Skocz do zawartości

Law


Cisu

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

nie wiem czy o to ci chodzi ale to powinno wyglądać tak np. 4,3~DSS(b~f~f) i mieszasz jak jak sparujesz cios to 1,f+1 to jest najlepszy Reverse w grze ;] tylko musisz opanować DSS bo b~f to masz DFS rzadko tego używam... (przyjedź do mnie do opola to posparujemy ;] )

 

 

Ps. DSS jest zaj...stym stance'm ciężko go opanować ale warto ;]

Edytowane przez Cisu
  • Odpowiedzi 7
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zacznijmy od tego że Law ma dwie możliwości przejścia do DSS, różnie się to wykonuje po seriach pięściami(np. 1,2_2,f+2,2), a inaczej po kopnięciach(np. 4,3_f,f+3_b+2,3,4). Po punch'ach wystarczy nacisnąć b,f i lądujemy od razu w DSS, po kopnięciach b,f przenosi do DFS(animacja wycofującego się Marshalla), skąd, by wejść w DSS można klepnąć f zaraz po zakończeniu animacji ciosu umożliwiającego przejście do DFS, bądź jeszcze raz b,f, kiedy Law odejdzie już kroczek czy dwa(chodzi mi o to, że samo f nie przenosi z DFS do DSS kiedy Law wycofa sie na większą odległość).

Co do timingu - żeby uzyskać najszybsze przejście, TRZEBA klepnąć b,f zaraz po komendzie ciosu! Uzyskamy wtedy najszybszego DFSa(tzn. Law wycofa się szybkim krokiem), skąd możemy przejść natychmiast do DSS(trzeba docisnąć ~f w pierwszych kilku klatkach animacji DFS) ALBO odejść na bezpieczną odległość nie robiąc przejścia do DSS ALBO zrobić podczas animacji DFS ~f (tylko na początku)_b,f by uzyskać wspomniane przez MTC autoparry.

Autoparry działa jak zwykłe b+1+3_b+2+4, czyli zbija kopy i pięści na mid i high, przy czym wg mnie okienko jest mniejsze(działa tylko wtedy gdy Law robi charakterystyczny ruch rękami, jak przy d+1+2) i nie zgodzę się żeby gwarantował każdy cios z DSSa jak to napisał MTC o 3+4 - wchodzi tylko 1,f+1_2,2_2,f+2, a jak jesteś cwaniak to możesz spróbować rzutu, jednak można się wyrwać, a zabiera tyle samo co DSS 1,f+1. Aha, w przypadku tego parry nie trzeba już robić przejścia b,f jak po b+2+4_b+1+3.

 

A w praktyce? Zajman, spróbuj tak: robisz 4,3,b,f z szybkością jakbyś wykonywał serię ciosów, nie robiąc przerwy między 4,3 a b,f - wszystko zaraz po sobie. Sprawdź czy Law wchodzi do DFS, czyli czy wycofuje się - popróbuj różnych timingów b,f - gdy zrobisz to zbyt późno Law odejdzie do tyłu jak gdyby powoli, opieszale. Tak więc: 4,3,b,f i gdy tylko skończy się animacja 3 dociskasz ~f i jesteś w DSS. Można to robić jako, np. 4,3,b,f~f+3 i otrzymasz 4,3,DSS 3.

 

Co warte poćwiczenia w practice - b+2,3,4 DSS 3+4 żeby weszło jako combo za 70 dmg, w walce oczywiście nieprzydatne(chyba że 3+4 na ścianę), ale jak będziesz to sadzał to nie powinno być kłopotem robienie w jugglach b+2,3,4 DSS 3. Sprawdź też sobie 4,3 DSS 2,2_2,f+2_1+3_2+4, żeby wchodziło jak 3-4 hit combo. Serie po 4,3 DSS nie są co prawda gwarantowane, jednak są nieprzerywalne(tylko crush_SS pomaga), a z odpowiedniej odległości masz gwarantowaną próbę rzutu(pod ścianą np.) Jest jeszcze WS 4~DSS, ale to wymaga konkretnego timingu(należy zrobić WS 4~b~f~f, wszystko super-szybko). Jednak opanowane, wg mnie jest mega-przydatne - WS 4 daje przewagę na bloku, ustawia w dobrej odległości do wymiany rzut_f+1, masz 2,2_2,f+2 do gaszenia każdego "nie-low-crusha", a jeśli robią np. d+1 lub step, pozwalasz Marshallowi odejść na bezpieczną odległość i karasz whiffa DSS f+1_3, ewentualnie bait na parry z DSS. W ostateczności, dla odmiany :P, nie robisz przejścia do DSS tylko backdash_blok_SS, i masz wszystko co potrzeba na każdego przeciwnika. Tak zresztą wygląda moja gra z DSS, i powiem ci że działa bardzo dobrze, trzeba tylko wypracować sobie okazję do przejścia i poobserwować parę gier jak się zachowuję przeciwnik gdy uzyskasz DSS, a następnie odpowiednio reagować. Tyle. :D

Opublikowano (edytowane)

Tokis,,cisu...niechce wam nic mówić ale odpowiadacie na posta z przed 2 lat ;p Teraz się troszke zmienniło od tego czasu ;) Mimo iz nie trenuje już w tekkena od dawna to czesto mi wchodzi dragon lance(czy jak to się tam nazywa) w jugglach ;)

Jest jeszcze WS 4~DSS, ale to wymaga konkretnego timingu(należy zrobić WS 4~b~f~f, wszystko super-szybko).

 

To akurat mi siada z przejściem b,f więc jest szybko ;p Nie potrafie natomiast dalej zasadzić 4,3 dss 3+4 potrzeba do tego również przejścia b,f a tu już mi nie wychodzi .

 

Co warte poćwiczenia w practice - b+2,3,4 DSS 3+4 żeby weszło jako combo za 70 dmg, w walce oczywiście nieprzydatne

 

Dlaczego nie przydatne ?? Uwielbiam to zagranie sadzić w plecy mimo iż bardziej się opłaca po b+2,3,4 posadzić d/f+1 ,b+2 + puncze + ściana ;p

 

Serie po 4,3 DSS nie są co prawda gwarantowane, jednak są nieprzerywalne(tylko crush_SS pomaga)

 

Nie przepadam, łatwo się pod nimi również schylić i dostac dobra wybitkę co jest natomiast kozackie to 4, u+3 i jeżeli jestes wstanie zasadzić punche (nie jest aż tak trudne ale wymaga treningu) to można posłać typa na ściane lub zakończyć ff+2,1,3 . W tym momencie w walce nie jestem wstanie tego zrobić ( o ile cokolwiek jestem w stanie zrobić bo ostatni raz grałem we wrocławiu ;p).

Edytowane przez zajman
Opublikowano

DObra ale liczą się chęci i to że angażujemy się w tematy które zostały schowane głeboko w D...e ;] doceń to :)

 

PO prostu !!Dragon!! nie żaden lot trzmiela czy nagły atak spawacza... zwykły Dragon ;]

Opublikowano (edytowane)

Law w T6BR (źródło tekkenza(pipi)atsu)

 

The frame object of punisher

 

 

From standing position

 

-10 : (f+)1,1,2

-10 : 2,2

-10 : 2,f+2

-11 : 4,3

-11 : f+2+3 throw *breakable

-12 : 3,4 *wall stun

-12 : u/f+1,3

-12 : f+2,2

-12 : standard throws *breakable

-13 : d/f+4

-14 : 3+4 *wall stun

-14 : b+1

-14 to -15 : d/f+2 *juggle, mainly 15frame

-15 : u/f+4 *juggle

-15 : f+3,4 *wall stun

-15 : d+4,3

-15 : long range throws

-16 : b+2

-17 : ff+2,3 *wall stun, difficult with 17frame

-18 : U/F+4,3 *juggle

 

From crouching position

 

-10 : FC 1

-11 : ws+1+2 *this is the same as ws+1 in DR

-11 : ws+4

-11 : FC 2

-12 : FC 4

-13 : ws+1,2 *KD + dash oki

-15 : ws+2 *juggle

-18 : FC u/f+4,3 *juggle

 

 

 

Edytowane przez MTC

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...