Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli Uncharted 2 wyrabia, to to też powinno się wyrobić.

Wspaniała okładka a o jej jakości stanowi fakt, że nie potrafię wyobrazić sobie lepszej :thumbsup:

 

Masz racje, ale to będzie się wiązało z MAŁYMI Torami albo z gorszą jakością otoczenia torów. I znowu będzie narzekanie dlaczego te "drzewa są kartonowe", a dlaczego tam nie ma publiczności, a dlaczego nie ma śladów opon itd. Ja porostu nie wierze, że to wszystko będzie chodziło jak nas zapewniają. Tylko, żeby nie robili bajerów z rozdziałką. A co do tematu, że na niecałe 2-3 miesiące mamy mało informacji to można też to samo powiedzieć o GOW3

Odnośnik do komentarza

też mi się wydaje,że coś utną z grafy by było 16 aut,deszcz,zniszczenia,noc,full hd i 60fps.W sumie demo GT academy to potwierdza- słaba tekstura asfaltu,trawy czy też otoczenie....PS3 nie jest z gumy.

 

Jeśli jednak faktycznie ta gra w gameplayu z tymi wszystkimi bajerami będzie wyglądać tak jak na tych skanach(a coś się boje,że to same foty z photomode i do tego jeszcze zretuszowane) to Uncharted2 jest zjedzone jeśli chodzi o oprawę graficzną

Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

Ściema w oficjalnym magazynie?

 

na GTplanet były we wrześniu skany i info które mówiło o premierze gt5 w grudniu dla całego globu...więc wiesz.

 

GTplanet nie jest żadną oficjalną stronką.

 

PSM to oficjalny magazyn PlayStation a GT5 to exlusive na PS3, więc nie pozwoliliby sobie na taką ściemę.

 

nie chodzi o to że ściema tylko że podejrzane...PSM już nie jedne głupoty pisało więc czekam na oficjalne stanowisko PD.

 

Co do porównania grafiki u2 do gt5 to ludzie często zapominają o 30fps vs 60fps. Zauważcie też że w u2 w najładniejszym momencie gry cwany trik zastosowali > ranny Nathan jak przechodzi się po tej wiosce w górach, tekstury i detale wypalają oczy dzięki temu że natham powoli spaceruje, (ciekawe ile wtedy jest fps) chwile później jak jesteśmy w jaskini to już tak pięknie nie jest.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

 

Co do porównania grafiki u2 do gt5 to ludzie często zapominają o 30fps vs 60fps. Zauważcie też że w u2 w najładniejszym momencie gry cwany trik zastosowali > ranny Nathan jak przechodzi się po tej wiosce w górach, tekstury i detale wypalają oczy dzięki temu że natham powoli spaceruje, (ciekawe ile wtedy jest fps) chwile później jak jesteśmy w jaskini to już tak pięknie nie jest.

chłopie dowiedz się co to są klatki w grach :) W tej scenie jak i w każdej innej jest 30fps i to nie zależy od tego czy Nathan biega czy stoi w miejscu czy siedzi.

 

Gdy Nathan przechadza się po tej wiosce masz 30fps,może gdyby zaczął biegać to framerate by spadł(choć wg mnie nie ma powodu bo jest kilka równie zarąbistych lokacji gdzie framerate trzyma poziom przy ostrej zawierusze)

 

ps.jaskinia i brzydko?chyba nie mówisz o tej jaskini gdzie atakuje nas pierwszy raz strażnik-przecież ona wygląda genialnie,śnieg,mgła,woda i jeszcze koszący oczy hdr

Odnośnik do komentarza

[...]

Co do porównania grafiki u2 do gt5 to ludzie często zapominają o 30fps vs 60fps. Zauważcie też że w u2 w najładniejszym momencie gry cwany trik zastosowali > ranny Nathan jak przechodzi się po tej wiosce w górach, tekstury i detale wypalają oczy dzięki temu że natham powoli spaceruje, (ciekawe ile wtedy jest fps) chwile później jak jesteśmy w jaskini to już tak pięknie nie jest.

Wystarczy porozglądać się dookoła aby zobaczyć, że jest 30fps i ani na chwilkę nic nie chrupnie.

 

Swoją drogą tez jakoś nie chce mi się wierzyć w to, że przy deszczu i zniszczeniach (głównie deszczu) zachowają grafikę na poziomie Prologa.

Z drugiej strony można to dosyć łatwo rozwiazać.. oczywiście dodatkowym nakładem pracy. Musieliby stworzyć po 2 modele tras. Lepsze do normalnej pogody i sprytnie pogorszone pod deszcz...

Zniszczenia raczej tak nie wpłyną na grafikę, bo nimi zajmuje się przecież CPU. Jedynie pamięci trzeba więcej na dodatkowe tekstury (rysy itd), ale ostatnio Sony zwolniło dodatkowe prawie 50MB RAM dla gier. Nie wiadomo tylko czy GT5 było już pod to optymalizowane.

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza

rozumowaniem bigdaddiego gdy Nathan stoi mamy 0fps,gdy biegnie 30fps a gdy chodzi(np po wiosce) mniej niż 30 fps :) Przynajmniej ja to tak zrozumiałem :)

 

OPM namieszało-chyba nikt na świecie nie wierzy by przy grafice prologue ta gra miała jeszcze zniszczenia,ruchome elementy tory,super fizykędachowanie,noc i deszcz......czekamy na filmiki.

 

Choć w sumie może jest to realne....nie wiadomo jakie Polyghony użyje sztuczek by to osiągnąć-pamiętamy bajery z nałożonymi tekturami zamiast realtimowych odbić w starych gran turismo,pewnie tutaj też użyją jakiejś magii ;)

Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

@ficus - tfuuu nie miało być fps...źle to napisałem :teehee: chodzi o to że przy takiej grafice w tej wiosce, Nathan jest ,,cwanie'' zwolniony (że niby ranny ale kilka sekund później już normalnie biega po jaskiniach). Gdyby miał normalnie biegać i strzelać do żołnierzyków w tej wiosce to pewnie gra by nie wyrobiła przy takiej jakości. Wiem że Nepal jest super i inne miejscówki też ale nic nie równa się detalami/teksturami tej wiosce :)

 

 

To będą jeszcze dachowania w gt5?

Edytowane przez bigdaddy
Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k

(...) ale ostatnio Sony zwolniło dodatkowe prawie 50MB RAM dla gier. Nie wiadomo tylko czy GT5 było już pod to optymalizowane.

zawsze mogą opóźnić grę o kolejny rok aby dodatkowo zoptymalizować kod, nic to wielkiego dla nich.
Odnośnik do komentarza

W grach zawsze chodzi o jakieś kompromisy. Dzięki temu U2 bije na głowę jedynkę (moim zdaniem).

 

 

http://blog.us.playstation.com/2010/01/make-believe-gran-turismo-made-him-a-pro/

 

Proszę materiał promocyjny, pociąg GT5 rusza.

Edytowane przez MajorZero64
Odnośnik do komentarza

Szukałem wczoraj reklamy bodajże GT3 która leciała w przerwach meczów ligi mistrzów(chyba na polsacie). Wspomoże ktoś linkiem? Samochody jechały, nagle jeden się zatrzymywał(Viper) i w ciszy stał kilka sekund ukazując piękno otoczenia trasy ^^

 

Też kiedyś szukałem tej reklamy, niestety bez powodzenia :confused:

 

Ogólnie wszystkie reklamy/trailery/filmiki promujące serię GT mają w sobie niesamowity klimat. O intrach już nie wspomnę, to co ze mną zrobiło to z części trzeciej to po prostu masakracja!

Ten kapitalny motyw ukazujący pracę silnika od wewnątrz, oraz muzyka która temu towarzyszy zasługuje na Oscara :D

 

 

Oby intro w GT5 było równie wspaniałe.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...