest wierna kopią kierownicy F430 i to czuć w rękach. Na rynku jest konkurencja dla Logitecha i bardzo mnie to cieszy. Jeśli chcesz kupić swoją pierwszą kierownice i masz dylemat między F430, GT Pro i GTDF bez wahania bierz ta pierwszą i nie patrz na trendy wśród często początkujących graczy. Jeśli grałeś na kierze o kącie 900* też IMO nie powinieneś przekreślać tego sprzętu. Zamówiłam dzisiaj TUTAJ Aha. To pokrętło na kierownicy nie jest kompatybilne z GT5 i nie działa. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 529 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 wpis bo dobrze pisze ta Pani Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 (edytowane) ja miałem nie tyle problemy z przestawieniem się z DFGT na tą Ferrari, co bardziej problem leżał w głowie... po krótkim treningu faktycznie czasu kręciłem takie same, ale jednak drażniło mnie to że na nawrotach dobijam do końca obrotów - na DFGT kąt skrętu w tych miejscach był taki sam ale nie było tego efektu dobicia. po paru godzinach cały czas mnie to irytowało więc zostałem przy DFGT. reszta kierownicy jest super, wykonaniem przewyższa DFGT na głowę, cisza kierownicy i płynność force feedback też (tylko siła jest mniejsza). jakby nie przyzwyczajenia to bym przy niej został... ale dla osób które zaczynają zabawę z kierownicami lub nie są przesiąknięte graniem na 900 stopni to ta Ferrari jest moim zdaniem lepszym rozwiązaniem... teraz zastanawiam się jeszcze nad Fanateciem - jak nie kupię na dniach auta to może się na niego skuszę Edytowane 6 Stycznia 2011 przez pawel_k Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Niesamowite jak reklama robi ludziom wode z mózgu. Moja pierwsza kierownica to DF Pro - sprzedana z braku czasu. Druga to też DF Pro - sprzedana z konsolą. Trzecią jest/była DFGT którą na dniach zamieniam na...Thrustmaster Ferrari F430 FFB za 370zł Byłam w sklepie, usiadłam przy zestawie demo i zrobiłam pare kółek na Thrustmasterze. Jakość wykonania, ergonomia, pedały, cisza FF i jego działanie, zostawia w tyle ww. produkty Logitecha. Na G27 nie miałam okazji grać więc nie porównam, natomiast z G25 moge. Jedynym "minusem" Thrustmastera jest to co dla wielu jest świętym Graalem wśród kierownic. Kąt 900* i sprzęgło. Sprzęgło ma swoich zwolenników do których nie należe więc nie porównuje. Natomiast 900* to inna piłka. Miałam te pare lat(?) DF Pro i często zdarzało mi się grać na 200* i może dlatego te 270* w Thrustmasterze nie robi mi żadnej krzywdy a wręcz przeciwnie Przełożenie w Logitechach powoduje że nie trzeba takiej precyzji i skupienia jak w przypadku kierownicy Thrustmastera, gdzie małe ruchy przekładają się na większy skręt kół. Ale ten minus to naprawde nie minus, a kwestia godziny jazdy i przyzwyczajenia. Po powrocie do domu i odpaleniu GTDF przekonałam się, że z kolei te 900* szału nie robi. I czasy "identyczne" (jechałam w sklepie i w domu Trial Mountain Fordem GT) DFGT zostawiam sobie w przypadku gdyby coś z tym Thrustmasterem okazało sie jednak w przyszłości nie tak. W tej chwili stawiam go wiele wyżej od GTDF i GT Pro. Osobiście jest też dla mnie lepszy od G25. Nie interesuje mnie manualne przerzucanie biegów ze sprzęgłem i 900* Mam to na co dzień z swoim samochodzie Interesuje mnie za to że jest cicha, bardziej precyzyjna (!), wykonana klase lepiej, z lepszymi pedałami i nie męczy mnie tak jak Logitech. Warto jeszcze wspomnieć że G25 ma chudą obręcz kierownicy w ogóle nie ma porównania jeśli chodzi o ergonomie. Thrustmaster jest wierna kopią kierownicy F430 i to czuć w rękach. Na rynku jest konkurencja dla Logitecha i bardzo mnie to cieszy. Jeśli chcesz kupić swoją pierwszą kierownice i masz dylemat między F430, GT Pro i GTDF bez wahania bierz ta pierwszą i nie patrz na trendy wśród często początkujących graczy. Jeśli grałeś na kierze o kącie 900* też IMO nie powinieneś przekreślać tego sprzętu. Zamówiłam dzisiaj TUTAJ Aha. To pokrętło na kierownicy nie jest kompatybilne z GT5 i nie działa. Witamy z powrotem Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Mój Fanatec GT2 jest już w Katowicach . Jutro wielkie testy Cytuj Odnośnik do komentarza
Bartg 5 435 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Już Cie nie lubię Cytuj Odnośnik do komentarza
lukaszt_89 141 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Mój Fanatec GT2 jest już w Katowicach . Jutro wielkie testy Ja na Twoim miejscu wsiadł bym w brykę i do Katowic odebrał od kuriera Tak ogólnie ile Cię wyniosła? Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Właśnie zastanawiałem się czy nie podjechać do Katowic po przesyłkę, ale dziś jest dzień wolny od pracy i nie wiem czy oddział UPS jest czynny. Co do ceny, to kierownica + pedały standard wyniosły mnie 300 Euro + 17E za przesyłkę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bartg 5 435 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Kurde kumpel niedawno za tyle całkiem dobrą Mazdę 323 sprzedał Cytuj Odnośnik do komentarza
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 OK Panowie z racji że sprzedaję swoją kierownicę http://allegro.pl/kierownica-logitech-driving-force-gt-i1401578880.html Jestem gotów odsprzedać za dobre wino swój własnoręcznie zrobiony stojak pod kierownicę, niestety był w pełni regulowany ale na stałe go przerobiłem pod swoje wymogi ale można łatwo to przerobić. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza
mataman 35 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Właśnie zastanawiałem się czy nie podjechać do Katowic po przesyłkę, ale dziś jest dzień wolny od pracy i nie wiem czy oddział UPS jest czynny. Co do ceny, to kierownica + pedały standard wyniosły mnie 300 Euro + 17E za przesyłkę. Kurka świetne kółko z racji tego że jest kompatybilna ze wszystkim ps3, x360 i pc, ale ta cena. Sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Głównie dlatego się na ta kierownicę zdecydowałem. Ja lubię wszystkie dobre wyścigi niezależnie od platformy, i kółko kompatybilne ze wszystkimi platformami to dla mnie złoty środek. Cena wychodzi powiedzmy po 650zł na konsole + PC gratis Cytuj Odnośnik do komentarza
tomi_d 1 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Thrustmaster jest wierna kopią kierownicy F430 i to czuć w rękach. Wierną to chyba nie jest. Wyobrażam sobie, że jakość materiałów użytych do wykonania kierownicy w F430 jest lepsza niż materiałów w kierownicy za 400 PLN (razem z silniczkami, pedałami). Poza tym bardzo fajny post. Kierownica na zdjęciach wygląda lepiej niż DFGT, zresztą fajnie jest jeździć na kierownicy Ferrari Cytuj Odnośnik do komentarza
nick__t 2 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Oczywiście masz racje. Materiały jakie zostały użyte w prawdziwym Ferrari to skóra i aluminium. Tutaj mamy do czynienia z gumą i plastikiem. Chociaż łopatki są metalowe. Chodziło mi o kształt koła kierownicy. Nie wiem jak sprawa wygląda ze skalą, ale kształt i proporcje są dziełem projektantów Ferrari którzy projektowali kierownice do prawdziwego auta, a nie designerów twórcy zabawek, nawet jeśli te zabawki są profesjonalne. TUTAJ świetny artykuł o kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza
mataman 35 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Co prawda widziałem/słyszałem tą kierownicę na filmiku, ale jak dla mnie jakoś Force Fedback wcale nie jest cichszy od tego w DF Pro. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 (edytowane) Co prawda widziałem/słyszałem tą kierownicę na filmiku, ale jak dla mnie jakoś Force Fedback wcale nie jest cichszy od tego w DF Pro. no widzisz, a ja miałem te dwie kierownice w domu w tym samym czasie i mogłem porównać na żywo a nie na filmikach i stwierdzam że jest znacznie cichsza... Edytowane 7 Stycznia 2011 przez pawel_k Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Ufff... jestem już po solidnym ograniu Fanateca Porsche 911 GT2 i powiem Wam, że takiej rewelacji się nie spodziewałem Forza 3 nabiera z tą kierownicą zupełnie nowego wymiaru, gra się po prostu kapitalnie... precyzja tej kierownicy jest wręcz niesamowita, wszystko chodzi płynniutko i aż chce się grać Całkowita masakra jest na simach PCtowych... rFactor swoim Force Feedbackiem po prostu urywa jajca . Miałem kiedyś okazję pograć dłuższą chwilę na G25, i powiem Wam, że nowy Fanatec zmiata go w każdym aspekcie. Samo wykonanie kierownicy jest chyba najlepsze z możliwych - tworzywa są bardzo dobrej jakości, koło kierownicy jest "mięsiste" i obszyte w 100% taką samą alcantarą jak w prawdziwych samochodach Porsche, ba! nawet emblemat jest oryginalny . Kolejna wielki plus tego kółka, to możliwość zmiany wszystkich parametrów sterowania "w locie", dzięki czemu można idealnie dostosować tą kierownicę do każdej gry. Często jest tak, że dany tytuł nie posiada ustawień dotyczących np. zakresu obrotu kierownicy i musimy grać tak jak nam twórcy gry nakazali - z GT2 nie ma takiego problemu... takie ustawienia jak kąt obrotu, siła FF, martwa strefa i jeszcze kilka innych, bezproblemowo ustawimy na wyświetlaczu kierownicy. Kolejna rzecz, to całkowity brak martwej strefy na silniku od FF - G25 i G27 w tej kwestii mają spore problemy... na GT2 jadąc po prostej możemy lekko szarpnąć kierownicą, puścić ją i nie nastąpi charakterystyczne dla kółek Logitecha "rozgibanie" kierownicy... kółko od razu wróci do pozycji centralnej zupełnie tak jak w prawdziwym samochodzie. Co do pedałów standard, to również są wykonane bardzo dobrze. Każdy pedał zachowuje się tak jak powinien - gaz ma duży skok i chodzi leciutko, hamulec stawia dość spory opór, natomiast sprzęgło chodzi w charakterystyczny dla siebie sposób Co ciekawe w FM3 jak i w simach na PC działa ono w trybie analogowym, czyli ile sprzęgła popuścimy tyle nam wysprzęgli Bardzo fajny bajer dający zupełnie nowe możliwości ruszania z miejsca Nic to... wracam dalej grać Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 (edytowane) Zazdroszcze jak cholera............ Edytowane 7 Stycznia 2011 przez Magik Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Ufff... jestem już po solidnym ograniu Fanateca Porsche 911 GT2 i powiem Wam, że takiej rewelacji się nie spodziewałem Forza 3 nabiera z tą kierownicą zupełnie nowego wymiaru, gra się po prostu kapitalnie... precyzja tej kierownicy jest wręcz niesamowita, wszystko chodzi płynniutko i aż chce się grać Całkowita masakra jest na simach PCtowych... rFactor swoim Force Feedbackiem po prostu urywa jajca . Miałem kiedyś okazję pograć dłuższą chwilę na G25, i powiem Wam, że nowy Fanatec zmiata go w każdym aspekcie. Samo wykonanie kierownicy jest chyba najlepsze z możliwych - tworzywa są bardzo dobrej jakości, koło kierownicy jest "mięsiste" i obszyte w 100% taką samą alcantarą jak w prawdziwych samochodach Porsche, ba! nawet emblemat jest oryginalny . Kolejna wielki plus tego kółka, to możliwość zmiany wszystkich parametrów sterowania "w locie", dzięki czemu można idealnie dostosować tą kierownicę do każdej gry. Często jest tak, że dany tytuł nie posiada ustawień dotyczących np. zakresu obrotu kierownicy i musimy grać tak jak nam twórcy gry nakazali - z GT2 nie ma takiego problemu... takie ustawienia jak kąt obrotu, siła FF, martwa strefa i jeszcze kilka innych, bezproblemowo ustawimy na wyświetlaczu kierownicy. Kolejna rzecz, to całkowity brak martwej strefy na silniku od FF - G25 i G27 w tej kwestii mają spore problemy... na GT2 jadąc po prostej możemy lekko szarpnąć kierownicą, puścić ją i nie nastąpi charakterystyczne dla kółek Logitecha "rozgibanie" kierownicy... kółko od razu wróci do pozycji centralnej zupełnie tak jak w prawdziwym samochodzie. Co do pedałów standard, to również są wykonane bardzo dobrze. Każdy pedał zachowuje się tak jak powinien - gaz ma duży skok i chodzi leciutko, hamulec stawia dość spory opór, natomiast sprzęgło chodzi w charakterystyczny dla siebie sposób Co ciekawe w FM3 jak i w simach na PC działa ono w trybie analogowym, czyli ile sprzęgła popuścimy tyle nam wysprzęgli Bardzo fajny bajer dający zupełnie nowe możliwości ruszania z miejsca Nic to... wracam dalej grać Jak masz możliwośc potestuj z F1 spodziewam sie dalszej relacji pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.