Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Fizykę ustawicie na standard i nie powinno być problemów. Kilka time trialów nie da się zrobić na złoto grając na Pro.

No niby można,ale to troszkę jak z wpisaniem kodu :)

Opublikowano
Nie da sie? Czy jeszcze nikt tego nie dokonal?

 

W klasie B jest time trial Lancerem Evo IX na trasie znanej z GTHD - EIGER NORDWAND. Czas na złoto : 1.15.000. Ja mam czas 1.18.039 co daje mi "prawie srebro" :) (srebro jest od 1.18.000). Natomiast jak patrzyłem na ranking online to najlepszy kolo ma 1.15.518 więc jeszcze za mało na złoto! Teraz pytanie czy ranking jest kasowany tak jak w GTHD bo jeśli nie to ten czas jest faktycznie chyba nieźle wyśrubowany ;)

 

P.S. Tak poza tym to naprawdę przyjemnie się jeździ w Prologa, fizyka jest dużo lepsza (nie wnikam w kwestie technologiczne - takie są moje odczucia, mam nadzieję, że nie tylko subiektywne :) ) - pomyśleć, że do pełnej wersji jeszcze tyle czasu:/

Opublikowano

W GT5 prologue sa "2 rodzaje" rankingow.

Pierwszy rodzaj to 50samochodow x 10 tras x 3 rodzaje opon x 2 typy fizyki = 3000 rankingow dostepnych po wejsciu w opcje ranking lub gdy chce sie wykrecic czas na jeden z takich rankingow - opcja Arcade.

2 rodzaj rankingow - to w sumie te same "parametry" ale tym razem ustalamy czas "online" na wybranej przez Polyphony trasie, samochodzie, fizyce, oponach.

Te rankingi to time triale z opcji online.

Zadne rankingi nie sa resetowane co tydzien jak to mialo miejsce w przypadku GTHD ale czasy w rankingach "online" mozna ustanawiac tylko przez okreslony przez Polyphony okres (przewaznie tydzien lub dwa) a potem dostepny jest juz tylko ranking i replaye.

Replaye sa dla pierwszych 10 czasow (nie 5 jak w GTHD) - mialem 8 miejsce F430 ale teraz nie wiem, ktory jestem musialbym odpalic gierke :)

 

Co do Alfa Romeo Time Trial to zrobilem go na zloto na fizyce professional - zgodnie z zasadami ORL - czysty przejazd (chyba, ze gdzies moze delikatnie musnalem - nie pamietam) ale z wykorzystaniem "tunelu aerodynamicznego" za pojazdami - duuuzo pomaga - mam oczywiscie zapisany replay gdyby ktos byl zainteresowany.

 

Na zloto na pewno nie da sie zrobic Suzuki Swift Time Trail.

 

Pamietam, ze Gawlik pisal, ze zrobil wszystkie na zloto - mniemam, ze na standard bo, ze na professional to nie uwierze dopuki mi replaya nie podesle :)

Opublikowano
A gdzież na złoto! Z S to nawet połowy nie mam na złoto :) Mowiłem że trudno jest, no przynajmniej mi na padzie ;)

"S" ??

Czyli po przejechaniu "A" odblokowuje sie nastepna klasa ? :)

Opublikowano
W klasie B jest time trial Lancerem Evo IX na trasie znanej z GTHD - EIGER NORDWAND. Czas na złoto : 1.15.000. Ja mam czas 1.18.039 co daje mi "prawie srebro" :) (srebro jest od 1.18.000). Natomiast jak patrzyłem na ranking online to najlepszy kolo ma 1.15.518 więc jeszcze za mało na złoto! Teraz pytanie czy ranking jest kasowany tak jak w GTHD bo jeśli nie to ten czas jest faktycznie chyba nieźle wyśrubowany ;)

 

P.S. Tak poza tym to naprawdę przyjemnie się jeździ w Prologa, fizyka jest dużo lepsza (nie wnikam w kwestie technologiczne - takie są moje odczucia, mam nadzieję, że nie tylko subiektywne ;) ) - pomyśleć, że do pełnej wersji jeszcze tyle czasu:/

 

Ja na tym rialy mam 1'17.102 wiem gdzie urwac 0,3s ale 2,5s ? - niemozliwe :).. ;)

Opublikowano
W GT5 prologue sa "2 rodzaje" rankingow.

Pierwszy rodzaj to 50samochodow x 10 tras x 3 rodzaje opon x 2 typy fizyki = 3000 rankingow dostepnych po wejsciu w opcje ranking lub gdy chce sie wykrecic czas na jeden z takich rankingow - opcja Arcade.

2 rodzaj rankingow - to w sumie te same "parametry" ale tym razem ustalamy czas "online" na wybranej przez Polyphony trasie, samochodzie, fizyce, oponach.

Te rankingi to time triale z opcji online.

Zadne rankingi nie sa resetowane co tydzien jak to mialo miejsce w przypadku GTHD ale czasy w rankingach "online" mozna ustanawiac tylko przez okreslony przez Polyphony okres (przewaznie tydzien lub dwa) a potem dostepny jest juz tylko ranking i replaye.

Z tego co rozumiem to jesli goscie z Polyphony wybieraja po kolei to czas na np Suzce da sie poprawic co 3000 tygodni?

Bo przeciez trza czekac az wybiora najlepszy samocho i opony.

Opublikowano

Wydaje mi sie ze juz bylo ale nie moge sie dokopac wiec.... w jaki sposob na SA rozgladac sie mozna po kabinie?

Co do samej jazdy - jest dobrze ale czy nie wydaje sie wam ze dziwnie sie prowadzi auto z zewn. kamery? Zwlaszcza w zakretach kamera jest troche sztywniej zestrojona niz np w GTHD? Przez to najlepiej gra mi sie w kamerze wewnatrz pojazdu i z samymi zegarami.

Poza tym totalna glupota wydaje mi sie opcja online w ktorej mamy kilkanascie eventsow gdzie zeby zmienic auto pod inny event musimy wyjsc do glownego menu gry i spowrotem wejsc w online. Jak jest na to sposob to prosze mnie oswiecic.

Sama trasa z GTHD jakos mi bardziej odpowiadala niz ta w Prologu, moze jest to wina kamery wlasnie. Za to o ile pamietam nie nawalal tam Vsync jak tu na tej trasie :)

Troche wkurzaja mnie przeciwnicy ktorzy zachowuja sie co wyscig tak samo, jak skrypty. To idiotyczne ze w KAZDYM wyscigu na trasie XXX na zakrecie wypada samochod z trasy w tym samym miejscu. Wyglada to tak, prawy zakret, wchodze ciasno a przeciwnik wypada na asfaltowe pobocze. Nastepny zakret jest ostry 90st w lewo i auto ktore wypadlo na poprzednim zakrecie wali prosto we mnie jak skladam sie na 2 zakret. Po kilku wyscigach na tej trasie wiem ze gosciu w tym samym momencie wypada i puszczam go przodem na 2 zakrecie (z ktorego normalnie wypada) i biore go gdy on jest na poboczu. Czy na tym beda polegaly wyscigi w GT5? Zapamietac jak mape ruchy przeciwnikow? Nie uwazacie ze to troche glupie? To samo tyczy sie Daytony. Tylko modele sie zmieniaja, przeciwnicy jezdza tak samo i sa w tych samych miejscach co wyscig.

To tyle moich uwag, narazie...

Opublikowano (edytowane)

Ja się tęż nie moę doczekać bo nie wiem czy warto zakupić tą JAPOŃSKĄ WERSJĘ na allegro w magazynie cisza forym z grubsza przejżałem ....no nic czekamy jak zawsze :lol: myśle o zassaniu z neciora ale żeby gostek był pewny i pacz ok ?? ....a właśnie czy można japońca spaczować żeby online był kompatybilny ?? hmmm raczej zassam i zobacze ....

Edytowane przez WASKIBOOS
Opublikowano

Gra jest na tyle zaj.ebista, że bez zastanawiania warto kupować jap. Ale bardzo dużo zyskuje gdy podepniemy kiere. (zresztą podobnie jak każde GT).

Opublikowano

System przyznawania kar jest niesamowity raz uderze w goscia z calej piz....i nic a czasem lekko musne i dostaje kare super....A tak to wszystko jest ok jestem w klasie A widze ze tu trzeba sie nieco bardziej postarac.

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem czy warto zakładać osobny temat więc może tutaj :D

Typujcie najlepsze wg Was auta w danej klasie

 

A więc zaczynam :

 

-C Alfa Romeo 147-osobisty sentyment i dobre prowadzenie

-B Mitsubishi Evo XI osiagi,Audi TT za stabilność

-A Audi R8 za osiagi i kontrol ,NSX za feeling i szybkie wychodzenie z zakretów

-S jeszcze nie mam kasy ;)

Edytowane przez adi
Opublikowano (edytowane)
System przyznawania kar jest niesamowity raz uderze w goscia z calej piz....i nic a czasem lekko musne i dostaje kare super....A tak to wszystko jest ok jestem w klasie A widze ze tu trzeba sie nieco bardziej postarac.

 

No faktycznie kary są "nie teges" koniecznie muszą to poprawić w pełnej wersji, choć jak się domyślam idealnego systemu kar nigdy nie będzie (jest w ogóle jakakolwiek ścigałka ze sprawiedliwymi karami?).

Ale ogólnie tryb on-line jeśli będzie przemyślany to zarządzi na maxa! Już teraz jak uda się wbić do pokoju "nielagującego" i z gośćmi kumającymi jazdę (i fair play) jest niesamowita frajda!

Zawodzi tu przyzwyczajenie z off-line gdzie błędy "botów" były bardzo sporadyczne (co prawda w prologu jakby więcej tych błędów :D ). W online trzeba cały czas mieć się na baczności - nigdy nie wiadomo co się wydarzy na torze, czy akurat gość jadąc blisko przed Tobą nie wpadnie w poślizg bądź ktoś nie zacznie tyłować akurat w momencie gdy będziesz przejeżdżał ;)

 

Wczoraj męczyłem Daytonę (wersję dłuższą - z zawijasami na płycie) - w ogóle sie nie nudzi, tym bardziej, że włączony był styl jazdy Pro (oponki S1, a samochody z nie pamiętam już jakiej klasy w każdym razie ja jeździłem AudiR8 reszta Ferrarkami) co sprawiało, że co chwila mijało się ludzi rozsypanych na poboczach (niestety, mnie też tak często mijali :P ).

Edytowane przez nightrunner
Opublikowano

M$ musi zrobić porządną kiere bo GT5 z G25 rozbija wszystko na łopatki. Tutaj jest właśnie spory problem dla serii Forza. Marzeniem jest aby zagrać w Forzę na takim sprzęcie. Może kiedyś....

Opublikowano
Jedna z najgorętszych gier tego roku, aspirująca już teraz do miana najlepszej samochodówki wszech czasów pojawi się w wersji Prologue w USA już 17 kwietnia. Została wyceniona na 40$. To nie mało, cena ta dotyczy zarównow ersji do pobrania jak i tej do kupienia na płycie, z tym że wersja "analogowa" będzie dodatkowo zawierać materiał video w rozdzielczości HD o nazwie high-def video called "Beyond the Apex".

 

Prekursor Gran Turismo 5 będzie zawierał 60 pojazdów, obsługę wibracji, możliwość gry online (maksymalnie 16 osób) przy 60 klatkach na sekundę oraz wsparcie dla 1080p HD. Łącznie z grą pojawi się nowy channel na Playstation Network traktujący o sportach motorowych.

 

Czyli jak Europa dostanie GT 5 P w maju to bedzie dobrze :dry:

Opublikowano
Gmeru a G25 niemozna podlaczyc do X-Box przez USB? chyba tak sie ja podlacza do PS2,PS3 i PC?

aby jakikolwiek kontroler byl kompatybilny z xO musi posiadac licencje Microsoftu. Ogolnie cala ta licencjonowana szopka miala

posluzyc jaka swoista kontrola jakosc - a wyszlo jak zwykle; /

Forza 2 z G25 - byloby kapitalnie...teoretycznie wystarczy tylko update i po klopocie, ale skoro do dzisiaj sie nie pojawil to zapewne juz sie nie pojawi. Moze przy "trojce" dostaniemy cos ciekawego.

na dzien dzisiejszy pozostaje zabawa z Logitech DriveFX, ktora stosunkiem jakosci do ceny wypada bardzo dobrze - chociaz do idealu jej daleko.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...