Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam takie małe pytanko czy jest ktos na forum kto bedzie probowal zrobic wszystkie wyscigi w prologu na zloto na trybie pro (a moze juz ktos to zrobil) ja bede sie bardzo staral ale nie wiem co z tego wyjdzie :P

narazie mam dluzsza prezrwe bo zlamalem obojczyk i nie moge grac :/

co do mojego czasu cappuccino wykrecilem go na kierownicy DFP bez zadnych systemow :P gdyby nie kontuzja to bym jeszcze pokrecil ;)

Opublikowano
Nie wiem czy dla zwyklego smiertelnika jest to realne do zrobienia :P

jak tydzien temu jeszcze jezdzilem to sie wlasnie zastanawialem dlaczego PD wysrubowalo tak poziom tej gry, pro jest fajny do jazdy ale strasznie trudny do wygrywania zlota, w wyscigach mimo wszystko wole pro niz standard :/

ale przychylam sie do twojego zdania ;)

Opublikowano
Nie wiem czy dla zwyklego smiertelnika jest to realne do zrobienia ;)
Tak jak pisałem wczoraj: to jest niemożliwe. Znam swoją klasę i różnicę (dużą) do najlepszych. Mój rekord na standard to 2:24.1, a AI Black Mask robi zawsze 2:23.5-7. Być może ktoś jest w stanie zrobić 2:20, jednak różnica w Time Trialach między Standard a Pro to ponad 7 sekund (wszędzie jest ok.4-6% na szybkich brykach), więc taki ktoś musiałby na Standard robić ok.2:16.0.

 

Ponadto: jestem Nr1 na świecie Lexusem na trasie London R na pro (Kadera) wczoraj ok. godz.23.55, to był przejazd na 6-tkę :P Długo replay tego wiekopomnego wyczynu będzie można oglądać :D

Opublikowano
Ziolo - musze cie "zmartwic" masz azjatycka (nie japonska) wersje gry - dlatego nie miales update (o ile dobrze pamietam to Ty nie miales ? chyba, ze ktos inny..) i dlatego mozesz wybierac opony, po premierze EURo i po update duzo rzeczy sie pozmienialo min. time trial - teraz jezdzi sie nie tuningowanymi furami wylacznie na oponach S2.

 

Zrobilem wszystko na S (80% na standard nie na pro) teraz czeka mnie troche jezdzenia w kolko po Daytona i bedzie F1 :P

Czyli co, update nie pojawi się do wersji azjatyckiej, czy jest on przesunięty?

Kumpel ma lekki oklep. :D

Opublikowano (edytowane)
Nie wiem czy dla zwyklego smiertelnika jest to realne do zrobienia ;)
Tak jak pisałem wczoraj: to jest niemożliwe. Znam swoją klasę i różnicę (dużą) do najlepszych. Mój rekord na standard to 2:24.1, a AI Black Mask robi zawsze 2:23.5-7. Być może ktoś jest w stanie zrobić 2:20, jednak różnica w Time Trialach między Standard a Pro to ponad 7 sekund (wszędzie jest ok.4-6% na szybkich brykach), więc taki ktoś musiałby na Standard robić ok.2:16.0.

 

Ponadto: jestem Nr1 na świecie Lexusem na trasie London R na pro (Kadera) wczoraj ok. godz.23.55, to był przejazd na 6-tkę :P Długo replay tego wiekopomnego wyczynu będzie można oglądać :D

Piszsz o zadaniu wyprzedzania z F40 na Suzuce? Jesli jest jak piszesz to wychodziloby na to ze GT-R zamiast sie zblizac oddala sie. Mi na koncu brakuje do niego ok sekundy...

 

EDIT: Zle napisalem, zapomnialem ze to 1 lap.

Edytowane przez Emet
Opublikowano (edytowane)

Sry za drugi post ale pisze z PS3 a tu sie nie da az tak dlugiego tekstu wpisywac :P

Tak czy inaczej juz jest zloto z F40 :D

Teraz jeszcze 2 czasowki. Z M3 ( brakuje mi 0.136 ) i Fordem GT ( nie pamietam ile ale tez jakos nieduzo ).

W miedzyczasie zbieranie na F2007, a potem zaliczanie eventow u producentow.

Ps. Wersja USA jednak dostanie 5 nowych aut i kilka nowych utworow muzycznych. Mam nadzieje ze reszta wersji dostanie stosowny update.

Edytowane przez Emet
Opublikowano
Ziolo - musze cie "zmartwic" masz azjatycka (nie japonska) wersje gry - dlatego nie miales update (o ile dobrze pamietam to Ty nie miales ? chyba, ze ktos inny..) i dlatego mozesz wybierac opony, po premierze EURo i po update duzo rzeczy sie pozmienialo min. time trial - teraz jezdzi sie nie tuningowanymi furami wylacznie na oponach S2.

 

Zrobilem wszystko na S (80% na standard nie na pro) teraz czeka mnie troche jezdzenia w kolko po Daytona i bedzie F1 :P

Czyli co, update nie pojawi się do wersji azjatyckiej, czy jest on przesunięty?

Kumpel ma lekki oklep. :D

Pojwi sie tylko nie wiadomo kiedy,na forum GT Planet ludzie piszą że powinien pasować update z Jap ale nie pasuje i dlatego go nie instaluje,musisz uzbroić sie w cierpliwość,tu masz link do strony

może tam coś znajdziesz http://www.gtplanet.net/forum/forumdisplay.php?f=189

pozdro

Opublikowano
Jeszcze raport z pola boju: tak jak się obawiałem pojawili się cheaterzy walący w bandy, wykorzystujący glitcha w systemie kar, najgorsze że jak Polyphony nie da patcha to zrobi się z tego irytująca legalna technika i to trudna.

Wyjaśnienie - czemu niby oni są cheaterami a ja nie gdy waliłem w bandy w GT123 (jak cała czołówka)? Ot proste zasady hotlapperów z Forzy2-cięcie szykany na Road At. czy Lagunie to cheat, bo jest karany przez grę, jak też glitchowanie to cheatowanie, zaś wpadanie na chwilę do wyjazdu z pitlane to nie cheat, bo to nie karane (choć też b.nielubiane). W GT123 uderzanie w bandy nie było karane i to było branie gry jaka jest, traktowanie jej arcadowo. W GT5P jest glitch w systemie kar, że pewne uderzenia są bezkarne (chyba trzeba robić to tyłem albo zmieniając bieg, nie rozumiem jak w połowie HSR uderzają bez kary).

Problemem jest to, że gdy wszyscy walą w bandę to różnica między lepszym, a gorszym graczem jest dużo mniejsza niż wtedy gdy nikt nie jedzie po bandach. Jak dla mnie ścinanie zakrętów i walenie w bandę to zawsze cheatowanie bo nie każdy przecież wie, że na danym torze w danym samochodzie uzyska lepszy czas

robiąc takie rzeczy. Tak robiąc mamy niesprawiedliwą przewagę nad innymi, którzy tego nie robią. Także ja wolałbym być 10 w rankingu, ale mieć najlepszy czas bez cheatowania, a każdy może to sprawdzić skoro można ściągać replaye.

Opublikowano (edytowane)
Ziolo - musze cie "zmartwic" masz azjatycka (nie japonska) wersje gry - dlatego nie miales update (o ile dobrze pamietam to Ty nie miales ? chyba, ze ktos inny..) i dlatego mozesz wybierac opony, po premierze EURo i po update duzo rzeczy sie pozmienialo min. time trial - teraz jezdzi sie nie tuningowanymi furami wylacznie na oponach S2.

 

Zrobilem wszystko na S (80% na standard nie na pro) teraz czeka mnie troche jezdzenia w kolko po Daytona i bedzie F1 :P

Czyli co, update nie pojawi się do wersji azjatyckiej, czy jest on przesunięty?

Kumpel ma lekki oklep. :D

Pojwi sie tylko nie wiadomo kiedy,na forum GT Planet ludzie piszą że powinien pasować update z Jap ale nie pasuje i dlatego go nie instaluje,musisz uzbroić sie w cierpliwość,tu masz link do strony

może tam coś znajdziesz http://www.gtplanet.net/forum/forumdisplay.php?f=189

pozdro

Dzięki za słowa otuchy. Poczytałem sobie wypowiedzi innych posiadaczy wersji azjatyckiej i faktycznie jest tak jak mówisz. Może napisze maila do działu informacji Polyphony i dowiem się czegoś więcej. ;)

 

A tymczasem, tnę się szarym mydłem i idę zjeść jogurta...

Edytowane przez ziolo69
Opublikowano (edytowane)

Nie to ma znaczenia, że 10 bo już całe 10-tki są pozapychane przez uderzających, szczególnie na HSR, gdyby Sony było stać na dysk twardy 200giga to mogliby dać replaye z Top400.

Problemem jest to, że gdy wszyscy walą w bandę to różnica między lepszym, a gorszym graczem jest dużo mniejsza niż wtedy gdy nikt nie jedzie po bandach. Jak dla mnie ścinanie zakrętów i walenie w bandę to zawsze cheatowanie...Tak robiąc mamy niesprawiedliwą przewagę nad innymi, którzy tego nie robią....
Nie zawsze przewaga się zmniejsza, np. w GT2 trasa HSR bryka Viper Team Oreca (czy Renault F1), tu się drastycznie zwiększa.

 

Nie należy przesadzać, bo niektórzy nawet jazdę z ABS-em (i innymi asystami) uważają za cheat :P mimo, że ABS jest celowo wprowadzony do gry przez twórców (jak też jest w samochodach).

Inaczej będziesz uznany cheaterem ustawiającym samochody, bo "tak robiąc mamy niesprawiedliwą przewagę nad innymi, którzy tego nie robią", b.wielu uważa, że to nieuczciwa przewaga. Jak też będziesz cheaterem jeżdżącym na pro (unikającym standard) co daje nieuczciwą przewagę właścicielom kierownic (i triggerów). Nie mówiąc już o tym, że jak ktoś jedzie 200lapów w HLC to niby-cheater, bo inni jadą po 10lap, jak też ktoś kto gra 200godz to cheater, bo ma nieuczciwą przewagę nad tymi co grali 5godz, a jakby pograli 200 to ho ho. No i będziesz musiał uznać, że A.Celes, Gamera to cheaterzy, jak też 100% graczy NFS-a (mistrzów WCG)

Nie każda zła rzecz w grze to cheat, jeśli nie mamy do czynienia z błędem w grze (glitchem czy kodem), ale trzeba zwracać uwagę twórcom gry. Gry zwykle trzeba brać takie jakie są i grać dla rozrywki.

 

Edit: Ziolo69 ja nie widzę twojego wyniku w rankingach, ciekawe czy Ty widzisz nasze europejskie, a jeśli nie to musi być pustawo w Azji (bez Jap).

Edytowane przez Arek_
Opublikowano
Nie to ma znaczenia, że 10 bo już całe 10-tki są pozapychane przez uderzających, szczególnie na HSR, gdyby Sony było stać na dysk twardy 200giga to mogliby dać replaye z Top400.

Nie wiedziałem, że jest aż tak źle. Więc najlepiej jest olać HSR. Swoją drogą prosty, krótki i nudny tor jak na GT. Chociaż fajnie się jedzie na pochylonych zakrętach (jak na owalu). Lepszym wyborem będzie techniczna Suzuka GP (chociaż tu i tak pewnie tną Casino Triangle) lub szerokie Fuji.

 

Nie zawsze przewaga się zmniejsza, np. w GT2 trasa HSR bryka Viper Team Oreca (czy Renault F1), tu się drastycznie zwiększa.

Ja swoją opinię opierałem na GT4 gdzie tak było jak napisałem choć być może nie na każdej trasie. GT2 nie znam zapewne tak dobrze jak Ty :).

 

Nie należy przesadzać, bo niektórzy nawet jazdę z ABS-em (i innymi asystami) uważają za cheat biggrin.gif mimo, że ABS jest celowo wprowadzony do gry przez twórców (jak też jest w samochodach).

Inaczej będziesz uznany cheaterem ustawiającym samochody, bo "tak robiąc mamy niesprawiedliwą przewagę nad innymi, którzy tego nie robią", b.wielu uważa, że to nieuczciwa przewaga. Jak też będziesz cheaterem jeżdżącym na pro (unikającym standard) co daje nieuczciwą przewagę właścicielom kierownic (i triggerów). Nie mówiąc już o tym, że jak ktoś jedzie 200lapów w HLC to niby-cheater, bo inni jadą po 10lap, jak też ktoś kto gra 200godz to cheater, bo ma nieuczciwą przewagę nad tymi co grali 5godz, a jakby pograli 200 to ho ho. No i będziesz musiał uznać, że A.Celes, Gamera to cheaterzy, jak też 100% graczy NFS-a (mistrzów WCG)

Nie każda zła rzecz w grze to cheat, jeśli nie mamy do czynienia z błędem w grze (glitchem czy kodem), ale trzeba zwracać uwagę twórcom gry. Gry zwykle trzeba brać takie jakie są i grać dla rozrywki.

OK. Kwestia jak interpretujesz "niesprawiedliwą przewagę nad innymi". Teraz chciałbym ustosunkować się to kilku Twoich przykładów odnośnie tego.

 

1) Używanie ABSu i innych wspomagaczy. Sami przecież wybieramy czy chcemy używać tych wspomagaczy czy nie. Nikt nam przecież nie każde jeździć bez nich. Dopiero na deszczu (którego nie ma w GT5P) wspomagacze mogą mieć większe znaczenie, a na suchym to różnica jest niewielka i zapewne dobry kierowca bez ABSu wciąż pojedzie lepiej niż słabszy z ABSem.

2) Mistrz setupów. Taki mistrz ma przecież te same możliwości w grze co do ustawienia jak inny gracz. Tylko, że on ma większą wiedzę jak ustawić dany samochód i dlatego robi to lepiej. Tak jak w F1. Doświadczony kierowca lepiej ustawia samochody niż debiutant. Tyle, że ten debiutant wraz ze zdobywaniem doświadczenia będzie robił to coraz lepiej, a być może dzięki współpracy z doświadczonym kolegą z teamu osiągnie jego poziom dużo wcześnie (vide Trulli i Glock w tym sezonie F1).

Nawet, gdy ktoś uważa to za cheatowanie to niektóre gry umożliwiają wyłączenie setupów (w online) i wszyscy mają takie same ustawienia.

3) Posiadanie kierownicy. Owszem jest kilka gier, w których kierownica jest dużo lepsza od pada (vide ToCA RD3), ale to już problem gracza. Jak chce być naprawdę konkurencyjny to powinien posiadać i kierownicę by sprawdzić na czym będzie szybszy. W GT5P na pro jest zapewne inaczej, ale w GT4 kierownicę i pada można postawić mniej więcej na równi (bardziej preferencje się liczą). Poza tym tryb Pro jest typowo symulacyjny, więc tak jak w simach na PC, gdzie nikt nawet nie próbuje grać na padzie czy o zgrozo na klawiaturze bo wie, że to nie ma sensu (słaba kontrola nad samochodem).

4) Długość grania. Z własnego doświadczenia wiem, że bardziej się liczy talent niż długość grania. Znam gości, którzy spędzili mnóstwo czasu by pobić nieznacznie moje czasy z ToCA RD3, które ja robiłem w 1-10 kółek na danym torze. Tak samo jak ja nie pobiłbym czasów holl01'a w GT4 nawet, gdybym grał 10 godzin dziennie.

5) Ranga gracza. Nigdy bym się nie odważył powiedzieć, że ktoś taki jak A. Celes czy Gamera to cheaterzy no chyba, że byłbym o tym przekonany w 100%. Nigdy nawet nie pomyślałem, że oni mogliby coś takiego zrobić głównie dlatego, że według mnie tacy ludzie mają swój honor i na pewno nie oszukiwaliby udając, że wszystko jest ok. W ogóle to przecież Celes i inni nie raz zostali sprawdzeni, że są "czyści".

 

Także do zobaczenia na torze za jakieś dwa miesiące (jak dobrze pójdzie :D).

Opublikowano

O to ciekawostka bo japonska wersja miala update zawsze we czwartki - ciekawe czy wtorki beda dla wszystkich regionow ?

A co do samej zmiany to pewnie zmienia liczbe punktow i tyle - chyba, ze jakas kolejna zmiana totalna i znowu system time trali sie zmieni - znopwu moj genialny rezultat do wywalenia :P

W japonskiej wersji GTTV odcinek TopGear juz jest - ale jest jedna glupota - rzeba caly czas trzymac R1 zeby obraz byl na full screen (na SDTV!) bo bez tego odtwarza sie w malym okienku...

Apropos newsow to jedyny jak dla mnie minus wersji japonskiej :) az tak dobry moj japosnki jeszcze nie jest a nie chce mi sie slenczec ze slownikiem kanji w zwiazku z czym bede musial polegac na "screenach" :D (jesli takie ktos bedzie wrzucal) z wersji PAL, pamietajcie, ze "u dealer'a" tez sa newsy dotyczace konkretnej marki, a w menu glownym na dolnym pasku newsy z F1 itp - hmm swoja droga musze odpalic i zobaczyc jak beda wygladaly newsy o Kubicy po japonsku :D :D

Gracie na SD czy HDTV?

Opublikowano (edytowane)

Tych news'ów u dealer'a już chyba nie ma. Podobno po update zrezygnowano z nich.

Ja gram póki co na SD (zakup HD planuję na koniec tego/początek przyszłego roku).

 

EDIT: Wczesniej zle przeczytalem news w GT ... te update'y events'ow maja byc jednak w czwartki.

Edytowane przez Emet
Opublikowano (edytowane)

Panowie, GT mam od piątku wersja BD (wersja PAL) i coś ciężko mi się zassysa patch'a (50% i error wyskakuje) mam nadzieje, że już dzisiaj uda mi się go pobrać i pograć online. I najważniejsze czy to prawda, że po pobraniu patcha kasuje mi się wszystko co zdobyłem/zarobilem/kupilem??!! Jeśli tak to ciekawe jak te patche bedą wyglądały w pełnym GT np. ro kou grania wszystko tracisz na rzecz 5 samochodów i jednej trasy<lol>

Edytowane przez Meser
Opublikowano

Kasuja sie wyniki Time trial'u i nie beda dzialac stare replaye. Reszta zostaje.

 

Co do sciagania to tyle co sie sciagnie przed errorem zostaje i potem (mimo ze pasek leci od poczatku) bedzie sie sciagac reszta. Moze byc tak ze nigdy nie dojdzie do 100%, a poprostu w koncu wlaczysz update i zacznie sie instalowac.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...