Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Co to znaczy update? Jaki?

15kwietnia08 może być śmiertelny dla GT5P, ja tam w newsach nic się nie dopatrzyłem o update/patchu.

 

Ponadto od tygodnia nie działa oficjalne forum Playstation! Więc nawet nie wiedzą, że rujnują grę.

Jeśli chodzi o europejskie forum, było paręnaście ogłoszeń, że forum będzie zamknięte, bo przeprowadzana jest aktualizacja i będziemy się logować przy pomocy PSN ID, ale jeśli się nie czyta, to się nie wie.

Opublikowano (edytowane)

a jakie macie propozycje by wygrac wyscigi w klasi S ; 700hp? bo lotus 111R/tuned tak sobie daje rade max da sie z niego wycisnać 694hp ? zbierac na nissana czy cos innego?

Edytowane przez kwachus
Opublikowano (edytowane)

Podpinam sie pod pytanie(złotek nigdy nie za duzo :P ) Co do reszty wyscigow klasy S lotus 111r wydaje sie byc bardzo dobrym wyborem. Wystarczy zrobic tak

:/ Edytowane przez stabik
Opublikowano

NissanaG GT-R testowalem na wielu ustawieniach i owiele lepiej wypada w tym przypadku 111r. Czy miedzy Fordem GT a lotusem jest duza roznica na korzysc Forda?

Opublikowano (edytowane)

Kup Lotusa 111R Tuned i po sprawie.

 

Dzisiaj mój bratanek (8 lat) jeździł wyścig A-1 (Daytona) żeby zarobić mi trochę kasy :blink: Jeździł F2007 i na ostatnim okrążeniu zrobił małego myka.

Poniżej link do zapisanego replaya (wrzućcie na pendrive a potem na PS3).

http://www.wrzucaj.com/157415

 

Zeby konsola widziala savey trzeba stworzyc folder PS3, w nim folder SAVEDATA i tam wrzucamy save'y (jako folery z plikami).

 

Jeszcze tak odnosnie tego replaya... ten myk to "lot" F1 :P

 

EDIT: Lotus 111R Tuned ma ciemna maske z tylu (z carbonu)... Wezcie go na przejazdzke... niby jest ok.. Wybierzcie widok z kabiny i spojrzcie do tylu. Carbonowa maska na tym widoku 'cudownie' zmienia sie w zwykla, polakierowana na kolor nadwozia O.o

Edytowane przez Emet
Opublikowano (edytowane)

Ten replay (zabawny zreszta) pokazuje jak jeszcze sporo brakuje GT w kwestii symulacji.

Bo chociaz jazda po asfalcie zostala bardzo poprawiona na plus w porownaniu do GT4, to kolizje (z czymkolwiek) to jedno, wielkie uproszczenie, totalnie nierealne - jak od zawsze w tej serii.

Auta wciaz nie chca przekoziolkowywac (co ja w tej kwestii w DIRT wyprawiam to glowa mala)- magicznie trzymaja sie poziomu i spadaja na cztery kolka (jak kot na cztery lapy).

Pytanko: gdzie jest ow reklamowany w wersji na bluray dokument "Beyond the Apex" ???

Edytowane przez mrynk
Opublikowano

Właśnie niezły zonk z tymi bonusowymi materiałami. Było tyle gadki o tym, że mają jakieś być na wersji BD a nie ma NIC :blink:

Chyba, że odblokują się po przejechaniu wszystkich wyścigów (łącznie z tymi u producentów)... jednak niestety trochę w to wątpie :P

Opublikowano
EDIT: Lotus 111R Tuned ma ciemna maske z tylu (z carbonu)... Wezcie go na przejazdzke... niby jest ok.. Wybierzcie widok z kabiny i spojrzcie do tylu. Carbonowa maska na tym widoku 'cudownie' zmienia sie w zwykla, polakierowana na kolor nadwozia O.o

Tez to zauwazylem;]. A co do uproszczen to mam jeszcze jedna perelke, mianowicie w Nissanie GT-R Proto (chyba zdobywa sie go po zaliczeniu klasy S) nie ma kamery ze srodka o.0.

 

mrynk

Mozliwe, ze po update sie odblokuje.

Opublikowano

No i zakupilem i nie moge sie oderwac...

Niektorzy (zwykle Xboje) mowia ze to najdrozsze demo na nowe konsole. Chcialbym by kazda gra byla takim demem. Dawno nic mnie tak nie przymocowalo do pada (niestety kierownicy brak) jak ta gra za niemal pol ceny. Wiele konkurencyjnych niemal dwa razy drozszych produkcji nie daje tyle rozrywki i takiej jakosci oferty. A ja myslalem ze to bedzie nudne jezdzenie samochodem - i kupilem tylko dla split screena wlasciwie...

 

Moje odczucia - troche brakow.

- Sterowanie padem jest naprawde trudne dla takiego nooba jak ja i niektore eventy sa dla mnie prawdziwym wyzwaniem. Mam nadzieje ze wprowadza sterowanie przechylami - przy symulacji to moze naprawde pomoc jesli sixaxis jest wystarczajaco dokladny by udawac krecenie kierownica. Z uzywaniem obu galek to radza sobie chyba tylko maszyny, a nie normalni ludzie. Ja po dluzszej chwili uzywania w koncu krece obiema rownolegle... Moze jakby byly jakies nakladki na pad ograniczajace ruchy - czyli na przyklad prawa galka tylko gora-dol a lewa tylko lewo-prawo.

 

- Wibracje - sa super, niestety wciaz sa niedopracowane - szczegolnie z prawej strony, pad dosc rzadko sie trzesie (a juz zeby sie trzasl tylko prawa strona to juz w ogole cud) gdy najezdzam prawym kolem na tarke badz trawe. Niestety w klasie A stwierdzilem ze w paru miejscach pad zupelnie nie reaguje na dosc wiele nierownosci, tarek czy nawet trawy (glownie na Suzuce) niezaleznie od kol, ktorymi najezdzam.

 

Graficznie gra miazdzy.

Muzyka jest swietna, choc nie kazdy kawalek jest tak fajny by go sluchac setki razy (a do tego dochodzi jak sie siedzi nad gra cale dnie :o ).

Jesli chodzi o oczekiwanie zniszczen - nie wiem czy tego chce. Jezeli przy uderzeniu z predkoscia 50km na godzine w sciane z niemal kazdego samochodu zostaje miazga to tutaj (przy 200 i czesto wiecej) pozostawalby tylko sprasowany metal, ktory moglby frustrowac poczatkujacych graczy (w koncu to ma byc symulator). Bo oczekiwanie nedzy jaka jest w Forzy (nazwanie tego zniszczeniami to smiech) badz drugiego Burnouta wykonczylo by gre moim zdaniem i zrobiloby arkadowke.

 

Trudnosc - dla casuali takich jak ja jest duzo ulatwien (jak linia prowadzaca) i choc przejscie niektorych wyscigow graniczy z cudem (wszystkie z cyklu wyprzedz 15 pojazdow w jedno okrazenie - naprawde nie wiem jak mozna tam zdobyc zloto - moze jak wreszcie wywalcze mozliwosc tuningu to sie dowiem :blink:), to wciaz jest to swietna rozrywka i czlowiek nie frustruje sie tak latwo. Co wiecej sam coraz chetniej wylaczam wszystkie ulatwienia daje widok z kokpitu i zabijam moja manualna skrzynie biegow, bo po prostu mnie to ciagnie i bawi.

Po prostu az nie moge sobie wyobrazic jaka bedzie pelna gra. Jak wyjdzie to chyba bede siedzial z pielucha przed TV :P bo juz siku nawet ni bedzie mi sie chcialo isc by czasu nie tracic...

Opublikowano
Podpinam sie pod pytanie(złotek nigdy nie za duzo :blink: ) Co do reszty wyscigow klasy S lotus 111r wydaje sie byc bardzo dobrym wyborem. Wystarczy zrobic tak
:P

 

Nie możliwe że coś takiego zrobił w trybie PRO. Musiał mieć ustawioną fizykę na Standard. Także trzeba być na prawdę słabym żeby na standardzie robić takie rzeczy bo wygrać na STD wyścigi w klasie S jest łatwo.

Opublikowano
EDIT: Lotus 111R Tuned ma ciemna maske z tylu (z carbonu)... Wezcie go na przejazdzke... niby jest ok.. Wybierzcie widok z kabiny i spojrzcie do tylu. Carbonowa maska na tym widoku 'cudownie' zmienia sie w zwykla, polakierowana na kolor nadwozia O.o

Tez to zauwazylem;]. A co do uproszczen to mam jeszcze jedna perelke, mianowicie w Nissanie GT-R Proto (chyba zdobywa sie go po zaliczeniu klasy S) nie ma kamery ze srodka o.0.

 

mrynk

Mozliwe, ze po update sie odblokuje.

 

Bo ten prototyp miał przedstawić kształt nadwozi, więc wnętrza tam po prostu nie było:p

Proponuje założyć temat, w którym byśmy pisali nasze oczekiwania wobec pełnego gt bo z tego tematu robi sie poradnik do prolouge'a i dobrze :P

ps. Wczoraj zaczołem ćwiczyć jazde na pro bez systemów ferrari f430 i poważnie zastanawiam się nad kupnek kierownicy.:blink:

Opublikowano

Granie online w trybie PRO mija się z celem nieco. Każde uderzenie przeciwnika może spowodować wypadnięcie z trasy. Ja online najczęściej gram w trybie standard bo to daje dużo zabawy. Tryb PRO na online lepiej zostawić do czasu aż będzie można tworzyć prywatne pokoje i zapraszać kumpli.

Opublikowano

Witam. Koledzy mam duzy problem z kontrolowaniem nadsterownosci (kierownica driving force pro). Przy ustawieniach na 180 stopni ogarniam to jako tako ale przy ustawieniu 900 stopni nadsterownosc jest nie do opanowaina (ustawienia samochodu i kierownicy sa ustawione na tryb pro, wszyskie systemy powylaczane). Ok, jade ... skrecam ... samochod wpada w poslizg (jade honda nsx type-r) i nawet nie wiem jak gleboka kontre dam to i tak mnei obraca. A nawet jezeli ta gleboka kontra "ogarnie" poslizg to momentalnie obraca mnie w droga strone. Nawet jezeli bede progresywnie zmniejszal kontre :blink:. A jak wy sobie z tym radzicie ?

Opublikowano
Witam. Koledzy mam duzy problem z kontrolowaniem nadsterownosci (kierownica driving force pro). Przy ustawieniach na 180 stopni ogarniam to jako tako ale przy ustawieniu 900 stopni nadsterownosc jest nie do opanowaina (ustawienia samochodu i kierownicy sa ustawione na tryb pro, wszyskie systemy powylaczane). Ok, jade ... skrecam ... samochod wpada w poslizg (jade honda nsx type-r) i nawet nie wiem jak gleboka kontre dam to i tak mnei obraca. A nawet jezeli ta gleboka kontra "ogarnie" poslizg to momentalnie obraca mnie w droga strone. Nawet jezeli bede progresywnie zmniejszal kontre :blink:. A jak wy sobie z tym radzicie ?

…ja daję wyższy bieg kiedy sytuacja wymyka się z pod kontroli i pedał w podłogę i jakoś Idze…można zmniejszyć siłę FF i wtedy kółko kierownicy jest bardziej „mobilne”, łatwiej reagować w kryzysowej sytuacji.

Opublikowano

Przy dużych prędkościach jest bardzo trudno wyprowadzić auto z poślizgu. Również gram na DFP. Pooglądaj prawdziwe wyścigi na Eurosport a zobaczysz że profesjonalnie kierowcy też nie potrafią wyprowadzić auta z poślizgu przy takich prędkościach. Natomiast jeśli chcesz poćwiczyć kontrolowane poślizgi to polecam tryb Drift i górską trasę.

Opublikowano

wlasnie cwicze drift na gorskiej trasie i idzie mi tragicznie. Na ustawieniach 180 stopni wypas na maxa. W Kazdy zakret idealnie wchodze bokiem, ale przy ustawieniu 900stopni daje rade ale tylko przy malych predkosciach i to tez nie zawsze (skutecznosc moze z 40%). Ale jak to jest ze na "180"moge driftowac z bardzo duzymi predkosciami a na 900 juz nie :blink: ???

Opublikowano
wlasnie cwicze drift na gorskiej trasie i idzie mi tragicznie. Na ustawieniach 180 stopni wypas na maxa. W Kazdy zakret idealnie wchodze bokiem, ale przy ustawieniu 900stopni daje rade ale tylko przy malych predkosciach i to tez nie zawsze (skutecznosc moze z 40%). Ale jak to jest ze na "180"moge driftowac z bardzo duzymi predkosciami a na 900 juz nie :blink: ???

 

http://www.psxextreme.info/GT5-Prologue-Drift-t62995.html tu masz topic o driftcie w gt5 moze koledzy Ci tam pomoga

Opublikowano
Witam. Koledzy mam duzy problem z kontrolowaniem nadsterownosci (kierownica driving force pro). Przy ustawieniach na 180 stopni ogarniam to jako tako ale przy ustawieniu 900 stopni nadsterownosc jest nie do opanowaina (ustawienia samochodu i kierownicy sa ustawione na tryb pro, wszyskie systemy powylaczane). Ok, jade ... skrecam ... samochod wpada w poslizg (jade honda nsx type-r) i nawet nie wiem jak gleboka kontre dam to i tak mnei obraca. A nawet jezeli ta gleboka kontra "ogarnie" poslizg to momentalnie obraca mnie w droga strone. Nawet jezeli bede progresywnie zmniejszal kontre :blink:. A jak wy sobie z tym radzicie ?

Warto zwrócić uwagę na fakt, że takiego samochodu jak Honda NSX (silnik centralnie, napęd na tył) nie da się wyprowadzić ze zbyt głębokich poślizgów. Więc jak za bardzo przesadzisz to się nie uratujesz i zrobisz spina. Zdecydowanie więcej wybaczają samochody z silnikiem z przodu i napędem na tył.

Opublikowano
Ale jak to jest ze na "180"moge driftowac z bardzo duzymi predkosciami a na 900 juz nie :blink: ???

 

Nie martw się. Ja na początku tez tylko na 180 stopni grałem w trybie Drift'u. Jednak sumienie nie dawało mi spokoju i postanowiłem nauczyć się na 900 stopni jeździć w poślizgu. No i udało się. W GT HD wskakiwałem do pierwszej 10 rankingu online co było bardzo zadowalającym rezultatem i wynagrodziło mi masę nerwów straconych przy nauce driftowania z pełnym obrotem kierownicy.

Opublikowano (edytowane)

Jak to jest z klasa S - ja widze wyscigi w klasie C, B i A (heh co za skrot ;)) ?

Poza tym czy jest mozliwosc przemalowania samochodu ? Ja na razie nie widze, brakuje mi tej opcji. :)

Edytowane przez saptis
Opublikowano

Ostatnio napsioczyłem troche na Prologa to teraz dla odmiany trochę go pochwalę ;)

W Corvettcie zadbano o taki drobny szczególlik jak prędkość wyświetlana na przedniej szybie.

Poza tym musze pochwalić Polyphony za świetnie udźwiękowienie gry. Odgłosy silników są naprawdę świetne (choć... jednak nie wszyskich). A ogólny efekt dźwiękowy na replay'ach (można to usłyszeć dopiero jak wyłączymy muzykę.. szkoda, ze nie da się tego robić "w locie" przy pomocy :circle: jak w GT4) to małe mistrzostwo świata (tutaj można też całkowicie zmienić opinię na temat pisków opon).

Nie zmienia to jednak faktu, że przed PD jeszcze dużo do zrobienia :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...