Kozera 0 Opublikowano 7 stycznia 2008 Opublikowano 7 stycznia 2008 Toć tego się nie da buforować, po prostu szybko trzeba zrobić... ...a jeśli się da to niby jak? Cytuj
Bati 1 Opublikowano 13 stycznia 2008 Opublikowano 13 stycznia 2008 Normalnie ;D Pierwszy przód wciskasz zanim skończy się animacja poprzedzającego iSW ciosu ... a dalej to już jest W mIaRe SzYbKiE p,p+2+4.... czyli takie...... przód.... przód przód dwa plus cztery ;D Cytuj
Kozera 0 Opublikowano 14 stycznia 2008 Autor Opublikowano 14 stycznia 2008 (edytowane) Ble tam. Ja walę na przypał trzy "f" i iSW mi wychodzi zawsze. Wrzućcie jakieś dobre walki "polskich" Kingów. Przy najbliższym graniu może też uda mi się coś nagrać. Edytowane 14 stycznia 2008 przez Kozera Cytuj
Bati 1 Opublikowano 14 stycznia 2008 Opublikowano 14 stycznia 2008 Tu masz Chudego: http://pl.youtube.com/watch?v=U8uA2qgOroo http://pl.youtube.com/watch?v=VfPlWua2s7s Mashter (jeden stary filmik): http://pl.youtube.com/watch?v=ll9ZZQ-NlJI Tu Ja ;P http://pl.youtube.com/watch?v=K9olghJDg1A http://pl.youtube.com/watch?v=toJ3lI7uAFY http://pl.youtube.com/watch?v=dN25Tv5fr-Q http://pl.youtube.com/watch?v=SK9vP53SFuA Cytuj
Kozera 0 Opublikowano 14 stycznia 2008 Autor Opublikowano 14 stycznia 2008 No Bati w sumie spoko, ale Chudy to jakoś nieteges:) Czemu wszędzie tak mało b+1? Wiem, że high, ale to idealna wcinka. Cytuj
Bati 1 Opublikowano 14 stycznia 2008 Opublikowano 14 stycznia 2008 Może akurat w tych walkach nie było okazji tak ;P t+1 jest dobre jak jesteś w 100% pewien że wejdzie chociaz na ten blok, a kiedy przeciwnik sobie skacze tu do przodu tu do tyłu itp to już nie jest tak różowo ;P ewentualnie stosuje to przy duuużym dystansie, kiedy na pewno nie wejdzie na blok ale skusi przeciwnika żeby podszedł a King już wtedy wie co robić ;D:D:D Cytuj
Krzysiufpp 0 Opublikowano 8 marca 2008 Opublikowano 8 marca 2008 Znalazłem pewna akcje b+1+2 [wall] u+2+4 wydaje mi sie ze siedzi 100 % druga jest taka sprawa, może mi ktoś powiedzieć ile ma klatek bloku hicie oraz ile trwa kingowe ws4 oraz ws1 trzecia sprawa jakie macie zastosowanie dla d+1+2 da sie tym jakoś motać gdy przeciwnik leży, czy nie za bardzo ?? Cytuj
Cambion 0 Opublikowano 10 marca 2008 Opublikowano 10 marca 2008 Frame Date masz na SDTekken, a d+1+2 o ile wiem to trafia rollujących, np. po iSW czy innych rzutach z dobrą pozycją do okizeme. Cytuj
ziomeczek 0 Opublikowano 8 lipca 2008 Opublikowano 8 lipca 2008 dzien dobry. zafaasynowala mnie postac tygrysiej maski. mam kilka pytan: 1. czy i jesli tak to ktore z multipart throw'ow warto robic? z ktorych najtrudniej sie wyrwac, lub jest najmniej mozliwosci ? 2. jakie ciosy najczesciej stosujecie 3. a jakie rzuty? 4. no i co z tym isw... bo GS robie juz normalnie ale tego za nic w swiecie nie moge zdusis.. fakt ze moj padl to straszny zlom ale dotychczas wszystkie inne kombinacje tego typu u innych postaci jakos mi wchodzily... macie moze jakies rady? 5. aha... jeszcze gwarnty... mozecie podac jakies? z gory dzieki. pozdrawiam serdecznie wszystkich milosnikow praw zwierzat Cytuj
Bati 1 Opublikowano 14 lipca 2008 Opublikowano 14 lipca 2008 hmm w sumie to chciałbyś żeby Ci tu napisać całego faqua do Kinga ;D Jest taki jeden dobry na GameFAQu tyle że po Angielsku, w skrócie to Multi -CD+2+3 i romero... ewentualnie jak potrafisz wyczuć moment to SS+2+4 Ciosy Dużo d/p+1,2 (najlepiej z opóźnieniem dwójki, masz wtedy mniejsze opóźnienie na bloku) Dużo 2,1 Dużo t+1 Dużo d/p+4 Sporo Hopkicka Sporo p+4 Sporo 1+2,1 Sporo FC d/p+2 Czasem FC d/p+1 Czasem d/t+3 Rzuty to wlasnie GS, iSW, no i jeszcze niby można HCB,p+2 czy jak to tam się robiło ISW Buforujesz pierwszy "przód" po czymkolwiek... masz dużo klatek na to, robisz powiedzmy WS+4 i zanim King postawi noge na ziemi, Ty już wciskasz przód, czekasz pół sekundy i walisz p,p+2+4, ot cała filozofia ;P Gwaranty to Shit Jedyny sensowny w T5 to d/t+4 i zaraz po tym g/p+3, ewentualnie CH p,p,N,1+2 i po tym t+3. Ogólnie nie ma szału z gwarantami u Kinga. Cytuj
ziomeczek 0 Opublikowano 17 lipca 2008 Opublikowano 17 lipca 2008 dzieki stary... bardzo mi pomogles. tylko mialbym prosbe bo nie bardzo rozumiem z tymi multisami co napisales.. moglbys napisac jak je sie robi, bo te nazwy cos mi nic nie mowia a w command liscie tez nie moglem ich znalezc... za reszte bardzo dziekuje bo przydala sie Cytuj
Keii 0 Opublikowano 17 lipca 2008 Opublikowano 17 lipca 2008 Na pewniaka rób f,d,d/f,f(chiba tak)1+4, 2,1,1+2+3, 1+3,3+4,2+4,1+2,1+2+3. jeśli dobrze pamiętam to można się tylko w 3 miejscach wyrwać a kroi to ok 106/110 dmg. A jak już gościa podbijesz to klep d+2+4 jak juz ci wyjdzie to masz 2 opcje klepac 2,1,3,4 (powtarzasz) albo 1+2,1+2. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.