Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Te replaye Evo i 430 mnie zmasakrowały - trzeba przyznać, że przynajmniej w tej jakości wygląda to na poziom wyższy niż FM3. Szykuje się konkretny koniec roku dla miłośników czterech kółek.

 

Dodam, że modele są tylko ładniejsze w garażach i menu. Replay i gameplay to to samo.

Edytowane przez MajorZero64
Opublikowano (edytowane)

To pokaż mi takie bajery w FM3 jak widać na tych replayach z Evo i Ferrari. Nie żartujmy sobie. Auta w GT5:Prologue, ponad 2 letniej grze są najlepiej wykonanymi samochodami w grach i jedynie GT5 może to przebić bo po sreenach z Forz3 jakoś nie widzę tutaj konkurencji.

 

 

dobra spokojnie co chcesz zebym ci powiedzial gt5 wymiata, jest we wszystkim lepsze niz forza, dobra spadam z tego tematu...

Edytowane przez kore
Opublikowano (edytowane)

ferrari i evo wgniataja w fotel normalnie :o truuudno bedzie znalesc konkureta na taki wyebany wyglad aut, o ile wogole mozna.. GT5 bedzie rzadzic! :D

Edytowane przez Merson
Opublikowano

Wygląda to wszystko cudownie. Tak cudownie. Nie ma tutaj żadnej ironii. Kocham GT i dlatego ciesze się z pietyzmu z jakim PD robi fury. Jednak pojutrze demo Forzy i jestem pewien, że poziom będzie podobny. Materiały pokazywane przez T10 są nieudolne :) Czekam na GT.. to robi wrażenie.

Opublikowano (edytowane)

Odnosnie tej ferrarki to ten trailer jest specjalnie zmontowany na potrzeby marketingu

Takiej jakości w GT5 nie zobaczycie bo jest to po prostu niemozliwe

Sony nie pierwszy raz pokazuje nam wspaniałe zdjęcia ,filmiki a rzeczywistośc jest zupełnie inna.

Sami zobaczcie jakimi fotkami reklamowalo PD GT PSP

gran-turismo-psp-02-main.jpg

 

to po prostu sciema

Edytowane przez kore
Opublikowano

@ FEISAR - fail

 

NIe, nie jest mi glupio i swoje zdanie podtrzymuje. Juz wczesniej pisalem jak to wyglada naprawde. Skoro ty jestes slepy to twoja sprawa...

 

Modele w Forzy maja wiecej poly od tych z GT, ale nigdzie nie napisalem, ze wygladaja lepiej. Te w FM wygladaja troche sztucznie (szczegolnie swiatla) ale jesli chodzi o poly to coz... te z GT sa slabsze.

Zreszta dalem obrazek przykladowy... ty oczywiscie starasz sie go nie zauwazac wiec o czym tu rozmawiac?

Moglbym zrobic wiecej zdjec zeby udowodnic ci, ze mam racje, ale nie mam na to czasu ani checi...

Opublikowano (edytowane)

@kore Myślałem, że te filmiki z GT5 P Cię przekonały. GT5P ma już prawie dwa lata więc musieli siłą rzeczy ten silnik jeszcze zoptymalizować. Ostatnio Sony zmieniło politykę (realtime GT5 E3, U2, HR, TLG, GoW III).

 

gt5fgamescom%20(1).jpg

 

Demo z GamesCom. Na pewno wczesny kod.

 

Nie róbcie znowu wojenki. To tylko niszczy ten świąteczny nastrój. :/

Edytowane przez MajorZero64
Opublikowano

Co by nie bylo niedomowien... Ja caly czas mowie o Prologu. Jak to bedzie w pelnym GT5 to sie jeszcze okaze. NIe licze na modele w max detalach podczas wyscigu, ale chce zeby byly takie na replayach (takie jak w menu).

 

Druga sprawa.. nie wiem czy wszystkie auta w Prologu maja rownie zubozone modele podczas wyscigu, bo niektore wygladaja praktycznie identycznie jak te garazowe, inne zas sa mniej lub bardziej kanciaste.

 

Co do filmikow to mam OGROMNA nadzieje, ze w pelnym GT jak bedziemy wygrywac samochoy to beda one zawsze odslaniane wlasnie spod takiego materialu jak w demie Prologa. Wyglada to REWELACYJNIE i byloby szkoda gdyby to porzucili...

Opublikowano

A ja obserwuje waszą "wojenke" GT v Forza. I sądze ze niektóre osoby bardzo sie rozczarują GT5 tak jak swojego czasu Jacobss rozczarował sie K2. Gra bedzie chodzić w prawdziwym full Hd i sądze że ucirpią na tym jednak te trasy, ale tak naprawde już wszyscy wiemy że grafika bedzie znakomita mnie w tej chwili interesują inne aspekty rozgrywki. A o nich mam nadzieje dowiemy sie za 2-3 dni gdy wreście oficjalnie ogłaszą date premiery i pokażą nad czym pracowali 5 lat . Mam nadzieje że ich nie zmanowali....

Opublikowano

@kore Myślałem, że te filmiki z GT5 P Cię przekonały. GT5P ma już prawie dwa lata więc musieli siłą rzeczy ten silnik jeszcze zoptymalizować. Ostatnio Sony zmieniło politykę (realtime GT5 E3, U2, HR, TLG, GoW III).

 

gt5fgamescom%20(1).jpg

 

Demo z GamesCom. Na pewno wczesny kod.

 

Nie róbcie znowu wojenki. To tylko niszczy ten świąteczny nastrój. :/

 

te filmiki z replayu jak najbardziej tyle ze gt zawsze na replayach wygladalo lepiej niz w gameplayu, ale ten moj wczesniejszy post byl odnosnie tego trailera ferrari italia

Opublikowano

Trailer z 458 to nie gameplay tylko "in-engine render". To tyle w tej kwestii. Oczywiście nie neguje tego, że z wyglądu to trailer od Polyphony jest super (chociaż montażowo i pod względem muzyki lepszy ten z Forzy 3).

 

Przewaga Gt5 nad FM3 wynika z oświetlenia. Nie wiem dlaczego tak jest, ale w FM3 szczególnie na screenach wygląda momentami plastikowo (co jest bardzo dziwne, bo jesli sie oglada replaye albo filmiki z gameplaya to przecież jest dużo lepiej), GT5 nie.

 

2 lata pracy od Gt5:p ale jakoś postępu w grafice nie widać. Wiem że to co pokazali na gamescom to jest bardzo mało, ale ja różnic przede wszyskim w wyglądzie aut względem prologue'a NIE WIDZĘ (może ślepy jestem).

 

To jest właśnie śmieszne z tym Sony/Polyphony, grę robią od 2005 bodajże i nadal nie wiadomo kiedy się pojawi, a ludzie z T10 potrafią zrobić w dwa lata grę o bardzo podobnej jakości. Potem wszystko zwalają na to, że długi czas zajmuje im robienie aut. Ale do cholery, 1000 aut? Po co tyle komu? Na dodatek nie wierze by każdy z nich był równie dobrze odwzorowany (razem z kokpitem). Taka ilość aut to przesada i strata czasu. Jak np. oglądałem recenzję GT PSP i widziałem tam Nissana Cube albo jakiegoś małego dostawczego Daihatsu to mi się żal Polyphony zrobiło, że muszą takie gó.wna renderować.

Opublikowano (edytowane)

Hehe, człowiek uczy się całe życie :P

 

Natrafiłem na kilka ciekawych materiałów, na podstawie których stweirdzam, że modele w FM3 mają rzeczywiscie więcej poly... ale tylko te menusowe i z photo mode (bonusowo samochód, którym jedziemy ma tez full detale podczas prezentacji przed rozpoczęciem wyścigu).

http://www.youtube.com/watch?v=eGoMHSLrdS0&feature=player_embedded

czas 0:15-0:16 - zmiana z high na low LOD

fm3glitch.png

for3porsh.jpg

inny przykład

2mi14ci.jpg

Te występujące w replayach jak i w samej grze są jeszcze (znacznie) bardziej okrojone niż w GT5:Prologue.

Wygląda na to, że to otoczenie pochłania jednak dosyć sporo zasobów X360.

 

Oczywiście nie zmienia to faktu, że niektóre modele aut w replayu w Prologu także są bardzo słabe. Niektóre byłyby ok, gdyby nie mocno kanciaste nadkola. Jak juz wcześniej wspominałem niektóre modele wyglądają jak należy.

Edytowane przez Emet
Opublikowano

No, podobną muzykę słychać zazwyczaj z stuningowanych golfów. Oby przynajmniej do serii FM wróciły rockowe kawałki...

Wybacz, że tak ostro, ale masz (pipi), a nie pojęcie o muzyce elektronicznej. Nie porównuj badziewnego trance z wymienionych przez Ciebie Golfów z Drum'n'bass. Najpierw trzeba się znać, by później pisac takie głupoty. Świetny filmik.

Opublikowano

Mnie sie wydaje że już w prologu grafika byla na tyle dobra że można było taką zostawić do full gt5 a więcej czasu poświecić na dopracowanie fizyki, modelu prowadzenia i kolizji (nawet bez zniszczen)...

Nie wiem jak większość z was, ale ja podczas wyścigu staram sie skupić na optymalnym przejściu przez zakręt a nie na wgapianiu sie w reflektory swoje bądź oponenta... Autka lubie pooglądac w garazu:P

Swoją droga polyphony jest jakieś proekologiczne. Pakuje do swoich samochodów opony z nieścierającej sie gumy... w przeciwieństwie do turn 10, którego fury zostawiają fajne szlaczki na asfalcie:P (porównajcie pod tym względem trailery z 458 italia)

Wiem, czepiam sie na siłe... ale coż, wojna GT5 vs. FM3 musi trwać... (walcze na dwóch frontach jakby co :D)

Gość =-FEISAR-=
Opublikowano

@ FEISAR - fail

 

NIe, nie jest mi glupio i swoje zdanie podtrzymuje. Juz wczesniej pisalem jak to wyglada naprawde. Skoro ty jestes slepy to twoja sprawa...

 

Modele w Forzy maja wiecej poly od tych z GT, ale nigdzie nie napisalem, ze wygladaja lepiej. Te w FM wygladaja troche sztucznie (szczegolnie swiatla) ale jesli chodzi o poly to coz... te z GT sa slabsze.

Zreszta dalem obrazek przykladowy... ty oczywiscie starasz sie go nie zauwazac wiec o czym tu rozmawiac?

Moglbym zrobic wiecej zdjec zeby udowodnic ci, ze mam racje, ale nie mam na to czasu ani checi...

 

Widzę że masz klapki na oczach. Pokaż mi gdzie FM3 ma więcej poly? To że dałeś MX5, która jest słabiej wykonana o niczym nie świadczy bo pokazałem Ci że GT5:P ma auta, które sa wykonane z duzo wiekszej liczby trójkątów. Zresztą Polyphoyn samo mówiło że nie wszystkie fury są zmajstrowane z największej liczby poly. Może Ty faktycznie uwierzyłeś w bajki Turn10 o tym że auta mają 1mln polygonów. No, ale to już Twoja sprawa że jesteś naiwny. Gdyby tak było to FM3 miała by na tym polu trzykrotną przewagę nad GT5:P i byłoby widać to gołym okiem. A tu nie dość że nie widać to auta w FM3 wyglądają słabiej. Swoją drogą to jestem ciekaw skąd masz taką pewność że fury w produkcji Turn10 są zbudowane z większej liczby poly? Widzisz siatkę auta? Czy po prostu uwierzyłeś w bajki?

 

Uważasz że te screeny które dałeś wyżej udowadniają większą liczbę poly w FM3? Powiem Ci tyle. Przestań kpić, bo to co tam widać to poziom wyraźnie niższy niż GT5:P.

  • Minusik 1
Gość =-FEISAR-=
Opublikowano

Jednak jedno trzeba przyznać. Auta w Fm3 są biedniejsze ale trasy miażdżą to co jest w GT5:P. Naprawdę tory są zrobione genialnie w produkcji Turn10.

Opublikowano

Skoro trwa dyskusja na temat grafiki, to ja dodam od siebie jeszcze, że Polyphony powinno ostro popracować nad wyglądem felg, które znacznie lepiej prezentowały się w GT HD.

W GT5P felgi podczas wyścigu robią się płaskie i nie ciekawie to wygląda, a z tego co widać na screnie z subarką kilka postów wyżej "płaszczyzna" jest nadal.

No i w pełnym GT5 mogliby zastosować porządny antyalising, bo na filmikach z YT tego tak nie widać, ale ząbki psują ogólny wypas graficzny w tej grze.

Natomiast jeśli chodzi o porównania modeli aut w FM3 i GT5P, to wg mnie Forza może GT co najwyżej buty czyścić. Odwrotna sytuacja jest jeśli chodzi o wykonanie tras, tu niestety GT zostaje daleko w tyle.

Opublikowano (edytowane)

@ FEISAR - fail

 

NIe, nie jest mi glupio i swoje zdanie podtrzymuje. Juz wczesniej pisalem jak to wyglada naprawde. Skoro ty jestes slepy to twoja sprawa...

 

Modele w Forzy maja wiecej poly od tych z GT, ale nigdzie nie napisalem, ze wygladaja lepiej. Te w FM wygladaja troche sztucznie (szczegolnie swiatla) ale jesli chodzi o poly to coz... te z GT sa slabsze.

Zreszta dalem obrazek przykladowy... ty oczywiscie starasz sie go nie zauwazac wiec o czym tu rozmawiac?

Moglbym zrobic wiecej zdjec zeby udowodnic ci, ze mam racje, ale nie mam na to czasu ani checi...

 

Widzę że masz klapki na oczach. Pokaż mi gdzie FM3 ma więcej poly? To że dałeś MX5, która jest słabiej wykonana o niczym nie świadczy bo pokazałem Ci że GT5:P ma auta, które sa wykonane z duzo wiekszej liczby trójkątów. Zresztą Polyphoyn samo mówiło że nie wszystkie fury są zmajstrowane z największej liczby poly. Może Ty faktycznie uwierzyłeś w bajki Turn10 o tym że auta mają 1mln polygonów. No, ale to już Twoja sprawa że jesteś naiwny. Gdyby tak było to FM3 miała by na tym polu trzykrotną przewagę nad GT5:P i byłoby widać to gołym okiem. A tu nie dość że nie widać to auta w FM3 wyglądają słabiej. Swoją drogą to jestem ciekaw skąd masz taką pewność że fury w produkcji Turn10 są zbudowane z większej liczby poly? Widzisz siatkę auta? Czy po prostu uwierzyłeś w bajki?

 

Uważasz że te screeny które dałeś wyżej udowadniają większą liczbę poly w FM3? Powiem Ci tyle. Przestań kpić, bo to co tam widać to poziom wyraźnie niższy niż GT5:P.

PiotrB: Pan Moderator tu był i usunął niepotrzebne zdanie.

 

A zdjećia które wyżej wrzuciłem miały za zadanie pokazać, że modele in-game w FM3 są biedne, dużo gorsze od tych z GT (co zresztą napisałem, ale ty oczywiście nie czytasz co piszę tylko (pipi) swoje farmazony). Jedynie modele garażowe mają więcej poly.

 

Jakbyś czytał moje posty a nie (pipi)ił ciągle głupoty to bys tez zawuazył co napisałęm jakieś 2-3 strony temu (E: dokładnie na stronie 104), że jestem pewien tego, że modele w FM3 nie mają miliona poligonów (w dodatku napisał na podstawie czego tak twierdze).

 

To ty masz klapki na oczach i nie przyjmujesz do swojego ciasnego umysłu żadnych faktów...

 

Naprawdę nie chcę się z tobą kłócić ale człowieku... weź się zastanów.

 

btw. To nie jest MX-5 panie "mistrzu" tylko Suzuki Cappucino, którego model garażowy ma dużo więcej poly niz ten z wyscigu i replayu.

Zacytuję też samego siebie:

Druga sprawa.. nie wiem czy wszystkie auta w Prologu maja rownie zubozone modele podczas wyscigu, bo niektore wygladaja praktycznie identycznie jak te garazowe, inne zas sa mniej lub bardziej kanciaste.

Przy czym modele wszystkich aut wyglądają jak trzeba w menu.

Edytowane przez PiotrB
Opublikowano

Moim zdaniem PD stworzyło gorsze modle właśnie takich małych samochodów. Przecież wiadomo, że ludzie będą się cieszyć czymś bardziej znanym w motoryzacji i na takich autach porównania będą robione. Nie da rady tak zrobić by wszystkie samochody na trasie miały taki sam poziom wykonania. Każdy dev wybiera jakieś priorytety. Ponadto trudną, rzeczą jest by model garażowy, który występuje sam na ekranie prezentował się tak samo na tasie w towarzystwie 15 innych.

 

Ponawiam pytanie

 

O której i jakiego dnia dokładnie naszego czasu odbędzie się konferencja SCE?
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...