Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Podobno pomaga taki trik:

 

Włączasz PS3, potem GT5P i jak się zapali ta informacja, że aktualizacja jest do zainstalowania to bierzesz 'No'. Po chwili masz menu główne. Bierzesz News i dopiero teraz włączasz pobieranie aktualizacji.

 

Mi to pomogło i nie wywalało tak często.

 

 

 

1 zbyt latwe wpadanie w poslizg ,(ciagly pisk opon w zakretach) 2 auto w zakrecie zachowuje sie jak blok betonu smile.gif takiej podsterownosci to nie ma nawet w delu tico ,realnie auta sa o wiele bardziej "zwinne" niz te ktorymi mozna jezdzic w GT. 3 o debilnym trybie AT to juz nawet szkoda wspominac, bo to smiech zeby skrzynia automatyczna nie znala efektu kick down. 4 waga aut: subiektywnie odczuwam jakbym prowadzil olowiany odlew w zakrecie, co ma tez przelozenie na to co opisalem wyzej czyli trakcje. Teraz moze przejdzmy do przykladow: Integra, ktora przyspiesza jak zolw, ja sie pytam gdzie VTEC skoro taki realizm (do 6000 tysi nic sie nie dzieje , potem sie VTEC zalacza i dalej nic lol), GTR-em to niestety nie mialem okazji w realu smile.gif , ale ta nadsterownosc to raczej do Ridge Racer pasuje. Podstawowe wersje ITR czy 350Z (na suchej nawiezchni) prowadza sie dziecinnie prosto (tzn. jada jak przyklejone do drogi) , a w GT to w zakretach czuje sie jakbym stapal po linie (jeden falszywy ruch i po tobie).

Ja bym jeszcze dodał:

1) auta są zbyt stabilne na hamowaniu; może nas zarzucić tylko jak najedziemy na trawę

2) auta FWD reagują bardzo ospale na ujęcie gazu przy podsterowności; 'Lift-off Oversteer' - niemal nie występuje

3) samochód na trawie zachowuje się jakby było mokro, a nie jest; trochę za mała przyczepność jak na trawę

4) słaby force fedback w sensie, że nie czuć auta; ciężko jest wyczuć (poprzez FF) kiedy tył i przód traci przyczepność

 

 

Honda Integra Type-R to jeden z lepiej prowadzących się furników w GT5p(na starcie) zawsze go polecam tym co zaczynają przygodę z prologue

– doskonale wchodzi w zakręty, pięknie się składa nie wykazuje podsterowności jak reszta FWD – jestem więc zaskoczony Twoim postem

(oczywiście sprawdza się tylko w fazie początkowej gry dalej ciężko coś z nią zrobić zwłaszcza że opcja tuningu jest niedostępna na starcie)

Nie jeździłem Integrą, a co dopiero Type R, ale zgodzę się z SM1, że ta fura się dobrze prowadzi w GT5P. Jak na FWD to prowadzi się rewelacyjnie. POSNANIAK'owi pewnie chodzi o to, że w GT5P tą Integrę nie można wprowadzić w nadsterowność poprzez 'Lift-off Oversteer'.

 

 

Posnaniak uwierz ,ze nawet Nissan Primera 1,8 przy predkosci 70-80 km na godzine jest w realu bardzo trudny to wyprowadzenia z poslizgu na mokrej nawierzchni wink.gif

Jak wiesz wyprowadzić takie auto (FWD) z poślizgu to je wyprowadzisz. To FWD, więc można nawet wyprowadzać auto z poślizgów 90 stopniowych jak się ma dużo miejsca i umiejętności.

 

 

 

Edytowane przez PiotrB
Opublikowano
Było o tym już 1000 razy...

Próbuj do oporu aż się sciągnie. Dane są zapisywane mimo, że licznik startuje od zera.

Poszukałem w necie i znalazłem. Przejechałem sobie wyścig, wróciłem do ściągania i voila. 1000 razy mogło być, ale mnie w tym kąciku nie było :-) Dzięki za pomoc.

Opublikowano
dzieki, niestety seria troche sie zagubila i cokolwiek by nie pisac to podtytul jest nieco smieszny. ITR z GT niestety nie ma nic wspolnego z tym realnym. szczerze wierzylem w to ze Gt to symulator do poki nie liznalem amatorskiego scigania w realu.

 

 

Tobie chyba chodzi o model DC2, ponieważ z nową DC5 nie jest już tak kolorowo i auto nie prowadzi się tak świetnie jakby mogło się wydawać sądząc po jej poprzedniku. Spytasz skąd wiem? Miałem okazję pojeździć obiema i na stocku DC2 jest bardziej agresywna i lepiej trzyma się drogi od seryjnej DC5.

 

 

Co do gry: Ma ktoś jakiś sposób na normalne drifty F40'stką?

Opublikowano (edytowane)
dzieki, niestety seria troche sie zagubila i cokolwiek by nie pisac to podtytul jest nieco smieszny. ITR z GT niestety nie ma nic wspolnego z tym realnym. szczerze wierzylem w to ze Gt to symulator do poki nie liznalem amatorskiego scigania w realu.

 

 

Tobie chyba chodzi o model DC2, ponieważ z nową DC5 nie jest już tak kolorowo i auto nie prowadzi się tak świetnie jakby mogło się wydawać sądząc po jej poprzedniku. Spytasz skąd wiem? Miałem okazję pojeździć obiema i na stocku DC2 jest bardziej agresywna i lepiej trzyma się drogi od seryjnej DC5.

 

 

Co do gry: Ma ktoś jakiś sposób na normalne drifty F40'stką?

szpera w starszej wersji wymiata, predzej dupsko wyjedzie niz przod. oczywiscie duzo zalezy od zawiasu (stockowy szlu nie robi) i opon (r888 klei niesamowicie :D )

Edytowane przez POSNANIAK
Opublikowano

chciałbym zauważyć że pomimo posiadania przeze mnie Primery 2.0 GT to to auto nawet w tym modelu jest ciężko wyciągnać z jakiegokolwiek poślizgu (m.in. ze względu na kształt nadwozia [łezka] i rozkład masy) w porównaniu do np Almery,więc Primera to żaden wyznacznik.Mnie w GT boli pisk opon przy śmiesznych wejściach w zakręt,latanie dupy 350Z jakbyśmy w ogóle mieli na tylnej osi jakieś 1000bhp ,ale generalnie grę Kochałem dopóki nie zagrałem w Forzę 2 na nowo zakupionym Xie.TA GRA daje FUN i poczucie prowadzenia prawdziwego auta.Sama oprawa wygląda jak (pipi),nie ma widoku z kabiny,a wygląd samochodów i miejscówek to jakiś żart ale i tak program daje masę frajdy.W GT gram tylko żeby pooglądać furacze.Wydaje mi się jednak ,że nasze "symulatory" wchodzą na złą ścieżkę,tak jak GT jeszcze przejdzie to zaaplikowanie w Forza 3 automatycznego hamulca dla niedzielnych graczy jest,chore? dlaczego oni nie mogą zostać przy NFSach czy jakiś Tokyo Drift Racerach :( poza tym jak ktoś chce zmierzyć się z prawdziwie kozacką jazdą na konsoli polecam Race Pro :D jest trudniej niż w realu hahaha

Opublikowano
Wydaje mi się jednak ,że nasze "symulatory" wchodzą na złą ścieżkę,tak jak GT jeszcze przejdzie to zaaplikowanie w Forza 3 automatycznego hamulca dla niedzielnych graczy jest,chore? dlaczego oni nie mogą zostać przy NFSach czy jakiś Tokyo Drift Racerach :(

 

Przecież taka opcja jest nawet w prawdziwym symulatorze, rFactor.

Opublikowano

jestem u ziomka i gramy wlasnie w ril drajwing simultor i powiem ze smiech na sali ta gra jest. zebym na 2 biegu nie czul przyspieszenia golfem GTI to ja juz nie wiem sam.model jazdy to poracha straszna.to juz pierwsze Forza byla lepsza.lekkiego łuku nie da się pokonać nie zwalniając do 60 km/h litości.sam jeżdże w realu golfem 3 tdi i wiekszymi predkosciami wieksze luki pokonuje.auta sa nie zniszczalne i zachowuja sie jak kartony albo pudla jakies....nie wiem jak ta gra moze miec taki podtytuł jaki ma. czekam na Forze na mojego awaryjnego,szumiącego kloca. 300 konna rx 7 tz jezdzilem w GT5P i nie czuc tej mocy wiec nie mowcie mi ze to wina slabego auta.sladow opon nie ma na asfalcie a calosc grafiki dla mnie wypada strasznie sztucznie i plastikowo(grAMY NA TV SAMSNGA 5 SERIES FULL hd JAK COS)

Opublikowano

W takim razie, Usagi, proponuję Ci napisanie petycji do Polyphony Digital. Wyładuj swoją frustrację na Kaziku napisz mu, że jeździsz uber Golfem na większych łukach.

Nie martw się, gramatyka w języku angielskim jest IMO znacznie łatwiejsza, niż w polskim, który najwyraźniej Cię przerasta.

 

Pozdrawiam

Awaryjny, szumiący kloc hater

Opublikowano

widzialem ze ktos tak ambitnie mi odpisze...

ziolo69 :1pl:

 

pisalem z kompa kumpla u ktorego bylem , nie przyzwyczajony jestem do jego klawiatury....

no co moze nie jest tak mi powiedzcie ze w zakretach auta sie nie zachowuja jak kloce z betonu? juz kilkanascie osob w tym temacie ma takie samo odczucie, ale co to dla ludzi z wytatuowanym "PS3 de best konsola ever" na czole , po prostu zal ...skoro wy nie chcecie albo nie widzicie tych niedoskonalosci tego "real driving simulator'a" to o czym ja mam z wami tutaj rozmawiac?juz taka forza 2 zjada pod wzgledem odwzorowania realnego zachowania samochodu na torze GT5P nie mowiac o Gridzie :closedeyes:

Opublikowano
widzialem ze ktos tak ambitnie mi odpisze...

ziolo69 :1pl:

 

pisalem z kompa kumpla u ktorego bylem , nie przyzwyczajony jestem do jego klawiatury....

no co moze nie jest tak mi powiedzcie ze w zakretach auta sie nie zachowuja jak kloce z betonu? juz kilkanascie osob w tym temacie ma takie samo odczucie, ale co to dla ludzi z wytatuowanym "PS3 de best konsola ever" na czole , po prostu zal ...skoro wy nie chcecie albo nie widzicie tych niedoskonalosci tego "real driving simulator'a" to o czym ja mam z wami tutaj rozmawiac?juz taka forza 2 zjada pod wzgledem odwzorowania realnego zachowania samochodu na torze GT5P nie mowiac o Gridzie :closedeyes:

 

Przeczytam Twój post jeśli nauczysz się pisać po polsku.

 

Te Lamborghini i Bugatti to świetna wiadomość, teraz brakuje tylko Porsche i gra gitara. Widać, że PD zaczęło słuchać fanów, chyba każdy na to czekał.

Opublikowano (edytowane)
widzialem ze ktos tak ambitnie mi odpisze...

ziolo69 :1pl:

 

pisalem z kompa kumpla u ktorego bylem , nie przyzwyczajony jestem do jego klawiatury....

no co moze nie jest tak mi powiedzcie ze w zakretach auta sie nie zachowuja jak kloce z betonu? juz kilkanascie osob w tym temacie ma takie samo odczucie, ale co to dla ludzi z wytatuowanym "PS3 de best konsola ever" na czole , po prostu zal ...skoro wy nie chcecie albo nie widzicie tych niedoskonalosci tego "real driving simulator'a" to o czym ja mam z wami tutaj rozmawiac?juz taka forza 2 zjada pod wzgledem odwzorowania realnego zachowania samochodu na torze GT5P nie mowiac o Gridzie :closedeyes:

 

Wypity trochę już jestem, ale z tego co napisałeś wynika, że Grid ma bardziej realistyczną fizykę prowadzenia samochodu?

Chyba czegoś tu nie rozumiem, sprostuj mnie proszę.

Edytowane przez Michał102
Opublikowano (edytowane)
widzialem ze ktos tak ambitnie mi odpisze...

ziolo69 :1pl:

 

pisalem z kompa kumpla u ktorego bylem , nie przyzwyczajony jestem do jego klawiatury....

no co moze nie jest tak mi powiedzcie ze w zakretach auta sie nie zachowuja jak kloce z betonu? juz kilkanascie osob w tym temacie ma takie samo odczucie, ale co to dla ludzi z wytatuowanym "PS3 de best konsola ever" na czole , po prostu zal ...skoro wy nie chcecie albo nie widzicie tych niedoskonalosci tego "real driving simulator'a" to o czym ja mam z wami tutaj rozmawiac?juz taka forza 2 zjada pod wzgledem odwzorowania realnego zachowania samochodu na torze GT5P nie mowiac o Gridzie :closedeyes:

GT nigdy nie było prawdziwym symulatorem i podejrzewam, że tak zostanie do końca (?) serii. Z GT jest tak, że albo się je lubi, albo nienawidzi. Tobie akurat nie przypadło do gustu i wszystko. Po co rozwijasz bezsensowną dyskusję.

Cieszę się, że od małego lubiłem czytać książki. Przynajmniej mam mniejsze problemy z gramatyką.

 

PiotrB: bez osobistych wycieczek poproszę; jak nie to posypią się warny :)

Edytowane przez PiotrB
Opublikowano (edytowane)
Bugatti i Lamborghini potwierdzone an GT PSP.

Mysle, ze to bezsprzecznie oznacza obecnosc tych marek takze w GT5 :D

http://blog.us.playstation.com/2009/08/04/...items-revealed/

:twisted:

 

To wszystko przez to że jeździsz golfem3 w dyszlu, tam na drugim biegu lepiej "ciągnie" bo to dyszel i ma lepszy moment obrotowy :D

A tak na poważnie to żadna gra nie odwzoruje Ci w 100% jazdy samochodem.

Edytowane przez rydziu87
Opublikowano

Nie wiem jak waszym zdaniem, ale ja sądzę, że model jazdy w GT5P jest świetny, tylko niech dorobią zniszczenia itp, bo jak straciłem kontrolę nad furą i stanąłem w poprzek jezdni, to samochody, które na mnie wjechały tak śmiesznie się odbiły o jakieś 5 metrów w bok :-)

 

GT5P jest tak fenomenalne, że po prostu można siedzieć i oglądać replay'e :-)

Opublikowano

Może dla Ciebie jest świetny, ale dla kogoś, kto wcześniej grał w którąś z części Forza taki model jazdy jest nie do przyjęcia. Nawet w trybie profesjonalnym.

Opublikowano

Nie wiem jak was, ale mnie najbardziej irytuje w tej grze pisk opon- co to ma być? skąd oni wzięli ten pisk? Może zgarnęli jakiegoś kota zza rogu i zarżnęli go nagrywając przy tym jego odgłosy :lol: Kwas dziesięciolecia.

Opublikowano (edytowane)

To jest pisk opon sprzed 11 lat, Polyphony to tradycjonaliści :lol:

Model jazdy w trybie pro jest bardzo dobry pod warunkiem, że gra się na porządnej kierownicy. W tym przypadku pad = -80% frajdy z gry.

GT5P to gra stworzona do kierownicy, takie są fakty.

Edytowane przez Michał102
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...