Gość =-FEISAR-= Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Dźwięki silników w tym filmiku są genialne. Czemu nie zrobili takich w Prologue? Mam też taką ciekawostkę z innej beczki. Pamiętacie coś takiego jak GT Academy? Gracze jeździli na kierownicach kręcąc czasy z ustawieniami bez wspomagaczy i na PRO, potem zbierali najlepszych i mieli oni szansę trenować prawdziwym Nissanem GTR. Całkiem niedawno chłopak, który wygrał GT Academy zdobył swoje pierwsze podium w prawdziwym wyścigu aut klasy GT. Coś na wzór JGTC. To świadczy o tym że model jazdy w trybie PRO to naprawdę świetnie oddana symulacja.
jarken 33 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 A ja słyszałem, że Kubica uwielbiał Mario Kart (zaczynał od gokartów). To dopiero musiała być symulacja, jeśli spojrzymy gdzie jest teraz. BTW: W GT5:P samochody w wyższych trasach (np. A) również tak samo trzymają się drogi, jak w B i C? Gram w trybie pro, przy wyłączonych wspomagaczach i nie wygląda to na razie za realnie.
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Marna prowokacja z tym Kubicą. Co do pytania o klasy to chciałbym żebyś mi odpowiedział czy taki kozak jesteś że bez problemu kończysz wyścig F40 na Suzuce na pierwszym miejscu z fizyką PRO i bez wspomagaczy? Aha i jeszcze jedno pytanie. Grasz padem czy na kierownicy? Bo jeżeli padem to nie rozśmieszaj mnie i daruj sobie porównania modelu jazdy do rzeczywistości. No chyba że masz w realu samochód, którym sterujesz za pomocą pada. Mała niespodzianka. Gdyby ktoś jeszcze miał wątpliwości odnośnie grafiki w obu grach. Teraz wszyscy możecie zobaczyć że Ci, którzy twierdzą iż Forza3 przebija GT5:P grafiką a tym bardziej modelami aut, muszą udać się niezwłocznie do okulisty bo mają bardzo poważne problemy ze wzrokiem. http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=17750602&postcount=1732
MaiorZero 1 400 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Znowu porównania... Niedobrze mi.
jarken 33 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 LOL, świetne porównanie. Tylko dlaczego nie pokażą "drugiej" strony okolicy? Szczególnie piękne są drzewa, wykonane z 2(!) tekstur. Wygląd reszty tras w GT5:P pominę milczeniem, porównamy je, gdy wyjdzie pełna wersja FM3. =-FEISAR-= - mam Logitecha DF GT, kupionego specjalnie dla tej "gry".
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 No to jak ugrasz w klasie A wyścig F40 bez problemu to biję pokłony. Poza tym bardzo chętnie skonfrontuję moje czasy z Twoimi. Co prawda mam tylko na dwóch trasach, no ale skoro tak łatwo Ci się jeździ w GT5:P w trybie PRO (ja tylko tak jeżdżę i bez wspomagaczy) to pewnie bez problemu mnie pokonasz. Chciałbym też zobaczyć jak driftujesz i kręcisz czas GTR'ką 34 Blitz. Wygląd reszty tras w GT5:P pominę milczeniem, porównamy je, gdy wyjdzie pełna wersja FM3. Tzn? Próbujesz twierdzić że Londyn wygląda słabo??? Lol.
Texz 670 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 (edytowane) Jarken, kiedy to do ciebie dojdzie, że pokazywanie różnic pomiędzy GT5:P a Forzą 3 nie ma na celu zdyskredytowanie GT5:P, tylko ośmieszenie obecnych zdolności wyciśnięcia maksimum z Xkloca w postaci Forza 3, która co najlepsze staje w szranki z półtorarocznym demem (!). edit: zdanie wielokrotnie złożone, 4 raz je poprawiam Edytowane 25 września 2009 przez t3xz
jarken 33 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 (edytowane) I co? Już nie skomentujesz tych "przepięknych" zdjęć? Jesteś zwykłym forumowych napinaczem, który potrafi tylko prowokować swoimi postami. Dodatkowo, gdybyś potrafił czytać ze zrozumieniem, pytałem, czy w klasach wyższych niż B, samochody nadal trzymają się tak świetnie drogi. T3xz - przynajmniej FM3 trzyma wysoki poziom graficzny na całej trasie. Edytowane 25 września 2009 przez jarken 2
Texz 670 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 (edytowane) Zastanawiam się jakim cudem masz plus jeden punkt reputacji skoro robisz wojenki w tematach nie stworzonych do tego celu... gdybyś nie zauważył, już Ci odpowiedziałem. Co do pytania o klasy. Pograj trochę w grę którą komentujesz to się dowiesz. Edytowane 25 września 2009 przez t3xz 1
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Co do pytania o klasy. Pograj trochę w grę którą komentujesz to się dowiesz. PWND!!! Co racja to racja. Koleś narzeka na grę w którą jeszcze dobrze nie zdążył pograć. Kto tu jest napinaczem w takim razie hehe. 2
Texz 670 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 No i jeszcze dał mi "-1" za to że mam rację XD 2
Magik 1 124 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Tak GT miazdzy FM wykonaniem fur...a FM miazdzy GT wykonaniem tras. To porownaie jest wystarczajaco wymowne. http://www.gameswire.net/comparisons/comparison_170-0002-15564575_forza-motorsport-3_167-0006-75764160_gran-turismo-5-prologue_stack.html http://www.gameswire.net/comparisons/comparison_170-0003-73882751_forza-motorsport-3_167-0007-90950012_gran-turismo-5-prologue_stack.html http://www.gameswire.net/comparisons/comparison_170-0004-27907714_forza-motorsport-3_167-0009-38847351_gran-turismo-5-prologue_stack.html http://www.gameswire.net/comparisons/comparison_172-0001-30566406_forza-motorsport-3_168-0026-92839660_gran-turismo-5-prologue_stack.html http://www.gameswire.net/comparisons/comparison_172-0007-66101684_forza-motorsport-3_168-0027-15773315_gran-turismo-5-prologue_stack.html http://www.gameswire.net/comparisons/comparison_172-0008-47427673_forza-motorsport-3_168-0036-56535339_gran-turismo-5-prologue_stack.html GT ma zaje**ste modele pojazdow (16)+ realistyczne oswietlenie ale przyplacilo wzglednie biednym otoczenie, natomiast FM ma zaje**ste otoczenie i duzo ostrzejsze tekstury ale za cene jakosci i ilosci zamochodow. Tak wiec i fanboje GT i FM maja racje mowiac ze ich gra wyglada lepiej...bo kazda wyglada lepiej w innych aspektach. Tyle w temacie wojny
MaZZeo 14 187 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Ja juz nie mam siły na przeglądanie tematów, rzygam już tymi porównaniami i wojenkami GT5vsFM3, na każdym forum muszą sie znaleźć zje.by dla których ważniejszy od samej gry jest fakt, że jest lepsza od drugiej. Nie można nigdy normalnie podyskutowac o grze, bo zawsze znajdą sie fanboje i kretyni. FEISAR, prosze bardzo - GT5P ma lepsze auta i wnętrza, FM3 ma ładniejsze trasy, i to są fakty, pasuje i skończysz pier.dolić? Bo to już nudne. GT5 wygląda fenomenalnie, tylko jeżeli tak mało zrobili w ciągu takiego czasu, to jest to śmiech na sali. 65% a widzieliśmy do tej pory tylko jedną trasę. Niektórzy liczą na jeszcze trasy WRC i to całkiem sporo - żebyście sie przypadkiem nie przeliczyli. Dla mnie GT5 to przerost formy nad treścią, o ile duza ilosc tras jest na +, o tyle 1000 aut to śmiech na sali, połowa kompletnie niepotrzebna, zmarnowanie zasobów ludzkich i pieniędzy. A na zniszczenia też nie ma co liczyć, conajwyżej będa na poziomie odpadających zderzaków jak z builda z gamescomu, albo na poziomie tych z Forzy 3. Zamiast zająć się samą jakością gry i gameplayem, to PD idzie na ilość, którą docenią tylko nieliczni potencjalni kupcy gry. W GT5 będzie więcej aut niż w GT4, a zobaczcie jakie badziewia tam wrzucili: - Nissan Cube, zastanawiam się co kierowało ludźmi z Polyphony żeby tracić czas na stworzenia takiego gówna, po prostu jest mi brak pomysłów. Ale to to już przegięcie na maksa - Daihatsu Midget - ja sie pytam czy to jest symulator jazdy, czy symulator rozwożenia buraków po bazarach? Powtórzę to co napisałem parę stron temu - PD zamiast zrobić grę to próbują stworzyć idealne dzieło sztuki, to wszystko trwa już 5 lat i końca nie ma, a T10 potrafi zrobić coś o bardzo podobnej jakości w dwa lata, i to bez obiecanek i marketingowych bzdur. PD zawaliło GT na PSP, zaraz się okaże że zrobią to samo z 5tką. 1
PiotrB 9 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Dźwięki silników w tym filmiku są genialne. Czemu nie zrobili takich w Prologue? Bo nie umieją :-). Na poważnie: można było przewidzieć, że takich dźwięków nie będzie bo to były dźwięki z rzeczywistości. Coś jak np. w relacji z wyścigu czy w programie motoryzacyjnym. Ciekawe kiedy jakaś gra zbliży się do tego poziomu. Mam też taką ciekawostkę z innej beczki. Pamiętacie coś takiego jak GT Academy? Gracze jeździli na kierownicach kręcąc czasy z ustawieniami bez wspomagaczy i na PRO, potem zbierali najlepszych i mieli oni szansę trenować prawdziwym Nissanem GTR. Całkiem niedawno chłopak, który wygrał GT Academy zdobył swoje pierwsze podium w prawdziwym wyścigu aut klasy GT. Coś na wzór JGTC. To świadczy o tym że model jazdy w trybie PRO to naprawdę świetnie oddana symulacja. No pamiętam. Co to za turniej, w którym mogli wziąć udział tylko wybrańcy (mieszkańcy większych państw w europie)? Idea jednak była dobra. Co jak co, ale to, że gracz GT był w stanie prowadzić Nissana GTR czy inne wyścigówki wcale nie świadczy, że GT5P to dobry symulator bo niby jak można to udowodnić? Wierzysz, że gościu grał dużo w GT i dlatego umie jeździć? Koleś musiał być dobry w GT i mieć pojęcie o jeździe w realu. Do tego dochodzi talent. Gdyby zorganizowali podobny turniej w inną grę o podobnym charakterze (sim) to podejrzewam, że rezultaty byłyby podobne (zwycięzca umie się ścigać). Ja bym więc raczej nie gloryfikował modelu jazdy pro w GT5P z tego powodu. BTW: W GT5:P samochody w wyższych trasach (np. A) również tak samo trzymają się drogi, jak w B i C? Gram w trybie pro, przy wyłączonych wspomagaczach i nie wygląda to na razie za realnie.Jak masz auto z klasy A czy S i założysz opony racing to uwierz mi, że robi się arcade, nawet w trybie pro. Trzeba grać na S2 najwyżej, a w przypadku aut niższych klas nawet N1/N2. Spis jakie opony najlepiej odzwierciedlają realne prowadzenie danego modelu jest podane w Manual > Driving Options. Co do pytania o klasy to chciałbym żebyś mi odpowiedział czy taki kozak jesteś że bez problemu kończysz wyścig F40 na Suzuce na pierwszym miejscu z fizyką PRO i bez wspomagaczy?FEISAR przecież tego wyścigu nie da się wygrać na Pro. Samochody AI mogą pokonywać dużo szybciej zakręty (tak jakby jechali na fizyce standard). 2
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 FEISAR, prosze bardzo - GT5P ma lepsze auta i wnętrza, FM3 ma ładniejsze trasy, i to są fakty, pasuje i skończysz pier.dolić? Bo to już nudne. Zgadzam się w 100%.
jarken 33 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 BTW: W GT5:P samochody w wyższych trasach (np. A) również tak samo trzymają się drogi, jak w B i C? Gram w trybie pro, przy wyłączonych wspomagaczach i nie wygląda to na razie za realnie.Jak masz auto z klasy A czy S i założysz opony racing to uwierz mi, że robi się arcade, nawet w trybie pro. Trzeba grać na S2 najwyżej, a w przypadku aut niższych klas nawet N1/N2. Spis jakie opony najlepiej odzwierciedlają realne prowadzenie danego modelu jest podane w Manual > Driving Options. Ok, dzięki za odpowiedź. Wygranie klasy A oznacza koniec "kariery", czy dochodzą kolejne wyścigi? Co do moich wrażeń, to jeździłem głównie jakimś BWM, później Nissanem GTR. Odstawiałem stawkę o 1/4 okrążenia. Może AI mam ustawione na niskie? Gdzie można to zmienić?
Gość szpic Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 zaczne od tego ze nie potrzebnie sie spinacie liczba tras. napisali OVER. wiec rownie dobrze to moze byc 21 jak i 101. to i to jest over. tak samo ktos tam wczesniej sie spinal ze bedzie tylko 950 bryk a nie 1000 tam tez pisze over ale moim zdaniem starczylo by nawet 200 :] mnie bardziej ciekawi inny napis: "- The newest Hybrid cars and electric cars" czyli wyscig np viper srt-10 vs toyota prius? ;D czy tez nowy tryb kto mnie spali na 20 okrazeniach
django 549 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 PRZYPOMINAM, że do wojenek FM vs GT jest inny temat.
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Co do pytania o klasy to chciałbym żebyś mi odpowiedział czy taki kozak jesteś że bez problemu kończysz wyścig F40 na Suzuce na pierwszym miejscu z fizyką PRO i bez wspomagaczy?FEISAR przecież tego wyścigu nie da się wygrać na Pro. Samochody AI mogą pokonywać dużo szybciej zakręty (tak jakby jechali na fizyce standard). Mi się udało być drugim.
Gość bigdaddy Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 To jak nie wiadomo czy będzie nocka i warunki atmosferyczne? hmm raczej by się pochwalili na tej liście http://eu.gran-turismo.com/gb/news/d10595.html @magik - racja Masz do wyboru albo poprawne otoczenie i wypasione samochody (gt5) albo wypasione trasy i bardzo ładne samochody (fm3) Ja wolę to drugie. Na tych screenach faktycznie samochody w gt wyglądają lepiej, podczas grania poza widokiem z kokpitu nie widziałem takich różnic, widać jeszcze raz będą musiał się pobawić obiema grami aha na tych screenach z fm3 strasznie mają kolory nasycone...i co boli w fm3 to że w wyścigu szyby zamieniają się w znacznie ciemniejsze niż przed wyścigiem ehh 1
MaiorZero 1 400 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 65% a widzieliśmy do tej pory tylko jedną trasę. Daihatsu Midget dwa lata, i to bez obiecanek i marketingowych bzdur. Heavy Rain ma niby 50%, a GoWIII 60% jakby co. Oglądałeś trailery, tam jest więcej tras, a jak Turn10 na tragach pokazuje tylko Hiszpanię to nie narzekasz. Takie samochody w GT są od pierwszej części. Turn10 nie gadało bzdur. Opowiadasz...
Lukas_AT 1 194 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 Dobra przestańcie już gadać w tym temacie o Forzy... Wie ktoś ile będzie tras szutrowych i ile przeznaczonych dla Nascar? Bo jeżeli Polyphony wykupiło specjalnie licencję to chyba nie będzie tylko po jednej trasie... Już w GT4 było trochę szutrowych.
Gość bigdaddy Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 Dobra przestańcie już gadać w tym temacie o Forzy... Wie ktoś ile będzie tras szutrowych i ile przeznaczonych dla Nascar? Bo jeżeli Polyphony wykupiło specjalnie licencję to chyba nie będzie tylko po jednej trasie... Już w GT4 było trochę szutrowych. było, tras z wszytkimi wariacjami i odbiciami lustrzanymi ma być 70 a samych unikalnych tras będie coś pomiędzy 20-30
Gość szpic Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 było, tras z wszytkimi wariacjami i odbiciami lustrzanymi ma być 70 a samych unikalnych tras będie coś pomiędzy 20-30 wskaz mnie strone gdzie masz podana tak dokladna informacje. bo jak potrafie znalezc tylko z napisami "ponad" wiec to rownie dobrze moze byc i 999
Gość bigdaddy Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 było, tras z wszytkimi wariacjami i odbiciami lustrzanymi ma być 70 a samych unikalnych tras będie coś pomiędzy 20-30 wskaz mnie strone gdzie masz podana tak dokladna informacje. bo jak potrafie znalezc tylko z napisami "ponad" wiec to rownie dobrze moze byc i 999 skoro pisze ponad 70 to wiadomo że nie będzie więcej niż 80 wtedy by pisali over 80
Rekomendowane odpowiedzi