POK 0 Opublikowano 7 lutego 2009 Opublikowano 7 lutego 2009 Mi osobiście gra dużo bardziej podeszła od C&C. Pewnie dlatego, że ma znacznie lepszy interface i jest zrobiona typowo pod konsole. Fakt faktem C&C był bardziej rozbudowany, ale przyjemność z gry była dużo mniejsza. Cytuj
JAM1 0 Opublikowano 7 lutego 2009 Opublikowano 7 lutego 2009 można to demko sciągnać i sobie wypalić na plytke? Nie mam HDD w konsoli. Cytuj
BartIrlandia 2 Opublikowano 7 lutego 2009 Opublikowano 7 lutego 2009 O ile Halo 3 Mi sie nie podobało (spróboje na dniach Halo 1 z Xbox Orginals ) Tak Halo Wars kupie jak stanieje :> Bardzo fajny RTS z pewna iloscia uproszczen wymuszonych przez konsolowe sterowanie itd :> Cytuj
gork 19 Opublikowano 8 lutego 2009 Opublikowano 8 lutego 2009 Rtsy na konsolach to dla mnie porazka. Gra ma srednia grafike, takie sobie sterowanie (da sie zaznaczyc jeden typ jednostek szybko, dzielic je na grupy czy cos takiego?), prostackie misje w demku na zasadzie: zbuduj wieksza armie niz ma przeciwnik i idz do przodu i wybijaj wszystko na ekranie duszac co jakis czas Y zamiast X (co daje mi dziwne przeczucie, ze wszystkie misje tak beda wygladac, bo na wielka taktyke przy takim sterowaniu nie ma co liczyc). Na plus swietne filmiki (jak po kazdej misji tak bedzie, to moze sie skusze i kupie gre, zeby je wszystkie zobaczyc) i muzyka. Dla mnie typowy sredniaczek. Taki Dawn of War 2 na PC bije ta gre na glowe. Zeby nie bylo jestem fanem Halo i kazda czesc wymeczylem na singlu po kilkanascie razy i wole grac na xklocku nie piecu. Cytuj
PePeP 2 Opublikowano 8 lutego 2009 Opublikowano 8 lutego 2009 Mi osobiście gra dużo bardziej podeszła od C&C. Pewnie dlatego, że ma znacznie lepszy interface i jest zrobiona typowo pod konsole. Fakt faktem C&C był bardziej rozbudowany, ale przyjemność z gry była dużo mniejsza. No właśnie mi sterowanie na konsoli w C&C bardzo pasowało. Prawie nic mi w nim nie przeszkadzało. Było rozbudowane, ale dało się to ogarnąć bez problemu po paru godzinach grania, a multi w C&C byl genialny... Do tego grafika była na serio ładna, a design jednostek przedni - każda jednostka była bardzo ładna, charakterystyczna, miała super animację. Mimo rozmazania i niskiej rozdzielczości wszystko było świetnie widać. W Halo Wars wkurza mnie uproszczona baza, do tego wszystkie budynki są do siebie łudząco podobne. W CnC każdy miał własny styl. Aż żałuje że go sprzedałem. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 8 lutego 2009 Opublikowano 8 lutego 2009 Rtsy na konsolach to dla mnie porazka. Gra ma srednia grafike, takie sobie sterowanie (da sie zaznaczyc jeden typ jednostek szybko, dzielic je na grupy czy cos takiego?) Da się. Używasz do tego RT. Wczesniej wybierasz sobie wszystkie jednostki i prawym trigerem wybierasz poszczególny ich rodzaj. Cytuj
Smiti 313 Opublikowano 8 lutego 2009 Opublikowano 8 lutego 2009 (edytowane) Jak dotąd nie grałem dużo w RTS'y ale HW strasznie pozytywnie mnie zaskoczyło. Muzyka przy wczytywaniu, masakra. Grafika - bardzo dobra ( jedynym minusem są słabej jakości cienie ), oby fabuła była na miarę Halo a będzie to must-have. Edytowane 8 lutego 2009 przez Smiti Cytuj
Micuś 0 Opublikowano 8 lutego 2009 Opublikowano 8 lutego 2009 Grałem w to Demko i powiem, że nie wyprzedza RA3 niczym - Sterowanie niemal, że identyczne - Brak jakichkolwiek nowych elementów ... (Zbuduj - znajdź - zniszcz) - Wyczuwam brak balansu (granaty ojć!) (RA3 też nie ma czym się szczycić ) - Słyszeliście muzykę w RA3? - jest równie dobra (ba? lepsza!) niż w demie HW Jedynie co przemawia za HW to uproszczenia! (Które nie każdy trawi ...) Dla mnie naprawdę nie ma czym się zachwycać (no ok grafika jest lepsza). Jeżeli ktoś to nazywa "Must-Have" to na pewno nie grał w RA3, które po prostu nie nazywa się "Halo",a jest równie dobre. Gra będzie hitem(?) dzięki marce .. Oczywiście Demo oceniam dobrze Gdyż w RA3 grało mi się równie dobrze jak w to demo. Jak będzie duża aktywność w multi - na pewno kupię grę .. ale ~miesiąc dwa po premierze. (Moje zdanie - bez nerwów pozdr) Cytuj
Smiti 313 Opublikowano 8 lutego 2009 Opublikowano 8 lutego 2009 Z tym, ze dla wielu ludzi juz same uniwersum Halo stawia ta gre duzo wyzej niz RA3. Halo to nie tylko tytul a cala otoczka gry razem z klimatem a przede wszystkim epicka historia i bohaterami. Ja osobiscie lykam zaraz po premierze. Sory za brak polskich znakow, pisze z telefonu. Cytuj
POK 0 Opublikowano 8 lutego 2009 Opublikowano 8 lutego 2009 Mi Halo Wars jakoś bardziej się spodobało zarówno od C&C: TW jak i RA3. Specjalnym fanem Halo też nigdy nie byłem, a w to demo grało mi się tak dobrze jak kiedyś w RTSy na piecu. W takim TW może dało się nauczyć i opanować sterowanie, ale nigdy to nie było to. W HW zasiadasz i po prostu grasz nie przejmując się niczym innym. Oczywiście nie obyło się bez uproszczeń, ale konsole nigdy nie były robione pod strategie. Tak jak pisałem wcześniej nie jestem wielkim fanem Halo, jednak muszę przyznać, że np jednostki są znacznie bardziej wyraziste i ciekawiej zaprojektowane niż w grach z serii C&C gdzie niby jednostki były fajne, ale nic poza tym. To co natomiast może się nie podobać w pełnej wersji, to tylko dwie grywalne rasy. Jedna kampania to też mało. Oby niedługo po premierze wyszły jakieś DLC (np z kampanią Convenantów), choć po rozwiązaniu Esamble jest to chyba mało prawdopodobne. Cytuj
k0ntra 409 Opublikowano 8 lutego 2009 Opublikowano 8 lutego 2009 8/10 - opinia Uznego, a ja mu wierzę. Cytuj
Goldi69-PL- 0 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 bez zalu ale i bez rewelki, nie widze w tej grze nic nowego, a ostatnie w co gralem to Duna 2000 z 10lat temu, jak by nie otoczka halo to bym nawet nie zwrocil na ta gre uwagi Cytuj
Dark AlexX 0 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Dla mnie Halo Wars to najgorszy RTS na Xboxa 360, jest za prosty, a wszyskie C&C razem z Bitwą o Śródziemie na Xa, są dużo lepsze. Pisząc najgorszy nie miałem też na myśli, że beznadziejny ale wiele mu brakuje, samą gre po demie oceniam tak na 7-8/10. Aha, demo na potyczce nawet na hardzie jest łatwiótkie. o,O Cytuj
Smiti 313 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Każda gra, która ostatnio wychodzi ma bardzo niski poziom trudności. Wyjątkiem jest chyba tylko MC: LA. Z jednej strony to dobrze, bo ja przynajmniej po męczącym dniu oczekuję rozrywki a nie nerwów i wysiłku umysłowego. Powinno być tak - easy dla casuali, medium - dla normalnego gracza, hard - dla hardcorowców. W dzisiejszych czasach wszystkie trzy poziomy są dla casuali. ;/ Cytuj
POK 0 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Aha, demo na potyczce nawet na hardzie jest łatwiótkie To fakt. Czasem może zaskoczyć jakimś większym atakiem, ale ogólnie nie ma żadnych problemów. Mam nadzieję, że w pełnej grze będzie można odblokować Legendary również do skirmisha Cytuj
Vulc 3 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Legendary będzie w kamapnii, więc i w skirmishu powinien być. Mnie najbardziej boli fakt, że przeciwnik sterowany przez konsolę atakuje tylko od frontu i wyłącznie główną bazę. Miejmy nadzieję, iż te przejawy braku inteligencji wynikają z tego, że to tylko demo. Ogólnie tytuł ów z miejsca ląduje na mojej liście "must have", bo nadal pogrywam w demko i nawet na tej jednej mapie świetnie się bawię. Może jestem już zbyt przesiąknięty tym kultowym dla mnie uniwersum i po prostu wady, które niewątpliwie są widoczne, nie przeszkadzają w odbiorze gry. Cytuj
POK 0 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Mnie najbardziej boli fakt, że przeciwnik sterowany przez konsolę atakuje tylko od frontu i wyłącznie główną bazę. Miejmy nadzieję, iż te przejawy braku inteligencji wynikają z tego, że to tylko demo. Ja ograłem tą mapkę z dema już ok 6-7 razy i czasem przeciwnik atakował na drugą bazę, i to nawet nie takimi małymi siłami. Mapa z dema jest jednak bardzo mała i nie jest problem bronić dwóch baz na raz. Cytuj
ProChaoS 0 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Pograłem z 30-45 minut i muszę stwierdzić, że gra przerosła moje oczekiwania. Spodziewałem się nudnego RTS'a, a dostałem dość ciekawą grę. Nie ma dziwnych jednostek jak w RE3 co jest wielkim plusem. Do tego muzyka i filmiki miażdżą. Sterowanie jest bardzo intuicyjne i mądrze przemyślane. Czasami zdarzają się bugi typu przenikanie modeli, ale to pikuś. Demko oceniam na -8/10. Cytuj
Goldi69-PL- 0 Opublikowano 10 lutego 2009 Opublikowano 10 lutego 2009 Pograłem z 30-45 minut i muszę stwierdzić, że gra przerosła moje oczekiwania. to jakie ty miales oczekiwania? ja mialem tylko takie zeby bylo cos wiecej niz w DUNE2 z przed 20lat, a prawde mowiac to widocznie pierwszy RTS jaki powstal wykozystal wszystkie pomysly, bo w tym Halo Wars naprawde nie widze nic nowego (nawet smiem twierdzic ze jest ubozsze od Duny2) Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 10 lutego 2009 Opublikowano 10 lutego 2009 Do osób narzekających na prostotę: ta gra miała być przede wszystkim Halo w formie RTS-a, którą kupią osoby niezainteresowane normalnie takimi grami, a nie RTS-em w świecie Halo. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 14 lutego 2009 Opublikowano 14 lutego 2009 Nie wiem czy zauwazyliscie, MS obiecal gry wydawane przez nich w cenie 199zl - pojawil sie GOW2 i taka cena byla a nawet nizsze na allegro. HW tez wydaje MS ale gra jest w cenie ponad 200zl... Cytuj
MrSatan 20 Opublikowano 14 lutego 2009 Opublikowano 14 lutego 2009 To jest cena sugerowana. Sklepy mogą sobie dodawać ile chcą (no w granicach rozsądku), nie mogą tylko zejść poniżej tej ceny, chyba że producent da jakąś promocję. Cytuj
Cethu 13 Opublikowano 14 lutego 2009 Opublikowano 14 lutego 2009 Mi HW trochę zabiło klina. Pierwszą rekcją po przejsciu demka było sprawdzenie czy mam jeszcz na koncie środki by ją nabyć, bo przy filmikach szczena opada a wrażenia po pierwszych 2 misjach i skirmishu są nader pozytywne. Szkoda, że potem było coraz gorzej... Największy ból to prostota gry, i nie chodzi mi tu o sterowanie, które jest genialne, ale o ilość szarych komórek u przeciwnika, dość powiedzieć, że wygrana na najtrudniejszym poziomie to kwestia ok 5 min. Inna sprawa to kolorystyka - czy raczej brak jej zróżnicowania, niezbyt mi przypadło do gustu pomalowanie wszystkich convenantów w całości na fioletowo a UNSC w całości na zielono . Pod znakiem zapytania stoi też balans, bo grając Convenantami kosiłem wszystko zdolnością specjalną Propheta - przy dwóch bazach i niezłym napływie surowców ich zużycie podczas używania tego promienia jest równe ich przyrostowi czyli mamy nieprzerwanego anihilatora. Inna sprawa, że chyba nie ma co liczyć na jakiekolwiek DLC jako, że ENSEMBLE STUDIOS istnieć będzie jeszcze tylko kilka dni... No i tak teraz siedzę, rozważając czy warto wydać te 250 zł, a może i trochę więcej by mieć klimatycznego warthoga Cytuj
POK 0 Opublikowano 15 lutego 2009 Opublikowano 15 lutego 2009 Największy ból to prostota gry, i nie chodzi mi tu o sterowanie, które jest genialne, ale o ilość szarych komórek u przeciwnika, dość powiedzieć, że wygrana na najtrudniejszym poziomie to kwestia ok 5 min. Dlatego mam nadzieję, że w pełnej wersji można będzie grać na Legendary. No i pozostaje jeszcze granie na neta. Inna sprawa to kolorystyka - czy raczej brak jej zróżnicowania, niezbyt mi przypadło do gustu pomalowanie wszystkich convenantów w całości na fioletowo a UNSC w całości na zielono Kolory są po to by odróżniać jednostki, np jak będziesz grał 3vs3 to jedni UNSC będą zieloni, a drudzy czerwoni (tak jest w prawie każdej strategii). Cytuj
Gregorius 496 Opublikowano 15 lutego 2009 Opublikowano 15 lutego 2009 Mysle,ze DLC jest juz gotowy a pojawi sie na rynku w pozniejszym termienie.To zbyt wazny tytul i zbyt duze pieniadze do zgarniecia aby tego nie wykorzystac. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.