Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

http://www.gtplanet.net/could-gran-turismo-5-be-easy/

 

* New physics in the TGS demo should be immediately apparent to anyone playing the game -- it's actually "easier to drive"?, though when the car begins to lose grip, its behavior is more true-to-life.

 

Krok w kierunku "casuali" czy lepszej symulacji? Łatwiej przecież nie musi oznaczać mniej realistycznie. Przekonamy się pewnie w jakimś demku, albo dopiero w pełnym GT5.

Edytowane przez PiotrB
Opublikowano

http://www.gtplanet.net/could-gran-turismo-5-be-easy/

 

* New physics in the TGS demo should be immediately apparent to anyone playing the game -- it's actually "easier to drive"?, though when the car begins to lose grip, its behavior is more true-to-life.

 

Krok w kierunku "casuali" czy lepszej symulacji? Łatwiej przecież nie musi oznaczać mniej realistycznie. Przekonamy się pewnie w jakimś demku, albo dopiero w pełnym GT5.

 

Miejmy nadzieję, że nie pójdą w stronę FM3 i nie ułatwią tak bardzo modelu jazdy.

Opublikowano

http://www.gtplanet.net/could-gran-turismo-5-be-easy/

 

* New physics in the TGS demo should be immediately apparent to anyone playing the game -- it's actually "easier to drive"?, though when the car begins to lose grip, its behavior is more true-to-life.

 

Krok w kierunku "casuali" czy lepszej symulacji? Łatwiej przecież nie musi oznaczać mniej realistycznie. Przekonamy się pewnie w jakimś demku, albo dopiero w pełnym GT5.

 

Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie :wink: Kaz ma z pewnością na myśli większy realizm(co zresztą potwierdza dalej w tym wywiadzie). Do tej pory w GT w przypadku mocnych aut RWD utrata przyczepności była nie najlepiej odwzorowana - do pewnego momentu trzymają się mocno drogi, by zaraz zacząć kręcić "bączki". Jednym słowem brakuje czegoś pomiędzy w zachowaniu tych aut, więc jeśli chłopaki poprawili ten element, to chwała im za to.

Opublikowano

Witam

 

Nie jestem ostatnio na czasie z GT5...

Moje pytanie dotyczy marki Porsche, czy Gt5 bedzie posiadało te furki?

Mam na mysli prawdziwe modele a nie przeróbki Typu RUF, SRUF jak maiało to miejsce w GT4

Opublikowano

GT5 na TMS 2009 - trochę screenów z trailera z Toyotą FT-86(kilka ujęć chyba jest nowych) i info odnośnie tego, czego możemy się spodziewać za kilka dni na Tokyo Motor Show. Liczę, że nowy build, który PD przyszykowało na targi, będzie zawierał jeszcze świeższy model zniszczeń w stosunku do tego z TGS.

 

Toyota FT-86 real life model ;) - za(pipi)iście wygląda ta Toyotka.

Opublikowano (edytowane)

TMS 2009 - Z tego co widać na Tokyo Motor Show, PD przedstawiła grywalną wersję, różniącą się od tej z TGS jedynie tym, że jest jesden nowy grywalny samochód mianowicie Toyota FT-86.

 

SLS AMG - Cóż filmik ciekawy, podzielam jednak zdanie autora newsa na GTPlanet czy PD uda się odwzorować te wszystkie drobne szczegóły nowego Mercedesa SLS AMG?

Edytowane przez butch.stein
Opublikowano

Niech zaprezentują trasę zupełnie nową, bo ogólnie to rzygam już wszystkimi znanymi z serii GT. Gdybym przed graniem w GT5 miał zaliczyć jeszcze GT na PSP to niektórych tras bym chyba kijem nie ruszył.

  • Plusik 3
  • Minusik 1
Opublikowano

Niech zaprezentują trasę zupełnie nową, bo ogólnie to rzygam już wszystkimi znanymi z serii GT. Gdybym przed graniem w GT5 miał zaliczyć jeszcze GT na PSP to niektórych tras bym chyba kijem nie ruszył.

 

Z tego co słyszałem ma być test track z Top Gear'a. Duperel a cieszy :)

Opublikowano (edytowane)

Ponoc potwierdzony edytor tras. Wole sie nie ekscytowac zbytnio ale.... inaczej sie nie da xD :D

 

With the recent rumors and videos that have been going around about Gran Turismo 5 having a track editor, we decided to contact the developers to find out if it was true or not. Now, we have a official answer.They were kind enough to give us a quick response and this is what a representative said:

 

"Yes it will have a track editor. You will be able to rebuild a track from scratch or edit the tracks that are already put in Gran Turismo 5."

 

http://e4g.info/1886/gran-turismo-5-track-editor-confirmed-by-polyphony-digital.html

 

E: No i coz... na chwile obecna wyglada na to, ze E4G to lamuchy, ktore cala historie zmyslily <_<

Edytowane przez Emet
  • Plusik 1
Opublikowano

http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5s-weather-conditions-still-in-limbo/#more-4138

 

O zmiennych porach dnia i deszczu.Oficjalnie się tym zajmują bawią ale dalej nie ma gwarancji,że to na 100% będzie w GT5.Pewnie na przeszkodzie stoi engine gry,Kaz by chciał realistyczny deszcz itp ale pewnie ciężko przy takiej grafice i tylu autach na torze by engine wyrabiał w 60fps.Coś czuje,że deszczu itp się nie doczekamy....może na PS4.....

Gość bigdaddy
Opublikowano

http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5s-weather-conditions-still-in-limbo/#more-4138

 

O zmiennych porach dnia i deszczu.Oficjalnie się tym zajmują bawią ale dalej nie ma gwarancji,że to na 100% będzie w GT5.Pewnie na przeszkodzie stoi engine gry,Kaz by chciał realistyczny deszcz itp ale pewnie ciężko przy takiej grafice i tylu autach na torze by engine wyrabiał w 60fps.Coś czuje,że deszczu itp się nie doczekamy....może na PS4.....

 

 

jak był by deszcze to byśmy o tym wiedzieli :potter: deszczu nie będzie, ciekawi mnie jak z nocka bo nigdzie jeszcze nie było to potwierdzone ani nie było żadnego screena/filmiku z nocki (nie liczę tam jakiegoś rendera z przed 5lat) :down:

  • Plusik 1
  • Minusik 2
Opublikowano

Noc jest pewna, nie wiadomo tylko czy będą to konkretne trasy w nocy (jak w poprzednich częściach) czy tez każda trasa będzie dostępna w kilku porach dnia (doby).

Jeśli idzie o deszcz to wydaje mi sie, że go nie będzie. Pewnie dadzą kilka tras na mokrej nawierzchni i tyle.

  • Plusik 1
Opublikowano

Ja się nie nastawiam na bajery w stylu dynamicznej zmiany pory dnia, czy w szczególności zmiany warunków pogodowych na trasie - obstawiam że będą oddzielne warianty torów. Na w miarę realistyczne odwzorowanie deszczu przy 60fps'ach, kilkunastu samochodach na raz, obecnym poziomie graficznym i zniszczeniach nie ma co liczyć. Miło by jednak było, gdyby trochę dopieścili efekt mokrej nawierzchni, dodali krople na karoserii i szybach.

Opublikowano

noc w GT już była tak samo i deszcz. co było żałosne bo trasa była mokra tylko nie pamiętam w ktorym GY a noc była już w pierwszym GT nawet było wersja Hi RES

Opublikowano (edytowane)

Nie bardzo wiem o co chodzi z tym "było żałosne bo trasa była mokra" :blink:

Fakt.. lipa, ze mokra byla tylko jedna trasa (w GT3 SSR5, w GT4 Tsukuba) ale zalosne? ;)

 

Screeny te co dalem wyzej ale tym razem w 1080p

http://psinsider.e-mpire.com:80/index.php?categoryid=8&action=displayimages&gameid=178#

Wyglada niesamowicie.

Edytowane przez Emet
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...