Skocz do zawartości

Marduk


Zuum88

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Temat nie wiem czemu zle zapisany, prosze o przepiecie -_- i przepraszam

 

Dobra, Marduk jest już "prawie" opanowany... jakies basic juggle etc.

 

SS 1+2 d/t1+3_2+4,g/p+3,d/p42,d/p+31,p+1+3 okizeme_ pp+1+2

 

pp1+2,D/P312,d/p42_t12

 

pp1+2,p+32,d/p31,t+12

 

d/p+1, 2, d/p42, d/p31, p+1+3 okizeme

 

ws+3,p+1,d/p+42, d/p+31, t+12

 

d/p+1, 2, d/p+31, d/p+42, , d/p+31,p+1+3 okizeme

 

g/p1+2~d/p42,d/p31,p+1+3_pp+1+2

 

gcf+1,p+31,d/p31,p+1+3_pp+1+2

 

D/P3d/p1,2, d/p42,d/p31,p+1+3_pp+1+2

 

CH p+2d+1p+2, p+32, d/p+42, d/p31, t+12_p+1+3 oki

 

CH g/p+3, d/p31, d/p42, d/p31, p+1+3 oki

 

 

Jakies podstawowe juggle, wszystkie bez VTS©, bo sam na swoim VTS© polegac nie moge ^^

 

Marduk w tej czesci dostal duzo ciekawych ciosow, wiekszosc przydatna.

 

Top 10 Marduk move's - kolejnosc losowa...

 

d+4 - swietny cios do nadgryzania,dobry dmg d+3 na rowni z tym ciosem

 

g/p+1+2 fajnie zbiera SS, mozliwosc kontynuowania jugglem

 

qcf+2 niezly low, srednio szybki, na ch daje gwarantowanego stompa (d/t+4), ciezko ukarac

 

g/p+3 dobry zasieg, dosyc ciezko ukarac -_-, na ch juggle

 

ss+1+2 z rzutem 50/50

 

2,1 niezly poke osobiscie potem wrzucan 1,d+2

 

d/f+42 puniszer na 13 klatek

 

1+2 na ch daje gwarantowane d/p+1 (?)

 

pp+1+2 JS, niezly dmg z juggle

 

t+4 fajnie zgarnia, dosyc bezpieczne

 

Jest tego dosc duzo jeszcze, fajnie mozna nim namieszac, zmiany na +. Jak cos to sie jeszcze dopisze...

Edytowane przez Zuum88
  • Odpowiedzi 3
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

g/p1+2~d/p42,d/p31,p+1+3_pp+1+2 -> nie siedzi w małe postacie

 

CH D/P3d/p1,2, d/p42,d/p31,p+1+3_pp+1+2 -> d/p+3,d+1 nie wymaga CH

 

qcf+2 niezly low, srednio szybki, na ch daje gwarantowanego stompa, ciezko ukarac -> przecież to nie ścina

 

g/p+3 dobry zasieg, ciezko ukarac, na ch juggle -> to ma 0 na bloku

 

t+4 fajnie zgarnia, dosyc bezpieczne -> -9 straty więc niekaralne

 

CH p+2d+1p+2, p+32, d/p+42, d/p31, t+12_p+1+3 oki -> p+2,d+1,p+2 nie wybija jeśli całe wchodzi na CH tylko gdy d+1,p+2 wejdzie na NH bądź CH

Edytowane przez Cambion
Opublikowano (edytowane)

Tp powinno byc do Tekkena 6 - musialbym tresc przekopiowac ;o

 

edit: nie sprawdzalem wszystkich mozliowsci -_-

Edytowane przez Zuum88

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...