Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

I to jest właśnie to, czego żadna inna seria gier wyścigowych mieć nie będzie.

Gran Turismo to nie tylko wirtualne trasy i samochody, to także klimat który dosłownie wylewa się z ekranu i nie pozwala oderwać od konsoli.

Ta gra jest robiona z tak niebywałym smakiem i wyczuciem, że nie da się tego opisać słowami. Bo kto z Was lubi słuchać choćby jazzu? Pewnie niewielu, a jednak muzyka przygrywająca w menusach się podoba. Takich smaczków jest cała masa i za to właśnie kochamy GT.

Edytowane przez Michał102
Opublikowano (edytowane)

Przewińcie do ok. 2 minuty.

Pokazali nowe demko. Oprócz Tokyo jest też Nurburgring.

Za czerwonym Ferrari 458 Italia widać czarnego McLaren'a F1 :)

 

E: W tym demku są jednak 4 trasy (Fuji Speedway, Indianapolis 500 Road Course, Nurburgring Nordschleife, Tokyo R246) i 12 samochodów.

Edytowane przez Emet
Opublikowano (edytowane)

O intrach już nie wspomnę, to co ze mną zrobiło to z części trzeciej to po prostu masakracja!

Ten kapitalny motyw ukazujący pracę silnika od wewnątrz, oraz muzyka która temu towarzyszy zasługuje na Oscara :D

 

 

Co do muzy w menusach to zawsze w GT mnie denerwowala :whistling: Najbardziej mi cyba odpowiadala w pierwszej FM (swietne spokojne rockowe brzmienia).

Jestli chodzi o intro to to z GT3 to po prostu cudo.Tym bardziej ze moj ukochany Viper Team Oreca jest niejako glownym bohaterem :P Ogladalem to chyba przy kazdym odpaleniu gry :woot:

Podobnie zreszta jak w Ferrari F355 challenge

Edytowane przez Magik
Opublikowano

Jak dla mnie ta cala idea GT gdzies zaginela , a chodzi mi o to ze niedawno odpalilm starusienkie GT3 na podcziwa czarnule ,a na dniach zagralem w GT5 P i GT Academy i jakos nie poczulem w tych ostatnich tego calego felingu plynacego z sciagania sie czy z jazdy jako takiej ... wiem dziwny jestem ale takie mam odczucie :P

Opublikowano

Coz...na CES Indianapolis wyglada dokladnie tak jak w demku Time trial....Nordschleife tez wyglada "nie teges".

Co mi sie nie podobalo to moment kiedy Galardo probuje wyprzedzic prowadzacy samochod na prostej startowej....dosc ostro uderzyl w bande a mimo to zwolnil zaledwie o kilkanascie mph i zdolal wyprzedzic...Ogolnie to lambo sunelo bokami niczym rajdowka.

Natomiast fury to mistrz w swojjej klasie...chyba zadna gra w tej kwesti nie ma startu do GT5. Podobnie z oswietleniem :rolleyes:

Opublikowano

Po analizie filmików widzę,że strach o obniżenie oprawy graficznej względem prologue był bezpodstawny-trasy z GT5P wyglądają identycznie(Fuji) i to po prostu Indianapolis(wygląda identycznie jak w GT academy więc mit ucięcia tekstur dla dema można obalić) jest tak beznadziejnie zrobiony.Wielka pętla wygląda kozacko ale fakt faktem,że drzewka są dalej 4d(ale kto będzie to zauważać w czasie jazdy).

 

Można powoli snuć przypuszczenia,że full GT5 to będzie poziom graficzny GT5P z małymi usprawnieniami itp-jednak jeśli faktycznie będą tam zniszczenia,deszcz i noc to i tak będzie to mega wyczyn.

 

I potwierdzam zdanie Magika,że kolizje są dalej w niektórych sytuacjach mega kartonowe,co cieszy to widoczna na niektórych filmikach super praca zawieszenia...nareszcie :)

Opublikowano (edytowane)

Scigaja sie? :teehee:

A tak na powaznie....jestem spokojny o 16 fur jednoczesnie....wkoncu Prologue juz tak mial a full poki co wyglada tak samo.

Zreszta nie bede plakal jesli zostanie tylko 8....wkoncu walcze o zwyciestwo a nie jezdze na koncu stawki.

W sumie moze byc tak ze w normalnych wyscigach bedzie 8 a 16 np w Nascar...czas pokaze...

Edytowane przez Magik
Opublikowano (edytowane)

Dla mnie KATASTROFA!!. Dalej nie ma śladów opon na asfalcie, samochody jadą Kur.wa dalej jak po sznurku, jak ktoś wspominał kartonowe odbicia, o drzewach nie będę wspominał. Ta gra to polepszony GT5P (jak na razie). Mam nadzieje że podczas premiery gry szczęka opadnie mi z zachwytu, a nie z rozczarowania. Japońska branża "Growa" stanęła w miejscu/ jest w głębokim kryzysie (moim zdaniem) :sad:

 

Edit: MajorZero64 ja wiem, że ty tej gry bronisz od dawna,ale używasz ciagle tej samej lini obrony "słaba jakość filmików". To niech panowie z PD pofatygują się i wypuszczą jakiś filmik w jakości HD i pokażą te szumne zapowiedziane zmiany. A ja nie ocenia tylko na podstawie filmików a także to co widziałem w Demie które niedawno wydali. A po dzisiejszych "filmikach" z tej samej trasy co w demie widać że ten tor już się nie zmieni ani o "jote" jakościowo i będzie taka sama kicha jak jest. Jednak jestem fanem 4 kółek i mam nadzieje że te zmiany w tej grze będą i to że ja nie będę miał racji tylko TY.

Edytowane przez polaki899
Opublikowano

Fizyka kolizji rzeczywiście wygląda kiepsko :confused: To co w tym filmiku wyprawia Lambo na Indianapolis przypomina "taniec z gwiazdami" (tfu!).

No ale mi to w sumie wisi, dla mnie liczy się przede wszystkim doskonały model jazdy i perfekcyjna obsługa kierownicy, a to mamy zapewnione.

 

Jedyne co mnie drażni (szczególnie po dłuższym ogrywaniu trzeciej Forzy), to ten kiepski i sztuczny do bólu pisk opon. Niby pierdoła, ale kiedy opony grają praktycznie cały czas, trudno będzie wyczuć hamulce z wyłączonym ABS'em.

Opublikowano (edytowane)

Z moich obserwacji jak do tej pory (na podstawie demka i różnych filmików) wynika, że...

Grafika najpewniej pozostanie na ogólnym takim samym poziomie jak w Prologu. Lepsze modele aut, lepsze oświetlenie ale myślę, że pod nóż pójdzie część tekstur otoczenia.

Szczegółow po tych filmikach nie ocenię ale widać, ze zmienił się całkiem wygląd trawy na Fuji. Teraz jest mniej sterylna. Jest wyniszczona w okolicach drogi. Poza tym tor zdaje się wyglądać tak samo.

Indianapolis - po filmiku nie widać czy wygląda identycznie jak w demku czy cos poprawili.

Nordschleife niestety wygląda jak żywcem przeniesione z GT4. Na PS2 to robiło wrażenie.. niestety dzisiaj wygląda to jak porażka. Może podczas samej gry jest ok ale na replayu wygląda to strasznie :/

 

Co do kolizji to moim zdaniem stoją one na poziomie takim samym lub minimalnie gorszym jak w Forzy 3.

AI po tych filmikach niestety nie idzie ocenić. Na podstawie wcześniejszych było widać porpawę.. ale nie wiadomo w jakim stopniu.

 

Tak z innej beczki... Martwi mnie te 8-10 samochdów na trasie w tym demkach. Zeby nie było takiej żenady, że 16 aut będzie tylko w Nascar itp...

 

E: Ciekawi mnie dlaczego tyle osób nadal narzeka na pisk opon. Przecież ten, który jest w demku to najlepszy pisk jaki słyszałem w grach. Jedyny jego problem to zbyt niska granica jego załączania.

Edytowane przez Emet
Opublikowano

Dlaczego do cholery, za przeproszeniem, nadal nie pokazali tych zmiennych warunków atmosferycznych, którejś ze znanej trasy w nocy(np. Tokyo) czy zniszczeń? Co kolejny gameplay to co już wiele razy widzieliśmy... Zaczynam poważnie wątpić w te zmiany.

  • Minusik 1
Opublikowano

Dlaczego do cholery, za przeproszeniem, nadal nie pokazali tych zmiennych warunków atmosferycznych, którejś ze znanej trasy w nocy(np. Tokyo) czy zniszczeń? Co kolejny gameplay to co już wiele razy widzieliśmy... Zaczynam poważnie wątpić w te zmiany.

Bo pewnie nie zauważyłeś, że wymienione prze Ciebie ficzery(może poza zniszczeniami o których już wiemy że będą i widzieliśmy wcześniej ich przedsmak), zostały oficjalnie potwierdzone w Official Playstation Magazine, który pochodzi z lutego, więc pewnie dopiero mniej/więcej za miesiąc zaczną wypływać oficjalne filmiki w lepszej jakości z tymi elementami. Co nie zmienia faktu, że chętnie już bym zobaczył pogiętą blachę na seryjnych furkach, ale na pewno teraz intensywnie pracują nad dopięciem zniszczeń na ostatni guzik.

 

 

Brak 16 aut na trasie trochę boli, ale od samego początku podejrzewałem że w pełnej wersji ta liczba może zostać zredukowana, jednak jeśli miałoby się to odbyć kosztem lepszej wydajności, to ja wolę kilka aut mniej i stały framerate.

Opublikowano

 

Brak 16 aut na trasie trochę boli, ale od samego początku podejrzewałem że w pełnej wersji ta liczba może zostać zredukowana, jednak jeśli miałoby się to odbyć kosztem lepszej wydajności, to ja wolę kilka aut mniej i stały framerate.

Szczerze mówiąc to nawet jedna fura, z którą toczy się zawzięty bój o pierwsze miejsce, sprawia że człowiekowi szybciej z nerwów bije serducho, niż 16 jadących po sznurku, których po trzecim zakręcie widzi się już jako plamkę w tylnym lusterku. Choć z drugiej strony taka Forza Motorsport w tej kwestii bardzo dużo pokazała i liczę, że choćby po części GT5 spróbuje nawiązać walkę z wrażeniami, jakie daje jazda z inteligentnie zachowującymi się przeciwnikami. Niestety w to wątpię, bo gdyby Polyphony przywiązywało do tego więcej uwagi, już w Prologu zapewne widać byłoby efekty usprawnionego AI. Mam nadzieję, że się mylę i w GT5 pokażą coś nowego.

Opublikowano

 

Bo pewnie nie zauważyłeś, że wymienione prze Ciebie ficzery(może poza zniszczeniami o których już wiemy że będą i widzieliśmy wcześniej ich przedsmak), zostały oficjalnie potwierdzone w Official Playstation Magazine, który pochodzi z lutego, więc pewnie dopiero mniej/więcej za miesiąc zaczną wypływać oficjalne filmiki w lepszej jakości z tymi elementami.

 

Te ficzery zostały potwierdzone już wcześniej. Official Playstation Magazine potwierdził to ponownie. Już w ubiegłym roku Kazunori Yamauchi ogłosił, że są one gotowe. Gra zaraz wyląduje w tłoczni (pewnie na miesiąc przed premierą) więc naprawdę mało czasu zostało do doszlifowania tego i owego.

  • Plusik 1
Gość donsterydo
Opublikowano

Właśnie chciałem się spytać jak to będzie z tymi 16 samochodami na trasie, bo moim zdaniem wiele wyścigów z taką ilością fur byłaby po prostu niegrywalnych, chodzi mi to o wyścigi krótkie i średniej długości, a głównie te gdzie jest mało prostych i dużych łuków (jak na trasie Sedona). W końcu to nie mają być wyścigi arcadowe gdzie wyprzedzamy metodą odbijania się od kolejnych samochodów.

Gość =-FEISAR-=
Opublikowano

Panowie spokojnie z tym 8-10 autami na trasie. Już w GT5:P był zawody gdzie jeździło mniej aut niż wspomniane 16. To po prostu zależy od eventu. Tu akurat pokazali takie gdzie nie ma 16 fur.

  • Minusik 1
Gość bigdaddy
Opublikowano

CES 2010 - Kilka bardzo ciekawych filmików, prezentujących rozgrywkę na nie pokazywanych wcześniej trasach i samochodach.

 

uuu ale wtopa.... :rolleyes: To poziom triala/gt5p. Czyli nie ma co liczyć na cuda dla oczu...oby full wypas pogoda i nocka na każdej trasie była prawdą :turned:

Opublikowano

CES 2010 - Kilka bardzo ciekawych filmików, prezentujących rozgrywkę na nie pokazywanych wcześniej trasach i samochodach.

 

uuu ale wtopa.... :rolleyes: To poziom triala/gt5p. Czyli nie ma co liczyć na cuda dla oczu...oby full wypas pogoda i nocka na każdej trasie była prawdą :turned:

nie jest wtopa bo GT5P do dziś wygląda zacnie i jeśli rzeczywiście będą fajne zniszczenia,deszcz,nocka i stały framerate to i tak cud ,że utrzymali taki poziom wykonania.

 

Gorzej jeśli tych obiecanych atrakcji nie będzie....posypią sie wtedy gromy,ojjj posypią

Opublikowano (edytowane)

CES 2010 - Kilka bardzo ciekawych filmików, prezentujących rozgrywkę na nie pokazywanych wcześniej trasach i samochodach.

 

uuu ale wtopa.... :rolleyes: To poziom triala/gt5p. Czyli nie ma co liczyć na cuda dla oczu...oby full wypas pogoda i nocka na każdej trasie była prawdą :turned:

 

Jaka wtopa?

Przecież wykonanie samochodów, wnętrz, oświetlenie itp. przyprawia o opad szczeny.

Trasy też najgorsze nie są, w dodatku są znacznie lepiej "wygładzone" niż w innej wypasionej grze z pod szyldu T10 :)

 

Ale czy co poniektórzy dostrzegają w tej grze cokolwiek innego poza grafiką?

 

Edit: Baty należą się Polyphony za marną detekcję kolizji, a nie za grafę.

Edytowane przez Michał102
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...