peter 7 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 (edytowane) Rozumiem ogólne rozczarowanie zniszczeniami, bo sam się trochę na nich zawiodłem - ale żeby od razy najeżdżać na wszystkie inne elementy, to trochę nie ładnie. Po za tym nikt z Was nie grał w to "demo". Więc wypowiadanie się w stylu "samochody nadal zachowują się jak kartony" jest trochę nie na miejscu. Spoko zawsze można jakieś wnioski z dostępnych materiałów wyciągnąć - no ale osądzać finalny produkt, i skazywać go na porache?? Bez przesady. Proponuję zaczekać na jakąś porządną "mini recenzję" tego demka w jakimś zaufanym serwisie, wtedy będziemy mieli czarno na białym, czy fizyka została przemodelowana na +, czy nowe GT jest be czy jest Git, itd. Po za tym to jest w sumie jedyny materiał przedstawiający GT5 w ruchu, prócz trailera z E3, więc nie wiadomo jak prezentują się inne trasy, jak wygląda np. WRC czy NASCAR. Przedstawiono wszystkim dobrze znaną trasę, która moim zdaniem wygląda bardzo dobrze - pamiętajcie, że trzeba brać poprawkę na to, że ilość poligonów wsadzonych w samochody trochę ogranicza możliwości w temacie otoczenia. Moim zdaniem przy tak wymodelowanych samochodach otoczenie wygląda bardzo ładnie (PS3 ma jednak ograniczoną moc, nie zapominajmy o tym). Także zaczekajmy na TGS, imo demko z Gamescom to stary build, tylko po to by pokazać mniej więcej jak to wszystko będzie wyglądać, a bokiem opchnąć trochę GTPSP a przy okazji PSPGO. Wierzę w to, że Polyphony da popis swoich możliwości i na TGS pokaże GT5, na które wszyscy tyle czekamy bo taka jest prawda ze zachowują sie tak samo nie realistycznie jak to było w poprzednich częściach mowa o odbijanie sie aut od siebie czy od band, nie mówie o modelu jazdy, zresztą nie musze w to grać bo widać to wyraznie po tym filmiku http://tvgry.pl/?ID=557 PD po prostu siadło na laurach od tej strony od czasu GT1 i nadal lecą na starym schemacie, owszem gra ma niesamowity klimat wyscigów i grafike ale to za mało juz na dzis. Edytowane 22 sierpnia 2009 przez peter
Lukas_AT 1 188 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 (edytowane) Ciekawe ile będzie tras nowych bo jak się okaże, że połowa z nich to te które znamy to naprawde się zawiodę. Ale trzeba przyznać, że dla osób, które nigdy nie miały styczności z serią GT to piątka będzie naprawdę mocna, a dla osób, które zagrywały się dużo w poprzednie części może okazać się średnia bo jedzie na swoich starych schematach. Ale i tak na razie pozostaje nam czekać na jakieś większe demo by przekonać się czy rzeczywiście gra zawiedzie czy nie. Edytowane 22 sierpnia 2009 przez Lukas_AT 2
Emet 1 089 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 @ peter Przestan juz z ta fizyka... Ten filmik to jakas parodia. Koles jedzie ciagle po GT i pieprzy glupoty.. dotknal bandy delikatnie i mowi, ze brak fizyki.. a co on chcial? Ze auto podskoczy do gory i zrobi 3 piruety po czyms takim? O_o Byc moze zaobserwowales juz, ze jestem mocno niezadowolony tym co do tej pory zobaczylem na temat GT5.. poza wlasnie fizyka kolizji, ktora zostala poprawiona i to mocno... nijak nie przypomina GT5:P czy innych starszych czesci (obejrzyj filmiki, ktore wrzucilem na poprzedniej stronie). Mozesz powiedziec, ze on gral, a ja ogladam tylko filmiki... Tylko, ze juz po filmikach widac OGROMNA roznice w kolizjach, a inne osoby, ktore graly w to demo tez potwierdzaja, ze fizyka jest jak trzeba.
MaiorZero 1 400 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 http://tvgry.pl/?ID=557 Ten filmik to tragedia. Gościu w kółko narzeka... Powiem tak. Forza 3 będzie najładniejszymi wyścigami na X360, a GT5 na PS3. Dokładnie oceniać będziemy po premierze. Ficuś polecam ściągnąć te http://www.gamersyde.com/news_gamescom_gt5...eo-8427_en.html http://www.gamersyde.com/news_gamescom_gt5...ew-8422_en.html filmiki w HD i zaraz potem włączyć GT4.
ryder 0 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 płaczecie nad wyglądem tras... ja podczas wyścigu skupiam sie na torze a nie na kawałku krzaka gdzieś za bramkami... Jak dla mnie oprawa torów w GT jest wystarczająca, za to przydałyby sie trasy z jakimś ciekawym designem. Bardzo chciałbym pojeździć po takich drogach: A tak naprawde z pośrod informacji które dotychczas usłyszeliśmy o GT5, najbardziej boli mnie brak licencji od porsche...
winner 183 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Merson: Faktycznie, tragedia ta Forza 3 Silnik graficzny z Forza 3 ma jakąś swoją specyfikę, jak się patrzy na screeny to wiadomo, że coś w tym jest tylko nie wiadomo co dokładnie Ficuś: Faktycznie dziwnie to wygląda, jakby grafikę samochodów na pocztówkę wkleili. yy, prezentuje się to wg mnie beznadziejnie. Nigdy nie podobał mi się taki styl jaki prezentuje F3 na tych screenach, być może w ruchu będzie lepiej, ale na tę chwilę ta grafika mnie nie przekonuje. Widzieliście najnowsze informacje? “I really understand that lots of people are interested in GT5, and we will do everything we can so that the game is released quickly. But we are focusing our priorities and Gran Turismo will come out on the PSP the 1st of october first. The only thing I want to tell you today, is that GT5 will be released shortly after this date.“ No to czekamy do listopada (może grudnia)
KOŁD 1 093 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Nie zapominaj, że to Photo mode. Przy takiej grafie plastikowa FM3 nawet nie ma startu do GT5 A to co jest ?
KOŁD 1 093 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 BMW 135i. To wiem bardziej chodziło mi o aluzje do tego Nie zapominaj, że to Photo mode. ale co tam
MaiorZero 1 400 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 (edytowane) Żartowałem. 2009. Mam nadzieję, że wzrost ludzi zatrudnionych ludzi w PD z 110 do 140 coś oznacza. Chłopaki i dziewczyny muszą się wziąć do roboty i poprawić babole. Link do większego obrazka http://i25.tinypic.com/dqsq53.jpg Edytowane 22 sierpnia 2009 przez MajorZero64
butch.stein 251 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 BMW 135i. To wiem bardziej chodziło mi o aluzje do tego Nie zapominaj, że to Photo mode. ale co tam Bez urazy, ale jak ja odpisuję na jakiegoś posta to również czytam wcześniejsze, bo prawdopodobnie mój będzie do nich nawiązywał Więc, wiesz nie miałem zamiaru ujmować nic Forzie, ale Ty chyba chciałeś to tak odebrać.... Pozdrawiam.
Daffy 10 568 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 (edytowane) ten obrazek z GT z bmw jest z replaya a nie z zadnego photo mode!!!przecież prologue nie miał photo mode a modele w replayach są tymi samymi co w gameplayu Edytowane 22 sierpnia 2009 przez Ficuś
KOŁD 1 093 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Więc, wiesz nie miałem zamiaru ujmować nic Forzie, ale Ty chyba chciałeś to tak odebrać.... Wątpie Ale niech będzie Peace
MaiorZero 1 400 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Gameplay pokazujący mechaniczne zniszczenia od rodaków
butch.stein 251 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Czy tylko mi wydaje się, że poprawiono poczucie prędkości ??
MaiorZero 1 400 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 (edytowane) Ważna jest też trasa. Zauważ, że im więcej punktów odniesienia tym lepiej czujesz prędkość. W mieście zdaje się, że jedziesz szybciej niż na otwartej przestrzeni. Ale tak, kamera wydaje się być poprawiona. Zwłaszcza Third Car Perspective. Edytowane 22 sierpnia 2009 przez MajorZero64
butch.stein 251 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Mam nadzieję, że na TGS pokarzą jakiś urywek z WRC albo po prostu będzie grywalna jakaś trasa.
Lukas_AT 1 188 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Jestem jeszcze ciekaw jak wypadną te wyścigi NASCAR i ile będzie samochodów im dedykowanych. 2
peter 7 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 (edytowane) @ peter Przestan juz z ta fizyka... Ten filmik to jakas parodia. Koles jedzie ciagle po GT i pieprzy glupoty.. dotknal bandy delikatnie i mowi, ze brak fizyki.. a co on chcial? Ze auto podskoczy do gory i zrobi 3 piruety po czyms takim? O_o Byc moze zaobserwowales juz, ze jestem mocno niezadowolony tym co do tej pory zobaczylem na temat GT5.. poza wlasnie fizyka kolizji, ktora zostala poprawiona i to mocno... nijak nie przypomina GT5:P czy innych starszych czesci (obejrzyj filmiki, ktore wrzucilem na poprzedniej stronie). Mozesz powiedziec, ze on gral, a ja ogladam tylko filmiki... Tylko, ze juz po filmikach widac OGROMNA roznice w kolizjach, a inne osoby, ktore graly w to demo tez potwierdzaja, ze fizyka jest jak trzeba. Wiesz dla tej gry to ja kupiłem PS3 poniekąd i jestem jej wielkim fanem zeby nie było, jednak powiedz mi gdzie Ty tu widzisz fizyke kolizji ? bo jak dla mnie jest żałosna koles jedzie i wbija w bande bokiem przy duzej predkosci i ani tu fizyki bo auto sie odbija jak pudełko ani zniszczeń nie ma a szyby są chyba pancerne takze jak dla mnie to jest lipa w tej kwesti nadal na tym samym poziomie co Prolouge z dodaniem otwierających sie elementów karoseri i wyginającym sie zderzakiem, oczywiście nie chodzi mi tylko o rozwalanie sie bo nie o to w tej grze chodzi no ale jak juz sie za to zabrali to powinni to zrobić na wysokim poziomie, fizyke tez poprawić z tym odbijaniem sie śmiesznym aut od siebie czy band. Ale tak czy siak nie moge sie doczekać na finalną wersje i mam wielką nadzieje ze poprawią zarówno w duzym stopniu fizyke jak i te zniszczenia, bo w sumie nie ma co na wyrost krytykować jak to jest tylko beta. alpha nie wiem w jakim stopniu gra jest ukończona to mogliby chociaż tez podać żeby ludzie nie psioczyli niepotrzebnie. Edytowane 22 sierpnia 2009 przez peter
Texz 670 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 @Peter, zdajesz sobie sprawę z tego, że to jest tryb ARCADE? Jeżeli w karierze fury będą się ładnie kleić do band jak ma to miejsce w FM2 to możemy wtedy zacząć świętować.
Emet 1 089 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 (edytowane) @ peter Naprawde nie wiem jakie ty filmiki oglądasz, że widzisz odbijanie się aut jak w Prologu? Edytowane 22 sierpnia 2009 przez Emet
peter 7 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 (edytowane) Emet - czy ja chce zle dla tej gry nie życzę twórcom i graczom jak i sobie aby gra była dopracowana perfekcyjnie w kwestii zniszczeń i fizyki, o klimat i grafikę sie nie boje. filmik od choćby ten http://tvgry.pl/?ID=557 i np. minuta 2:09 jak dla Ciebie jest to dobra fizyka do nie mam wiecej pytań. t3xz - mam nadzieje ze to tylko Arcade mode. Edytowane 22 sierpnia 2009 przez peter
butch.stein 251 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Nie no jeśli chodzi o ten filmik, to Pan komentujący jest świetny a jego teksty to już małe mistrzostwo świata... No ale nie o tym miało być.. mówisz minuta 2:09 hmm.. no może szczyt to nie był - fakt, ale brak jakiejkolwiek fizyki to to nie jest (tak w ogóle to czego się spodziewałeś po obtarciu bandy?? - bo idąc Twoim tokiem rozumowania ze wcześnijszych postów debilna fizyka powinna odbić samochód od bandy, tak się nie dzieje a Ty dalej narzekasz...). To co chwilkę widzimy dalej nie zostało już skomentowane, ani przez Ciebie, anie przez genialnego komentatora ?. A moim zdaniem taka sytuacja było przykładem na to, że fizyka została jednak poprawiona
Gość _Milan_ Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 wszystko fajnie, ale chyba twórcy gt5 którzy zajmowali sie projektowaniem tras, zapomnieli o odwodnieniu poprzecznym, od 1 czesci z tego co pamietam trasa jest plaska jak moje biurko. fajnie tam w tej grze maja.
Emet 1 089 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Emet - czy ja chce zle dla tej gry nie życzę twórcom i graczom jak i sobie aby gra była dopracowana perfekcyjnie w kwestii zniszczeń i fizyki, o klimat i grafikę sie nie boje. filmik od choćby ten http://tvgry.pl/?ID=557 i np. minuta 2:09 jak dla Ciebie jest to dobra fizyka do nie mam wiecej pytań. t3xz - mam nadzieje ze to tylko Arcade mode. W poprzednim poście napisałeś, że gosc wbija w bande przy duzej prędkosci.. Jesli chodzi ci o ten fragment to.. ja tam nie widze"wbijania w bandę" tylko lekką obcierkę (pod niemal zerowym kątem.. wiec nie bylo w ogole uderzenia) i auto zachowało się prawie jak trzeba. Prawie bo powinno nim telepnąć troszkę, ale to co gada ten typek i piszesz ty to jakieś herezje xD
Rekomendowane odpowiedzi