Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

do uspokojenia dodam,że ci co grali w demo na targach informują,że ponoć:

-jedna trasa Tokio Route 246

-tylko jedno auto do wyboru Subaru

-zniszczenia tylko i wyłącznie w nim,reszta aut na trasie niezniszczalna(nie ma różnicy czy to osobowe czy sportowe wozy)

-są zniszczenia mechaniczne-auto po gongach ma tendencje do skręcania na boki i wolniej jeździ

-przeszkadzajki wokół trasy(kartony,opony itp) nie są już dekoracją i można je przesuwać

 

Jeśli to powyżej jest prawdą to te demo to chyba ultra wczesny build GT5,w ogóle dziwi mnie brak jakiejkolwiek informacji i zapowiedzi od samego Sony,tak jakby to demo znalazło się tak przypadkiem

Opublikowano (edytowane)

Faktycznie wygląda to jakby dali demo i patrzyli na reakcje graczy i prasy. Przecież nawet Yamauchi nic konkretnego nie powiedział.

 

Zresztą pamiętacie trailer z E3. Tam widać było gniecenie maski więc radzę poczekać na TGS.

 

EDIT: Mimo, że to nie najlepsze AI świata, z tego co widzę wreszcie takie jest jak być powinno.

Edytowane przez MajorZero64
Opublikowano

Na tym fimie wyraźnie widać że samochód się kołysze po dzwonie, 14-15 sekunda.

 

Moim zdaniem nie ma szans na lepsze zniszczenia bo PD wpadli we własna płapkę - od GT1 robili samochody jako jedna 3d bryła co wtedy było piękne. Teraz jak ludzie zażądali zniszczeń to musieliby całkowicie zmieni całą grę engin itp. a co za tym idzie, jeśli udało by się zmontować takie zniszczenia jak np w Gridzie to samochody już nie wyglądały by tak cudnie jak teraz.. coś za coś. Widocznie robienie pojazdu że stałej, jednej bryły ma swoje korzyści w wyglądzie ale już nie za bardzo w realtimeowej zmianie tej bryły.

Widać ze te uszkodzenia to tylko wygląda jakby tą bryłę podzielili na kilka części (drzwi, maska, zderzak) i podczas uderzenia się odchylają al na wgniecenia w karoserii to jakoś nie liczę... i w ogóle mi to nie przeszkadza... GT i tak będzie najlepsza gra wyścigowa tzn. zawsze była. Bardzo podoba mi sie ten post z zagranicznego forum że wszyscy nagle zechcieli sie rozbijać zamiast ścigać i oglądać piękne wozy.

Śmieszą mnie filmy po E3 z gamepleyem z F3 gdzie ludzie zamiast grac to pytają sie obsługi "a jak mogę dachować?" - po jakis razie sie udało i " wow!!". No przepraszam to jest wyścig czy konkurs beczek ??

 

Wyżej napisano ze elementy nie odrywają sie od samochodu w GT ale na filmie, który podałem widac że po uderzeniu przez Lancera coś od Subaru odleciało a później widać że nie ma drzwi w ogóle.

 

 

Opublikowano

Przekopiuje z innego forum bo nie chce mi się pisać :D Troszkę nie "w tempo" ale przekaz powinien być jasny :D

 

Co do tego, że zniszczenia będa tylko wizualne - http://www.gamersyde.com/stream_gran_turis...s-12436_en.html - przyglądnijcie się dokładnie zachowaniu samochodu gdzieś w okolicy 10-11s i dalej - troszkę go "trzepie" czyż nie ?

 

A co do braku rys i "mniejszych" uszkodzeń:

3836034527_ceb756076a_o.jpg

3836036407_d8f91721ae_o.jpg

 

Oczywiście są to tylko wyłapywanki i nic nie zostało potwierdzone i jest to najlepszy dowód na to aby nie spekulować i nie mówić, że czegoś nie ma (rys lub uszkodzeń mechanicznych) skoro nie wiemy na na 100%.

 

No to jak są rysy czy nie ma ? Są uszkodzenia mechaniczne czy nie ma ? Ktoś chętny jednoznacznie powiedzieć ? Nie ? No jak to - przecież przed chwilą niektórzy "tryskali" pewnym pesymizmem :D

Opublikowano

Tak czy inaczej lepszych zniszczeń myślę, że nie ma co się spodziewać (a wszystko przez to, że PD dopiero teraz wzięło się za to, za co powinni już byli wziąć się jeszcze na PS2 w gt4). Dla mnie najwazniejsze w tych całych "zniszczeniach" są skutki, czyli wolniejsza jazda i utrudnione sterowanie podzwonie (ściąganie kierownicy) - tego mi brakowało zawsze w gt. Do pełni szczęścia w tej kwestii brakuje jeszcze lepszych kolizji auto-auto.

 

no nic, cały czas czekamy na jakąkolwiek oficjalną zapowiedź tej gry...

Opublikowano

To teraz ja wkleję spekulacje :D

 

Wygląda na to, że AI oraz fizyka kolizji zostały znacznie poprawione :D

 

Najprawdopodobniej samochodom AI też zdarza się zblokować hamulce, jeżdzą bez kontroli trakcji a co do fizyki to można W KOŃCU "fishtailować" przeciwników i oni mogą się odwdzięczyć (fishtailować - chodzi o "puknięcie" tyłu aby spowodować poślizg).

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem w ogóle dlaczego wy się tym wszystkim tak przejmujecie. Zapewne większość, albo i wszyscy z was świetnie bawili się grając w poprzednie części GT. Ja jestem pewien jednego - od PD nigdy crapa nie dostaliśmy i nie będzie tak też tym razem - zobaczycie.

 

PS: Nie wiecie może kiedy będzie demko Dirta 2 na PSN o której h robią aktualizacje?

Edytowane przez winner
Opublikowano
Nie wiem w ogóle dlaczego wy się tym wszystkim tak przejmujecie.
- wiesz co nie chodzi mi przejmowanie się - tylko o pisanie bzdur wyssanych z palca lub wywróżonych z fusów. Ja doskonale wiem o tym, że będę się z GT5 świetnie bawił i to zapewne przez niewiarygodnie długi czas, niektórzy widocznie tak pewni nie są - albo coś ich boli :D. Zamiast poszukać u źródeł, zrobić jakieś "stopklatki" przeanalizować na chłodno, cofnąć się do dem innych gier (bo demo zawsze jest demem - i SURPRISE jest ograniczone a to wcześniejszym buildem, a to niechęcią do odkrycia kart lub po prostu niedostępnymi opcjami) to wolą przejechać się po GT5, PD czy KY. Nie mam bladego pojęcia skąd się to bierze :D
Opublikowano

hehe a niektórzy psioczyli,że dalej nie ma dymu z opon w Gt5 :P Jeszcze dalej tak pójdzie to się okaże,że ten build z GC pozwala zostawiać ślady opon na asfalcie :P

 

dym jest,obicia lakieru są,wgięcia na masce są-dopracują parę elementów i będzie dobrze :)

 

btw. może ktoś dać linka do filmiku z GC z Forzy 3 gdzie widać zniszczenia,jestem ciekaw jak tam są zrobione

 

ps.na pierwszym gifie widać też to o czym wspominałem-opony na poboczu już nie są z tytanu :P

Opublikowano

uff, no to mnie pocieszyłeś bo nie wyobrażam sobie jazdy w GT5 z innego widoku niż kokpit - po prostu nie potrafię jeździć na kamerze z za samochodu :D

Swoją drogą dalej mamy niepełny obrót kierownicy, ciekawe czy to poprawią do czasu premiery ;)

Opublikowano

nie ma tego idiotycznego dźwięku,sam się przysłuchiwałem na każdym filmiku.

 

Jedno jest pewne po premierze Gt5-na 100% Polyghony będzie wydawało dlc z autami które można uszkodzić :P Zobaczycie,mogę się założyć :P

Opublikowano
After a few solid shunts our car was struggling to get over 140kph, so we'd clearly caused technical damage too. A Sony rep also told us that crashing too much could result in terminal damage ending our race early, which is great because that'll stop those cheating twits from bouncing off walls to get faster lap times.

 

CVG.com

 

O kurcze, czyli mechaniczne zniszczenia są! Jeśli auta produkcyjne nie będą miały wizualnych zniszczeń lecz mechaniczne to będzie świetnie. Koniec dla oszołomów jeżdżących po bandzie.

Opublikowano

A Sony i Polyghony dalej milczy-żadnej oficjalnej informacji,zapowiedzi nic.Baa na oficjalnych stronkach w spisie gier które będą prezentować na GC dalej nie ma Gran Turismo 5 :D Nie no jaja,może oni sami nie wiedzą,że mają jakieś pseudo demo tam na targach :P

Opublikowano

Dla zawiedzionych, tak wcześniej wyglądało GT3. Ta sama trasa.

 

acwhhk.jpg

 

Mówię Wam 140 i 5 lat pracy nie może pójść na marne. Kaz dotrzymał słowa jeśli chodzi o zniszczenia dla race cars, teraz czekam na deszcz i nocne wyścigi.

Opublikowano (edytowane)

brak oficjalnej informacji,że GT5 jest na targach,zapowiedzi,brak gt5 w oficjalnej rozpisce gier na GC,usunięcia newsa z japońskiej strony GT oraz fakt,że na większości stanowisk z GT można zagrać w Prologue(ign nawet w 1 dzień targów nie umiało znaleźć stanowiska z piątką) pokazuje jaki oni tam mają PR i marketing w Sony

 

deszcz nie był zapowiedziany,nocne wyścigi pewnie będą,choć wątpię w real timowy cykl dnia i nocy.

 

Ogółem jeszcze podczas E3 wielu myślało,że Forza3 po prostu zmiażdży archaiczne GT5 a nawet te śmieszne demko pokazuje,że wcale nie musi-zmieniona całkowicie fizyka,dym spod kół,interaktywne elementy wokół toru,brak beznadziejnego pisku opon,polepszenie dynamiki jazdy przy kamerze z maski,zniszczenia(słabe ale są),uszkodzenia mechaniczne-jest dobrze :)

Edytowane przez Ficuś
Opublikowano (edytowane)

Yamauchi mówił, że pracują nad zniszczeniami, deszczem i nocnym oświetleniem.

 

http://www.yukom-client.de/client_space/au...ltiyandillusion

 

Jeśli coś takiego trudno jest znaleźć jest trudno... Chyba ludzie z IGN się zgubili na hali i sami nie wiedzieli gdzie są.

 

4513389445484bc3f43d7cca88dd86d056627d0.jpg

 

4513392dcfd1e52ca300d9ce40050fb8b50ccc1.jpg

 

 

Edytowane przez MajorZero64
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...