SM1 25 Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 (edytowane) Spędziłem kilka godzin z GTpsp i pomarudzę na starcie:) Braku kariery nie odczuwam szczególnie, z przyczyn, które opisałem wcześnie, ale mogli zostawić salony samochodowe tak abym w danym momencie mógł zadecydować, czym mam ochotę pośmigać lub na co zbierać kasę teraz muszę dzień w dzień sprawdzać, co się pojawiło na rynku (irytujące) - brak możliwości sprzedaży samochodu, pełno śmiecia pałęta mi się po garażu i nie mogę się tego pozbyć - tunning (na potrzeby konsolki mocno okrojony ok.) ale skoro wstawili suwaki od redukcji masy i dozowania mocy to miło by było, aby przy jakimś samochodzie można by było się nimi pobawić - przestawienie z pada na psp to dla mnie gehenna za długie paluchy nie ogarniam tego sprzętu hehehe. - grafika bardzo nie równa, raz jak gt4 a innym razem zastanawiam się gdzie pobocze a gdzie asfalt. (generalnie daleki jestem od porównań do wydań na większe siostry, bo nie było by, co porównywać Pozytywy to - nareszcie przy grzebaniu w setupie czytelne komunikaty w stylu obniżasz zawieszenie? to bierz pod uwagę, że powinieneś utwardzić sprężyny, pomyśl o amortyzatorach...jaki profil opon zastosowałeś, przy okazji odciąż samochód, bo efektem twoich zabiegów itd. Itp. (co daje podgląd, czego można się spodziewać, w GT5) - minimalne zmiany w zawieszeniu dają rewelacyjne efekty zwłaszcza w muscle car-ach i starowinkach pokroju BMW 2002 turbo(73) - tryb Professional daje radę, miło, że na potrzeby kieszonki nie zrezygnowali z w...cego poziomu trudności licencji (zwłaszcza w drugiej sekcji) I dla jednych wada dla drugich zaleta obiecana możliwość wykorzystania samochodów w pełnej wersji GT5, jeżeli z takim nastawieniem gra się w GTPSP to gra przynosi masę frajdy. Jeżeli jednak ktoś chciałby pograć w GT, w jako pełnowartościowy produkt to niech sobie odpuści, gra ma mniej do zaoferowania niż GT5:P w zasadzie powinna stanowić darmowy bonus dla tych, co kupią GT5 Ocena dla tych, co chcą wystartować w GT5 z ładną listą samochodów 8/10 Jeżeli jednak ktoś chce wydać ponad 100zł po to, aby liznąć rozmachu, jaki miał miejsce w wydaniach na większe konsole to próżno go szukać w GTpsp 2/10 Edytowane 5 października 2009 przez SM1 Cytuj
Gość pawel_k Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 Tras też jest zatrzęsienie... ale nie ma Londynu z GT5:P, bo przecież nie było go w GT3 i GT4 więc jakim prawem mieli by się podjąć władowania go do gry robionej na szybko... za to jest Valencia której nie było w GT4 (pojawiła się chyba w Tourist Trophy).ja generalnie jestem mile zaskoczony, gra się przyjemnie, model jazdy jest spoko, grafa jest płynna. jak na psp to mi wystarczy, więcej zmian chcę od GT5 Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 Więc jak to jest z tą grą? Wydaje mi się, że kolekcjonowanie samochodów może być przyjemne, zresztą przejażdżka nawet setką ulubionych po kilka wyścigów zapewnia masę czasu zabawy. Czy jest ten feeling z Gran Turismo? Ta magia podczas jazdy i poruszania się po menu? Czy warto dla tej gry zrezygnować z CFW (w kwestiach HB, piractwo mnie już nie interesuje)? Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 Nie, grałem i twierdzę że nie. Cytuj
SM1 25 Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 Więc jak to jest z tą grą? Wydaje mi się, że kolekcjonowanie samochodów może być przyjemne, zresztą przejażdżka nawet setką ulubionych po kilka wyścigów zapewnia masę czasu zabawy. Czy jest ten feeling z Gran Turismo? Ta magia podczas jazdy i poruszania się po menu? Czy warto dla tej gry zrezygnować z CFW (w kwestiach HB, piractwo mnie już nie interesuje)? Siedzę i zagrywam się cały czas od kilku dni, ps3 włączam tylko po to, aby sprawdzić pocztę ale trzeba zachować obiektywizm, przekazując informację a nie same ochy i achy Chcesz pojeździć to czeka Cię masa śmigania zanim wymasterujesz każdą trasę do klasy S, ale jeżeli chcesz się pobujać po salonach samochodowych, umyć lub wymienić olej w swoim cacuszku to nic takiego w GTpsp nie znajdziesz, chcesz zmienić ustawienia w lambo, bo odpycha się jak civic też tego nie zrobisz. Menu jest banalne i składa się z 8 ikon z tego 2 to setup, GT theatre, licencje, rekords(tu masz garaż i statystyki), car dealerships( tu wypatrujesz swojej fury pod warunkiem, że to jej dzień), ad hoc mode i single player (który dzieli się na time trial,race,drift) Nie ma przygotowanych wyścigów ? wybierasz trasę furę ilość okrążeń i jedziesz nikt po plecach Cię nie poklepie po udanym wyścigu hehehehe Nie ma łażenia po menu, jest kupowanie fury i śmiganie, dlatego pisałem, że zero epickiego rozmachu, do czego przyzwyczaiło nas GT na dużych konsolach . Jako budowanie bazy pod GT5 dla mnie wypas i śmigam bez wytchnienia, ale mam nieodparte wrażenie, że polyphony nie chciało wydać tej gry....a musiało. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 Kurde, napisz jeszcze trochę, jak się jeździ, co naprawdę można zrobić w tej grze (mycie wózków to kicha była, ale już taki tuning przydatny był), dlaczego napierdzielasz bez przerwy. Cholipa, zaraz kupię tę grę, napaliłem się jak szczerbaty na suchary kurde. Najważniejsze to czy feeling podczas jazdy jest dobry? Czy nie ma jakichś rażących i irytujących błędów? Jak się prezentują modele samochodów i same powtórki? Menu to jak dla mnie jest bardzo ładne i stylowe, czy grają w nim jakieś fajne muzyczki? Cytuj
SM1 25 Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 (edytowane) Kurde, napisz jeszcze trochę, jak się jeździ, co naprawdę można zrobić w tej grze (mycie wózków to kicha była, ale już taki tuning przydatny był), dlaczego napierdzielasz bez przerwy. Cholipa, zaraz kupię tę grę, napaliłem się jak szczerbaty na suchary kurde. Najważniejsze to czy feeling podczas jazdy jest dobry? Czy nie ma jakichś rażących i irytujących błędów? Jak się prezentują modele samochodów i same powtórki? Menu to jak dla mnie jest bardzo ładne i stylowe, czy grają w nim jakieś fajne muzyczki? Ja nie mam doświadczenia z psp niby mam ją rok ale gram dopiero przy okazji GT z dwa dni starałem się ułożyć to maleństwo w łapach zanim zacząłem jeździć na jako takim poziomie. Gra ma to coś, czyli syndrom jeszcze jedno okrążenie i wyłączam i tak przez kilka godzin. Mozolne ciułanie kasy na ulubione autko również występuje. Zarówno modele samochodów jak i powtórki to nie GT5:P ale poziom GT4 jak najbardziej, niestety więcej jak cztery samochody na trasie nie uświadczysz, zastanawiam się czy konsola więcej nie uciągnie czy zrobiono to po to aby można było wygrać wyścig sterując dpadem? reszta zapytań dotyczy gustu:) Edytowane 5 października 2009 przez SM1 Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 (edytowane) Jakby mogli to by tam 20 samochodów na raz wsadzili, więcej konsola nie uciągnie. Chcieli osiągnąć 60 fps i im się udało, kosztem tylko 3 oponentów. Dzięki SM1, Twoja opinia to było to, czego potrzebowałem . Już zdecydowałem, biorę tę grę. Jutro zamawiam. Obejrzałem wszystkie review jakie na Youtube są i wiem już, że ja chce tę grę. Rozwiązania jakie Polyphony wprowadziło nie są takie głupie, teraz będzie mnie męczyć syndrom kolekcjonera i wbijanie do sklepu codziennie, by upolować w końcu to Ferrari . Gorzej, jak się przez 100 dni nie pojawi co bym chciał. Czy raz już kupione bryki znikają ze sklepu? JEEEEST można słuchać własnej muzy, co prawda utwór jest zapętlony na cały wyścig, ale KURDE hurrrej. Nie ma Photo Mode, prawda? Edytowane 5 października 2009 przez raven_raven Cytuj
4east 0 Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 raven feel z jazdy jest jak na psp zje... czuc ze to GT no i nie ma takiej drugiej na psp a co do suwaczkow od quick tune to one dzialaj tylko w trybie drift i time trial chyba Jedyna moim zdaniem okropna wpadka to dealerzy wkurza to ze nie ozesz kupic w danym momencie fury ktora chcesz tylko musisz wrowac az na moment w ktorym bedzie ta marka(f*5k jeszcze nie bylo u mnie ani lambo ani ferrari ) Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 A ja jestem zawiedziony na gt w wersji mobile. Gra dla mnie jest strasznie statyczna i nudna. Przez 60 fps traci na dynamice. Brak kariery to jakaś kpina. Nie jestem typem kolekcjonera, nie przemawiają do mnie suche statsy (800 samochodów) bo takich którymi chce jeździć jest niewiele. Zaskoczyła mnie za to płynność, myślałem, że gra bedzie zaliczać okazjonalne dropy a tu taki suprise. Graficznie również jest całkiem nieźle. Jednak po tytułach na psp oczekuje akcji, czystego miodu wylewającego sie z małego ekranu. Niestety to co sprawdzało sie na ps2 nie przemawia do mnie w formie przenośnej. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 Mówisz, że nie jest dynamicznie? Motorstorma się nie spodziewam, ale mam nadzieję nie idzie usnąć przy tej grze. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 Niestety przy Motorstormie ta gra wlecze się niczym żółw. Nawet przy szybszych furach. Ale najgorsze jest sterowanie ograniczone do d-pada i pieprzyka na którym nie da się imo w GT grać. Brak analogowego dodawania gazu i hamowania to kolejny problem. Zapomnijcie o płynnym pokonywaniu zakrętów, heh. :confused: Podobno do PSPGo można podpiąć DualShock 3, ciekawe czy to coś pomaga. Cytuj
Gość pawel_k Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 (edytowane) troszkę panikujesz najpierw proponuję wziąć pod uwagę to na czym ta gra śmiga - konsola przenośna, bez analogowych przycisków, ze słabym d-padem i tragiczną gałką analogową. i teraz patrząc przez pryzmat tych ograniczeń oceń to co zaoferowało Polyphony - i to moim zdaniem sprawdza się świetnie model jazdy jest przyjemny, nie odbiega bardzo od tego co pokazuje GT5p. wiadomo że brakuje takiej precyzji jaka by była na analogach ale nie jest źle, szczerze to myślałem że będzie gorzej. Edytowane 5 października 2009 przez pawel_k Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 Podobno do PSPGo można podpiąć DualShock 3, ciekawe czy to coś pomaga. na jakims filmiku widzialem ze psp GO dzieki bluetooth wykrywa pady tak samo jak ps3 to moze byc calkiem kozacka zaleta ale ciekawe czy tworcom bedzie sie chcialo robic 2 typy sterowania dla kazdej gry, a jesli tak to czy to zwykle bez pada nie bedzie sie wydawalo jeszcze bardziej tragiczne niz wykle Cytuj
Pan Pieczarka 167 Opublikowano 5 października 2009 Opublikowano 5 października 2009 Ba, jeden koleś poszedł jeszcze dalej, podpinając PSP do telewizora 22'' i kierownicy! Ogólnie po Motorstormie nie mam nawet ochoty do tej gry siadać - jest niezbyt ładnie, nieprecyzyjne sterowanie sprawia że samochody skręcają jak szalone, dziwnie wymyślona dilerka samochodami, brak multi... no po prostu miernota. Dobrze, że dzięki CFW można grę przetestować, bo po paru wyścigach podziękowałem temu Gran Turismo. Cytuj
poiuytr 12 Opublikowano 6 października 2009 Opublikowano 6 października 2009 nie rób tego, na dniach pojawi się wersja spatchowana pod M33 Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 6 października 2009 Opublikowano 6 października 2009 A skad jest ta informacja? Cytuj
vip77 250 Opublikowano 6 października 2009 Opublikowano 6 października 2009 nie tyle sie pojawi co juz jest :potter: nie wiem czy smiga pod 5.00M33 bo pisza ze niby nie ale napewno buja pod 4.01M33 Cytuj
Gość GaScAn Opublikowano 6 października 2009 Opublikowano 6 października 2009 Jakby gra była tego warta to już dawno byłaby działająca wersja na wszystkie softy. Po motorstormie to gran turismo portable może tylko rozśmieszyć. Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 6 października 2009 Opublikowano 6 października 2009 (edytowane) widziałem GT Mobile na własne oczy,sam posiadam Arctic Edge(niestety GT mi nie pójdzie bo mam 3k z 5.03Gen) i te gry dzieli po prostu przepaść.Więcej trybów zabawy,lepsza grafika,lepsze uczucie prędkości,lepsza muzyka,tryb online i ogólny fun -dosłownie wszystko za Motorstormem. W GT Mobile dane mi było grać godzinkę i ani to ładniejsze(choć niektóre trasy robią wrażenie to fakt),ani ciekawe.Jeśli ktoś jest psychofanem serii GT to i tak będzie zachwycony tą częścią bo specyficzny klimat serii w jakimś tam stopniu został oddany,do tego fizyka jazdy jest dość ciekawa jak na kieszonsolke ale reszta graczy będzie tą grą rozczarowana(gdzie do cholery jest tryb kariery!!) Edytowane 6 października 2009 przez Ficuś Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 6 października 2009 Opublikowano 6 października 2009 (edytowane) O wersji na 4.01 M33 wiem. Ale z posty poiuytr'a wywnioskowalem ze mowi o ostatnim z wersji M33 czyli 5.0. Anyway, nie sadzilem ze bedzie mozliwe zeby GT bylo ladniejsze (nawet momentami) niz MS lol... ficus jestes tego pewien? ;p Edytowane 6 października 2009 przez Trzcina Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 6 października 2009 Opublikowano 6 października 2009 przeczytaj uważnie-napisałem że ani to ładniejsze niż Motorstorm= brzydsze.Ogołem graficznie nie ma porównania-Motorstorm deklasuje efektami,wykonaniem i blurami na trasie. Choć uważam,że GT Mobile też jest ładne,widać,że porusza się w 60fps a niektóre trasy faktycznie wyglądają jakbym grał w GT4 na ps2 z maluteńką korekcją(czytaj pogorszeniem) tekstur Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 6 października 2009 Opublikowano 6 października 2009 Kupuję. Gdzie najlepiej i najtaniej? Na allegro wybrać sobie sprzedawcę najtańszego? 1 Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 6 października 2009 Opublikowano 6 października 2009 (edytowane) Widzę że swięto w domu ravena, syn kupuje oryginalna grę, ach te ciarki i adrenalina. gt mobile to gra ktora ludzie powinni tylko piracic, nie zasluguje na zadna zlotowke. Edytowane 6 października 2009 przez caps_LOCK_masta 1 Cytuj
adi 189 Opublikowano 6 października 2009 Opublikowano 6 października 2009 Ufff...zawiodłem się troszkę na gierce. Po pierwsze brak kariery-co złośliwszy zapyta "Najważniejsza jest mapka i procenty progresu?"-nie o to chodzi, ale.... Uruchomiłem gierkę, zrobiłem pierwszą licencję (6 łatwiutkich testów) i okazuje się że mam tyle kasy że mogę kupić sobie corvette, skyline, s2000,merca slk i jeszcze zostaje na bułki. Po wygraniu 2 wyscigów i zrobieniu paru licencji (około pół godziny gry) mam odblokowane wszystkie trasy, a na koncie kasy wystarczającej na zakup najlepszych fur (pomijam historyczne modele lub wynalazki typu Escudo na które mozna kupić dopiero po....godzinie zbierania kasy)Po prostu po chwili grania mamy praktycznie wszystko odblokowane. Nie mamy czegoś takiego jak pięcie się po poszczególnych szczebelkach, gdyż po prostu od poczatku (no prawie ) możemy wsiąść do konkretnychh furaczy i zagrać na jakiejkolwiek trasie. Po ukończeniu pieerwszej serii licencji (10 klas X 6 testów) nie otrzymałem żadnej unikalnej fury (ogólnie nie dostajemy niestety nic za zaliczenie licencji)- o przepraszam w którymś momencie mamy jako nagrodę mozliwość grania z muzyką z memory sticka Nie wiem po co władowano ogromną ilość wynalazków typu suzuki Cappucino czy Alto skoro nikt rozsądny tego chyba nie ruszy mając od razu mozliwość zagrania np. BMW M5, czy Civikiem type R Druga sprawa to model jazdy po szutrze-napisze teraz najzupełniej poważnie,Oplem combo (taki mały dostawczak) mogę sobie więcej pozwolić na polnych drogach niż tutaj Imprezą WRC-to nie przypomina jazdy po szutrze, a raczej rowerem po oleju ,arcadowy Dirt (tak, ten na PSP) bije tu GT na głowę nie mówiąc o staruskim WRC. O tym że 800 wózków wystepuje jedynie teoretycznie oraz że każdy kto miał styczność z GT zna już te fury i trasy na pamięć (na Boga, niektóre trasy widzę już chyba 5 raz, w przypadku licencjonowanych torów to nic dziwnego, ale w przypadku tych wymyslonych, wypadałoby chyba dodać coś specjalnie na kieszonkonsolkę) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.