Zuum88 0 Opublikowano 10 listopada 2009 Opublikowano 10 listopada 2009 (edytowane) Temat nie wiem czemu zle zapisany, prosze o przepiecie -_- i przepraszam Dobra, Marduk jest już "prawie" opanowany... jakies basic juggle etc. SS 1+2 d/t1+3_2+4,g/p+3,d/p42,d/p+31,p+1+3 okizeme_ pp+1+2 pp1+2,D/P312,d/p42_t12 pp1+2,p+32,d/p31,t+12 d/p+1, 2, d/p42, d/p31, p+1+3 okizeme ws+3,p+1,d/p+42, d/p+31, t+12 d/p+1, 2, d/p+31, d/p+42, , d/p+31,p+1+3 okizeme g/p1+2~d/p42,d/p31,p+1+3_pp+1+2 gcf+1,p+31,d/p31,p+1+3_pp+1+2 D/P3d/p1,2, d/p42,d/p31,p+1+3_pp+1+2 CH p+2d+1p+2, p+32, d/p+42, d/p31, t+12_p+1+3 oki CH g/p+3, d/p31, d/p42, d/p31, p+1+3 oki Jakies podstawowe juggle, wszystkie bez VTS©, bo sam na swoim VTS© polegac nie moge Marduk w tej czesci dostal duzo ciekawych ciosow, wiekszosc przydatna. Top 10 Marduk move's - kolejnosc losowa... d+4 - swietny cios do nadgryzania,dobry dmg d+3 na rowni z tym ciosem g/p+1+2 fajnie zbiera SS, mozliwosc kontynuowania jugglem qcf+2 niezly low, srednio szybki, na ch daje gwarantowanego stompa (d/t+4), ciezko ukarac g/p+3 dobry zasieg, dosyc ciezko ukarac -_-, na ch juggle ss+1+2 z rzutem 50/50 2,1 niezly poke osobiscie potem wrzucan 1,d+2 d/f+42 puniszer na 13 klatek 1+2 na ch daje gwarantowane d/p+1 (?) pp+1+2 JS, niezly dmg z juggle t+4 fajnie zgarnia, dosyc bezpieczne Jest tego dosc duzo jeszcze, fajnie mozna nim namieszac, zmiany na +. Jak cos to sie jeszcze dopisze... Edytowane 13 listopada 2009 przez Zuum88 Cytuj
Di 847 Opublikowano 10 listopada 2009 Opublikowano 10 listopada 2009 Sub-forum przeznaczone do opisywania postaci z Tekkena 5 Cytuj
Cambion 0 Opublikowano 10 listopada 2009 Opublikowano 10 listopada 2009 (edytowane) g/p1+2~d/p42,d/p31,p+1+3_pp+1+2 -> nie siedzi w małe postacie CH D/P3d/p1,2, d/p42,d/p31,p+1+3_pp+1+2 -> d/p+3,d+1 nie wymaga CH qcf+2 niezly low, srednio szybki, na ch daje gwarantowanego stompa, ciezko ukarac -> przecież to nie ścina g/p+3 dobry zasieg, ciezko ukarac, na ch juggle -> to ma 0 na bloku t+4 fajnie zgarnia, dosyc bezpieczne -> -9 straty więc niekaralne CH p+2d+1p+2, p+32, d/p+42, d/p31, t+12_p+1+3 oki -> p+2,d+1,p+2 nie wybija jeśli całe wchodzi na CH tylko gdy d+1,p+2 wejdzie na NH bądź CH Edytowane 11 listopada 2009 przez Cambion Cytuj
Zuum88 0 Opublikowano 12 listopada 2009 Autor Opublikowano 12 listopada 2009 (edytowane) Tp powinno byc do Tekkena 6 - musialbym tresc przekopiowac ;o edit: nie sprawdzalem wszystkich mozliowsci -_- Edytowane 12 listopada 2009 przez Zuum88 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.