Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Łapać łapać. Poźniej to przewały są jak się startuje z 16 miejsca na suzuce np. A pierwsze typy mają już jakąs 1/4 toru za sobą. Oczywiście kwalifikacji brak :lol:

Opublikowano

oglądam sobie replaya z Fuji-w chwili gdy samochody przejezdzaja obok pobocza trawa zaczyna falować od impetu powietrza....ech szczegóły ;)

Mam juz sporo godzin przejechany i kasy na koncie,ale cały czas jeżdzę w grupie C i B-jakoś nawet jazda "zwykłymi" furaczami sprawia sporo przyjemności ;)

Opublikowano

Ja juz zaliczyłem S`ke, oczywiście nie wszystko na złoto. (Supercar Fest. na Suzuce np....) Ale jak gram online to zawsze grupami, C, B bo mimo tego ze uwielbiam pojeździć sobie 599, to jednak jakoś na online za łatwo jest ;) Ale szkoda ze wszyscy biorą te same furki najlepsze z danej grupy. Głupio to wygląda jak tylko ja siedze w innym samochodzie ;)

Opublikowano

Rozumiem, ze wszystkie klasy zaliczyles na fizyce proffesional ?

Ja w single prawie nie gram, wiekszosc czasu w time trialach siedze i na wyscigu na suzuce - na poczatku myslalem, ze GTR jest najlepszy ale jednak 599 rzadzi jak sie troszke potrenuje jazde tym sprzetem ;)

Co do TimeTrial (arcade) to najwyzej bylem 8 na London + F430 + S3 + proffesional (teraz nie wiem, ktory jestem)

Wrzuccie jakies swoje czasy. (i PSN id)

Opublikowano

No na pro, ale na padzie trudno troche mi (najgorzej chyba Suzuka na S`ce, jeden błąd potrafi przekreślić wyścig) ;) A triali to nie jeżdze woóle prawie, ale może się wezme i za to ;)

Opublikowano

Powiem szczerze, że spodziewałem się dużo mniej po tym demie ( ;-) ) a okazuje się, że w sumie gra mnie wciągnęła bardziej niż nie jedna pełna gra. Właściwie traktuję ten tytuł jak full bo jest naprawdę co robić a poziom trudności jest nieźle wyśrubowany (mówię o jeździe na pro + kiera). Warto kupić oj warto. Jakbym musiał wybierać między "jakimś tam NFSPS" a GT5P to bez wahania wybrałbym GT5P. Dużo więcej zabawy z jazdy. :1pl:

Opublikowano

Co by nie gadać o serii Gran Turismo to i tak zawsze będzie sie trzyamła bo ma to coś czego nie moge odnaleźć w Forzie ani żadnej innej ścigałce. Dużo bym dał żeby sprawdzić GT 5 :]

Opublikowano

To nie jest ściema,dostajesz GT w wersji do ściągnięcia na dysk,koles płaci za grę ok 100 pln i udostepnia hasło 5 osobom z których każda wpłaci mu po 89 pln-czysty zysk :P

Opublikowano (edytowane)

jak sciagniesz i zainstalujesz grę to automatycznie zassa sie patch do online,z tym że mi zassał sie od razu a innym po kilku,kilkunastu próbach ;)Grać możesz na każdym profilu,z graniem po sieci jest różnie nieraz dołącza Cie do wyścigu bezproblemowo (częściej) a nieraz wywala błąd (rzadziej)-lagów nie uświadczyłem-łącze z tv kablowej .

Czy sie opłaca??-zdecydowanie tak ,samo przejście eventów off lineowych,zajmie ci sporo czasu( tak na oko ze 40 wyścigów),a jeśli myslisz jeszcze o wymasterowaniu na złoto to ......:P

Edytowane przez adi
Opublikowano (edytowane)

Ztego co sie orientuje to Lucass ma jeszcze 1 wolny slot.

 

BTW Z tymi wyscigami offline na zloto to az tak ciezko? Jak l icencje wszystkie na zloto w GT4 czy latwiej/ciezej

Edytowane przez FLooK
Opublikowano (edytowane)

Nie grałem co prawda w 4 tylko w 1,2,3 i Concepty,ale poziom trudności złotych medali niektórych eventów (zwłaszcza wyzwań producentów ) jest mniej wiecej na poziomie licencji.Niby jest prościej bo nie ma "failed" po obiciu bandy czy ścinki,ale przeciwnicy są bezwzględni :spartanin:

Edytowane przez adi
Opublikowano (edytowane)

Ogólnie porównując prologa do gtHD, myślę, że opony z serii N lepiej tzrymają się nawierzchni (w gt4 i gthd N-ki sprawiały, że nawet bardzo słaby wóz bardzo ślizgał się po trasie).

 

Mam pytanko: w opcjach tuż przed wyścigiem (tam gdzie można ustawić opony, tcs itp. ) doszła jakaś nowa opcja (zakres od 0 do 10) nad ASMem i TCSem. Cóż to takiego bo nie zanotowałem jakiejś znaczącej zmiany, ale to może przez relatywnie słabą furę (golfik).

Edytowane przez nightrunner
Opublikowano
Sprawdz na gtplanet tam bylo tlumaczenie krzaczkow.Mam pytanie wiadomo kiedy wyjdzie Prologue w Europie?!

 

 

Ok, ponoć ta opcja (nad TCSem i ASMem) to "active brake". Czyżby można w końcu regulować ABS ? :P Jak wrócę z pracy potestuję.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...