pudzianek 0 Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 (edytowane) Finalna wersja będzie się różniła modelem jazdy? czy tylko zniszczenia dojdą i inna fizyka ? Edytowane 17 grudnia 2009 przez pudzianek
danielskii 155 Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 Ok pare wrazen po demku na szybko: 1. Grafika. Slowem wstepu kto mnie zna wie ze nigdy do niej nie przywiazuje wagi wiec nie skupialem sie na grafie jednak jesli mam oceniac to jest slabo. IMO zauwazalnie slabiej od demka FM3 (nie porownuje do finalnej wersji do momentu kiedy nie wyjdzie full) 2. Model jazdy - ciezko mi sie wypowiedziec bo jezdze tylko na padzie (nie jestem fanem scigalek i raczej trzymam je jako odstresowywacz:)) IMO duzo ponizej oczekiwan, duzo lepsze wrazenia z jazdy mialem po FM3 (jadac z widoku kokpitu) - chodzi mi o odczucia predkosci, wchodzenie w zakrety etc, tu czuje to jakos szytwno - byc moze to tylko demo albo bede musial pograc troche wiecej wiecej wypowiem sie jak troche wiecej sobie pojezdze. Ogolnie jak mam byc szczery demo mnie zawiodlo i to sporo - Z gory uprzedzam ze nie jestem ani fanem FM3 ani GT5 (zreszta zadnej scigalki). Mam wrazenie ze albo dali nam jakis lipny build albo jakas czesc aut, tras jest zrobiona np wlasnie tak jak w tym demku a reszta lepiej/gorzej. Nic pozostaje czekac do wydania pelnej wersji ale juz na pewno nie nastawiam sie na ten tytul tak jak bylem wczesniej.
Michał102 870 Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 W tym demku jest podział na fizykę normal/pro?
Gość bigdaddy Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 to że grafika nie będzie zachwycała to była widać po screenach...osobiście nie widzę różnicy pomiędzy grafiką gt5p a gt5, jedynie może faktycznie asfalt jest lepszy w gt5p i tyle. Grafika jest słaba po prostu w tym demie...no ale jak pewna osoba pisała wcześniej to najładniejszy racer pewnie ma rację heh. Co najbardziej rozczarowało to model jazdy, z ,,real driving sim.'' to nie ma nic wspólnego, samochodem można ślizgać jak na lodzie, poczucie prędkości też marne, co prawda grałem tylko na padzie więc może niech ktoś kto na kierownicy gra się wypowie. Kolejnym wielkim failem jest dalej gaz/hamulec pod x,kwadratem i trójkątem, czemu nie można na l2 i r2? ....oraz brak możliwości rozglądania się dookoła samochody i wewnątrz kokpitu...pfff no i oczywiście pisk opon pierwsza klasa. A co na + ? ładny kokpit i jego oświetlenie. Oczywiście w fullu będzie lepiej.
MYSZa7 8 920 Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 Demko jest już na Europejskim PS Store
peter 7 Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 (edytowane) Mam 46" Samsunga na LEDach - LCD pierwsza klasa. Forza ma u mnie mniej zabkow i tyle w temacie. Moze faktycznie bede musial pobawic sie zmniejszanie kontrastu i ostrosci. ja widze stanowczo ze Forza 3 ma więcej ząbków Edytowane 17 grudnia 2009 przez peter
Gość bigdaddy Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 @ficuś - aż specjalnie gt5p właśnie odpaliłem żeby zobaczyć ten asfalt, jednak nie ma żadnej ściemy w demie...Asfalt wygląda tak samo jak w gt5p tylko znowu zależy jaka trasa i jak ten asfalt wygląda. Odpal sobie Daytona track w gt5p. aha, jeszcze pixelowe drzewka 2d robią wrażenie w gt5
Daffy 10 582 Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 (edytowane) na daytona w Prologue(też odpaliłem teraz) asfalt faktycznie też jest słaby ale i tak jest lepszy niż w tym demie.Przecież zobacz sobie na replayu tą długą prostą na start/meta i tekstury na niej-te rozmazane plamy będące imitacją śladów opon itp.Do tego albo to wina tv albo nie wiem ale w demku batdziej po oczach daje mi alliasing. Naprawdę demo żałosne,na zagranicznych forach wręcz wywołało burzę,jeśli to serio wina tylko trasy to gratuluje wyboru ps.drzewa dalej 4d a te ciut dalsze to już chamska bitmapa Edytowane 17 grudnia 2009 przez Ficuś
Julita 17 Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 GT zbudowało kościół, nie ważne jak zła następna część i tak wierni zawsze się znajdą. Przecież nie przejdą na Forze <_< Pojeździłam trochę i graficznie bardzo mi się nie podoba, model jazdy z czasem staje się do przewidzenia ale nadal nie jest to super rewelacja. Więc jedyna rzecz do której można sie przyczepić to właśnie biedna grafika. Dobrze że nie pobrali za to opłaty.
Don_Pedro 5 Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 Wlasnie sciagnalem to smieszne demko GT5. I powiem jedno, jestem totalnie rozczarowany i zadaje sobie pytanie, co Polyphony Digital robi przez tyle lat... Po odpaleniu wyscigu przez moment poczulem sie jak bym gral w GT3 i chyba tylko widok z kokpitu uswiadamial mi, ze gram w GT5 na PS3. Autentycznie, to wyglada jak wczesne produkcje na PS2!!! Otoczenie to jakas kpina. Widownia - śmiech. Ta smieszna kolorystyka, brzydki asfalt... chyba tylko auto jest wymodelowane dobrze. Moze to demko wazy tak malo, bo jest poobcinane wzgledem prawdziwego GT5? Bo jesli pelna gra bedzie sie prezentowac w ten sposob to gra nie odniesie sukcesu. Zaznaczam od razu, ze nie gram w tego typu gry, ale czasem obserwuje poczynania mojego kuzyna w NFS: Shift, a demo GT5 sprawdzilem z ciekawosci. Nie oceniam modelu jazdy, ani zachowania samochodu na torze. Oceniam nedzna grafike. I brak modelu zniszczen, pfff...
Słupek 2 155 Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 (edytowane) Dla mnie kompletnie nie pojętą rzeczą jest jak w 2009 roku można umieścić gaz pod X i hamulec pod kwadratem. Przecież tak nie można grać, palce automatycznie zsuwają mi się na R2 i L2. Mam nadzieje że, w pełnej wersji będzie można to ustawić/zmienić bo nie wyobrażam sobie gry z taką konfirugacją. EDIT : mój błąd można zmienić sterowanie Edytowane 17 grudnia 2009 przez SłupekPL
Jakim 1 791 Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 Gaz masz jeszcze pod gałką. W ogóle niezły paradoks. Najgorszą rzeczą w Gt5 jest ... grafika :o
Gość donsterydo Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 (edytowane) Bo jesli pelna gra bedzie sie prezentowac w ten sposob to gra nie odniesie sukcesu. Ta gra odniesie sukces nawet jakby w samochodach zamiast kierowców umieścili krasnale ogrodowe, zbyt duża marka żeby GT5 nie zrobiło furory, przeciętny gracz nawet nie będzie wiedział co nie pasuje graczowi "forumowemu". Internetowe wywody nie mają takiego znaczenia jak sprawna kampania reklamowa i marka, gdyby było inaczej to Killzone 2 miałby co drugi posiadacz PS3. Widownia miażdży Widać jak na dłoni jak w grach niezbędne jest wykonanie wszystkich elementów gry mniej więcej na tym samym poziomie. Edytowane 17 grudnia 2009 przez donsterydo
Gość szpic Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 pogralem godzinke i co ? mam wrazenie ze jestem troszke inny niz wy. Tutaj placz ze widownia ch***wa, ze drzewka ci***te, ja po paru okrazeniach widzialem tylko auto i ten kawalek drogi ktory mam przed soba. reszta byla niewazna... pomijajac to co wymieniliscie to na - zegarek, i te 2 liczniki na konsoli srodkowej? zaciely sie razem z zegarem czy co ? I nie wiem jak wam ale mnie normalna 370 nie udaje sie jezdzic;/ Tuned 370z jest lepsza 100x
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 (edytowane) Pograłem w GT Academy i jest naprawdę świetnie jeżeli chodzi o model jazdy. Zostały poprawione elementy, które Polyphony obiecało poprawić. Teraz lepiej czuć utratę przyczepności i jej odzyskanie. Jest naprawdę bardzo symulacyjnie. To świetna okazja żeby się sprawdzić. Ogólnie całe GT Academy to genialny pomysł. Co do grafiki to szokuje mnie ogromne AA. Gram na 46" LED Samsunga i siedzę bliziutko. Gra jest cudnie wygładzona. FM3 na tym samym tv wyglądała znacznie słabiej. Asfalt robi wrażenie. Mowa o odcinku na prostej, gdzie widać bardzo szczegółowo wydrążone rowki wzdłuż toru. Kokpit i oświetlenie to tradycyjnie bezkonkurencyjna sprawa. Wieczorem przetestuję GT Academy dogłębniej. Jak na razie wszystko idzie w dobrym kierunku. Poprawiono również kolizje z otoczeniem. Edytowane 17 grudnia 2009 przez =-FEISAR-=
Wiolku 1 592 Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 Mi też się podoba. Możliwe, że to głód tej gry tak na mnie działa, bo ostatnio grałem w czwórkę na ps2.
MaiorZero 1 400 Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 (edytowane) Myślę, że w tym wypadku by osiągnąć dobre wyniki jest konieczna kierownica. W końcu samochodu nie prowadzi się padem. W okolicach premiery będą musiał się w taką zaopatrzyć. Edytowane 17 grudnia 2009 przez MajorZero64
PiotrB 9 Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 Moje wrażenia? Model Jazdy* Rewelacja ! Rozwinięcie idei trybu Pro z GT5P. Teraz samochody zachowują się o wiele realistyczniej, szczególnie po utracie przyczepności, czyli w poślizgu. Wreszcie na hamowaniu może nam uciec tył podczas mocnego hamowania i skręcania. Po prostu super ! Jeszcze jakby poprawili force feedback. Wprawdzie jest on dość słaby, ale wreszcie czuć dość dobrze mniej więcej jaki mamy poziom przyczepności. Szkoda, że nie usunęli spowolnienia podczas jazdy w piachu i trawie. No i niestety nadal samochód zachowuje się na trawie jak niemal na lodzie, choć to może i dobrze bo nikt po trawie szybciej nie pojedzie. Jak pełne GT5 będzie miało tak udany model jazdy jak sugeruje ta namiastka to chyba seria GT u mnie powróci na szczyt i najnowszą część będę wielbił. * - model jazdy oceniałem grając na kierownicy DFP Dźwięk Tu też widać znaczną poprawę. W wyścigowej wersji 370Z wreszcie nie słychać tylko silnika, ale i inne podzespoły. Pierwszy raz w serii. Pisk opon niestety bardzo słaby i trochę na początku wkurza, ale można się przyzwyczaić. Grafika Samochody piękne, a otoczenie bieda. No ale cóż to ja już wole mieć takie biedne otoczenie, ale za to będę miał zniszczenia, lepszą fizykę i dźwięk. Asfalt jak przedmówcy pisali bardzo brzydki i drzewa takie jakby bitmapowe. Piękny widok z wnętrza samochodu, który jest bardzo użyteczny i świetnie się na nim jeździ. No ogólnie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Szkoda, że jeszcze trzeba będzie tak długo czekać. 2
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 Piotr_B bardzo dobrze ocenił GT Academy. Jedyne z czym się nie zgodzę to z cześcią gdzie pisze o asfalcie. Przed uruchomieniem dema widać jak szczegółowo dopracowali asfalt. Mowa o odcinku na prostej, bo ten dalej faktycznie jest średni.
Michał102 870 Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 GT5P (i GT5 demo pewnie też) to tytuł, który pokazuje swoje oblicze dopiero po podłączeniu do konsoli kierownicy. Ocenienie modelu jazdy grając na padzie jest po prostu niemożliwe! Taka jest brutalna prawda i tyle. Każdy kto ma zamiar zaopatrzyć się w GT5 już teraz powinien odkładać złotówki na kierownicę, w przeciwnym razie mija się to z celem. W owe demko zagram pewnie za kilka dni jak będę miał dostęp do PS3. Jedyne co mnie troszkę martwi oglądając filmiki, to dość słabe poczucie prędkości. Mam nadzieję, że grając "na żywo" jest zupełnie inne wrażenie
Wiolku 1 592 Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 (edytowane) Warto dodać, że w żadnej innej grze tak szybko nie ładuje się lista przyjaciół itp. w czasie jazdy właściwej <plus na siłę> No z tych co ja grałem. Edytowane 17 grudnia 2009 przez Wiolku
Texz 670 Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 Po tym co tu POWYPISYWALIŚCIE oczekiwałem niezłego gniota, a wciągnęło mnie bez reszty. Stare dobre klimat GT w końcu można poczuć. Graficznie jest różnie, ale przy wykręcaniu czasu nie patrzy się na takie rzeczy. Choć gdy się przyjrzeć tekstura asfaltu jest bardzo szczegółowa, zwłaszcza na długim zakręcie przed metą. Jedyne co rzuca się w oczy to niska rozdzielczość wrzuconych na teksturę asfaltu śladów opon i cieni. Otoczenie to poziom GT:5P. Może rozczarowywać jego rozbudowanie, które od momentu Prologue nie zyskało na detalach, ale w końcu nie to jest tu najważniejsze. Replaye jak zwykle robią dobrze. Warto poczekać chwilę po wyścigu, gra pokazuje ciekawe ujęcia toru. Ogółem jestem zaskoczony i znowu chce mi się czekać na GT5. Czas pokaże, czy to demo było jedynie starym kawałkiem kodu wrzuconym na prędko, czy "jakością", która będzie dzielić i pewnie też rządzić.
Daffy 10 582 Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 odpalcie sobie GT5P-serio wiele lepsze tekstry nie tylko asfaltu były na każdej trasie.Dodatkowo nie wiem czy to wina pory dnia podczas wyścigu ale nawet HDR wydaje się słabszy. Wogóle nie rozumiem Sony/Polyghony bo serio fizyka w demku jest znacznie poprawiona ale cała reszta.....nawet w demku nie ma ruchomych elementów a trasie-kupka opon przy pierwszym zakręcie z tytanu,w demku GT5 z TGS i GameCom opony ,pudła itp można było elegancko przemieszczać gdy się w nie wjechało. Jedyne co fajne to nowa fizyka-rzeczywiście auto prowadzi się najbardziej realistycznie z wszystkich części serii i w miarę porządku reaguje przy zetknięciu z bandami.
Gość szpic Opublikowano 17 grudnia 2009 Opublikowano 17 grudnia 2009 moje zdanie -> gt5p z okrojone na maxa z nowa fizyka na potrzeby akademi. Okrojone aby bylo jak najmniejsze. jak bedzie normalne demo bedzie lepiej
Rekomendowane odpowiedzi