MaiorZero 1 400 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 bigdaddy nie wciskaj kitu na siłę. Jak na razie mamy 14 tras (mój post) i nie ma tam wszystkich klasyków wymyślonych przez PD, a co dopiero licencjonowane tory i parę fikcyjnych. Wiem, że niektórzy nie pojmują, że w grze może być naraz 70 różnych tras, ale do liczby 950 samochodów to pasuje.
Lukas_AT 1 194 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 Dobra przestańcie już gadać w tym temacie o Forzy... Wie ktoś ile będzie tras szutrowych i ile przeznaczonych dla Nascar? Bo jeżeli Polyphony wykupiło specjalnie licencję to chyba nie będzie tylko po jednej trasie... Już w GT4 było trochę szutrowych. było, tras z wszytkimi wariacjami i odbiciami lustrzanymi ma być 70 a samych unikalnych tras będie coś pomiędzy 20-30 To by było mniej niż w Gran Turismo 4 więc raczek tak nie będzie
Gość bigdaddy Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 (edytowane) bigdaddy nie wciskaj kitu na siłę. Jak na razie mamy 14 tras (mój post) i nie ma tam wszystkich klasyków wymyślonych przez PD, a co dopiero licencjonowane tory i parę fikcyjnych. Wiem, że niektórzy nie pojmują, że w grze może być naraz 70 różnych tras, ale do liczby 950 samochodów to pasuje. LOL kilka osób już ci tutaj dokładnie pisało jak wygląda sprawa z trasami a ty dalej wkręcasz że czarne jest białe. Napisałem że unikalnych tras pewnie będzie 20-30 I razem z ich wariacjami ok 70. ale, Ty na pewno wiesz lepiej od sony i PD, powodzenia majorku @lukas_AT - wiesz w fm1 była nocka w fm2/fm3 jej nie ma, tak samo było kilka innych rzeczy których nie ma w fm2. Edytowane 26 września 2009 przez bigdaddy
MaiorZero 1 400 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 Rozumiem, że jesteś przedstawicielem PD? Fajnie. Będzie Wam głupio po premierze GT5. 1
Morikage 111 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 W GT4 jeżeli dobrze liczę, było bez wariacji 35 tras(z test-trackami i innymi pierdami chyba 40 ale ich nie liczę), więc nawet jeżeli "over 20 locations" oznacza ponad 20 unikalnych torów, czyli zróbmy założenie że będzie ich w najlepszym wypadku 29, co daje tylko 6 torów mniej w stosunku do GT4. Jeżeli do tego dojdą wariacje z różnymi warunkami pogodowymi czy porą dnia(bo w zmiany dynamiczne podczas wyścigu nie wierzę), to taka ilość w zupełności wystarczy. Zresztą z czasem i tak gra się już tylko na kilku ulubionych torach, więc nie wiem o co się tutaj znowu "ciśnieniujecie". Ja rozumiem gdyby podali że tras będzie 5, czy 10...
MaiorZero 1 400 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 Zauważcie jedno. Od kiedy tory to lokacje?
Lukas_AT 1 194 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 Zauważcie jedno. Od kiedy tory to lokacje? No właśnie - w GT4 nawet w jednej lokacji były 3 trasy i wcale nie były bardzo podobne. Większość tych tras znacząco się różniła między sobą. 20 lokacji daje spore pole do popisu. 1
Daffy 10 582 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 lokacja= Japonia,SriLanka,Zimbabwe itp np. Japonia to co najmniej Tokio Route 246,Suzuka,Fuji i Tsubuka do tego reversy i long/short(np na Fuji) i wychodzi,że lokacja Japonia to gdzieś 10 wariantów torów z zapowiedzianych 70. Tak ciężko zrozumieć,że location nie równa się course,tracks itp
Emet 1 090 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 Nie byloby to trudne do zrozumienia, gdyby nie fakt, ze liczba 70 zostala opisana jako warianty tras a nie poprostu trasy.
MaiorZero 1 400 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 Hmmm... Londyn jest nową trasą więc może otoczenie w GT5 będzie niezłe.
Lukas_AT 1 194 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 IMO otoczenie w GT w miastach zawsze bardzo dobrze wyglądało. Myśle, że konkurencja pod tym względem nie da rady. Ten Londyn jest piekny po prostu.
Michał102 870 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 Tak jeszcze Was zapytam odnośnie GT5P - czy macie też tak, że jadąc po trasie w Londynie na kamerze z kokpitu obraz robi się bardzo ciemny? Wystarczy zmienić na kamerę ze zderzaka i wszystko nagle jaśnieje. Dotyczy to tylko Londynu, na innych torach jest wszystko ok.
MaiorZero 1 400 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 Tak jeszcze Was zapytam odnośnie GT5P - czy macie też tak, że jadąc po trasie w Londynie na kamerze z kokpitu obraz robi się bardzo ciemny? Wystarczy zmienić na kamerę ze zderzaka i wszystko nagle jaśnieje. Dotyczy to tylko Londynu, na innych torach jest wszystko ok. Zauważ, że na tej trasie jeździsz w wąskich uliczkach, a budynki rzucają cienie. Dlatego w kokpicie jest ciemno, zawsze możesz pobawić się z jasnością. Ja jakoś szczególnie ciemno nie mam.
Gość bigdaddy Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 ten screen z Londynem wygląda ładnie ale wystarczy kubeł zimnej wody chyba nie było aha i na tym screenie z Lodynem zobaczcie na główny czerwony samochód więc proszę nie marudźcie na samochody w fm3
Lukas_AT 1 194 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 ten screen z Londynem wygląda ładnie ale wystarczy kubeł zimnej wody chyba nie było aha i na tym screenie z Lodynem zobaczcie na główny czerwony samochód więc proszę nie marudźcie na samochody w fm3 Widziałem ten trailer i co?? Otoczenie prócz drzew ładnie się prezentuje. Zresztą tego Londynu w akcji (jak i innych tras w GT5) nie widziałeś więc raczej nie kubeł zimnej wody, tylko wstrzymanie się z oceną. Już nawet w GT4 trasy były nierówne jeśli chodzi o jakość otoczenia.
MaiorZero 1 400 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 Lepiej nie odpowiadać na takie posty, ponieważ ten user od dawien dawna robi dym i prowokuje. Ponadto natarczywie porównuje GT5 z FM3. http://www.gtplanet.net/polyphony-digital-welcomes-press-interviews-begin/ Może się czegoś dowiemy, chociaż znając Kaza będzie gadał o priorytetach...
Michał102 870 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 Zauważ, że na tej trasie jeździsz w wąskich uliczkach, a budynki rzucają cienie. Dlatego w kokpicie jest ciemno, zawsze możesz pobawić się z jasnością. Ja jakoś szczególnie ciemno nie mam. Nie do końca jest tak jak piszesz. Zatrzymaj auto w miejscu gdzie żaden cień nie pada i zmień wtedy kamerę. Nic takiego nie ma miejsca w tunelu na Eiger gdzie też jest ciemno, to samo na HSR.
MaiorZero 1 400 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 Nie do końca jest tak jak piszesz. Zatrzymaj auto w miejscu gdzie żaden cień nie pada i zmień wtedy kamerę. Nic takiego nie ma miejsca w tunelu na Eiger gdzie też jest ciemno, to samo na HSR. Nie wiem dlaczego tak jest. Pamiętam, że praktycznie prze całe okrążenie jest ciemno. To na pewno wina oświetlenia. Faktycznie w tunelach jest jaśniej, ale na HSR jest oświetlony, a na EN z prawej strony (forward) pada światło słoneczne i fajnie oświetla kokpit. To pewnie jakiś błąd jeśli chodzi o Londyn.
Michał102 870 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 Mam nadzieję, że to poprawią w fulu, bo kamera z kokpitu w tej grze to mistrzostwo świata, ale w Londynie przez tą "ciemnotę" jeżdżę na kamerze ze zderzaka.
MaiorZero 1 400 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 (edytowane) Now, Gran Turismo 5's a work in progress so a Sony rep let me know that the damage I was seeing in the game was still in development and will change by the game's release. Still, that didn't stop me from slamming on the brakes and turning into t-bone collisions to see just what Polyphony had put under the hood. Now, for starters, there's going to be deformation damage -- scratches and stuff -- for all normal cars, but race cars are going to take hits hard in a way that will cause doors and side panels to tear completely off. To put these differences to the test, I took the Subaru racer out on the track and began wildly smashing into walls. At first, it looked like nothing was happening until, finally, the passenger door popped open as I sped around the raceway. I was a bit underwhelmed and went to jerk the car into the left wall, but as I made the move, another ride flew up and clipped my front end. When the spinning was over, my bumper was hanging on by a thread. Eventually, I'd get into a few more fender benders and have my rear bumper hanging from one side as well. No matter how hard I tried, I couldn't get either bumper to completely breakaway. Still, the car looked all sorts of screwed up. When I climbed into the Ferrari and the Benz, I got to see how the other half lived. I slammed the rides into tire piles, rammed other cars, and grinded along guardrails; the only damage I could see were superficial cracks and scuffs on the fenders, sides, and hoods -- you know, like people had scratched away the paint. Now, even though the Subaru looked like death and the Benz/Ferrari looked scratched up, all three drove like crap after the accidents. Whereas I could fly around in the rides beforehand, now I felt tension in the wheel when I'd be driving down a straightaway and cornering was tougher than ever. I'll admit it: I had a hell of time wrecking these cars today. Slamming into orange plastic and watching it get kicked up in the air is fun, the smoke from a spinout is refreshing, and I'll be damned if I'm not going to knock off every bumper I can when Gran Turismo 5 is released. IGN.com Edytowane 26 września 2009 przez MajorZero64
Emet 1 090 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 (edytowane) A nie słyszeliście o czymś takim jak HDR (High Dynamic Range)? Poprostu na trasie w Londynie trochę z nim przesadzili. Z innej beczki. Zauważyliście, że na liście z "ficzerami" w GT5 nie ma już wzmianki o Premium/Standard cars, a zniszczenia są wypunktowane oddzielnie. Możliwe, że to właśnie jest powodem takiej, a nie innej daty premiery. Może gra rzeczywiscie była już prawie gotowa do wydania (wg. starej listy) ale stwierdzili, że zrobią jednak zniszczenia we wszystkich samochodach? Martwi mnie tylko ta liczba tras... Już wolę nie zastanawiać się nad jej prawdziwym sensem i poczekać, aż w końcu wszystko się na 100% wyjaśni. Btw. Pozwolę sobie na drobną ocenę grafiki GT5P vs FM3 (demo). Ocena: GT5P ; FM3 / 10 Wygląd samochodów w garażu: 10 ; 9 (na korzysć Forzy dałem 9 a nie 8 za większą ilosć poly w modelach garażowych.. inaczej za samą prezencję byłoby 8 ) / 10 Wygląd samochodów na torze: 9->10 (zależnie od modelu) ; 7+ / 10 Wygląd wnętrza: 10 ; 4 / 10 Bliskie otoczenie trasy: 9+ ; 8+ / 10 Dalsze otoczenie trasy: 7 ; 10 / 10 (w GT trasa w Londynie ogólnie 10) Ogólny wygląd: 9 ; 8- / 10 Oczywiście inni nie muszą się z tym zgadzać, każdy ma swój gust (chociaż faktycznego wyglądu gust nie zmieni ). Co by nie było Forze oceniam na podstawie masy filmików i screenów w dobrej jakości. Na żywo będę mógł ją przetestować za ok miesiąc (lub troche wcześniej) więc proszę kilku osobników nadmiernie emecjonujących się Forzą (chyba wiadomo o kogo chodzi? ) o nie czepianie się moich ocen, bo jak być moze już zauważyli nie jestem fanboyem GT czy cos w ten deseń i napisałem obiektywnie jaka jest moja ocena na chwilę obecną. Peace E: Zobaczyłem post Majora, który potwierdza moje przypuszczenia Czyli wszystkie auta będą się niszczyły, tylko że w samochodach wyscigowych bedą dodatkowo odpadały części karoseri. Edytowane 26 września 2009 przez Emet
jarken 33 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 "- It's been a fairly big Tokyo Game Show for Gran Turismo 5. At the Sony conference centering on Japan, it was announced that the Land of the Rising Sun would see the game in March, that there would be 20 locations with a total of 70 track variations, that there'd be more than 950 cars in the game including hybrids and electrics, and so much more." http://au.ps3.ign.com/articles/102/1028707p1.html Jeszcze jakieś pytania?
MaiorZero 1 400 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 Te trasy będą mi się śnić. Poczekamy zobaczymy. Różne źródła podają inaczej.
mersi 804 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 (edytowane) Moim zdaniem nie ma sie co denerwować na temat tras, teraz podają że tylko 20 a w pełenej wersji może być ich więcej, tak samo ze zniszczeniami, miały je mieć tylko 170 aut (chyba) a okazało sie że wszystkie je będą miały. Edytowane 26 września 2009 przez Merson 1
Gość szpic Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 No i pieknie. wszystkie bede miec zniszczenia. te standart cars te wszystkie obcierki itp a wrc mozna rozwalic doszczetnie ps. dobrze zrozumialem ze we wszystkich nawet w standart ktore maja tylko wizualne obcierki to wypadki beda wplywac na prowadzenie?
Rekomendowane odpowiedzi