Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Łapać łapać. Poźniej to przewały są jak się startuje z 16 miejsca na suzuce np. A pierwsze typy mają już jakąs 1/4 toru za sobą. Oczywiście kwalifikacji brak :lol:

Opublikowano

oglądam sobie replaya z Fuji-w chwili gdy samochody przejezdzaja obok pobocza trawa zaczyna falować od impetu powietrza....ech szczegóły ;)

Mam juz sporo godzin przejechany i kasy na koncie,ale cały czas jeżdzę w grupie C i B-jakoś nawet jazda "zwykłymi" furaczami sprawia sporo przyjemności ;)

Opublikowano

Ja juz zaliczyłem S`ke, oczywiście nie wszystko na złoto. (Supercar Fest. na Suzuce np....) Ale jak gram online to zawsze grupami, C, B bo mimo tego ze uwielbiam pojeździć sobie 599, to jednak jakoś na online za łatwo jest ;) Ale szkoda ze wszyscy biorą te same furki najlepsze z danej grupy. Głupio to wygląda jak tylko ja siedze w innym samochodzie ;)

Opublikowano

Rozumiem, ze wszystkie klasy zaliczyles na fizyce proffesional ?

Ja w single prawie nie gram, wiekszosc czasu w time trialach siedze i na wyscigu na suzuce - na poczatku myslalem, ze GTR jest najlepszy ale jednak 599 rzadzi jak sie troszke potrenuje jazde tym sprzetem ;)

Co do TimeTrial (arcade) to najwyzej bylem 8 na London + F430 + S3 + proffesional (teraz nie wiem, ktory jestem)

Wrzuccie jakies swoje czasy. (i PSN id)

Opublikowano

No na pro, ale na padzie trudno troche mi (najgorzej chyba Suzuka na S`ce, jeden błąd potrafi przekreślić wyścig) ;) A triali to nie jeżdze woóle prawie, ale może się wezme i za to ;)

Opublikowano

Powiem szczerze, że spodziewałem się dużo mniej po tym demie ( ;-) ) a okazuje się, że w sumie gra mnie wciągnęła bardziej niż nie jedna pełna gra. Właściwie traktuję ten tytuł jak full bo jest naprawdę co robić a poziom trudności jest nieźle wyśrubowany (mówię o jeździe na pro + kiera). Warto kupić oj warto. Jakbym musiał wybierać między "jakimś tam NFSPS" a GT5P to bez wahania wybrałbym GT5P. Dużo więcej zabawy z jazdy. :1pl:

Opublikowano
  -gmeru- napisał(a):
Jakbym musiał wybierać między "jakimś tam NFSPS" a GT5P to bez wahania wybrałbym GT5P. Dużo więcej zabawy z jazdy. :1pl:

To chyba oczywiste... :P

Opublikowano

Co by nie gadać o serii Gran Turismo to i tak zawsze będzie sie trzyamła bo ma to coś czego nie moge odnaleźć w Forzie ani żadnej innej ścigałce. Dużo bym dał żeby sprawdzić GT 5 :]

Opublikowano

To nie jest ściema,dostajesz GT w wersji do ściągnięcia na dysk,koles płaci za grę ok 100 pln i udostepnia hasło 5 osobom z których każda wpłaci mu po 89 pln-czysty zysk :P

Opublikowano (edytowane)

jak sciagniesz i zainstalujesz grę to automatycznie zassa sie patch do online,z tym że mi zassał sie od razu a innym po kilku,kilkunastu próbach ;)Grać możesz na każdym profilu,z graniem po sieci jest różnie nieraz dołącza Cie do wyścigu bezproblemowo (częściej) a nieraz wywala błąd (rzadziej)-lagów nie uświadczyłem-łącze z tv kablowej .

Czy sie opłaca??-zdecydowanie tak ,samo przejście eventów off lineowych,zajmie ci sporo czasu( tak na oko ze 40 wyścigów),a jeśli myslisz jeszcze o wymasterowaniu na złoto to ......:P

Edytowane przez adi
Opublikowano (edytowane)

Ztego co sie orientuje to Lucass ma jeszcze 1 wolny slot.

 

BTW Z tymi wyscigami offline na zloto to az tak ciezko? Jak l icencje wszystkie na zloto w GT4 czy latwiej/ciezej

Edytowane przez FLooK
Opublikowano (edytowane)

Nie grałem co prawda w 4 tylko w 1,2,3 i Concepty,ale poziom trudności złotych medali niektórych eventów (zwłaszcza wyzwań producentów ) jest mniej wiecej na poziomie licencji.Niby jest prościej bo nie ma "failed" po obiciu bandy czy ścinki,ale przeciwnicy są bezwzględni :spartanin:

Edytowane przez adi
Opublikowano (edytowane)

Ogólnie porównując prologa do gtHD, myślę, że opony z serii N lepiej tzrymają się nawierzchni (w gt4 i gthd N-ki sprawiały, że nawet bardzo słaby wóz bardzo ślizgał się po trasie).

 

Mam pytanko: w opcjach tuż przed wyścigiem (tam gdzie można ustawić opony, tcs itp. ) doszła jakaś nowa opcja (zakres od 0 do 10) nad ASMem i TCSem. Cóż to takiego bo nie zanotowałem jakiejś znaczącej zmiany, ale to może przez relatywnie słabą furę (golfik).

Edytowane przez nightrunner
Opublikowano
  tomci23 napisał(a):
Sprawdz na gtplanet tam bylo tlumaczenie krzaczkow.Mam pytanie wiadomo kiedy wyjdzie Prologue w Europie?!

 

 

Ok, ponoć ta opcja (nad TCSem i ASMem) to "active brake". Czyżby można w końcu regulować ABS ? :P Jak wrócę z pracy potestuję.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...