Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie to jest to tunel na trasie Eiger - widać w odbiciu charakterystyczne kolumny podtrzymujące oraz same alpy w tle :)

 

EDIT: Emet - uprzedziłeś mnie o kilkanaście sekund :P

Edytowane przez nightrunner
Opublikowano

dodatek adblock plus do firefoxa załatawia wszystkie reklamy wyskakujące, grające itd. łącznie z gronem i n-k;) Polecam

Opublikowano

Wie ktos z jaka czestotliwoscia dziala fizyka w GT5:P? W Forzy 2 i 3 jest to 360Hz... w GT jest to 60Hz czy wiecej? Szukalem jakichs informacji na ten temat ale nie moge znalezc.. moze komus cos sie kiedys obilo o uszy?

Opublikowano (edytowane)

Raczej niezbyt pocieszna wiadomosc... Ponoc PD dopiero niedawno zaczelo zbierac materialy do budowy toru Top Gear w GT.

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=118191

 

"It turned out they were there from the company that makes the incredible Gran Turismo computer racing game, and they were in England to map out and chart the Top Gear test track for inclusion in the next, even more realistic version."

http://www.timesonline.co.uk/tol/comment/c...icle6688804.ece

 

E: Z drugiej strony bylem (w sumie nadal jestem) przekonany, ze tor widoczny pod koniec trailera (o zachodzie) to wlasnie tor Top Gear..

Edytowane przez Emet
Opublikowano (edytowane)

Może tor już mają zrobiony. Teraz tylko go ulepszają by bardziej przypominał oryginał. Ten tor z trailera to na 80% Top Gear Test Track.

 

Albo będzie to DLC. Nieźle by się sprzedało.

Edytowane przez MajorZero64
Opublikowano

A wracając do ścigania on-line w GT5:P... Wszyscy wiemy jak ubogo wygląda i funkcjonuje ten tryb, ale - jak wyczytałem kilka postów wcześniej - możliwa jest rozgrywka kilku znajomych w tym samym czasie na wybranej trasie. Frekwencja na serwerach gry jakoś nie poraża (przed chwilą nie było z kim grać na Fuji AWD, ale może to z racji późniejszej godziny bardziej...), więc może uda się nam połączyć w końcu i zorganizować jakieś wyścigi. Na forumowej liście "ścigantów" jest 11 osób, więc nawet gdyby grało jednocześnie 5-6 to już by było, że tak powiem, klawo. Gdyby tak jeszcze ludzie z Polyphony D. (czy tam Sony, whatever) dało nam możliwość rozgrywania np. turniejów to byłoby dużo ciekawiej bo i rywalizacja byłaby ciekawsza.

 

W każdym razie może spróbujemy zagrać razem w środę np. koło godz. 18.? A może jutro ktoś będzie miał ochotę (tj. dzisiaj 19/07) koło godz. 11, 12, 13?

Opublikowano

Ciekawa propozycja, ja się na to piszę;) Jutro tzn. dzisiaj ;) nie będę mógł, ale od poniedziałku śmiało możecie do mnie w tej sprawie pisać.

Preferuję godziny troszkę późniejsze tj. 21 wzwyż (mogę się spokojnie dostosować do innych) ;) jak coś to PSN, GG albo PW (dane w moim profilu).

Opublikowano (edytowane)

Ile już wyszło w sumie patchów do PAL wersji BD?

Zamierzam kupić dziś i niewiem na ile mb mam sie szykować. :D

 

Ps. czy poprawili te kłopoty z vsync i lekkimi dropami (o czym ktoś tu pisał duużo wczesniej).?

 

 

EDIT///

Odpaliłem,gra zainstalowała sie na hdd i odpaliła.

Nie pobrała nic z sieci.

Dziwne.

PLATINUM.

 

Edytowane przez bid0n
Opublikowano

Pograłem trochę godzin i gra mnie rozczarowała,wiem że to tylko "demo" ale jednak.

Może zaczne od plusów,a nie będzie ich wiele...

 

Plusy:

 

1.Widok z wnętrza samochodu.Świetnie wykonane,zadbano o najmniejsze szczegóły.Poezja.

2.Wykonanie modeli samochodów.Wyglądają świetnie,chyba najlepiej wykonane modele na dzień dzisiejszy.

 

 

Minusy:

 

1.Model jazdy.Może w czasach GT2,3,4 się sprawdzał ,ale teraz jest archaiczny i uproszczony.Realizmu nie stwierdzono.

Bardziej opłaca się jechać "na pałe" odbijać się na zakrętach od innych samochodów i band niż przychamować.Porażka.

Forza2 takich manewrów nie wybaczała.

 

2.AI.Hmm nie stwierdzono.Kierowcy jadą jak po sznurku.Nie patrzą że właśnie ich wymijasz (na prostej) wrąbią w Ciebie bez mrugnięcia okiem.Muszą

bowiem wjechać na swoją z góry ustalona pozycje.Czasem miałem wrażenie że gram w jakieś Call of Duty,tam też skrypty rządziły.

 

3.Grafika.Nie jest najgorsza,ale wygląda jakoś płasko.Jak na ps3 słabo...

 

4.Błędy techniczne.Wielokrotnie zdarzały się problemy z vsync.I co najgorsze gra gubi klatki przy dużej ilości samochodów na raz (na niektórych torach).

Porażka.

 

 

Podsumowanie,mam nadzieje że gra nie wyjdzie w tym roku bo obawiam się że przejmie większość błędów z Prologue.

Sprzedałem xklocka i kupiłem ps3,ale chyba zastanowię się nad jego ponownym zakupem na premierę Forzy3.

 

Opublikowano

GT5 powstaje już 4 lata, a Prologue to tylko namiastka pełnej gry. Mam nadzieje, że PD wyciągnie wnioski i poprawi błędy.

 

Tutaj screen z trailera GTPSP. Tło jednak to GT5 i widzimy tutaj ładniejszy dym niż w GT5P.

 

Smoke.jpg

 

Widać więc, że chłopaki pracują.

 

Co do GT5P. Grasz na Standard czy Pro? Według mnie model jazdy został znacznie poprawiony w stosunku do GT4. Faktycznie można się poczuć jak za kółkiem samochodu. Jednak kolizje faktycznie są słabo rozwiązane. AI nie jest świetne, ale występuje. Nie wiem, może mam halucynacje, ale zauważyłem mijających się kierowców i rożnie wchodzących w zakręt.

Opublikowano

Ostatnio przypadkiem zauwazylem, ze na trasach, gdzie sa ludzie w 3D dookola... na replayach jest ich ze 3x wiecej niz podczas samej jazdy (nawet jesli ogladamy replay z "normalnych" ujec, gdzie gra chodzi w 60fps).

Opublikowano

chyba nie bede oryginalny , z GT jestem od samego poczatku. po 11 latach mam juz chyba dosc braku ewolucji w tej serii. model jazdy nadal jak byl "drewniany" tak jest (jesli ktos sie nie zgadza to polecam odejsc od konsoli i zrobic jedno kolko na prawdziwym torze) brak zniszczen (czy naprawde ktos wierzy ze je dadza?) odwzorowanie poszczegulnych aut wcale nie jest takie idealne jak sie niektorym wydaje (mialem okazje jezdzic niektorymi japonskimi przecinakami i zapewniam ze to co na grze to zero realizmu) takze filmiki typu :" relacja z toru gdzie badalismy zachowanie realnych aut" moga sobie odpuscic. GT zawsze traktowalem raczej jako wirtualna encyklopedie motoryzacji (szczegulnie japonskiej), a nie pelnowartosciowy symulator. THE REAL DRIVING SIMULATOR brzmi jak tani zart. mimo wszystko kupie przez sentyment, ale bez jakiejs wielkiej radosci.

Opublikowano

POSNANIAK napisz dokładnie co jest złego w modelu jazdy i fizyce w GT5P, oczywiście tej Pro. Opierając się o doświadczenia z jazdy prawdziwym samochodem. Jestem ciekaw czy zauważyłeś podobne nieścisłości co ja.

Opublikowano

1 zbyt latwe wpadanie w poslizg ,(ciagly pisk opon w zakretach) 2 auto w zakrecie zachowuje sie jak blok betonu :) takiej podsterownosci to nie ma nawet w delu tico ,realnie auta sa o wiele bardziej "zwinne" niz te ktorymi mozna jezdzic w GT. 3 o debilnym trybie AT to juz nawet szkoda wspominac, bo to smiech zeby skrzynia automatyczna nie znala efektu kick down. 4 waga aut: subiektywnie odczuwam jakbym prowadzil olowiany odlew w zakrecie, co ma tez przelozenie na to co opisalem wyzej czyli trakcje. Teraz moze przejdzmy do przykladow: Integra, ktora przyspiesza jak zolw, ja sie pytam gdzie VTEC skoro taki realizm (do 6000 tysi nic sie nie dzieje , potem sie VTEC zalacza i dalej nic lol), GTR-em to niestety nie mialem okazji w realu :) , ale ta nadsterownosc to raczej do Ridge Racer pasuje. Podstawowe wersje ITR czy 350Z (na suchej nawiezchni) prowadza sie dziecinnie prosto (tzn. jada jak przyklejone do drogi) , a w GT to w zakretach czuje sie jakbym stapal po linie (jeden falszywy ruch i po tobie).

 

sry za double post , ale z ps3 nie mozna tyle znakow na raz dac. W ITR realnie mozna gwaltownie zmienic pas ruchu oraz rownie gwaltownie wrocic na poprzedni i nie konczy sie to piskiem opon jak w GT (przy powiedzmy 100km/h) , a przeciez mamy do wyboru jakies tam "wyczynowe opony". polslicki w realu to tak kleja iz wydaje sie ze granica przyczepnosci nie istnieje , a w GT to szkoda gadac. mozna by tak mnozyc bez konca.

Opublikowano

zapomnialbym dodac: w/g wielu testujacych ITR to najlepiej prowadzace sie FWD m wiec dlaczego w serii GT jezdzi jak byle vw polo? mysle ze te "niedorobki" w charakterystyce wystepuja w wiekszosci jak nie we wszystkich dostepnych autach.

Opublikowano

Honda Integra Type-R to jeden z lepiej prowadzących się furników w GT5p(na starcie) zawsze go polecam tym co zaczynają przygodę z prologue

– doskonale wchodzi w zakręty, pięknie się składa nie wykazuje podsterowności jak reszta FWD – jestem więc zaskoczony Twoim postem

(oczywiście sprawdza się tylko w fazie początkowej gry dalej ciężko coś z nią zrobić zwłaszcza że opcja tuningu jest niedostępna na starcie)

Co do automatu i efektu kick down to wychodzę z założenia, że startując w wyścigu skrzynia ustawiona jest w tryb sportowy stąd wyeliminowany jest efekt Kick down ( trudno żeby w wyścigu zaimplementować tryb ekonomiczny i zimowy, bo kto by z tego korzystał… to taka moja dywagacja.)

gra wspiera manualną przekładnię co widać po niektórych wyścigach, gdzie nie zmieścisz się w czasie na AT bo jak głupia stara się wykorzystać max obroty zamiast skoncentrować się na optymalnym wykorzystaniu momentu obrotowego.

Co do Z350 to w realu dupa lata aż miło przy konkretnych prędkościach, ale prowadzi się go rewelacyjnie i każdy poślizg jest banalnie prosty do ogarnięcia

Jeżeli Ci nie idzie to kup Evo X Tuned ( sekcja concept by GT)

rewelacyjny automat i banalne prowadzenie – obrotomierz cały czas w czerwonym i błyskawiczna redukcja gdy trzeba – wada kiepski stosunek mocy do masy, genialne przyśpieszenie mała prędkość maksymalna

jak chcesz poszaleć to musisz ukończyć wszystkie wyścigi odblokować opcje tuning i wtedy coś pokombinować.

Lub odłóż grę na półkę bo nowe GT5p to nie Twoja bajka ( przy okazji pogratulował furki naprawdę ładne autko)

 

 

Opublikowano (edytowane)

dzieki, niestety seria troche sie zagubila i cokolwiek by nie pisac to podtytul jest nieco smieszny. ITR z GT niestety nie ma nic wspolnego z tym realnym. szczerze wierzylem w to ze Gt to symulator do poki nie liznalem amatorskiego scigania w realu.

Edytowane przez POSNANIAK
Opublikowano (edytowane)

Co do tych poslizgow,

 

Posnaniak uwierz ,ze nawet Nissan Primera 1,8 przy predkosci 70-80 km na godzine jest w realu bardzo trudny to wyprowadzenia z poslizgu na mokrej nawierzchni ;)

 

A do tego nie masz opcji Retry ;) Jesli wiesz o czym mowie

Edytowane przez Welna
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...