Skocz do zawartości

2D DOJO


ornit

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  GaScAn napisał(a):
Garou jest zajebistą, kultową bijatyką. Każdy kto ma okazję niech 24 czerwca poczuje MOC tej gry na Xbox Live!

Zdefiniuj pojęcie "kultu". Przyznaję, że ta gra ma niesamowity klimat, fajny i prosty system (zupełnie jak sf3) ale to jeszcze nie czyni ją czymś nadzwyczajnym.

 

PS Może byłaby kultowa gdyby ktoś w nią kiedyś grał.

 

Sam ją bardzo lubię, jak sobie odświeżę Dong Hwanga* lub Rocka to chętnie zagram na lagu (mojee łączeee :lol: )

 

*mogę się mylić, ostatni raz grałem 5 lat temu

  • Odpowiedzi 309
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kowal, mieszkam w Europie, nie jestem Japończykiem i nigdzie nie napisałem, że wiem co się w Japonii dzieje. Naprawdę patrz z kim piszesz bo wychodzi z tego niezła komedia (tak jak "sami powołaliscie sie na japonie i na nieistniejac turnieje" - ja pisze o Evo, ono jest japońskie?). :)

 

I wydaje mi się, że koś tu nie rozumie definicji popularności. Najpierw piszesz o o bombermanie tak jakby bomberman nie był popularny później zarzucasz przykłady SF2 i KoFa98. Jasne, że to starocie, co nie zmienia faktu że to po prostu znany oldschool (tak jakbym napisał, że tetris i pong to w ogóle nieznany shit).

 

Kiedyś zresztą z tobą chyba na GG pisałem o Darkstalkersach i sam stwierdziłeś, ze ta gra mimo świetnego systemu została olana przez publike. ;)

Opublikowano

Co do Garou to tutaj koleś wrzucał jakieś turnieje, nie wnikam gdzie dokładnie się odbyły, kiedy i jak prestiżowe były. Ważne jest to, że gra jest bardzo fajna, do dziś jest z kim pograć i wystarczy przeciętny net by nie mieć lagów i opóźnień. Sam odkryłem Garou jakieś 2 lata temu za namową paru osób na Honmaru i nadal chętnie odpalam od czasu do czasu, chociaż ostatnio wyszedłem z formy przez spary w 3rd Strike. Poza tym nas to chyba nie powinno za bardzo obchodzić czy gdzieś na świecie ktoś w coś gra, bo nawet gdyby to co z tego wynika ;)

Opublikowano

Jakiś czas temu na Gamespocie pojawił się character trailer z Samurai Shodown: Edge of Destiny. Prawdopodobnie nie powinienem tu o tym pisać, bo nie będzie to już nawet 2d z grafiką 3d jak SF4 ale pełne 3d jak chociażby Soul Calibur. Jedno jest na razie pewne - jak to (pipi) biednie wygląda. Pominę już fakt, że Galford zgubił psa a Wan Fu napierdala maczetą. Z tego co wyczytałem ograniczono liczbę specjali (a ciosy wyprowadza się jak w SC), nie ma też superów. Ale za to są fatale i samurai z afro - szał <_<

 

Opublikowano (edytowane)

WanFu miał tasak w 1. Galford bez burka ssie. ogolnie wiekszosc comb ssie i wyglada jak w Tekkenie podbijanie bezwładnych postaci jednym ciosem. nowe charaktery sa ok. a fatale zasze były. na razie nie ma walk dobrych graczy (zakładajac ze ktos sie tego chyci:D) wiec nic nie wiadomo jak bedzie ale słabo sie to prezentuje, jak juz chcieli odejsc od konwencji 2D i systemu to mogli isc w strone bushidoblade a nie SC albo choc do tego co było w KOFMI gra zachowałaby system jaki taki a nie był zły przeciez.

 

a BTW ten trailer to był poł roku temu dostepny haha

Edytowane przez kowal
Opublikowano (edytowane)

Nie znalazłem odpowiedniego tematu więc spytam tu.Grał ktoś już w fulla Garou na xbla?Gra w to ktoś online?Ogólnie to warto zakupić za te 800mp?Grałem w triala i na razie jestem bardzo na tak tylko chcę wiedzieć jak wypadają inne tryby niż arcade.

Edytowane przez Master JIN
Opublikowano
  kowal napisał(a):
WanFu miał tasak w 1. Galford bez burka ssie. ogolnie wiekszosc comb ssie i wyglada jak w Tekkenie podbijanie bezwładnych postaci jednym ciosem

Bo oni chcieli SC zrobić, dlatego to tak wygląda.

  Cytat
. nowe charaktery sa ok. a fatale zasze były

W SS V nie było. Nie wiem jak w Tenka (ale tam też chyba nie ma)

  Cytat
. na razie nie ma walk dobrych graczy (zakładajac ze ktos sie tego chyci:D) wiec nic nie wiadomo jak bedzie ale słabo sie to prezentuje

Podobno automaty stoją puste

  Cytat
, jak juz chcieli odejsc od konwencji 2D i systemu to mogli isc w strone bushidoblade a nie SC albo choc do tego co było w KOFMI gra zachowałaby system jaki taki a nie był zły przeciez.

Przecież mogli zrobić to samo co z SS64

  Cytat
a BTW ten trailer to był poł roku temu dostepny haha

/shame, nie wiedziałem.

  Master JIN napisał(a):
Nie znalazłem odpowiedniego tematu więc spytam tu.Grał ktoś już w fulla Garou na xbla?Gra w to ktoś online?Ogólnie to warto zakupić za te 800mp?Grałem w triala i na razie jestem bardzo na tak tylko chcę wiedzieć jak wypadają inne tryby niż arcade.

Amerykanie przebąkują, że Garou ma (pipi)owy kod sieciowy. Co do innych trybów to czego można się więcej spodziewać po treningu i survivalu?

Gość GaScAn
Opublikowano

Mógłby ktoś zdać relacje co z tym Garou na Xbox Live, jaki netplay itp????

Opublikowano

Póki co nie mam MSP, wiec szybka relacja z wersji trial:

 

Zwykły port prawdopodobnie arcade ze wszystkimi opcjami jak handicap, czas, rundy itp. + bonusy jak lekki filtr rozmycia, powiekszenie spritów i flash (cokolwiek on niedaje). Do tego jest oczywiście online (który w trialu jest zablokowany), survival i achievementy. :)

Opublikowano (edytowane)
  Action napisał(a):
Póki co nie mam MSP, wiec szybka relacja z wersji trial:

 

Zwykły port prawdopodobnie arcade ze wszystkimi opcjami jak handicap, czas, rundy itp. + bonusy jak lekki filtr rozmycia, powiekszenie spritów i flash (cokolwiek on niedaje). Do tego jest oczywiście online (który w trialu jest zablokowany), survival i achievementy. :)

Te achievementy są śmieszne. Tak jak napisał Action, to zwykły port Arcade/MVS (Kain i Grant są odblokowani), chyba nawet nie da się w treningu podejrzeć ciosów postaci (złapałem się na tym, że dedli rejva robię jak w CvS2). Cieszę się jak dziecko kiedy w to gram (ostatnio 4-5 lat temu). Jasne, mógłbym odpalić emu ale po prostu byłem ciekaw lol. Te dźwięki dają dziś po uszach. Pozostaje teraz tylko czekać na KOF98UM*.

 

 

EDIT:

*Bo jak przeglądam listę ciosów do KOFXII to mnie krew zalewa. Co za (pipi)...

 

EDIT2: Kocham te intra i endingi z Garou :rolleyes:

Edytowane przez ornit
Gość GaScAn
Opublikowano
  ornit napisał(a):
Cieszę się jak dziecko kiedy w to gram (ostatnio 4-5 lat temu). Jasne, mógłbym odpalić emu ale po prostu byłem ciekaw lol.

 

Nie dziwię się, rzadko wychodzi dobra gra na xboxa.

Opublikowano
  Action napisał(a):
Dosłownie przed sekundą odpalam xpudło a tu co? KoF98UM na XBLive Arcade! Kopara opadła :P:D

Jak taka sama jakość jak Garou to ja dziękuję za konwersję. Opisz wrażenia i napisz ile osób nie gra Krauserem :lol:

Opublikowano (edytowane)

Tzn jakość, taki sam ostry port tym razem z konsoli (zakładam, ze na budzie TaitoX nie da sie ostawić takiego 'home version':P) . Wszystko wygląda tak samo jak na PS2, od trybów przez grafikę po menusy - oczywiście dodany został tryb online. Ogólnie grafika prezentuje się lepiej niz w Garou, ale to nie efekt większej pracy przy porcie a odświeżonej oprawy UM w ogóle (dalej "4:3"* z za(pipi)istą ramką z artworkiem, tym razem cos ciemniejszego i mniej rozprasza). ;) Z opcji mamy praktycznie to samo co przy Garou, jakieś tam filtry itp. Ogólnie świetna pozycja.

 

 

*Dlaczego to mi nie chce ustawić fullscreena skoro i tak gram na ekranie 4:3?

 

P.S. W tytuły SNK nie da sie grac na padzie z Xa. O ile w Garou mi wychodziły jeszcze jakieś breaki 360 rocka i proste combosy z feintami (ale to dlatego, ze przez maniaczenie na dluzsza mete mógłbym w to grac nawet na joysticku z atari) to w tym KoFie 0, żadnych podstaw, nawet proste hopy nie chciały wchodzic. :D

Edytowane przez Action
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Sol Umehary. Roz(pipi)ił mnie ten filmik.

 

Jakby ktoś chciał sprawdzić tu jest instrukcja jak się tam zalogować. Gdzieś miałem stronkę umożliwiającą oglądanie tego bez loginu ale gdzieś mi się link zapodział.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...