Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio mam troche czasu wiec wziąłem sie za klase S. Mam juz pozaliczane wszystko oprócz ostatniego eventu i musze powiedziec ze troche sie zdenerwowałem bo wkoncu dojechałbym 2 ale oczywiscie ktorys z samochodów za mna wbił mi sie w dupe i dostałem karę 4,5 sekundy przed ostatnim zakrętem... Oj panowie z PD musza jeszcze nad paroma rzeczami popracować...

Opublikowano (edytowane)

Czasy do rankingów można kręcić tylko w time trial? NIe można tam zmieniać ustawień, czyli jedziemy na domyślnych czy na naszych ostatnich ustawieniach z trybu online ?

Edytowane przez Afroman
Opublikowano (edytowane)

Wczoraj udalo mi sie zdobyc Gold w wyscigu na czas samochodem Cappuccino 95 w klasie C. Musze przyznac, ze nie bylo to takie latwe, ale w koncu mi sie udalo. :D

Edytowane przez saptis
Opublikowano

Panowie czym wygraliście wyścigi tuned cars w klasie S z autami do 700 punktów? Kupiłem Ford'a GT 40 LM i nic. Nie mogę ich dogonić bo żeby wystartować to muszę zmniejszyć mu liczbę koni lub zwiększyć wagę. Nie mam pomysłu jak to wygrać.

Opublikowano

Lotus Elise 111R Tuned

Jest dosyć ciężki w prowadzeniu, ale jednocześnie jest chyba najlepszy w zakrętach (poza F1) i mimo sporo mniejszej mocy nie ustępuje reszcie w osiagach (masa).

Ja na początku też kupiłem Forda bo myślałem, że będzie dobry ale Lotus jest dużo lepszy.

Opublikowano

Mam tego Lotusa tylko jest jeden problem. Jak puszczam gaz (gram na kierownicy) w zakręcie to ten samochód zaczyna wpadać w poślizg! Przez to ledwo wygrałem nim wyścigi dla aut tuningowanych do 630 punktów a co dopiero do 700. Macie jakieś ustawienia do tego dziwactwa żeby prowadziło się płynniej w zakrętach?

Opublikowano

Obniż go na max i daj toe front -25, a out -15. Jak nie możesz go opanować to włącz TSC i ABS (1 wystarczy). A jak to nie pomoże to załącz standarta.

Opublikowano

ja ta trase przejechalem(w koncu) lotusem i to na zloto. obnizylem zawieszenie na maxa. moca na maxa, waga na minimum oraz aerodynamike na maximum. auto wtedy trzyma sie bardzo dobrze podl i wchodzi idealnie w zakrety:)

Opublikowano (edytowane)
Obniż go na max i daj toe front -25, a out -15. Jak nie możesz go opanować to włącz TSC i ABS (1 wystarczy). A jak to nie pomoże to załącz standarta.

 

Wielkie dzięki. Mam nadzieję że to pomoże. :(

 

ja ta trase przejechalem(w koncu) lotusem i to na zloto. obnizylem zawieszenie na maxa. moca na maxa, waga na minimum oraz aerodynamike na maximum. auto wtedy trzyma sie bardzo dobrze podl i wchodzi idealnie w zakrety:)

 

Czemu nie zadałem tego pytania wcześniej. :lol: Wywaliłem 300 000 na Forda GT LM i lipa. Mogłem uzbierać na F40. Dzięki panowie za pomoc.

Edytowane przez Wihajster
Opublikowano

Ja pirwszy wyścig z klasy 700 zaliczylem mine\s skyline co prawda tylko brąz ale za poprawianie wezme sie po ukończeniu wszystkich eventów. Za to ten ostatni wyścig śni mi się po nocach, jak ja mam to zrobić! Spróbuje tak jak wy lotusem, ale myśląc logicznie skoro skyline da radę na fuji to na suzuce też powinien...

Opublikowano

Eliską spokojnie da sie to zrobic na złoto nawet bez ustawien specjalnych. Wczoraj pierwsze miejsce było by moje ale zostałem staranowany przez Vipera niestety :) Ale jeszcze ostatniego słowa nie powiedziałem hehehe :) Ogólnie to 111R Tuned jest chyba najlepszy na cała klasę S, no może oprócz Daytony.

Opublikowano

4 miejsce w rankingu na reverse HSR, profesional, Mazda rx-7 na drift trial. Może nie za bardzo imponujące osiągnięcie ale i tak jestem dumny :). Grift w gt5p jest świetny, za(pipi)iście czuć samochód. Prawie tak samo jak w realu - parking przed Ikeą mój civic i śnieg :). Co do lotusów to już wcześniej pisałem że są najlepsze. IMO trochę PD dało dupy z tym. Zrozumiałbym gdyby elise 111R skopał dupę imprezie, lancerowi, TTce czy 350Z ale żeby mine's r34, ferrari f430 czy nawet f40 było gorsze!!?! Coś jest nie tak.

Opublikowano

JA w sprawie filmów ktore sie pokazały w GTTV ... te film sa na płycie BR.. tylko po przez internet odblokowali je.. oczywisice mowa tu o wersji na płycie.. . dobrze mowie ??

Opublikowano
Co do lotusów to już wcześniej pisałem że są najlepsze. IMO trochę PD dało dupy z tym. Zrozumiałbym gdyby elise 111R skopał dupę imprezie, lancerowi, TTce czy 350Z ale żeby mine's r34, ferrari f430 czy nawet f40 było gorsze!!?! Coś jest nie tak.

Liczy się stosunek mocy do masy, a nie sama moc. Lotusy zawsze były bardzo lekkie, więc nie potrzebowały tak mocnych silników jak Ferrari. W ogóle to Wihajster pisał o wersji stuningowanej, która ma zapewne jeszcze korzystniejszy stosunek mocy do masy. Dodatkowo Elise ma bardzo krótki rozstaw osi co sprawia, że samochód jest bardzo zwinny i świetny w wolnych zakrętach. Minusem jest właśnie to, że gdy gwałtownie puści się nogę z gazu tył zaczyna uciekać.

Opublikowano

Odpowiem na kilka ostatnich postow :)

 

Tak te filmy z GT TV sa juz na plycie.

W online nie ma jeszcze lobby ale za jakis czas ma byc. Poki co jednak online to IMO poraka :)

W Prologu nie ma skrzyni polautomatycznej znanej z GT3 i GT4.

Co do zlota Cappucino to... na standard nie powinno byc problemu. Trzeba tylko dobrze wykorzystac przeciwnikow.

Opublikowano
Co do lotusów to już wcześniej pisałem że są najlepsze. IMO trochę PD dało dupy z tym. Zrozumiałbym gdyby elise 111R skopał dupę imprezie, lancerowi, TTce czy 350Z ale żeby mine's r34, ferrari f430 czy nawet f40 było gorsze!!?! Coś jest nie tak.

Liczy się stosunek mocy do masy, a nie sama moc. Lotusy zawsze były bardzo lekkie, więc nie potrzebowały tak mocnych silników jak Ferrari. W ogóle to Wihajster pisał o wersji stuningowanej, która ma zapewne jeszcze korzystniejszy stosunek mocy do masy. Dodatkowo Elise ma bardzo krótki rozstaw osi co sprawia, że samochód jest bardzo zwinny i świetny w wolnych zakrętach. Minusem jest właśnie to, że gdy gwałtownie puści się nogę z gazu tył zaczyna uciekać.

 

Dokładnie! Weźmy takiego Ariel Atom'a. Tam jest silnik od Hondy Civic 2.0 tylko że dodana turbina a auto dzięki niskiej masie (około 500 kg) ma osiągi lepsze od Enzo, czy F50 i innych super samochodów. Stosunek mocy do masy gra pierwsze skrzypce i tutaj Lotus nie ma sobie równych w GT5:P.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...