Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Obejrzałem ten gameplay z tego dema i grafika jest wyraźnie brzydsza od dema z TGS... Nie trzeba się nawet przyglądać by to zauważyć.

 

Jeśli Polyphony specjalnie obniżyło jakość by plik ważył mało z myślą o GT Academy to są prawdziwymi bezmózgami. Teraz każdy posiadacz ściągnie to demo i się zniechęci.

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

Może zastosują jakąś terapię szokową? Wypuszczą brzydkie kaczątko w ramach GT Academy żeby ludzie się zniechęcili, a później zaskoczą prawdziwym GT5 które w amoku będą gracze brać po 5, 10 sztuk na łebka. Ciekawa taktyka.

Gość bigdaddy
Opublikowano

Obejrzałem ten gameplay z tego dema i grafika jest wyraźnie brzydsza od dema z TGS... Nie trzeba się nawet przyglądać by to zauważyć.

 

Jeśli Polyphony specjalnie obniżyło jakość by plik ważył mało z myślą o GT Academy to są prawdziwymi bezmózgami. Teraz każdy posiadacz ściągnie to demo i się zniechęci.

 

taka teoria nie ma sensu przecież....PD nic specjalnie nie obniżyło by zaoszczędzić kilka mb, zresztą jaki to by miało sens? taki zabieg = grzebaniem w silniku i mechanice gry...

 

220mb = 1 trasa i 1 samochód + dźwięk i menusy czyli zgadza się :teehee: w fm3 na drugiej płycie kilkanaście tras + dźwięk zajmują razem 700mb. Albo jeszcze lepszy przykład - Burnout Paradise to tylko 3.2GB :potter:

Tak po prostu wygląda gt5 i nie ma co się oszukiwać... <_< mnie to akurat nie dziwi bo taki sam poziom tras 5/6 prezentowało się w gt5p jedynie Londyn ładniejszy jest, tak samo z tą trasą z TGS, ładniejsza trasa + kilka samochodów na trasie robi lepszy efekt od tej trasy z dema i1 samochodu w time trial.

Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

Jak oglądałem filmik z tego dema to miałem wrażenie, że coś jest nie tak, jakby trasa i samochód były z zupełnie innych gier, patrząc na screeny już wiem dlaczego. Nie ma co się oszukiwać, na ostatnich targach wykonanie trasy wyglądało identycznie, tyle że więcej było obiektów (budynki, drzewa). Jak w Japonii ma wyjść w marcu to nawet do końca lutego nie mają czasu żeby zamknąć grę, najpierw finalny produkt muszą oddać jeszcze do certyfikacji, dopiero później tłocznia i dystrybucja. W marcu się okaże co i jak.

 

Major: Chyba nie myślisz, że po premierze w Japonii będą jeszcze pracować nad grą i wypuszczą dwie różniące się jakościowo wersje :P

Edytowane przez donsterydo
Opublikowano (edytowane)

 

taka teoria nie ma sensu przecież....PD nic specjalnie nie obniżyło by zaoszczędzić kilka mb, zresztą jaki to by miało sens? taki zabieg = grzebaniem w silniku i mechanice gry...

 

220mb = 1 trasa i 1 samochód + dźwięk i menusy czyli zgadza się :teehee: w fm3 na drugiej płycie kilkanaście tras + dźwięk zajmują razem 700mb. Albo jeszcze lepszy przykład - Burnout Paradise to tylko 3.2GB :potter:

Tak po prostu wygląda gt5 i nie ma co się oszukiwać... <_< mnie to akurat nie dziwi bo taki sam poziom tras 5/6 prezentowało się w gt5p jedynie Londyn ładniejszy jest, tak samo z tą trasą z TGS, ładniejsza trasa + kilka samochodów na trasie robi lepszy efekt od tej trasy z dema i1 samochodu w time trial.

 

Tylko zauważ, że w demie na TGS samochody wyglądają o niebo lepiej niż to auto w tym demie GT Academy. Nawet widać więcej efektów w oprawie wizualnej. Coś jest nie teges. Albo rzeczywiście ta trasa jest tak brzydka i to daje takie złudzenie reszty.

Edytowane przez Lukas_AT
  • Plusik 1
  • Minusik 2
Opublikowano

wg mnie to też tylko i wyłącznie zasługa trasy-na TGS była ładniejsza.

 

Mnie jedynie szokuje asfalt na tych fotach z jutrzejszego dema.Przecież kur.wa mać GT5P miało go zabisty-nie tylko na Londynie ale na każdej trasie(np High Speed Ring) -chropowatość,tekstury były super.A tutaj paćka jak na ps2...nawet linie na jezdni rozmazane.........

  • Minusik 1
Gość bigdaddy
Opublikowano (edytowane)

 

taka teoria nie ma sensu przecież....PD nic specjalnie nie obniżyło by zaoszczędzić kilka mb, zresztą jaki to by miało sens? taki zabieg = grzebaniem w silniku i mechanice gry...

 

220mb = 1 trasa i 1 samochód + dźwięk i menusy czyli zgadza się :teehee: w fm3 na drugiej płycie kilkanaście tras + dźwięk zajmują razem 700mb. Albo jeszcze lepszy przykład - Burnout Paradise to tylko 3.2GB :potter:

Tak po prostu wygląda gt5 i nie ma co się oszukiwać... <_< mnie to akurat nie dziwi bo taki sam poziom tras 5/6 prezentowało się w gt5p jedynie Londyn ładniejszy jest, tak samo z tą trasą z TGS, ładniejsza trasa + kilka samochodów na trasie robi lepszy efekt od tej trasy z dema i1 samochodu w time trial.

 

Tylko zauważ, że w demie na TGS samochody wyglądają o niebo lepiej niż to auto w tym demie GT Academy. Nawet widać więcej efektów w oprawie wizualnej. Coś jest nie teges. Albo rzeczywiście ta trasa jest tak brzydka i to daje takie złudzenie reszty.

 

 

eee to @major pisze że ładniej i lepszy kokpit teraz ty że słabiej :P

Wiesz, musieli by pokazać ten sam samochód na TGS i w tym demie żeby dobrze to porównać. Co do efektów to może zależeć od trasy np: w fm3 trasy są w różnych porach dnia i efekty też się różnią, - raz oślepiające słońce i inna kolorystyka samochodów raz szaro-buro.

A co to jest GT Academy?

Edytowane przez bigdaddy
Opublikowano

A może tak poczekacie do jutra i sprawdzicie sami jak to wygląda?

Jak tak czytam wypociny niektórych osób to mam wrażenie, że zaraz ktoś napisze tu "recenzję" pełnego GT5 na podstawie kilku filmików z niby dema GT5... <_<

Ja sie nie nastawiam na poprawę grafiki względem Prologa, bo ten nadal jest najładniejszą ścigałką. Mam nadzieję jedynie, że poprawia w końcu fizykę kolizji, zawieszenia oraz prowadzenia samochodów przy małych prędkościach (<50km/h).

Gość bigdaddy
Opublikowano (edytowane)

Ja sie nie nastawiam na poprawę grafiki względem Prologa, bo ten nadal jest najładniejszą ścigałką.

dobre! :whistling: na ps3 taki dirt2 jest znacznie ładniejszy...ładne samochody to nie wszytko.... to mały fragment całości oprawy...to tak jak by w uncharted 2 były super postacie ale takie sobie otoczenie to też byłaby najładniejszą grą pewnie :P

 

Zatem do jutra.

Edytowane przez bigdaddy
Opublikowano

Byłem na 100% pewien, że odpowiesz na mojego posta...

Dirt... Dirt 2 wygląda ładnie, efektownie ale ogólnie wcale nie ładniej niż GT5, które z kolei wygląda bardziej realistycznie, w dodatku chodzi w 60fps (Drit 30). Otoczenie wygląda również całkiem nieżle. Skoro tor w rzeczywistości jest pusty to trudno żeby w grze dookoła był las lub miasto... to nie EA i NFS, gdzie otoczenia toru jest sztucznie upiększane :)

Ja zdaję sobie sprawę z tego, że cieżko jest ci się (nadal) pogodzić z faktem, że GT5 wygląda dużo ładniej niż FM3... ale nie musisz na każdym ktoku jechać po GT, szczególnie jeśli nie ma ku temu powodów.

Gość bigdaddy
Opublikowano (edytowane)

Byłem na 100% pewien, że odpowiesz na mojego posta...

Dirt... Dirt 2 wygląda ładnie, efektownie ale ogólnie wcale nie ładniej niż GT5, które z kolei wygląda bardziej realistycznie, w dodatku chodzi w 60fps (Drit 30). Otoczenie wygląda również całkiem nieżle. Skoro tor w rzeczywistości jest pusty to trudno żeby w grze dookoła był las lub miasto... to nie EA i NFS, gdzie otoczenia toru jest sztucznie upiększane :)

Ja zdaję sobie sprawę z tego, że cieżko jest ci się (nadal) pogodzić z faktem, że GT5 wygląda dużo ładniej niż FM3... ale nie musisz na każdym ktoku jechać po GT, szczególnie jeśli nie ma ku temu powodów.

 

nie wiem ile fpsów jest w dirt 2 ale poczucie prędkości jest tam lepsze jak i oprawa graficzna, sorry ale jak ktoś pisze dalej że gt5p z 6 trasami to najładniejszy racer na rynku to gratulacje...rozumiem że jesteś największym fanem GT na tym forum ale są też inne gry wyścigowe. Co do realności oprawy to właśnie dirt2 i jego otoczenie wygląda dosyć realnie w gt5p jest strasznie jaskrawe.

I nic nie pisałem o fm3 w temacie oprawy vs gt5 ale ty jak zwykle musi zaczynać wojenki :rolleyes:

Zobacz na posty które tu inne osoby piszą i jak widzisz są powody żeby jechać GT, a jak będą powody żeby chwalić GT to tak będzie.

 

GT5 wygląda dużo ładniej niż FM3... ale nie musisz na każdym ktoku jechać po GT,

czyste fanboy-ostwo

Edytowane przez bigdaddy
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Mozna juz sciagac z japonskiego PS Store.

 

No wiec jezeli chodzi o grafike to screeny nie klamia ... slabo sie to prezentuje, jezeli chodzi o to konkretne demko to FM3 jest sporo ladniejsza. Dodatkowo aliasing wali po oczach =/

 

EDIT

 

Zmienilem rozdzialke na 720p i jest troszeczke lepiej niz w 1080p jezeli chodzi o aliasing, ale tak czy inaczej nie za dobrze.

Edytowane przez Ins
Opublikowano (edytowane)

Major: Chyba nie myślisz, że po premierze w Japonii będą jeszcze pracować nad grą i wypuszczą dwie różniące się jakościowo wersje :P

 

Tak było z Gran Turismo 5 Prologue.

 

Edit: W kółko gadacie o grafice, a mnie osobiście wydaje się w GT to ona robi wrażenie przez pierwsze parę godzin, a później liczą się już model jazdy i tryby.

Edytowane przez MajorZero64
Opublikowano (edytowane)

Ins jeżeli AA "wali" Cię po oczach to dziwię się jak możesz grać w FM3? Gdzie sytuacja z AA wygląda słabiej (jeżeli po zmniejszeniu na 720p wygląda to lepiej to nie wiem jaki masz TV? Może wzorem braci z FM3 zmniejsz ostrość w TV to nie będzie Cię tak razić)

Co do samej gry

Poprawiono kłopoty z v-sync,

widok z kabiny wygląda jeszcze lepiej i bardziej naturalnie,

filtry nadające blur otoczeniu zostały zminimalizowane, teraz obiekty w oddali są wyraźne i ostre

AA jest znacznie lepsze niż w prologue

na temat modelu jazdy każdy z nas ma indywidualne zdanie, ja w nim odnajduje masę frajdy

(jeździ się łatwiej albo wczorajsze kilka godzinek z GT5P zrobiło swoje)

Edytowane przez SM1
Opublikowano

Mam 46" Samsunga na LEDach - LCD pierwsza klasa. Forza ma u mnie mniej zabkow i tyle w temacie. Moze faktycznie bede musial pobawic sie zmniejszanie kontrastu i ostrosci.

Opublikowano (edytowane)

Sądzę, że nie potrzebnie wszyscy dopatrują się w tym time trialu wersji finalnej GT5, tu nie ma fajerwerków graficznych, trial ma za zadanie wyłonić najlepszych, którym będzie dane spróbować sił w GT academy - to jest reprezentant inicjatywy, nie gry, jako takiej.

Edytowane przez SM1
Opublikowano

każda trasa z prologue prezentowała się lepiej od tej.Asfalt w niektócyh miejscach na trasie to czasy ps2,do tego btak AA wali po oczach niemiłosiernie.O nowej fizyce niech wypoiwedzą się znawcy.Jak dla mnie mega fail to demo

Opublikowano

Sądzę, że nie potrzebnie wszyscy dopatrują się w tym time trialu wersji finalnej GT5, tu nie ma fajerwerków graficznych, trial ma za zadanie wyłonić najlepszych, którym będzie dane spróbować sił w GT academy - to jest reprezentant inicjatywy, nie gry, jako takiej.

no właśnie to może w związku z tym pokręcimy jakieś czasy, tak żeby już wykorzystać to, że ten kawałek kodu jest za darmo i zobaczymy jak z formą niektórych graczy:)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...