Emet 1 098 Opublikowano 25 stycznia 2009 Opublikowano 25 stycznia 2009 Z tym "syfem" to pozostawie bez komentarza :closedeyes: Musze cie zmartwic, ale musisz zrobic aktualizacje bbo savy w sieci sa praawdopodobnie z wersji po up'ie a takie nie dzialaja na starszych wersjach gry (na nowyszch dziala save ze starszych, i potem gra go aktualizuje tez do swojej wersji)
Soniak 3 Opublikowano 25 stycznia 2009 Opublikowano 25 stycznia 2009 Brałem najstarsze sejwy jakie były. No nic, pozostaje trochę się pomęczyć i sprawdzić jak to będzie wyglądać po aktualizacji. Dużo ona waży?
Emet 1 098 Opublikowano 25 stycznia 2009 Opublikowano 25 stycznia 2009 Nie wiem... ale to akurat najmniejszy problem. Modl sie raczej aby nie przerywalo ci co chwile downloadu (jak przerwie to leci od momentu gdzie sie skonczylo, mimo ze pasek leci od poczatku) co bys nie musial co raz wlaczas update'u.
J.D 0 Opublikowano 29 stycznia 2009 Opublikowano 29 stycznia 2009 Jak tam się miewa GT5 ? jak znam życie to poza lepsza grafika i większą ilością fur niż w GT4 nic ciekawego w nim nie ujrzymy. Dostaniemy jakieś naprawdę szybkie fury a nie 80 Skyline'ów czy Citroena GT ? Nawet nie wspominam o prawdziwej fizyce, zmiennych warunkach pogodowych, online z prawdziwego zdarzenia. Zaskoczcie mnie czymś bo dawno nie słyszałem nowych wieści o gt5.
FLooK 1 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 Jak tam się miewa GT5 ? jak znam życie to poza lepsza grafika i większą ilością fur niż w GT4 nic ciekawego w nim nie ujrzymy. Dostaniemy jakieś naprawdę szybkie fury a nie 80 Skyline'ów czy Citroena GT ? Nawet nie wspominam o prawdziwej fizyce, zmiennych warunkach pogodowych, online z prawdziwego zdarzenia. Zaskoczcie mnie czymś bo dawno nie słyszałem nowych wieści o gt5. My też nie
dmk 0 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 A co do hamowania silnikiem, bo też kiedyś się nad tym zastanawiałem czemu to nie działa w GT... ktoś mi to tłumaczył w ten sposób, że te fury mają tak wysokie obroty, że hamowanie s. nie wchodzi w grę. Prawda to czy nie, nie wiem, ale podaje pod dyskusje
MeL 34 Opublikowano 2 lutego 2009 Opublikowano 2 lutego 2009 A co do hamowania silnikiem, bo też kiedyś się nad tym zastanawiałem czemu to nie działa w GT... ktoś mi to tłumaczył w ten sposób, że te fury mają tak wysokie obroty, że hamowanie s. nie wchodzi w grę. Prawda to czy nie, nie wiem, ale podaje pod dyskusje to Cie ten ktoś ściemnił albo się nie zna. Przy wysokich obrotach właśnie byś najbardziej zauważył jak silnik hamuje
adi 189 Opublikowano 2 lutego 2009 Opublikowano 2 lutego 2009 (edytowane) Zależy tez od przełożenia- im wyższy bieg tym hamowanie silnika jest mnie odczuwalne-oczywiście w odpowiednim do stosownego biegu zakresie prędkości. Edytowane 2 lutego 2009 przez adi
ZABIELek 0 Opublikowano 7 lutego 2009 Opublikowano 7 lutego 2009 Wrzucę swoje 3 grosze odnośnie GT5 (a generalnie jednej kwestii), i tak niewielu to przeczyta ale większość będzie miała jakieś ale Nie mam PS3, choć GT5P sprawdzałem w centrum handlowym (całkiem eleganckie stanowisko przy okazji) - ale nie o prologu tu chciałem skrobnąć A więc, nieźle wku*wiarą mnie ludziki ciśnieniujący się na OBOWIĄZKOWE zniszczenia (final GT5). Z obowiązkowym do poprawy, spapranym systemem kolizji się zgadzam ale tym którzy zamiast jazdy bardziej kręci rozbijanie aut i podziwianie tego co z nich zostało polecam powrót do podwórkowej piaskownicy i niszczenie babek/zamków. Cobyśmy się dobrze zrozumieli, nie jest tak że nie chce doświadczyć zniszczeń w nowej produkcji Poly. Ba, uważam nawet że gra wyścigowa (symulacja? bez przesady) na 'obecne' konsole winna posiadać zniszczenia, względem tego, że poprostu ich brak jej nie przystoi. Z drugiej strony nie mam zamiaru obcinać jednego punktu z oceny generalnej za brak modelu zniszczeń Na dobrą sprawę GT celuje w różne gusta za jednym zamachem, a jak wiadomo nie każdy cieszył by się ze zniszczenia 370Z w pierwszym zakręcie No to na tyle, spodziewam się teraz paru postów których autorzy delikatnie mówiąc mają 'inny pogląd na pewne sprawy' ale jestem na nie gotów
adi 189 Opublikowano 7 lutego 2009 Opublikowano 7 lutego 2009 Odpowiem tak : Kolizje, stłuczki, uszkodzenia samochodów, urwane spoilery itd....są niedłączną częścią wyscigów w których biorą udział ludzie o wiele bardziej "Pro" niż najwieksi Grantourismowi wyjadacze Myślisz że oni jeżdzą po to żeby porozbijać auta? Niech Kubica wraca do piaskownicy i niszczy zamki, a nie rozwala BMW W chwili obecnej brak zniszczeń świadczy raczej o nieco dziwnym (leniwym) podejściu autorów do gry,która nazywają Real Driving Symulator" ( "bo chcemy pokazać piękno samochodów"-ha, ha, pozwalamy sobie wciskać takie kity ? )
PiotrB 9 Opublikowano 7 lutego 2009 Opublikowano 7 lutego 2009 Adi dobrze prawi. Co to wyzwanie jechać na czas po torze ulicznym na granicy, gdy nie możemy się rozbić ?
adi 189 Opublikowano 7 lutego 2009 Opublikowano 7 lutego 2009 Adi dobrze prawi. Co to wyzwanie jechać na czas po torze ulicznym na granicy, gdy nie możemy się rozbić ? Dokładnie, w wielu przypadkach do uzyskania lepszego czasu bardziej opłaca się walnąć w bandę, nie mówiąc juz właśnie o tym że zupełnie inaczej jezdzi się ze świadomością że nie możemy sobie na wszystko pozwolić.
SM1 25 Opublikowano 7 lutego 2009 Opublikowano 7 lutego 2009 Przyznam się, że brak uszkodzeń do momentu pojawienia się opcji online nie przeszkadzał mi i jego aplikacja najzwyczajniej w świecie wydawała się zbędna. Ale widząc kretyński system kar zaaplikowany w GT5P, kolesi, którzy hamują wykorzystują mój zad, wiele bym dał za widok eksplodującej chłodnicy przeciwnika w moim wstecznym lusterku po takim dohamowaniu. Nie widzę innego rozwiązania powyższego problemu jak wprowadzenie uszkodzeń na tyle realnych, aby wyeliminować to śmieszne blokowanie prędkości. Generalnie nie spinam się na online w GT5P, wiadomo, że w ferworze walki i ja nie jestem święty…, ale miałem kilka nieprzyjemnych sytuacji związanych z moim pochodzeniem ( dopisek PL) czasami ewidentnie było widać zmasowany atak ze strony Niemców oraz chłopaków z wysp w takiej sytuacji chciałbym robiąc ostatnie okrążenie widzieć dymiące wraki przeciwnika w trawie. Ale nie mam pojęcia czy Polyphony zajmujący się ostatnio GTacademy, lansowaniem się na targach motoryzacyjnych i agresywnym marketingiem znajdzie czas na rozwój swojego „dziecka” Zastanawiam się czy jest to jeszcze pasja Kazunori Yamauch, czy trzepanie kasy i odcinanie kuponów. Tak czy siak jako szczerze oddany fan tej produkcji – wierzę, że wszystko będzie dobrze i w przyszłym roku mile będziemy zaskoczeni czego sobie i wam życzę.
ZABIELek 0 Opublikowano 8 lutego 2009 Opublikowano 8 lutego 2009 Nie wiem jak w przypadku zachowania komputerowych przeciwników jest w GT5 (jazda po sznurku, uderzenia, wypychanie) ale wprowadzenie systemu zniszczeń wiąże się z poprawą zachować tychże panów. A wiadomo Poly najwyraźniej uważa, że ściganie się z bandą (ile ich może być w GT5, 16? :o) półgłówków za przeciwników graczom powinno odpowiadać
adi 189 Opublikowano 8 lutego 2009 Opublikowano 8 lutego 2009 Najbardziej wkurzajace jest to w multi.Ja przestałem grać po sieci, bo co z tego że jeżdzisz technicznie jak ktoś z tyłu bezkarnie wali w Ciebie na zakręcie wypychajac na trawę lub bandę. On sobie tym pomaga, a ty mozesz w większości przypadków odpuścic dalszą rywalizację.
Yano 3 697 Opublikowano 16 lutego 2009 Opublikowano 16 lutego 2009 (edytowane) w dodatku zniszczenia mogly by dodać nowy bajer do podrasowywania - kupowalo by sie elementy wzmiacniajace samochod kosztem wagi (predkosci i przyspieszenia) , nie mam na mysli pancerza w stylu carmageddona tylko jakies relane rzeczy skoro mowa o zniszczeniach są jakiekolwiek informacje kiedy mają sie pojawic? czy pojawi sie ten dodatek do prologa ze zniszczeniami? albo kiedy bedzie pelna wersja? bo juz mineła kupa czasu i jakos dupa Edytowane 16 lutego 2009 przez Yano
FLooK 1 Opublikowano 16 lutego 2009 Opublikowano 16 lutego 2009 W jakimś wywiadzie Kaz mówił coś o 2010, ale nie wykluczone, że wyrobią się przed końcem roku (czyli Boże Narodzenie 2009).
MaiorZero 1 400 Opublikowano 17 lutego 2009 Opublikowano 17 lutego 2009 Najbardziej wkurzajace jest to w multi.Ja przestałem grać po sieci, bo co z tego że jeżdzisz technicznie jak ktoś z tyłu bezkarnie wali w Ciebie na zakręcie wypychajac na trawę lub bandę. On sobie tym pomaga, a ty mozesz w większości przypadków odpuścic dalszą rywalizację. Faktycznie. To jest strasznie irytujące, jadę sobie spokojnie, buch i po mnie. Koledzy pojechali daleko. Zraziło mnie to do online i chyba pozostanę przy driftach i time trialach.
villain 5 Opublikowano 18 lutego 2009 Opublikowano 18 lutego 2009 Po napisaniu posta w temacie o Ferrari Challenge zajrzalem z ciekawosci na ranking online (nie odpalalem prologa od dosc dawna - troszke sie znudzil...) - w rankingu spore zmiany - spadlem na 9 miejsce widze, ze chlopaki z forum "oficjalnego"? scigaja sie w tym tygodniu na Eiger Skylinem - pewnie jeszcze spadne Widac tez, ze portugalczycy sie jakos ostro wzieli za GT5P - ciekawe czemu tak pozno ? Ciekawe jakie trophies bedzie mialo GT5 ? trza poszukac na GTP czy cos o tym juz wspominaja.
szajbz 0 Opublikowano 6 marca 2009 Opublikowano 6 marca 2009 Nie orientuje sie za bardzo w GT ale czy w prologu są trasy Rally? jak to było w GT3
Emet 1 098 Opublikowano 6 marca 2009 Opublikowano 6 marca 2009 Nie ma. Sa tylko asfaltowe. Swoja droga zastanawiam sie czy w ogole w pelnym GT5 beda trasy szutrowe... Jesli tak to jaki bedzie model jazdy...
gilek 3 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 GT5: Prologue sciągnięte z PSS można podzielić na 5 ziomków?
jan szabrownik 0 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 GT5: Prologue sciągnięte z PSS można podzielić na 5 ziomków? nie, chyba ze cos sie zmienilo ale watpie
Daffy 10 614 Opublikowano 16 marca 2009 Opublikowano 16 marca 2009 tylko z JPN można dzielić i grać bezproblemowo.Na innych regionach Prologue ściągniesz na 5 konsol ale jest blokada,że między uruchomieniem na innej konsoli musi minąć 24h
Rekomendowane odpowiedzi