Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

przeczytaj dwie ostatnie strony tematu...

 

Pomoge Ci: tak, wszyscy mieli problemy. Musisz probowac ile sie da, az za ktoryms razem zalapie i sie sciagnie. Ponoc nie ma reguly...

Opublikowano (edytowane)

Jeśli znajomy ma GT5:P (JAP) to jest jakaś możliwość żeby pograć z nim online? Możliwość wysyłania zaproszenia itp? Bo z tego co wyczytałem to private match nie ma.

Edytowane przez GMB
Opublikowano
Podobnop ma byc w marcu i w wersji eu mja byc wiecej tras... wiec ciekawe czy wersje eu beda mogły połączyc sie z Jap...

Granie online na roznych wersjach gry nie ma nic do rzeczy, zalezy na jakim koncie grasz.

Opublikowano
Sprawdz na gtplanet tam bylo tlumaczenie krzaczkow.Mam pytanie wiadomo kiedy wyjdzie Prologue w Europie?!

 

 

Ok, ponoć ta opcja (nad TCSem i ASMem) to "active brake". Czyżby można w końcu regulować ABS ? :P Jak wrócę z pracy potestuję.

Mercedes wymyślił "wspomaganie aktywnego hamowania". Jak ktoś chce zobaczyć jak to działa to polecam filmik:

 

 

Nie jest to na pewno to co w grze. Tam ma to pewnie związek z rozkładem siły hamowania na lewą/prawą stronę samochodu. Pewnie coś podobnego co wymyślił zespół F1: B.A.R.-Honda (teraz Honda Racing) w 2004 r. Po kilku GP FIA zabroniła stosowania tego systemu.

Opublikowano

Pojeździłem w końcu trochę i serio prolog daje radę! Co prawda wersja japońska to tylko dla zapaleńców (w tym mnie), ale już europejczyka polecam z czystym sumieniem (szczególnie osobom będących w posiadaniu kierownic DFP bądź G25 - na padzie nawet nie jeździłem nawet). Wrażenia z jazdy nawet słabiutkim autkiem jakim jest Suzuki Cappucino są bardzo dobre, aż nie moge się doczekać, jak uzbieram kaskę na coś konkretniejszego (np. BMW M3 :P ). Fizyka jazdy nigdy wcześniej nie była tak realna (pomijając oczywiście braku zniszczeń) - auta zachowują się naturalnie i nawet jakiś "bączek" na replayu wygląda barzdo sugestywnie, do złudzenia przypominając rzeczywiste zachowanie się auta (niestety tylko do czasu jak się nie przywali w bandę, bądź niewidzialna ścianę, tudzież przeciwnika :D ). A, no i w kóńcu można spokojnie jeżdzić na oponach N2, które teoretycznie powinny być odpowiednikiem zwykłym opon drogowych (we wcześniejszych częściach moim zdaniem oponki te mimo wszystko miały zbyt małą przyczepność)

 

Co ważne, emocje podczas wyścigów, szczególnie przy próbie wyprzedzenia "pierwszego" są na najwyższym poziomie i dają masę satysfakcji.

 

Szczerze mówiąc to mógłby być w pełnym GT taki tryb zmagań samochodami bez tuningu lub z takim samym tuningiem dla wszystkich biorących udział aut. Niby teoretycznie w gt4 było coś takiego, ale z reguły jak sie nie stuningowało auta to niemożliwe było "dojście" lidera, z kolei jak się stuningowało parę rzeczy to zwycięstwo przychodziło zbyt łatwo (zero emocji).

 

Liczę bardzo na dobre rozwiązanie tego elementu w pełnej wersji oraz na poprawienie systemu kar , który czasami nie działa jeszcze tak jak powinien.

 

Ok, wracam jeździć i odkrywać smaczki najnowszego Gran Turismo na nowo (zapewne duża w tym zasługa G25 i utrudnienia w postaci sprzęgła oraz skrzyni :P )

Opublikowano

Na na padzie musze ciorać, ale do europejczyka postaram sie juz załatwić kółko hehe :P A co do wrażeń to tak jak powiedział nightrunner jest kilka błędów (kary), ale zapewne zostaną poprawione. Wtedy zostanie tylko fizyka zderzeń...

Opublikowano

Co do zniszczen to byl z Kazikiem wywiad, ze zniszczenia beda dodane jako patch. Sek w tym, ze za hooya nie moge sobie przypomniec o jakie GT chodzilo Prologue czy ful. Moglby mnie ktos oswiiecic? Wywiadu nie znalazlem.

Opublikowano

Mam pytanie/ciekawostkę: w Prologu w trakcie jazdy Daihatsu OFC-1 '07 nie działa sprzęgło - biegi można wrzucać ot tak po prostu. Zastanawiam się czy przypadkiem w rzeczywistości ten model nie jest np. wyposażony fabrycznie w automatyczną skrzynie biegów i dlatego twórcy gry tak zrobili. Czy to po prostu jakiś bug (w to, to sam nie wierzę ;) ) ?

 

Z innej beczki: Misje zapowiadają się fajnie - już w klasie C misja c-8 za pierwszym podejściem wydawała się nie do przejścia i człowiek się zastanawiał "ocochodzi" , trasa owalna, jedno okrążenie i start z miejsca 16 - niby jak to możliwe?! Otóż fajnie, że gra misją tą wymusza poznanie "na własnej skórze" tuneli aerodynamiczny tworzących się za samochodami - od razu widać jak dużo to daje.

Opublikowano
Mam pytanie/ciekawostkę: w Prologu w trakcie jazdy Daihatsu OFC-1 '07 nie działa sprzęgło - biegi można wrzucać ot tak po prostu. Zastanawiam się czy przypadkiem w rzeczywistości ten model nie jest np. wyposażony fabrycznie w automatyczną skrzynie biegów i dlatego twórcy gry tak zrobili. Czy to po prostu jakiś bug (w to, to sam nie wierzę tongue.gif ) ?

Na GameTrailers jest filmik z tą furą i podczas widoku z kokpitu kierowca nie zmienia biegów ręką, więc to Daihatsu jest w automacie. Inna sprawa, że żadnej grze wyścigowej nie ma tak dobrze opracowanej automatycznej skrzyni biegów i tiptronica (pół-automat) jak w Enthusia Professional Racing. Nawet na wskaźniku zamiast numeru biegu jest "D".

 

Z innej beczki: Misje zapowiadają się fajnie - już w klasie C misja c-8 za pierwszym podejściem wydawała się nie do przejścia i człowiek się zastanawiał "ocochodzi" , trasa owalna, jedno okrążenie i start z miejsca 16 - niby jak to możliwe?! Otóż fajnie, że gra misją tą wymusza poznanie "na własnej skórze" tuneli aerodynamiczny tworzących się za samochodami - od razu widać jak dużo to daje.

Slipstream - podstawa wyścigów na owalach. Co do misji to to samo było już w GT4 tylko na innej (nieprawdziwej) trasie (np. Driving Mission 24).

Opublikowano
Mam pytanie/ciekawostkę: w Prologu w trakcie jazdy Daihatsu OFC-1 '07 nie działa sprzęgło - biegi można wrzucać ot tak po prostu. Zastanawiam się czy przypadkiem w rzeczywistości ten model nie jest np. wyposażony fabrycznie w automatyczną skrzynie biegów i dlatego twórcy gry tak zrobili. Czy to po prostu jakiś bug (w to, to sam nie wierzę ;) ) ?

 

W nowym EVO też nie chodzi sprzęgło.

Opublikowano

A umiesz czytac ?? Wyżej napisałem.. ale kakretnej daty nie ma....

 

a wracajac do mojego pytania w sprawie różnic wersji jap i eu... to jesli beda sie różnic ilościa tras no to jednak osoby ktore zakupiły wersje azjatycka nie beda mogli lub nie na kazdy serwer sie połączyc z powodu braku tych dodatkowych tras.. chyba ze z czasame bedą w pss ...

Opublikowano (edytowane)
A umiesz czytac ?? Wyżej napisałem.. ale kakretnej daty nie ma....

A Ty LiSoQuan naucz się pisać. Pisze się "konkretnej", a nie "kąkretnej".

"Premiera USA: 19 lutego 2008"

"Data wydania PL: Nieznana"

 

Źródło Vallaha.pl:

http://www.valhalla.pl/news7606-Gran-Turis...arcu-w-USA.html

 

Identyczne info podaje "Polygamia"

Edytowane przez ziolo69
Opublikowano
Rozumiem wiec ze na allegro sprzedaje jakies demka a nie full wersje gry tak??

Z choinki si urwales czy jaki grzyb? Na Allegro sprzedaja

GRAN TURISMO 5: PROLOGUE czyli to co widac na fotkach lub opisach.

Opublikowano (edytowane)

Czy zaliczyliście na złoto Time Trial Alfą Romeo?? Złoty czas jest na razie poza moim zasięgiem (robię aż ponad sekundę wolniej lapa ^_^ ), jak sprawdzam rankingi online to nawet najlepszy ma czas gorszy niż ten wymagany na złoto. Apropo: czy ranking online też jest kasowany co tydzień jak miało to miejsce w GTHD?

Edytowane przez nightrunner
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...