Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

"Kod zniszczeń, który zaprezentowaliśmy na GC 09 to tylko pierwszy krok, który zbliży nas do efektu końcowego. Wypuściliśmy go w takiej postaci, ponieważ chcieliśmy poznać to, czego oczekują gracze po modelu zniszczeń w GT5." - Kazunori Yamauchi

 

Napewno będą lepsze zniszczenia niż te pokazane na targach, więc proszę tutaj petera i innych o nie wnioskowaniu za wczesnych opinii związanymi ze słabymi zniszczeniami w GT5. Mamy na co czekać! :twisted:

Edytowane przez Merson
Opublikowano

Pamięć bywa zawodna, więc uruchomiłem sobie dziś FM2, żeby zobaczyć jakie tam były zniszczenia. Teraz z czystym sumieniem mogę napisać, że GT5 przynajmniej z FM2 może się nie wstydzić przynajmniej tego elementu gameplayu, bo wygląda to o niebo lepiej. Co z trójeczką? Jeszcze nic nie można dokładnie napisać, bo zarówno jej jak i GT5 nie ma na rynku, ale założę się, że staną się chlebem powszednim dla prowadzących działania wojenne fanbojów na forach. Czeka nas zalew filmików, porównań etc. zupełnie jak w momencie kiedy pojawił się GT5:P na rynku.

Ale przynajmniej w FM2 nie jest tak różowo, teraz to już wiem na pewno. Z niecierpliwością czekam co pokaże Polyphony w pełnej wersji, no i rzecz jasna konkurencja.

Opublikowano

mam pytanie odnosnie Prologue'a. ty rowniez macie problem z updatem? za kazdym razem przy sciaganiu updateu w grze wyskakuje mi blad z polaczeniem. psia mac. od jakiegos czasu nic nie moge zrobic. na domiar zlego w PSN polaczenia nie trace.

Opublikowano (edytowane)
mam pytanie odnosnie Prologue'a. ty rowniez macie problem z updatem? za kazdym razem przy sciaganiu updateu w grze wyskakuje mi blad z polaczeniem. psia mac. od jakiegos czasu nic nie moge zrobic. na domiar zlego w PSN polaczenia nie trace.

 

Chłopie ten temat był już tyle razy tutaj poruszany, że szkoda gadać....

Cofnij sobie parę stron a poczytasz sobie o tym sporo i wszystkiego się dowiesz...

 

Pamiętaj, że istnieje też taka opcja "szukaj" a nawet gdyby jakimś cudem nic Ci nie znalazło to zawsze warto cofnąć się parę stron do tyłu.

 

Dobrze, że trafiło na mnie, bo większość użytkowników ciężko zrugała by Cię za kolejne pytanie z serii " nie mogę pobrać update`a" ;)

Edytowane przez butch.stein
Opublikowano (edytowane)
"Kod zniszczeń, który zaprezentowaliśmy na GC 09 to tylko pierwszy krok, który zbliży nas do efektu końcowego. Wypuściliśmy go w takiej postaci, ponieważ chcieliśmy poznać to, czego oczekują gracze po modelu zniszczeń w GT5." - Kazunori Yamauchi

 

Napewno będą lepsze zniszczenia niż te pokazane na targach, więc proszę tutaj petera i innych o nie wnioskowaniu za wczesnych opinii związanymi ze słabymi zniszczeniami w GT5. Mamy na co czekać! :twisted:

a to chyba ze tak a to przepraszam :) ciesze sie niezmiernie ze to bedzie poprawione skoro Yamauchi tak mówi i trzymam mocno kciuki za GT5.

Edytowane przez peter
Opublikowano (edytowane)

Ja już od paru stron mówię, że to pierwszy krok w zniszczeniach i dla PD jest to tylko jeden z celów.

 

Yacek nie obrażaj się, chciałem tylko pokazać, że Volvo oficjalnie stratuje i startowało w znanych seriach wyścigowych.

 

Niektórzy porównują GT5P do Forzy 3, a Prologue też już będzie miało dwa lata.

Edytowane przez MajorZero64
Opublikowano
FM2 ma ponad 2 lata. Tak ku gwoli ścisłości

Smutne jest to, że seria GT w wielu aspektach musi najpierw dogonić dwuletnią grę (FM2) i sama kwestia zniszczeń i grafiki to naprawdę sprawa drugorzędna w porównaniu z niezwykle realistycznym modelem jazdy, SI przeciwników czy całą tą otoczką mechaniczno-tuningową, która towarzyszy jak najlepszemu ustawieniu pojazdu na trasę. O FM3 jeszcze ciężko cokolwiek powiedzieć, ale jeżeli poprawia grę bliską ideałowi można już tylko współczuć panom z Polyphony, że tak późno albo inaczej: anemicznie wzięli się za wyciąganie GT z archaizmów jeszcze PSXowych.

Opublikowano

Otoz to. Dlatego psiocze na polyphony za zbyt dlugie bazowanie na tym samym schemacie. Tu trzeba konkretnych zmian przynoszacych wymierne korzysci graczowi a nie mydlenie oczu.

Opublikowano
Otoz to. Dlatego psiocze na polyphony za zbyt dlugie bazowanie na tym samym schemacie. Tu trzeba konkretnych zmian przynoszacych wymierne korzysci graczowi a nie mydlenie oczu.

 

lol nowy silink zbudowany od podstaw w GT5 nic dla ciebie nie zmienia? dobry jesteś.

 

 

Gość bigdaddy
Opublikowano (edytowane)
lol nowy silink zbudowany od podstaw w GT5 nic dla ciebie nie zmienia? dobry jesteś.

 

silnik ten sam a nie żaden nowy od podstaw LOL

Edytowane przez bigdaddy
Gość bigdaddy
Opublikowano
Jak to silnik ten sam? LOL Grałeś w Prologue?

 

grałem ale nie dałem rady ukończyć tej gry :lol:

 

Gameplay z GC wygląda jak gt5p, taka sama grafika, zresztą gdzie jest info o zupełnie nowym silniku pisanym od podstaw? coś takiego oznacza pisanie gry od nowa LOL

Opublikowano

Info na oficjalnej stronei GT mowilo o calkiem nowym silniku.. ale tylko fizycznym. O graficznym o ile pamietam nie bylo mowy.

Zreszta to widac, bo te demo GT5 wyglada w zasadzie tak samo jak Prologue.

Co do silnika fizycznego to tez wydaje mi sie, ze nie jest calkiem nowy, tylko zmodyfikowany.

Gość bigdaddy
Opublikowano
Info na oficjalnej stronei GT mowilo o calkiem nowym silniku.. ale tylko fizycznym. O graficznym o ile pamietam nie bylo mowy.

Zreszta to widac, bo te demo GT5 wyglada w zasadzie tak samo jak Prologue.

Co do silnika fizycznego to tez wydaje mi sie, ze nie jest calkiem nowy, tylko zmodyfikowany.

 

No i wszytko jasne :D

 

Fizyka wygląda dla mnie również na prawie identyczną jak w gt5p hmm ale na pewno gra będzie usprawniona pod tym względem.

Opublikowano (edytowane)

bigdaddy Tobie chodzi o to, że gra nie zmieniła się na przestrzeni lat czy w stosunku do Prologue?

 

Powiem o relacjach tych, którzy grali. Jedni uważają, że to duży skok w stosunku do Prologue inni nie. Ja poczekam na TGS, a później na premierę.

Edytowane przez MajorZero64
Opublikowano
Poczekajmy na Gt6 jakies 10 lat to moze zrobia gre z grafika gt5 z zniszczeniami takimi : http://www.youtube.com/watch?v=rLnwJmA2Shk

 

 

Myślę, że nie będziemy musieli czekać aż 10 lat, a raczej parę miesięcy, kto wie co pokaże GT5 w wersji premierowej skoro to co było na GC to tylko 1 krok w kierunku zniszczeń? Myślę, że nie zdziwiłbym się gdybym coś zbliżonego jak w tym Dircie zobaczył, ale to zależy tylko i wyłącznie od starań PD.

Opublikowano

A ja bym na takie cuda nie liczyl, zwlaszcza, ze Kaz przyznal, ze zniszczeniom ulegnie tylko pewien 'set' pojazdow. Albo pojda po grubo po bandzie i 70% aut nie bedzie moglo miec nawet zarysowania a reszta bedzie sie niszczyc jak na demie, albo podejda profesjonalnie do tematu i ten pewien 'set' aut, bedzie mozna dosyc mocno pogiac. Oby to drugie - zawsze to wiecej radochy. Nie zmienia to faktu, ze i tak lepiej podchodzic do tego na chlodno. W koncu to polyphony.

Opublikowano (edytowane)

Ja też na cuda nie liczę, tylko na coś bardziej realistycznego. Jednak licencja NASCAR i WRC, mam nadzieję, że działa na PD motywująco.

 

SCE Worldwide Studios w najbliższym czasie planuje wprowadzenie lepszych, bardziej zaskakujących i porywających gier, takich jak m. in.: Uncharted 2: Among Thieves, EyePet, Ratchet & Clank Future: A Crack in Time, Heavy Rain, God of War 3, MAG, ModNation Racers czy Gran Turismo 5.

 

SCEP Polygamia.pl

Edytowane przez MajorZero64
Gość bigdaddy
Opublikowano
bigdaddy Tobie chodzi o to, że gra nie zmieniła się na przestrzeni lat czy w stosunku do Prologue?

 

Powiem o relacjach tych, którzy grali. Jedni uważają, że to duży skok w stosunku do Prologue inni nie. Ja poczekam na TGS, a później na premierę.

 

w stosunku do gt5p nie widzę żadnych zmian (grafika/fizyka), a w porównaniu do poprzednich GT to też większych nie widzę, zmieniła się grafika i pojawił się online i hmm wrc ;)

Opublikowano

W porownaniu do GT5P nie widac zmian w grafice.. ale zeby pisac, ze nie widac zadnych roznic w fizyce trzeba byc slepym.

Nie wiem jak model jazdy itd (to oceni sie samemu), ale fizyka kolizji jest zmieniona calkowicie i nie ma nic wspolnego z ta z Prologa (i poprzednich czesci).

Opublikowano

Emet ma rację, fizyka gry to dzień do nocy porównując do prologue'a tak więc skończcie się czepiać wszyscy.

Poczekajmy do TGS tam PD odsłoni dopiero karty (albo i nie ;) ) Fakt faktem jaka by ta gra im nie wyszła i tak wszyscy maniacy 4 kólek polecą do sklepów w dniu premiery...

Pożyjemy zobaczymy, Peace;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...