peter 7 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 (edytowane) herezje powiadasz buahaha, chyba masz klapki na oczach i na siłe próbujesz sobie wmówić ze fizyka GT jest ok, kazdy kto patrzy obiektywnie na gry nie zależnie od platformy dobrze wie ze kolizje, fizyka, AI przeciwników jadących po sznurku jest na bardzo kiepskim poziomie w całej serii GT no ale jak dla Ciebie jest ok to sie tylko ciesz ze Ci to nie przeszkadza i nie widzisz zdupy fizyki na tym filmiku. Moge sie zalozyć ze auta w tej wersji zaprezentowanej na GamesCon zachowywały by sie identycznie jak w Prolouge pokazanym w tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=yMRPswd3ybA...feature=related Edytowane 22 sierpnia 2009 przez peter
butch.stein 251 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 (edytowane) @peter Więc mistrzu powiedz jak miałby zachować się samochód w sytuacji przedstawionej na wyżej wymienionym filmiku podczas otarcia bandy, jak już było powiedziane, pod bardzo małym kontem?? I przy okazji podlinkuj nam tu filmik z Forzy 3 z podobnej sytuacji i pokaż jak to rzeczywiście ma wyglądać A klapki to masz Ty bo jak\ napisałem o sytuacji następującej zaraz po felernym obtarciu bandy to nawet nie raczyłeś tego skomentować, całkiem tak jak byś troszkę na siłę szukał błędów a potem wraz ze swoim kolegą komentatorem z filmiku (WTF?) próbujesz wmawiać bajeczki Zakładać to Ty się możesz z kolegami... a ja jak również wiele osób z tego forum obejrzało tonę filmików z tego dema i ja bardzo dobrze zauważyłem to, że samochody nie zachowują się tak jak pzrzedstawiłeś to na tym... hmmm ... debilnym filmiku ? PEACE oczywiście, ale trochę przesadzasz:) Edytowane 22 sierpnia 2009 przez butch.stein
peter 7 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 (edytowane) Co Wy sie tak przyczepiliście tego obtarcia, obtarcie jak obtarcie nie jest tu jeszcze tak zle bo nie oczekuje żeby sie tu nie wiadomo co działo, ale uderzenie w tył jest już kompletnie do bani odbija samochód i go przesuwa jak klocek cos na styl Ridge Racer'a, i skąd podejrzenia ze ten typek z filmiku to mój kolega to juz zupełnie nie wiem albo zaraz porównania do Forzy jakbym był jakims fanboyem M$ i serii Forza, oczywistym jest ze fizyka w Forza jest duzo lepsza niz w GT, znowu inne rzeczy jak grafika, klimat jest lepsza w GT, patrze zupełnie obiektywnie i w zaden sposób nie jade po GT5 po prostu widze ze nie poprawiono kulejących od dawien dawna rzeczy w tej serii, jak ktos uwaza inaczej to jego sprawa i zdanie ja mam swoje na ten temat. Edytowane 22 sierpnia 2009 przez peter
butch.stein 251 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 (edytowane) Jeśli o kolegę to tak mi się powiedziało. Jak uraziłem, to sory Nie, nie chcę w żadnym wypadku robić z Ciebie fanboy` M$ , tylko FM3 ponoć ma dużo lepsze zniszczenia i fizykę dlatego chciałem żebyś mi na jej przykładzie to udowodnił. Jeśli kolejny raz Cię uraziłem sory. Tylko wiesz wypowiadałeś się w taki sposób a nie inny, przyznam trochę fanboyskim, tak jakbyś w domyśle cały czas miał Forzę, mimo tego, że pisałeś o nadziejach związanych z GT. Jeśli uraziłem po raz kolejny sory. Jeśli chodzi o uderzenie od tyłu. to zauważ, że samochód najpierw wpada w lekki poślizg, delikatnie go przekręca, zosatje uderzony w tył i siła rzeczy obraca go tyłem do kierunku jazdy. Jak dla mnie wszystko w najlepszym porządku. P.S. Ponoć takie mają być finalne zniszczenia w GT5- tylko w 170 modelach, ale i tak dają radę Nie no oczywiście to żart, ale takim zniszczeniami chyba by nikt z Was nie pogardził Edytowane 22 sierpnia 2009 przez butch.stein
peter 7 Opublikowano 22 sierpnia 2009 Opublikowano 22 sierpnia 2009 (edytowane) spox peace, jakbym byl fanboyem Forza to nie miałbym czegoś takiego na półce http://petermac.deviantart.com/art/GT5-Pro...-GT-R-126497733 Edytowane 22 sierpnia 2009 przez peter
MaiorZero 1 400 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Ładne peter! Ten GT-R to od Polyphony? OK, we wcześniejszych częściach kolizje były śmieszne, ale w demie GT5 zostały wyraźnie poprawione. Nie są już to pudełka po bananach i bliżej im do prawdziwych samochodów. Wreszcie auta nie odbijają się jak szalone i nie będzie można wypychać oponentów za trasę, a jazda po bandach będzie zwalniać samochód. Dla mnie to jest najważniejsze.
LiSoQuan 23 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Autor Opublikowano 23 sierpnia 2009 NIe ważne jakie wady, czy zła fizyka, czy beznadziejne uszkodzenia... GT dla mnie zawsze była i będzie najlepszą grą wyścigową (tak, grałem Forze). Nie jestem zawiedziony ale może już jestem za stary aby mieć jakie większe wymagania co do gier. Jesli chce się rozbija, walczyc z przeciwnikami to mam grida, bedzie shift a GT od zawsze była inna grą, bardziej chodziło o elegancję i piękno wyścigów itp.
MaiorZero 1 400 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Zresztą Yamauchi powiedział ostatnio, że zniszczenia to tylko jeden z celów jaki chcą osiągnąć. Moim zdaniem są ważniejsze rzeczy jak online, GT Mode, licencje, dealer, tuning mechaniczny, Photo Mode, deszcz i wyścigi w nocy.
pawel3569 20 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Wierzę w tą serię i myślę, że niemożliwym jest aby finalna "piątka" prezentowała taki żenujący poziom jak ta wersja z ostatnich filmików. Powiem więcej, myślę, że ta gra skłoni mnie kiedyś do zakupu PS3
Yacek 852 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Obejrzalem ten filmik "gamescom '09 z Ps3team.pl gameplay GT5". Troche glupio, ze majac 2009 rok, gre GT5, ktora ma ambicje bycia liderem, a na filmiku widac, ze jakikolwiek kontakt subaru z bandami wyglada dokladnie tak samo jak kontakt pudelka zapalek, ktore wlasnie rzucilem sobie lekko o sciane. Przeciez to jest dalej tak samo bezplciowe jak za czasow gt3. Auto jedzie z duza predkoscia, pyk w bande i nic. Dodali jakies niby zniszczenia, drzwi sie otwieraja, tylko co z tego jak to dalej jest ta sama stara mechanika i zachowane samochodow w przypadku kolizji z otoczeniem. Odnosze sie tylko i wylacznie do tego, co zobaczylem na filmiku.
MaiorZero 1 400 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Opublikowano 23 sierpnia 2009 (edytowane) Obejrzyj inne filmiki, a nie z tego serwisu. Przecież ten facet automatycznie swoimi żalami sugeruje, że jest to crap. Wyciąganie wniosków na podstawie jednego filmiku nie jest fajne. http://www.gamersyde.com/game_1865_en.html Edytowane 23 sierpnia 2009 przez MajorZero64
Yacek 852 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Opublikowano 23 sierpnia 2009 (edytowane) Nie wiem co ten gosc sugeruje bo wylaczylem glos. Mam rozumiec, ze na innych filmikach auta lepiej sie odbijaja a tylko wersja zaprezentowana na gamescom jest jakas niedorobiona ? Wlaczylem to: http://www.gamersyde.com/stream_gran_turis...s-12436_en.html Przeciez te kontakty z bandami to jest jakis smiech na sali... Szczerze ? KPINA! Edytowane 23 sierpnia 2009 przez Yacek
MaiorZero 1 400 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Powiedz mi czego oczekiwałeś? Piruetów o 360 stopni?
mersi 804 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Opublikowano 23 sierpnia 2009 (edytowane) lol w fm3 nie lepiej bo auta tez odbijają się od band jak zapałki więc nie wiem o co chodzi, nadal nie widziałem jeszcze tych super zniszczeń... Edytowane 23 sierpnia 2009 przez Merson
AbraHAM 8 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Opublikowano 23 sierpnia 2009 lol w fm3 nie lepiej bo auta tez odbijają się od band jak zapałki więc nie wiem o co chodzi, nadal nie widziałem jeszcze tych super zniszczeń... W tej generacji nie uswiadczymy tych ,,super zniszczen'' , poprostu obecne konole nie potrafia abliczyc jednoczesnie grafiki na poziomie gt5 i zniczczen jak w forza 3 , developery dobrze to wiedza i ida na kompromis z czego w gt5 mamy kiepskie zniszczenia a w f3 jak wiekszosc zauwazyla ,,plastkowe auta" ( przez co zniszczenia napewno beda bardziej plastyczne i realistyczniejsze niz w gt5 )
MaiorZero 1 400 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Niektórzy chcą zniszczenia jak w Paradise, ale tam mamy mocno uproszczoną fizykę i a ilość detali nie powala. Ważne by model jazdy w GT5 był satysfakcjonujący, wciągający GT Mode oraz online. Jeśli te elementy będą świetne większość zapomni o zniszczeniach i zacznie wykręcać coraz lepsze czasy i zaliczać wyzwania.
Yacek 852 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Powiedz mi czego oczekiwałeś? Piruetów o 360 stopni? Obejrzyj sobie jak zachowuja sie prawdziwe samochody podczas kontaktu z banda. Piruety to sa dobre w Burnout, ale w "symulacji" kolizja pustych pudelek to jest jakis dramat. Naprawde tak trudno oczekiwac czegos lepszego od tych bezplciowych, plastikowych uderzen ? To nie jest atari a ps3 i 2009 rok.
MaiorZero 1 400 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Po pierwsze Kaz powiedział, że to dopiero pierwszy krok. Dwa auta w Dirt 2 też nie zachowują się przy kolizjach jak prawdziwe. To jest gra.
Yacek 852 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Ale mnie nie interesuje dirt, forza czy co tam jeszcze jest. Ja sie skupiam na sony i ich real driving simulatorze. Pierwszy krok Kaza trwa juz od gt1. Wszyscy pamietaja glupie uzasadnienia dlaczego samochody sie nie niszcza - bo producenci sie nie zgadzaja i inne tego typu kwiatki a gre obok w Colin McRae 1 auto gielo sie bez zadnych przeszkod. 5 raz dajecie sie robic w konia z gosciom z Polyphony. Ja wole przyznac, ze to fiu ty a nie wierzyc ze w GT8 moze cos zmienia. Nie przekresla to calej gry bo dalej bedzie dawac mase radochy ale o babolach i lecenie w ch uja trzeba mowic a nie bronic juz 5 raz tego samego. Tak, to jest gra, ale dla przykladu: EA z FIFA 2010 jakos przelamala bariery, ISS wypada przy niej blado. Dlaczego nie moze byc tak z GT tylko znowu kazdy czeka po 3 lata na ladniejsza grafe i auta jadace po sznurku ?
MaiorZero 1 400 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Opublikowano 23 sierpnia 2009 W Colinie zawsze miałeś "race cars", a nie auta produkcyjne. Aha gra jeszcze nie wyszła.
Daffy 10 568 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Opublikowano 23 sierpnia 2009 auto na psx się nie gięło bo konsola była za słaba(w colinie 1 auta się niszczyły ale było 1 na trasie). na ps2 możliwe były zniszczenia ale musieli by ostro obciąć grafę-widocznie chcieli pozostać przy etykietce-najłądniejsze wyścigi. na ps3 są możliwe zniszczenia przy ładnej grafie ale Polyphony musi przemodelować cały silnik graficzny. Do tego licencje są niejako problemem-nie wszystkie firmy się zgadzają na zniszczenia i to same oficjalnie mówią(np. Volvo).Jak się chce zniszczenia we wszystkich autach w grze to się z pewnych firm nie korzysta.No i trzeba też pamiętać o lenistwie Polyphony bo mimo wszystko pewnie dałoby radę zrobić zniszczenia w większej liczbie pojazdów.
MaiorZero 1 400 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Kaz jeszcze nie zdecydował, które auta będą się niszczyć. Powiedział, że dzielą je na "sets". Wiem dziwne to jest trochę, ale może prawdziwe. Zresztą samochody w GT5 robione są z różnych części, a nie jednej bryły. Może dodanie zniszczeń do większej ilości aut nie będzie problem. Tak sobie myślę. Może nie dogadali się z niektórymi firmami (np Ferrari, Volvo) i dlatego nie zobaczyliśmy zniszczeń w Prologue. Wpadli na pomysł by zrobić zniszczenia w autach sportowych (Colin, Toca, GTR) i wykupili licencję WRC i NASCAR by mieć jakieś motywy do umieszczenia zniszczeń. Może na TGS dowiemy się o jakiś japońskich seriach wyścigowych.
Yacek 852 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Opublikowano 23 sierpnia 2009 (edytowane) W Colinie zawsze miałeś "race cars", a nie auta produkcyjne. Aha gra jeszcze nie wyszła. No tak. Rzeczywiscie jest to duza roznica. Na tyle duza, ze panowie z Forzy potrafili zniszczyc samochody w swojej grze od ponad 50 producentow a tylko Polyphony mialo jakis problem przez 5 - PIĘĆ SERII. Oj biedni oni sa, nic im nie wychodzi Nawet nie stawiali malych krokow aby ludzie widzieli, ze cos proboja robic w tym kierunku. Zawzieli sie, ze nie bedzie zniszczen i ch uj. Aha gra jeszcze nie wyszla ale albo zupelnie nie masz pojecia o developingu albo w zywe oczy wciskasz jakies kity. To co widzimy na filmikach to juz mocno dopracowany kawal gry i jesli sadzisz, ze przy takim zaawansowaniu ktos nagle bedzie przemodelowywal fizyke od nowa to jestes w bledzie i nie masz nawet pojecia jakie koszty to za soba niesie a developer nie robi tego w czynie spolecznym i nie ma nieograniczonego budzetu na glebokie zmiany w kodzie na tym etapie. Nie ma co liczyc na znaczaca poprawe. Znowu beda plastikowe pudelka. Ficus: Nie mowmy o Volvo bo srednio ta marka pasuje do wyscigow. Jakos Aston Martin, Porsche, Ferrari, Audi, Maserati, Ford nie protestowali przy niszczeniu ich aut w Forzie. Polyphony serwuje kotleta podobnego do ISS od Konami z dzwiekiem odbijanej i kopanej pilki pochodzacym z nagrania odglosow rzucanego plecaka szkolnego o podloge. Skad w ogole ta tendencja do tlumaczenia ich poczynan ? Moze corka prezesa Polyphony jest ciezko ochora, moze cos jeszcze zmienia, moze producent sie nie zgodzil na niszczenie autek, moze komus umarl kotek. No nie robcie sobie jaj. Edytowane 23 sierpnia 2009 przez Yacek
Gość bigdaddy Opublikowano 23 sierpnia 2009 Opublikowano 23 sierpnia 2009 na pocieszenie posiadacze ps3 też będą mogli zagrywać się z forze 3 MS chcę dorobić heehe http://www.v2.fi/uutiset/pelit/9047/Mainos...-3-onkin-PS3lle
Yacek 852 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Opublikowano 23 sierpnia 2009 Jesli konkurencja zawita na PS3 to moze zmusi to tych cieci od GT na jakies glebsze zmiany. Nie oszukujmy sie, jak ktos nie ma konkurencji to dyktuje warunki tak jak to robi PD.
Rekomendowane odpowiedzi