PiotrB 9 Opublikowano 21 listopada 2008 Opublikowano 21 listopada 2008 Cześć nick_t !! Miło Cię widzieć znów na forum. Nie mogę się doczekać ścigania z Tobą. Zobaczymy jak poradzisz sobie z trybem professional. Do stycznia.
mario-x 0 Opublikowano 23 listopada 2008 Opublikowano 23 listopada 2008 (edytowane) Jak wyjdzie GT5 to ponownie zakupie PS3.Pozmieniało sie coś w Prologu?Lobby ,uszkodzenia? PiotrB miales wbijac i co? Hej Nick_t Edytowane 23 listopada 2008 przez mario-x
nWo 1 Opublikowano 23 listopada 2008 Opublikowano 23 listopada 2008 polyphony zamiast pracowac przy GT5 zrobilo kolejną wersje prolog z jeszcze wyzsza rozdzielczoscią, wykorzystujac panel ultra HD, 4 polączeone konsole kazda generuje obraz wyswietlany na 1/4 akranu po polaczeniu powstalo jeszcze bardziej szczegolowe GT <_< /super knrwa
Daffy 10 568 Opublikowano 23 listopada 2008 Opublikowano 23 listopada 2008 przecież wszyscy wiedzą nWo ,że zniszczeń nie będzie więc czym polyghony musi zająć sobie czas Na serio jestem prawie pewien ,że pełne GT5 będzie po prostu GT5P z jeszcze większą ilością samochodów i tras i być może z lobby i możliwością zapraszania friendsów do gry.Zniszczeń nie będzie,zmiennej pogody nie będzie,niczego nie będzie(by kononowicz)
nWo 1 Opublikowano 23 listopada 2008 Opublikowano 23 listopada 2008 Brak zniszczen dodaje uroku dla GT, to taka specyficzna mocno zacofana gra, ktora z symulatorem nie ma nic wspolnego :] kiedys gdy pierwsze GT zachwycilo to tylko dlatego ze nie bylo tak duzej gry przed nią i jako pierwsza zystaka taki szacunek. Dlatego do dzis nie jestem w stanie zrozumiec dlaczego sony wciaz sie tak upiera zeby nei niszczyc samochodow. Konkurencja dawno zostawila ich w tyle, a moze nie potrafią
Daffy 10 568 Opublikowano 23 listopada 2008 Opublikowano 23 listopada 2008 Póki każda kolejna część GT będzie w top3 sprzedanych gier na danej generacji playstation(a tak było na psx i ps2) to raczej na rewolucje się nie zapowiada.Tym bardziej,że rozszerzone demo GT5P sprzedało się bodajże lepiej niż np Uncharted....
FLooK 1 Opublikowano 23 listopada 2008 Opublikowano 23 listopada 2008 Tym bardziej,że rozszerzone demo GT5P sprzedało się bodajże lepiej niż np Uncharted.... Ja na przykład się nie dziwię.
nick__t 2 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 W takim razie nieźle kontrolowane były te zawody. Że aż się pofatygowali z napisaniem listu. Anyway, pewnie pocinasz teraz w Forze i pierzesz tamtejszych chojraków Do stycznia. Nie kontrolowali tak sami z siebie. Ja sie grzecznie zapytalam - oni odpowiedzieli. W Forze nie gram, jest do bani
-=FEISAR=- 0 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 Brak zniszczen dodaje uroku dla GT, to taka specyficzna mocno zacofana gra, ktora z symulatorem nie ma nic wspolnego :] Mogę coś napisać...? Bzdura i tyle. Ta gra to symulator jazdy, a nie symulator zniszczeń. Tryb PRO to symulacja i porównując prowadzenie aut w tym trybie do takiej FM2, kończy się przegraną Forzy.
Dabman 104 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 Póki każda kolejna część GT będzie w top3 sprzedanych gier na danej generacji playstation(a tak było na psx i ps2) to raczej na rewolucje się nie zapowiada.Tym bardziej,że rozszerzone demo GT5P sprzedało się bodajże lepiej niż np Uncharted.... Co masz na myśli pisząc rozszerzone?
Daffy 10 568 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 Póki każda kolejna część GT będzie w top3 sprzedanych gier na danej generacji playstation(a tak było na psx i ps2) to raczej na rewolucje się nie zapowiada.Tym bardziej,że rozszerzone demo GT5P sprzedało się bodajże lepiej niż np Uncharted.... Co masz na myśli pisząc rozszerzone? że GT5P jest tak naprawdę demem-rozszerzonym niż normalnie wydawane demka na ps store bo ma sporo aut i kilka tras,opcję online oraz jest płatne . Wiem,że zaraz ktoś wyskoczy z hasłem,że GT5P ma więcej aut niż pełny Grid lub kolejne NFS ale do mnie to dalej płatne chamskie demo za które musimy płacić.Zresztą takie jest moje zdanie-nikogo do niego nie przekonuje.Tak samo jak byłem zły na wydanie GT4P tak samo jestem teraz na GT5P
sentinel 0 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 Bzdura i tyle. Ta gra to symulator jazdy, a nie symulator zniszczeń. ...a jak powszechnie wiadomo, auta jeżdżom i się nie niszczom. ;-)
nWo 1 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 Brak zniszczen dodaje uroku dla GT, to taka specyficzna mocno zacofana gra, ktora z symulatorem nie ma nic wspolnego :] Mogę coś napisać...? Bzdura i tyle. Ta gra to symulator jazdy, a nie symulator zniszczeń. Tryb PRO to symulacja i porównując prowadzenie aut w tym trybie do takiej FM2, kończy się przegraną Forzy. Symulatorem na konsole to jest RBR, szkoda ze nie ma GTR Evolution albo nawet Legends. Bo napewno nie GT ta gra niegdy nie była simem, nosila plakietkę real driving simulator owszem ale slabo oddaje rzeczywistość. A juz napewno nie symuluje rzeczywistosci chocby w kwestji zniszczeń. Jeśli jadąc 180 kmh wjade komus w tył i nie odniose zadnych obrażen to wówczas nie jest to zadne symulator. To podstawowa kwestia, taką gre należałoby umieścic w dziale fantazje jak final fantasty albo Science Fiction, kurde moze nawe HORROR
sentinel 0 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 (edytowane) s-f opiera się w jakimś tam stopniu na nauce, więc ja zostałbym przy fantasy. ;-) ps: poza nieśmiertelnym rbr zwróciłbym nieśmiało waszą uwagę w stronę sbk-08 (moto sim). pierwszy wyścig zakończyłem jeszcze szybciej niż w rbr, bo na prostej startowej (po - wydawało by się - niegroźnym kontakcie z maszyną innego zawodnika i następującym w jego wyniku klasycznym szlifie, moje ducati nadawało się wprawdzie do dalszej jazdy, ale... kierowca już nie - z powodu odniesionych obrażeń zrezygnował z dalszej rywalizacji... heh). Edytowane 24 listopada 2008 przez sentinel
FLooK 1 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 Jeśli chodzi o wyścigi szosowe to moim zdaniem GT5P jest najlepsze na konsolach (pod względem fizyki prowadzenia). RBR tak, ale tylko po szutrze/śniegu (ogólnie rajdy )
sentinel 0 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 (edytowane) czyli wg ciebie jazda imprezą po asfaltowej nawierzchni wypada realistyczniej w gt, niż w rbr? Edytowane 24 listopada 2008 przez sentinel
FLooK 1 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 Możliwe, że masz rację, ale mi chodzi o wyścigi na torach wyścigowych w slikach. Chociaż nie przypominam sobie by w RBR była seryjna Impreza.
SM1 25 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 (edytowane) Nie chwaląc się mam czym jeździć i jestem w stanie skonfrontować model jazdy z tym z czym mamy do czynienia w GT5:P i z dotychczasowej przygody wirtualnej mogę stwierdzić, że zaimplementowany model jazdy w GT najwierniej oddaje to co się czuje za kierownicą subaru czy mocnego tylno napędowca… faktem jest, że najmilsze uczucia memu sercu, przeciążenie i uczucie towarzyszące przyśpieszeniu nie da się odwzorować, ale w GT na kierownicy czuć jak zbalansowany jest środek ciężkości w poszczególnych samochodach, nadsterowność, podsterowność, zestrojenie zawieszenia. Senti Fantazy??? słowa, słowa, słowa w teorii jesteś dobry ciekawe czy masz okazję ją weryfikować na co dzień? Bierz tą swoją wypasioną furę i uderzaj do wrocka na ulicę rakietową to sobie pośmigamy. (dla ludzi z wrocka:) polecam http://www.automobilklub.pl/mk/index.php?cat=6 Co do RBR to fakt jest to symulator pełną gębą, masa opcji które mają spory wpływa na jazdę… ale model prowadzenia, to wybaczcie ale ma niewiele wspólnego z rzeczywistością … tak senti, jazda subaru po asfalcie jest bardziej realistyczna w wypadku GT5:P niż w RBR ( mówię tu o subaru WRX nie WRC ale chodzi o sposób zachowania na torze) Odnoszę wrażenie, że każdy ma inną definicję słowa symulacja… dla mnie symulacja jest wtedy jak jakiś element z rzeczywistości uda się odwzorować za pomocą kodu 01 a nie wpompowanie setek tabelek i możliwości ustawień, które owszem, są, istnieją ale nie wnoszą nic z Realu To ja się pytam czy, gry o tematyce motoryzacyjnej mają być symulacją frajdy wypływającej z jazdy 4 kółkami czy mają stanowić podręcznik małego inżyniera czy mechanika, który tylko w teorii nawiązuje do prowadzenia samochodu? Edytowane 24 listopada 2008 przez SM1
sentinel 0 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 Senti Fantazy??? słowa, słowa, słowa w teorii jesteś dobry ciekawe czy masz okazję ją weryfikować na co dzień? Bierz tą swoją wypasioną furę i uderzaj do wrocka na ulicę rakietową to sobie pośmigamy. oh-uh! już wskakuję w swoją wypasioną furę i pędzę do wrocławia mierzyć się z rzeczywistością na rakietowej ;-D - inaczej moje "słowa, słowa, słowa" pozostaną - o zgrozo! - niezweryfikowane. ;-) sm1, daj spokój - dywagujemy tu sobie z przymrużeniem oka (patrz: emotikonki) na temat gier wideo. moje słowa odnosiły się nie do fizyki czy modelu jazdy jako takiego, a wyróżnionego fragmentu wypowiedzi nwo: (...) [gt] nie symuluje rzeczywistosci chocby w kwestji zniszczeń. Jeśli jadąc 180 kmh wjade komus w tył i nie odniose zadnych obrażen to wówczas nie jest to zadne symulator. To podstawowa kwestia, taką gre należałoby umieścic w dziale fantazje jak final fantasty albo Science Fiction (...) To ja się pytam czy, gry o tematyce motoryzacyjnej mają być symulacją frajdy wypływającej z jazdy 4 kółkami czy mają stanowić podręcznik małego inżyniera czy mechanika, który tylko w teorii nawiązuje do prowadzenia samochodu? to zależy co mają symulować - frajdę z jazdy czterema kółkami czy podręcznik mechanika. ;-)
SM1 25 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 Senti możemy mówić o skostniałej strukturze GT5:P, braku zniszczeń, brak zmiennych warunków pogodowych, co jakiś czas podnoszą się głosy że dźwięk komuś nie funkcjonuje jak powinien, na jego super 1wat głośniczkach w tv… ale jak sprawa opiera się o model jazdy to mnie nosi:) Co do weryfikacji to była propozycja... a zwrot "super fura" dotyczył jakiegokolwiek pojazdu 4kołowego. Na rakietowej, głównie jest ośrodek doskonalenia jazdy:) warto czasami poznać swoje i samochodu możliwości bez zagrożenia życia...daleko nie masz:)
mario-x 0 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 W RBR asfalt nie jest najlepiej dopracowany, co twierdza nawet wytrawni znawcy tematu, ale porównywanie klasy WRC i WRX to nie tylko literka ale cos wiecej , a wręcz cos zupelnie odmiennego.Nie jezdzilem w GTP od update fizyki, ale pozostawia sporo do zyczenia , zarowno hamowanie, jazda po zakrecie jak i wyjscia z zakretow.Nie oszukujmy się GTP nie byl , nie jest i raczej nie bedzie real simulator jezeli chodzi o fizyke jazdy.
SM1 25 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 W RBR asfalt nie jest najlepiej dopracowany, co twierdza nawet wytrawni znawcy tematu, ale porównywanie klasy WRC i WRX to nie tylko literka ale cos wiecej , a wręcz cos zupelnie odmiennego.Nie jezdzilem w GTP od update fizyki, ale pozostawia sporo do zyczenia , zarowno hamowanie, jazda po zakrecie jak i wyjscia z zakretow.Nie oszukujmy się GTP nie byl , nie jest i raczej nie bedzie real simulator jezeli chodzi o fizyke jazdy. Ja mogę się jedynie odnieś, do wrażeń jakie doznaję podczas jazdy na torze w subaru WRX, lansku EVO9 nie w specyfikacji WRC i twierdzę, że w GT5 jest to dobrze odwzorowane spora podsterowność w subarce i precyzyjne prowadzenie lanska, ale jeżeli Ty jeździłeś modelami WRC i wypowiadasz swoją opinię na ten temat w oparciu o doświadczenie, to z przyjemnością posłucham… Czy GT5 to symulator? … raczej nie … czy zaimplementowany model jazdy zbliżony jest do Realu? Ja twierdzę że tak. (oczywiście warunkiem jest śmiganie na kierownicy)
mario-x 0 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 Czy w moim poscie bylo zdanie o doswiadczeniach w WRC? Tzn jakiej doznajesz podsterownosci bo sama podsterownosc duzo nie mowi. W GT jest duzo innych samochodow, nawet dla niedzielnych kierowcow takze kazdy ma jakies doswiadczenia i odniesienia.
SM1 25 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 Czy w moim poscie bylo zdanie o doswiadczeniach w WRC? Tzn jakiej doznajesz podsterownosci bo sama podsterownosc duzo nie mowi. W GT jest duzo innych samochodow, nawet dla niedzielnych kierowcow takze kazdy ma jakies doswiadczenia i odniesienia. dokładnie, dlatego też napisałem wcześniej, że każdy inaczej odbiera model jazdy w GT5P:) mi może odpowiadać, innym nie bardzo, bo albo mają inne wyobrażenia dotyczące symulacji, albo odmienne doświadczenia... bo przecież żadna gra nie odda w 100% wrażeń z prawdziwej jazdy. ja jedynie uważam że model jazdy w GT5P jak dla mnie, jest bliski realizmowi (NA KIEROWNICY co by była jasność)
-=FEISAR=- 0 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 ja jedynie uważam że model jazdy w GT5P jak dla mnie, jest bliski realizmowi (NA KIEROWNICY co by była jasność) No i z tym się zgadzam w 100%. Jeśli ktoś nie wie czym jest tryb PRO w tej grze, to lepiej niech nic nie pisze. Oczywiście takie gry testuje się wyłącznie na kierownicy, bo ocenianie modelu jazdy grając padem, nie jest już nawet śmieszne. PS. Kuzyn, który jest fanem gier wyścigowych i pół życia przesiedział nad GT3 i GT4, po zagraniu u mnie w GT5:P, stwierdził że model jazdy jest kolosalnie przebudowany i nieporównywalnie bardziej realistyczny niż w poprzedniczkach. Właśnie dzięki temu GT5:P stał się najbardziej realistyczną grą na konsolach, jeśli chodzi o model jazdy.
Rekomendowane odpowiedzi