MeL 34 Opublikowano 3 czerwca 2009 Opublikowano 3 czerwca 2009 Chyba jednak to nie był render. W GT uwierzyłem na nowo, mogą to być najlepsze wyścigi ever. Grafika poprawiona w stosunku do GT5P, teraz poproszę gameplay na TGS. właśnie o te kwiatki i cegły mi chodziły. I BELIEVE !
mrynk 121 Opublikowano 3 czerwca 2009 Opublikowano 3 czerwca 2009 IMHO Polyphony powinno sobie odpuścić szutrowe odcinki, bo: 1. Dotychczas model jazdy w tym trybie to jest duży niewypał. 2. Kręcenie sie w kółko na szutrach...porażka. To mają być OS-y. 3. Na dotychczasowych "torach rajdowych" w ohydny sposób zaimplementowane są niewidzialne ściany. Co to za rajd jak nie można wypaść z trasy !? Ani przerolować auta.... Więc niech lepiej popracują nad fizyką na asfalcie, żeby można było po ludzku driftować, czy kręcić takie bączki i nawroty jak w filmiku z Forzy3. I żeby dachowanie było. Aaaa, i jeśli uszkodzenia bedą tylko w trybie rally (bo pewnie tylko 1 auto a nie 16 na asflacie), to GT będzie maksymalnym rozczarowaniem (razem ze swoimi 2D drzewkami).
Daffy 10 614 Opublikowano 3 czerwca 2009 Opublikowano 3 czerwca 2009 jest licencja na WRC więc chyba nie będzie się ona ograniczać tylko do wozów z nalepkami Solberg,Loeb itp.Mi się wydaje,że dzięki tej licencji przywitamy wreszcie prawdziwe OSy w GT czyli trasy z punktu A do B.
PiotrB 9 Opublikowano 3 czerwca 2009 Opublikowano 3 czerwca 2009 Jedno jest pewne. Trailer GT5 z E3 robi wrażenie. Świetnie go zmontowano, muzyka dobrze dopasowana. Marketingowcy umieją tworzyć hype. Jednak jeśli tak na trzeźwo się przeanalizuje ten trailer to wcale nie jest tak różowo. Dlaczego? Już tłumaczę. Same licencje na NASCAR i WRC mnie jakoś nie pociągają. Te pierwsze to dla mnie nuda na maxa, a drugie to nic rewelacyjnego, przynajmniej dla mnie. Jednak dobrze, że będzie coś licencjonowanego. O ile to czy grafika jest real time'owa czy nie można się kłócić to dźwięk silników z trailera na pewno zapożyczony z TV . Kiedyś się napaliłem na dźwięk trailera F1 CE na PS3 (był jak w realu), ale już w grze było co innego (choć nieźle). Na trailerze można zobaczyć też samoloty, które tworzą francuską flagę na niebie, czyli Le Mans też będzie choć bez oficjalnej licencji raczej. Widać też samochody ścigające się prawie o zmroku, więc zmiana pory dnia może być w czasie rzeczywistym, co by pasowało do Le Mans. Dobrze, że będą zniszczenia, choć prawdopodobnie tylko w WRC i innych wyścigówkach. Ogólnie wychodzi na to, że Forza Motorsport 3 będzie grą bardziej kompletną (zużycie opon, dachowanie, lepszy online) w dodatku wyjdzie też wcześniej. GT5 wyjdzie zapewne dużo później i nie będzie aż tak rewolucyjne, ale i tak ludzie się rzucą bo to GT i grafika piękna .
msk 0 Opublikowano 3 czerwca 2009 Opublikowano 3 czerwca 2009 (edytowane) No faktycznie gdy się przyjrzeć, to nie jest idealnie. Brak jakiejkolwiek pracy opon, czy to na owalu, gdzie przeciążenie boczne jest duże, czy to ślizgająca się rajdówka nie ma ani trochę odkształconych opon. No i ten kąt obrotu kierownicy, zawrotne 180*. Edytowane 3 czerwca 2009 przez msk
kraczek 0 Opublikowano 3 czerwca 2009 Opublikowano 3 czerwca 2009 Póki co forza 3 > gt 5 I agree Ciekawią mnie tylko te zniszczenia, lekka lipa by byla gdyby faktycznie byly tylko przy 1 pojezdzie na trasie - bieda. Kolejna sprawa jak juz ktos przedemna wspomnial, brak pracy opon, sztywne gumy caly czas. W forzy sie wszystko slicznie wygina. Zapewne zabraknie jakiejs bardziej rozbudowanej mozliwosci modyfikacji wizualnej pojazdu, tuning osiągów tez wypadnie pewnie gorzej niz w forzy (swap i te sprawy). Co do licencji, WRC przywitam z usmiechem na ryju, jak jeszcze uda im sie dobry model jazdy po luznej nawierzchni w koncu zrobic to bedzie bosko. Nascar mnie wogole nie interesuje, moglo by go tam nie byc. Gdyby tam F1 jeszcze wcisneli to bylo by to mistrzostwo swiata, ale licencje poki co ma codemasters wiec dupa zbita. Bardzo bym sie cieszył gdybym za X lat podczas premiery GT5 stwierdzil ze król powrócil, ale szczerze w to wątpie BTW : tytuł kawałka z trailera z E3- bym poprosił
MaiorZero 1 400 Opublikowano 3 czerwca 2009 Opublikowano 3 czerwca 2009 Prawdopodobnie GT5 ma wyjść na te święta. Nie było by to głupim posunięciem, gra na pewno się dobrze sprzeda. Mamy jeszcze Lipsk i TGS więc może zobaczymy coś więcej.
ATG 1 Opublikowano 3 czerwca 2009 Opublikowano 3 czerwca 2009 Gran Turismo 5 to be released this holiday? http://psinsider.e-mpire.com/index.php?cat..._articleid=1232
Wiolku 1 592 Opublikowano 3 czerwca 2009 Opublikowano 3 czerwca 2009 Ojj napaliłem się! Jedna z niewielu samochodówek, która nie znudzi mnie po godzinie gry. :slinotok:
Hela 1 962 Opublikowano 3 czerwca 2009 Opublikowano 3 czerwca 2009 (edytowane) Na końcówkę roku planują już GT PSP. Chyba nikt z was nie wierzy poważnie, że wydadzą dwie gry w tym samym czasie? Wywiad z Yamauchim: IL: Any details on when Gran Turismo 5 will be released in the U.S.? Yamauchi: It's not decided yet. IL: I also noticed the damage to the STI in the trailer, so should I take that as a hint that this will be the first Gran Turismo game that shows visible damage when people crash into a wall? Yamauchi: Yes. http://blogs.edmunds.com/straightline/2009...an-turismo.html Edytowane 3 czerwca 2009 przez Hela
Mastah 103 Opublikowano 6 czerwca 2009 Opublikowano 6 czerwca 2009 http://forums.forzamotorsport.net/blogs/tu...nd-e3-2009.aspx Perhaps the most surprising to me was when a couple developers from Gran Turismo makers Polyphony Digital came by to personally get hands-on with Forza 3, all the while taking careful notes, examining our UI system, shooting photos, and directly asking us some pretty interesting questions. The reason I say I was personally surprised was because PD aren’t generally known as a studio to acknowledge that there are racing games that exist beyond their own. Which could explain why the GT franchise has been so stagnant in the racing genre since GT3. So it seems competition is good for the consumer after all. I know for a fact that Turn 10 will never stop pushing racing games to the next level. Kilku pracowników Polyphony Digital osobiście przetestowało trzecią Forzę na targach, robiąc przy okazji notatki i zdjęcia, sprawdzając interfejs, czy też zadając Turn 10 kilka interesujących pytań .
ZABIELek 0 Opublikowano 6 czerwca 2009 Opublikowano 6 czerwca 2009 Pozwolę sobie dodać kilka moich przemyśleń i opini Przede wszystkim, muszę się bez bicia przyznać że po obejrzeniu filmiku z E3 przez parę minut byłem zamroczony dopiero papieros mnie doprowadził do stanu użyteczności. Wiem że nie zdrowo tak ekscytować się grą, na dodatek nie wiadomo ile tam było wstawek in-game ale jako człowiek który codzień nie może obejść się bez motoryzacji to co pokazali skośno oczy nie pozwali mi się zachować inaczej Wierzę że panowie z Poly dostarczą mi oraz innym konkretnym koneserom motoryzacji solidny tytuł który będzie bawić długo po premierze (tak jak ciąglę GT4) - bo nikt inny nie podchodzi do tematu z takim zaangażowaniem jak japońce. Cieszy mnie fakt że autorzy GT naprawdę kochają to co robią i sprawia im to sporo przyjemności. Inaczej jest z konkurencją haha :] Jeszcze coś, GT5 nie będzie (bo nie będzie napewno) idealne to doskonale wiem. Nie chce zderzeń dachować i innych szmerów bajerów - chce po prostu cieszyć się z jazdy
Re 6 Opublikowano 6 czerwca 2009 Opublikowano 6 czerwca 2009 Co jak co ale wiadomo jest jedno po tym wszystkim. Auta jeżdzą nadal idealnie po jednej linii:D Autorzy tego faktu nawet na filmiku nie ukrywają
Yano 3 697 Opublikowano 7 czerwca 2009 Opublikowano 7 czerwca 2009 ludzie gadają ze to ze jadą po jednej lini to jest realne bo normalnie tez kierowcy chca jechac optymalnym torem wiec da sie to jakos znieść, ale najgorsze jest jak sie stanie w poprzek drogi a wszyscy wjezdzaja prosto w "barykade" tak jak by jej nie widzieli, nie zwalniają , nie probują skręcac ani nic, mnie to bardzo boli, mam naadzieje ze w gt5 tego nie bedzie
Emet 1 098 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 (edytowane) Nie jest do konca tak jak piszesz. W Prologu jak zwolnimy lub zatrzymamy sie na drodze to czesto AI zwalnia lub probuje nas ominac. Niestety mam wrazenie, ze dziala to jakos losowo, bo raz robia jak napisalem a innym razem bez zadnego zwalniania wjezdzaja w nas jakby nigdy nic. Tak czy inaczej jest lepiej niz w poprzednich czesciach, ale nadal musza sporo poprawic, szczegolnie jesli rzeczywiscie beda zniszczenia. Edytowane 8 czerwca 2009 przez Emet
PiotrB 9 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 W GT5P to fakt AI kierowców jest lepsze niż w GT4, ale nadal jest lata świetlne za liderami w tym aspekcie (IMO Race Driver GRID).
ATG 1 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 (edytowane) Z forum ps3info.pl Gran Turismo 5 - Pełna customizacja Po obejrzeniu nowych screenów i trailera Gran Turismo 5 z targów E3 wiele osób naszła jeszcze większa ochota by móc dostać tą grę w swoje ręce. Wszystko to dzięki ujawnieniu, że Polyphony Digital wykupili licencje WRC I NASCAR oraz dodanie do samochodów zniszczeń. To wszystko jednak nie jest tematem tego newsa, chodzi bowiem o nową ciekawostkę. Jeśli podobały wam się możliwości ulepszeń i customizacji w poprzedniej części, to przy zabawie z GT5 będziecie w siódmym niebie. Ten oto ekskluzywny dla PlayStation 3 tytuł będzie wykorzystywać specjalną przeglądarkę internetową, w której będziemy mogli kupić setki, a może nawet tysiące części do naszych samochodów w samej grze. Silniki, rury wydechowe itp. wszystkie będzie można kupić. Wszystkie części będzie można zamontować w dowolnym samochodzie, a co za tym idzie będzie można dokonać czegoś tak szalonego jak wsadzenie silnika od Audi do Ferrari, prawda że interesujące? Oznaczać to będzie 100% wolność przy modyfikacjach samochodów i możliwość dostosowania ich do gust każdego odbiory. Ceny komponentów będą posiadać takie same ceny jak ich odpowiedniki w rzeczywistości, a zakup ich będzie dokonywany za sztuczną walutę wygraną w grze. Pozostaje teraz tylko czekać na nowe wiadomości ze świata Gran Turismo. http://www.ps3info.pl/forum/Gran-Turismo-5...cja-t14598.html Edytowane 9 czerwca 2009 przez ATG
MaiorZero 1 400 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Za miesiąc w OPM UK ma być preview GT5 więc może gra wyjdzie na święta.
Emet 1 098 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Wymiana czesci zapozyczona w pewnym sensie z Forzy. Jestem ciekawy jak to sie spisze w praktyce. Aj.. oby ta gra wyszla w tym roku.. i niech naprawia czulosc przyciskow (a raczej reakcje gry na sile nacisku) bo w Prologu jest to mocno zwalone.
villain 5 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 (edytowane) Widzialem juz tego newsa z customizacja, problem w tym, ze nie ma konkretnego zrodla - wywiad ? sony ? pd ? Co do czekania to przez piep****e GT mobile, czuje, ze bedziemy musieli poczekac do 2010, co w ogole mi sie nie usmiecha, czytaj jestem tym faktem mocno w******ny A co do czulosci przyciskow to po pograniu w bete SCC uwazam, zew GT jest bardzo dobrze zrobina - szczegolnie kierunki - w SCC grajac na padzie ma sie wrazenie, ze sterowanie jest maksymalnie 0-1kowe, a przyspieszanie i hamowanie dziala dopiero po silnym docisnieciu przycisku - mam zamiar przestac w ogole grac w bete SCC zeby nie "odzwyczaic sie" od sterowania w GT. Zauwazylem tez, ze wskaznik gaz/hamulec z GT jest bardzo przydatny, jakos tak lepiej sie czyje widzac, jak operuje wspomnianymi wartosciami, w SCC tego nie ma i powiem szczerze, ze wyraznie mi tego brakuje. Sorry, za maly OT ale nie powiem, pogralem troszke w SCC, ale glownie po to zeby nauczyc sie torow SPA i NurbGT PiotrB: "Łotr" - jak masz pytania to pisz w odpowiednich tematach bo się bałagan robi. Hehe, "Ł" - OK - sorry, ale nie chcialem spamowc zbyt wielu tematow jednoczesnie, ale OK, przeniose pytanie. Edytowane 9 czerwca 2009 przez villain
Gerath 2 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Ja po kilku dniach grania na padzie w GT5P poleciałem do sklepu kupić G25 - różnica nie do opisania, zamontowałem ją do starego stolika + drobny hand made...i za jakiś czas kupiłem wheel stand pro (który polecam BTW - za stosunkowo niedużą kasę można mieć przyzwoity stojak - szczególnie tym, którzy nie mają jak zmontować sobie coś samemu), na efekty nie trzeba było długo czekać czasy poprawiane "od kopa".
Emet 1 098 Opublikowano 10 czerwca 2009 Opublikowano 10 czerwca 2009 (edytowane) [...] A co do czulosci przyciskow to po pograniu w bete SCC uwazam, zew GT jest bardzo dobrze zrobina - szczegolnie kierunki - w SCC grajac na padzie ma sie wrazenie, ze sterowanie jest maksymalnie 0-1kowe, a przyspieszanie i hamowanie dziala dopiero po silnym docisnieciu przycisku - mam zamiar przestac w ogole grac w bete SCC zeby nie "odzwyczaic sie" od sterowania w GT. [...] Może lepiej niz w SCC (swoją droga, skąd masz betę? ), ale nadal jest mało precyzyjnie. Gaz i hamulec są jeszcze do zniesienia, ale nie da się skręcić delikatnie bo za wysoko (w sensie... wystarczy troche wcisnąć przycisk, zeby skręt był na full) jest ustawiona granica czułości. Nie chcę tez aby zakres czułości był wykorzystany w 100% bo wtedy trzebaby było wciskać naprawdę mocno przycisk, aby skręcić/dać gaz w 100% (po jakimś czasie bolałyby kciuki). Powinno być gdzieś w połowie (na PS2 było jak trzeba, na PS3 w kilku grach. gdzie można sterować przyciskami też jest dobrze). Żeby dogodzić wszystkim powinna być opcja ustawienia czułości (przynajmniej ze 4 stopnie). E: Najnowsze plotki głoszą o premierze 25 września. IMO nie ma na to szans.. ale byłoby miło ^_^ Edytowane 10 czerwca 2009 przez Emet
mrynk 121 Opublikowano 10 czerwca 2009 Opublikowano 10 czerwca 2009 Od roku mam G25 (i od półtora GT5P). Ale dopiero wczoraj zmusiłem się do zagrania na biegach H i sprzęgle (od lat grałem sobie na manetkach przy kierownicy). I MASAKRA ! Odkryłem tę gre po raz TRZECI ! Wrażenia z jazdy ze sprzęgłem to orgazm. Na początku ciężko, ale potem..... Jezuuuu. Wybaczam tej grze drzewa 2D, brak zniszczeń i takie sobie AI (choć i tak najlepsze w serii - bo już jakieś jest ). Stopień zaangażowania w grę podczas jazdy ze sprzęgłem - niespotykany dotąd !!!!
Rekomendowane odpowiedzi