ziemia1 685 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 taki mały mily filmik http://pl.youtube.com/watch?v=L023Gxp4pWM
Emet 1 090 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 Moze to glupie pytanie - rozumiem ze nie ma split screena? Jest, tylko chyba nie od poczatku.
Arek_ 20 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 (edytowane) Zrobiliscie juz jakies czasy w Arcade lub Online ?Zrobiliśmy Jestem ogólnie na miejscu ok.4000 na HSR, bo czas kręciłem Cappucino 1.37.1. Ponadto: online pojawili się cheaterzy-trzech omijających ograniczenia na bryki w czasówkach. Oby Sony zbanowało im konsole szybko. P.S.: Na forum GT Planet wyczytałem, że aby kupić F1 2007 nie wystarczy mieć 2.000.000 Cr. Trzeba jeszcze podobno zaliczyć Eventy "S" Może ktoś to potwierdzić, a najlepiej zaprzeczyć Trzeba, ale nie na złoto. Na ostatniej Suzuce miałem duży problem by wygrać, bo 1-szy jechał 10:33 a 3-ci 10:43, ale wyszedłem do "My Page", wylosowali mi się lepiej rywale i zrobiłem złoto z kiepskim 10:47. A F2007 = 62wyścigi (po 32.500Cr) - 4,5godz na Daytonie Drobne sprostowanka: -samochodów jest 71 (a nie jak wyczytałem i tu pisałem 60), więc rankingów jest 3456, więc o 1-sze miejsce łatwo -pisałem że differential reguluje się podczas jazdy, a dokładnie Torque distribution -ustawienia są też możliwe w wyścigach Arcade i fabrycznych (pewnie od licencji A) Edytowane 31 marca 2008 przez Arek_
jan szabrownik 0 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 Arek możesz podać swój online ID, bo nie wiem który dokładnie jesteś ja wykręciłem na High Speed Ring tym cappuccino '95 (pro) czas 1'35:309 i jestem nim na 3 miejscu mam tez czas: integrą type R na suzuce east
Wihajster 0 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 Czytam sobie kolejne recenzje GT5:P i wynika z tego że model jazdy PRO jest bardziej realistyczny od tego z FORZA2! Tu np. tak piszą: http://www.ps3.gameonly.pl/recenzje/571%22 Ogólnie to opinie się bardzo pozytywne o grze a model jazdy jest uważany za trudny i oddający realizm w bardzo dobrym stopniu.
jan szabrownik 0 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 Czytam sobie kolejne recenzje GT5:P i wynika z tego że model jazdy PRO jest bardziej realistyczny od tego z FORZA2! Tu np. tak piszą: http://www.ps3.gameonly.pl/recenzje/571%22 Ogólnie to opinie się bardzo pozytywne o grze a model jazdy jest uważany za trudny i oddający realizm w bardzo dobrym stopniu. nie wiem ile w tym realizmu bo nie jeździłem tymi autami w realnym świecie, ale wiem na pewno że model jazdy na Pro jest bardzo wymagający, mało aut wybacza wtedy błędy, na dodatek jak wyłączymy systemy to już w ogóle jest ciekawie
Emet 1 090 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 Ehh ten update :zgon: Dzisiaj w nocy spróbuje jak będzie szybsze łącze to może zdąży pobrać zanim sie wykrzaczy (w dzień poszło jakieś 20-25% w ciągu... pół godziny i wylogowało mnie z PSN, tym samym zatrzymało download). Btw... jak ktoś już pisał, plik gry powiekszył się. Czy teraz jak zacznę ściągać to będzie ściągać od nowa czy dociągnie resztę (wiem, że pasek leci od nowa, ale moze wtedy symbolizuje np 300 zamiast 400MB??)?? A już w ogóle szczytem głupoty są 2 rzeczy. Brak wyboru opon w time trialu i wybór tylko zakupionych aut w arcade (żeby chociaż dało się kolor zmienić... ). Problemów z v-sync'iem nie doświadczyłem (w singlu, bo na split-screenie jest MASAKRYCZNY...., a przynajmniej na niektórych trasach). Co do grafiki... samochody nie wymagają komentarza Natomiast trasy... trasy, o których wygląda się obawiałem wyglądają naprawdę świetnie i IMO w zupełności wystarczają. Muszą natomiast popracować trochę nad cieniami (artefakty, i w niektórych miejscach źle spasowane cienie elementów otoczenia.... np. na trasie w Londynie powoli przetoczcie sie pod drzewem.. zobaczycie że cień na samochodzie pojawia się w złym czasie.. podobnie cienie niektórych budynków). No i w sumie najważniejsze, czyli model jazdy/fizyka. Fizyka widać, że stoi na ZNACZNIE wyższym poziomie. teraz widać, ze auto naprawdę poprzez koła ma stycznosć z podłożem. Fajnie wygląda eż praca zawieszenia. Sam model jazdy... wypowiem się jak obadam więcej samochodow. Póki co wydaje się niezły, ale nie do końca mi się podoba... przy okazji np. na Suzuce wyjedźcie na trawę i jadąc np 10km/h skręcajcie na zmianę w lewo/prawo. Zobaczycie jak to tak wygląda żałośnie. Coś w stylu starych Colinów. Auto pływa po trawie w całkowicie nienaturalny sposób. Wygląda to trochę tak jakby łapało poślizg przy 10km/h Do poprawki. AI przeciwników: jeśli ktoś twierdzi, ze stoi na poziomie z PS2 to... pzoostawie to bez komentarza. Owszem są dosyć bierni, ale przynajmniej nie jadą całkowicie po sznurku. Umieją wyprzedać, omijać, przychamować jak zajedzie im się drogę (nie walą w dupę jak kiedyś). W sumie jak dla mnie moze być. No i na koniec jeszcze jedna, strasznie irytująca mnie rzecz. Co oni odpierdalają z tą analogowoscią przycisków na padzie ? Co prawdą są już analogowe, ale tak czułe, że w normlanych warunkach za (pipi)a nie da się nimi precyzyjnie operować (nawet gałki zrobili zbyt czułe). Mają za sobą kilka części na PS2 i we wszystkich przyciski działały jak trzeba a teraz coś im od(pipi)ało i to zepsuli Mam nadzieję, że w pełnej wersji zostanie to naprawione (powiem wiecej... do Prologa powinien wyjść patch, który to poprawi). Póki co to tyle ode mnie
saptis 620 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 (edytowane) Przy GT 5 Prologue najbardziej rzuca się w oczy animacja felg - w stosunku do GT HD to jedna ze zmian na gorsze (już ktoś tutaj to zauważył). Fakt, z tymi felgami da sie zauwazyc, w GT HD lepiej to wygladalo, ale nie bylo tylu samochodow na torze, ale nawet na Time Trial felgi sa uproszczone. Miejmy nadzieje, ze we wlasciwym, pelnym GT5 beda normalne. Kamera z tylu pojazdu jest jakas dziwna, podczas lekkich manewrow samochodem kamera za bardzo sie rusza, lata na boki rowno z samochodem, jest za bardzo przyklejona, dziwnie to wyglada, powinni ja bardziej uwolnic, zeby miala wieksze pole manewru przy zakretach. Teraz nawet przy ostrym zakrecaniu nie widac boku samochodu bo kamera jest caly czas sztywno zawieszona za pojazdem. Jesli chodzi o Update to przy pierwszym podejsciu pobralo mi okolo 50% i error, sprobowalem ponownie i doszlo do okolo 70% i znowu error, dalem ponownie i pojawil sie napis "installing Update" czy jakos tak i pokazalo sie ok i tyle. Edytowane 31 marca 2008 przez saptis
Emet 1 090 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 Thx za info o update.. czyli moze nie będzie tak źle Co do kamery.. zapomniałem o niej napisać. ta zza samochodu nie nadaje się do niczego. Powinna być taka jak w GT4 lub w GT HD. Natomiast widok ze środka... Zostałem pozywtywnie zakoczony. tak naprawdę w większości gier taki widok to raczej ciekawostka, a tutaj jest on naprawdę dobrze zrobiony i grywalny. Co do felg, to tutaj trochę dziwna rzecz jest. Bo tak naprawdę to w wyścigu występują ich 2 wersje. Normalne i te kiedy auto jedzie (zrobione do bluru). Problem w tym, że zamiana na te słabsze występuje przy zbyt niskiej prędkosci i jest widoczna. Jednak mimo wszystko Prologu wygląda to lepiej niż GT HD (IMO), bo w GT HD nie było na nich motion-blur'u i miały przez to nienaturalną "skaczącą" animację.
saptis 620 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 (edytowane) No tak, ale w GT5P nawet gdy samochod bardziej zwalnia to felgi dalej sie kreca na tyle szybko, ze sa "rozmazane" i nie widac wyraznie chodziaz powinno. Co do kamery to musze przyznac, ze ta z kierownica jest na prawde swietna, ja raczej nie gwalem w wyscigi z widoku zza kierownicy, ale w GT5P jest super, nawet lepszy od mojego ulubionego w innych grach czyli zza samochodu, ktory tutaj jest kiepski ze wzgledu na ta dziwna kamere. Edytowane 31 marca 2008 przez saptis
PiotrB 9 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 Widok zza samochodu to jest dobry w wyścigach arcade . Preferuję widok z kokpitu i maski.
Terrago 3 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 Dla mnie rowniez widok zza auta jest niegrywalny, z tzch samych powodow. Natomiast lepiej mi sie w FM2 jak i w GT4 gralo zza auta.
FLooK 1 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 Wreszcie mam mozliwosc posmigania bez ABS (myslalem, ze po patchu wylacza sie automatycznie). Mysle, ze zdobycie zlotek w klasie "S" bez ABSu jest technicznie nierealne . Musi byc ta domyslna wartosc 1/10. Teraz wejscie w zwykly zakret nabiera nowego wymiaru. Biada wszystkim grajacym na padzie (siema Emet), no chyba ze chcecie "czitowac" i wlaczyc ABS.
Emet 1 090 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 Jeżeli poprawią (np w jakimś patchu) działanie przycisków (nie będą przesadnie czułe jak teraz) to na padzie będzie można też swobodnie grac bez ABS'u. Obecnie niestety będzie to niezbyt wygodne
saptis 620 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 Moze mi ktos podpowiedziec gdzie jest opcja ustawiania ABS na On/Off ? Jakos nie moge tego znalezc. Widze w ustawieniach kolejno: Skrzynie biegow, Active Steering, Driving Physics, ASM, TCS, Driving Line i opony (nie da sie przestawic). Swoja droga to dlaczego nie mozna wybrac innego rodzaju opon ?
Emet 1 090 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 (edytowane) Te ustawienia (skrzynia, zawieszenie itp oraz m.in. ABS są po odblokowaniu klasy S. Ja póki co zaliczyłem C i 2 wyścigi w B. Musze jeszcze raz napisać. Zachowanie samochodu poza trasą (trawa) jest poprostu komiczne.. żal poprostu. Zauważyłem też, że nadal nie naprawili (tzn nie pamiętam czy było to przed GT4 bo wtedy to zaobserwowałem) pewnej innej niedoróbki. Zatrzymajcie się na jakimś zakręcie o dosyć wyraźnym pochyleniu (np pierwszy na High Speed Rign). Puśćcie hamulec i zobaczycie jak auto się ślicznie ześlizguje z pobocza (zupełnie jakby stało bokiem na pochyłym lodowisku... i to na szmacianych a nie gumowych oponach ) . W dzisiejszych czasach nie wypada aby w grach (szczególnie takich jak GT) miały miejsce tego typu absurdy Edytowane 31 marca 2008 przez Emet
villain 5 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 Uff.. jesli ktos jest zainteresowany czesaniem czasow to niech czyta dalej Jeszcze mi sie rece trzesa Przedwczoraj zajrzalem na Ranking na mojej ulubionej trasie czyli Eiger (nie wiem czemu ale totalnie przypadla mi do gustu juz w GTHD) moja ulubiona fura czyli Skylinem. Pojezdzilem troche i wykrecilem 1'15.137 co dalo mi pierwsze miejsce o 0.04 (wspomnialem o tym pare postow wczesniej). Zaladam dzis wieczorem po pracy a tam typ, ktorego wyprzedzilem wykrecil 1'14.94x i zajmuje 2 miejsce (ja 3) na pierwszym pojawil sie najprawdopodobniej japonczyk(1'14.300), ktory czesze swietne czasy na wszystkich trasach po kolei (jak wiekszosc japonczykow ). Niewiele sie zastanawiajac chwycilem za pada i wykrecilem 1'14.750 - czekam na odpowiedz goscia z 3 miejsca - japonczyk raczej poza zasiegiem (za duzo trace w pierwszym sektorze, wiem jakie bledy popelniam w tym sektorze ale jakos ciezko mi je poprawic ) Powiem szczerze, ze na padzie nie gra sie tak zle - IMO o wiele lepiej niz w GTHD, moim zdaniem pad jest wlasnie mniej czuly niz w GTHD... - nie liczac oczywiscie wylaczenia ABS, bo po wylaczeniu na padzie faktycznie praktycznie nie da sie jechac.. - moze powinienem napisac, ze przycisk od gazu i kierunki da sie w miare "regulowac", ale hamulec to juz masakra Emet, Flook - pojezdzijcie troche w arcade, bedzie mozna porownac czasy - tak wstepnie przed prywatnymi wyscigami
Wihajster 0 Opublikowano 1 kwietnia 2008 Opublikowano 1 kwietnia 2008 (edytowane) Zdarzają się Wam problemy z v-synch jak jedzie przed Wami duża liczba przeciwników. Na fuji w tych zakrętach przed prostą startową u mnie to widuję. Tak samo jest na górskiej trasie reverse gdy przed nami jedzie więcej przeciwników. PS. Odnośnie zachowania auta na trawie to zauważyliście że po wypadnięciu po za trasę nie da się gazować na full'a będąc na poboczu? Jakiś system temu zapobiega. Nie sprawdzałem takich szczegółów jak Emet czy auto się ześlizguje po zatrzymaniu na pochyłym poboczu. Nie wiem jaki w tym sens. Dobrze że auto zachowuje się poprawnie podczas jazdy, zahaczenia pobocza, hamowania gdy jesteśmy dwoma kołami na poboczu. Honda CBR 600 w GT5:P czy żart na prima aprilis: http://www.ps3addict.net/news/news/honda-c...5-prologue.html Edytowane 1 kwietnia 2008 przez Wihajster
Wihajster 0 Opublikowano 1 kwietnia 2008 Opublikowano 1 kwietnia 2008 Uff.. jesli ktos jest zainteresowany czesaniem czasow to niech czyta dalej Jeszcze mi sie rece trzesa Przedwczoraj zajrzalem na Ranking na mojej ulubionej trasie czyli Eiger (nie wiem czemu ale totalnie przypadla mi do gustu juz w GTHD) moja ulubiona fura czyli Skylinem. Jak to jest z czasami w GT5:P. Co tydzień są aktualizowane jak w przypadku GT:HD czy są ciągle te same? Dla każdego auta jest ranking? Podział na opony? Jak to jest? Jak coś to będę próbował Skyline'm Mine's albo zwykłym. Można ustawiać dowolnie auta przed czasówką? Bo skoro można grzebać w ustawieniach to powinny one być dostępne do wglądu w ranking'ach bo auto aucie nie równe na różnych ustawieniach. Ja bym chciał żeby w rankingach można było wykręcać czasy tylko na jednych ustawieniach bo tak to za dużo grzebania żeby zbliżyć się do czołówki.
saptis 620 Opublikowano 1 kwietnia 2008 Opublikowano 1 kwietnia 2008 Zdarzają się Wam problemy z v-synch jak jedzie przed Wami duża liczba przeciwników. Na fuji w tych zakrętach przed prostą startową u mnie to widuję. Tak samo jest na górskiej trasie reverse gdy przed nami jedzie więcej przeciwników. Problemy z V-Sync to norma w GT5P, wiec nie ma sie co przejmowac. Wczoraj w jednym wyscigu pojawilo sie cos dziwnego, nad jednym z samochodow byla jakas czarna kreska prowadzaca od dachu w gore do samych chmur, nie wiem co to bylo, ale na replayu bylo to samo, dziwna sprawa.
Synal 0 Opublikowano 1 kwietnia 2008 Opublikowano 1 kwietnia 2008 Mam nastepujace pytanie : Czy save z GT 5 Prologue Japan beda dzialaly w pelnej wersji europejskiej ?
ziemia1 685 Opublikowano 1 kwietnia 2008 Opublikowano 1 kwietnia 2008 Wczoraj w jednym wyscigu pojawilo sie cos dziwnego, nad jednym z samochodow byla jakas czarna kreska prowadzaca od dachu w gore do samych chmur, nie wiem co to bylo, ale na replayu bylo to samo, dziwna sprawa. o tym mówisz http://pl.youtube.com/watch?v=Ht09c_COv1g
Afroman 81 Opublikowano 1 kwietnia 2008 Opublikowano 1 kwietnia 2008 (edytowane) Na Dytonie czasem kibice sie za późno "odświeżają". Prologue jest IMO takim zbiorowym i płatnym beta testem od polyphony. Gra nie trzyma stałych 60 fpsów. Czasem na zakrętach gdzie jest spora zadyma widać że ilość klatek spada. Jest mega płynnie ale jednak nie idealnie. Edytowane 1 kwietnia 2008 przez Afroman
FLooK 1 Opublikowano 1 kwietnia 2008 Opublikowano 1 kwietnia 2008 Honda CBR 600 w GT5:P czy żart na prima aprilis: http://www.ps3addict.net/news/news/honda-c...5-prologue.html Raczej Prima, ale swojego czasu jeszcze przed premierą GT HD były screeny z motorami.
saptis 620 Opublikowano 1 kwietnia 2008 Opublikowano 1 kwietnia 2008 (edytowane) Wczoraj w jednym wyscigu pojawilo sie cos dziwnego, nad jednym z samochodow byla jakas czarna kreska prowadzaca od dachu w gore do samych chmur, nie wiem co to bylo, ale na replayu bylo to samo, dziwna sprawa. o tym mówisz http://pl.youtube.com/watch?v=Ht09c_COv1g Tak, to bylo dokladnie to. Czy ktos poza mna zauwazyl cos takiego u siebie ? Pewnie jakis blad bo jak wiadomo to nie jest ukonczona wersja gry. Edytowane 1 kwietnia 2008 przez saptis
Rekomendowane odpowiedzi