orion50 632 Opublikowano 10 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2010 Co nie zmienia faktu, że po tym co widzę, to Nurb w dziele T10 wygląda o wiele lepiej niż to co widzimy w Gt5 (w filmikach) Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 10 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2010 (edytowane) Nie wiem gdzie niby na Nurburgringu masz taki asfalt. Toć to jakiś żart ze strony Turn10. No.....wyglada jak asfalt Pozatym to offscreen ktory skutkuje kontastem wywalonym w kosmos, podczas samej gry wyglada mnien wiecej tak: http://forzamotorsport.net/uploadedImages/Media/Images/Forza_3_Euro_Sport/FM3_EuroSport_59.jpg http://www.youtube.com/watch?v=RpU94yzDXm4&feature=related&fmt=HD Edytowane 10 stycznia 2010 przez Magik Odnośnik do komentarza
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 10 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2010 Nie wiem gdzie Ty taki asfalt widziałeś, ale oki..wesołych świąt. @Orion50 Zależy co dla kogo znaczy ładniej. Jeżeli dla kogoś ładniej to bardziej cukierkowo, z większym przepychem i fantazją to zgadzam się. Ja jednak oczekuję aby tor był jak najlepiej odwzorowany. Jak będę chciał sobie zapodać graficzny opad szczeny to odpalę trasy miejskie typu Londyn czy Tokio. 2 Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 10 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2010 @Orion50 Zależy co dla kogo znaczy ładniej. Jeżeli dla kogoś ładniej to bardziej cukierkowo, z większym przepychem i fantazją to zgadzam się. Ja jednak oczekuję aby tor był jak najlepiej odwzorowany. Kiespki dobor slow bowiem w FM3 Nordschleife zdaje sie byc az nazbyt szaro-bury Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 10 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2010 Okrutnie chropowaty asfalt?....akurat chropowategu asfaltu niczym w PGR4 to Forzy brakuje Nie wiem gdzie niby na Nurburgringu masz taki asfalt. Toć to jakiś żart ze strony Turn10. Nie wiem skąd dorwałeś tą fotę, ale zapewniam Cię, że asfalt na Nordschleife w FM3 tak nie wygląda. Tak jak Magik napisał - to zdjęcie jest po prostu przekontrastowane. Wygląda to jak szuter Odnośnik do komentarza
Emet 1 079 Opublikowano 10 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2010 2 nowe filmiki Odnośnik do komentarza
szejdj 2 804 Opublikowano 10 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2010 Na drugim filmiku jest GT4 czy mi się wydaje ? Odnośnik do komentarza
rydziu87 5 Opublikowano 10 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2010 Buahahahaha, przecieram oczy ze zdumienia i dziw mnie bierze że staracie się przekonać jeden drugiego w której to grze jest lepszy asfalt, no k.u.r.w.a... Obie gry nie są idealne i daleko im jeszcze do ideałów, może na następnej generacji konsol dostaniemy wyścigi które będą zawierały wszystko to co byśmy chcieli, oby tak było ;] Dziwią mnie też osoby które po obejrzeniu filmiku, potrafią oceniać samą grę jak i tory w niej a przypominam że gra jeszcze nie wyszła na rynek. Wychodzę z takiego założenia, że grę powinno się oceniać po zagraniu w finalny kod, a nie po filmiku prezentującym ułamek rozgrywki... btw. bigdaddy nie zapomnij napisać o tym że tory w FM3 są za(pipi)iste a w GT5 są kiepskie, bo od dłuższego czasu cały czas to samo piszesz i tak w kółko ;] Odnośnik do komentarza
.::LSD::. 0 Opublikowano 10 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2010 Emet iksboksowy fanboju, chciałeś nas zmylić tymi filmikami z Grand Turismo 5 Odnośnik do komentarza
Texz 670 Opublikowano 10 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2010 Nieźle rozbudowane to demko. Mogliby je opychać za kapuchę przed premierą GT5. Byłbym chętny Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy Opublikowano 10 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2010 (edytowane) Tak sobie czytam i czytam i widze że niektorzy zamiast GT woleliby symulator oglądania drzew... Kocham samochody i na nie właśnie czekam w gran turismo, nie na drzewa i krzaki Tak sobie czytam i czytam i widze że niektorzy zamiast całościowo ładnej gry woleliby - szary piksel jako asfalt + zielony pixel jako trawa i styka Gra ma być całościowo ładna a nie że samochody wyglądają jak się należy a o reszcie zapomniano. Dobre jest też to że: raz grafika się nie liczy a za chwilę piszecie że się liczy czyli super samochody się liczą ale słabe trasy się nie liczą, ok rozumiem. Podczas wyścigów większość gry jeżdżę na widoku z maski/zderzaka i wygląd tras dla mnie bardzo się liczy, oj bardzo Dziwią mnie też osoby które po obejrzeniu filmiku, potrafią oceniać samą grę jak i tory w niej a przypominam że gra jeszcze nie wyszła na rynek. Wychodzę z takiego założenia, że grę powinno się oceniać po zagraniu w finalny kod, a nie po filmiku prezentującym ułamek rozgrywki... btw. bigdaddy nie zapomnij napisać o tym że tory w FM3 są za(pipi)iste a w GT5 są kiepskie, bo od dłuższego czasu cały czas to samo piszesz i tak w kółko ;] rydziu - ogarnij się... Nic tutaj nie pisze że w fm3 trasy są za(pipi)iste, nie pieprz takich głupot i ich nie przyklejaj pod moje zdanie....poczytaj moją opinię z premiery fm3 i zobacz jak na wiele rzeczy marudziłem, w tym niektóre trasy.....zresztą nie rób tutaj gt vs fm, kłótnie chłopaków wyżej o asfalt ci nie wystarczają ? >>> @feisar - jakie to normalne u ciebie że znowu jakieś zmodyfikowane screeny dajesz ;p Odnoście cukierków to n-ring w fm3 jest szaro-bury zaś w gt5 wygląda jak jakiś park narodowy, jeszcze tylko biegających żubrów brakuje ------ No gra nie wyszła ale ubogie demo mamy na psn które daje nam przedsmak pełnego gt5, a i bardziej rozbudowane demo można też kupić. Skoro wychodzą filmiki to każdy sobie wstępnie ocenia jak wizualnie prezentuje się gt5 co nie? lepiej się nastawić że będzie kiszka i miło rozczarować niż oczekiwać cudów Tuska i się zawieść Edytowane 10 stycznia 2010 przez bigdaddy 1 1 Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 182 Opublikowano 11 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2010 (edytowane) Nie kumam tego jak mając świetny widok z kokpitu jeździć z kamerą na zderzaku (to odnośnie tego drugiego filmiku z GT5 kilka postów wyżej). W takim wypadku to na prawdę wygląda jak GT4. EDIT: Na wypociny FEISAR'a nie zwracać lepiej uwagi, ignorant i fanboy z którym nie da się wymieniać postów. Edytowane 11 stycznia 2010 przez MaZZeo 1 Odnośnik do komentarza
AbraHAM 8 Opublikowano 11 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2010 Nie kumam tego jak mając świetny widok z kokpitu jeździć z kamerą na zderzaku (to odnośnie tego drugiego filmiku z GT5 kilka postów wyżej). W takim wypadku to na prawdę wygląda jak GT4. EDIT: Na wypociny FEISAR'a nie zwracać lepiej uwagi, ignorant i fanboy z którym nie da się wymieniać postów. jezeli chodzi o jazde na kierownicy to tylko z widokiem z przed maski , w kazdej grze tak gram i jest o niebo lepiej niz grajac z wdoku z maski , w gt 5p widok ten byl skiepszczony i nie pozwalal na precyzyjne sterowanie Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 11 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2010 Nie kumam tego jak mając świetny widok z kokpitu jeździć z kamerą na zderzaku (to odnośnie tego drugiego filmiku z GT5 kilka postów wyżej). W takim wypadku to na prawdę wygląda jak GT4. Widok na masce/zderzaku ma swoje zalety....Ja zarowno w FM3/PGR4/Prologu jezdze z widoku z kokpitu furami wolnymi i srednio szybkimi (wiele zalezy tez od trasy). Natomiast w najwyzszych klasach zdecydowanie wole kamere na zderzaku...latwiej wykorzystac kazdy centymetr szerokosci toru. Wyjatek to Shift w ktorym widok z kokpitu to jednyna grywalna opcja (z maski fura wydaje sie strzasznie "gibac"). Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 11 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2010 (edytowane) Jeśli chodzi o kamery, to dużo też zależy od tego na czym gramy. Używając kierownicy + kamera w kokpicie jest trochę dziwne wrażenie, bo widzimy dwie pary rąk i dwie kierownice Jednym to przeszkadza innym nie. Ja jednak preferuję kamerę ze zderzaka, nie dość, że widok najlepszy, to jeszcze poczucie prędkości jest znacznie lepsze. Edit: @Mr. Blue - Wrażenie takie sprawiają dwa zupełnie inne tory. Indianapolis jest bardzo szeroki i prędkości tak nie odczuwamy, natomiast N-Ring jest wąski i otoczony gęstą roślinnością przez co mamy wrażenie większej prędkości. Edytowane 11 stycznia 2010 przez Michał102 Odnośnik do komentarza
Gość Mr. Blue Opublikowano 11 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2010 Czy mi się kurde wydaje, czy w tym drugim filmiku od Emeta efekt szybkości jest nieporównywalnie lepszy niż w demku z Nissanem? Kurde, oglądam na youtubie a czułem kołysanie w jelitach. Odnośnik do komentarza
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 11 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2010 (edytowane) EDIT: Na wypociny FEISAR'a nie zwracać lepiej uwagi, ignorant i fanboy z którym nie da się wymieniać postów. Żeby ci żyłka ze złości nie pękła fanboju. Odnosnie screenu który dalem to mam ubaw po pachy jak niektórzy zaczynają twierdzić że Fm3 tak nie wygląda. Tak panowie, przerobiłem ten screen z paincie. Głupota ludzka nie zna granic. @Bigdaddy Co do Twojej wypowiedzi. Tak sobie czytam i czytam i widze że niektorzy zamiast całościowo ładnej gry woleliby - szary piksel jako asfalt + zielony pixel jako trawa i styka Gra ma być całościowo ładna a nie że samochody wyglądają jak się należy a o reszcie zapomniano. Dobre jest też to że: raz grafika się nie liczy a za chwilę piszecie że się liczy czyli super samochody się liczą ale słabe trasy się nie liczą, ok rozumiem. Podczas wyścigów większość gry jeżdżę na widoku z maski/zderzaka i wygląd tras dla mnie bardzo się liczy, oj bardzo Ile jeszcze razy napiszesz że trasy w GT5 są słabe i ile razy jeszcze będziesz ignorował fakt że Londyn i Tokio są ładniejsze od tras miejskich w Forzie 3? @Orion50 Zależy co dla kogo znaczy ładniej. Jeżeli dla kogoś ładniej to bardziej cukierkowo, z większym przepychem i fantazją to zgadzam się. Ja jednak oczekuję aby tor był jak najlepiej odwzorowany. Kiespki dobor slow bowiem w FM3 Nordschleife zdaje sie byc az nazbyt szaro-bury W porównaniu do rzeczywistości czy GT5 to jest on cukierkowy jak cholera. Zresztą każdy Ci powie że FM3 jest bardzo przekoloryzowana. Bardziej przypomina Shifta kolorystyką niz Gran Turismo. Edytowane 11 stycznia 2010 przez =-FEISAR-= 2 Odnośnik do komentarza
MaiorZero 1 400 Opublikowano 11 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2010 Oceniać grę będę po premierze, ale tak na szybko: - odwzorowanie prędkości jest znacznie lepsze, wreszcie czuć nierówności, a drzewa przelatują koło nosa - porównywanie do GT4 jest nie poważne Odnośnik do komentarza
dempsej 28 Opublikowano 11 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2010 Co moge powiedziec, jestem Fanem GT od .. drugiej czesci, bo od niej zaczynalem ;]. Mocno wierze w GT5 i ostatnie doniesienia napawaja mnie optymizmem. Dla zabicia czasu do premiery GT5 kupilem X'a i Forze 3 - gra swietna, ale niestety niszczona przez... kiepskie kierownice do X'a. Takze przywiazanie uwagi do detali jest w Forzie gorsze (chodzi mi o modele samochodow), photo mode zacny, ale wlasciwie nie zmieniony w porownaniu do Forzy 2 - jako ze lubie robic foty + jakosc modeli samochodow w gt5 = czekam jak "gupi" na gt5, za to w F3 sobie gram Forza 3 mimo, ze ma grafike bardziej stonowana w porownaniu do F2, to jednak wciaz na niektorych trasach JEST cukierkowa, choc nie wiem czy to kwestia palety kolorow czy doboru oswietlenia. GT5 wyglada bardzo naturalnie pod tym wzgledem (choc nie wiem czy w naturze sa drzewka z dwoch plaskich bitmap ;], ale szczerze mowiac podczas jazdy nie zwracam na to uwagi, a w photo mode... moze zrobia podmianke modeli drzew, tak jak to zrobilo Turn10 w przypadku modeli pojazdow). Nierownosci na filmiku z Nurburgringu - mialem okazje osobiscie przejechac okrazenie na tej trasie (miod, miod, MIOD!) i ze zdziwieniem (wywolanym GT4, bo stamtad znalem te trase) stwierdzilem - jaka ona jest cholernie nierowna! W GT5 to widac, nareszcie! Moze nie czuc przeciazen (to kolejna roznica miedzy nordschleife real i virtual), ale poczucie predkosci jest extra, wyboje podkreslaja wrazenie. Potem spojrzalem, ze licznik jest w mph, a nie kph ale i tak wrazenie jest niezle. Swoja droga poczucie predkosci jest tym wieksze im szerszy ekran, najwieksze bedzie w takim, ktory bedzie nas otulal dookola (+180 stopnii). Balem sie o GT, ale poki co, mowiac telewizyjno-mlodziezowo-niewiemjak: jestem na tak. Odnośnik do komentarza
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 11 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2010 Oceniać grę będę po premierze, ale tak na szybko: - odwzorowanie prędkości jest znacznie lepsze, wreszcie czuć nierówności, a drzewa przelatują koło nosa - porównywanie do GT4 jest nie poważne Drugi podpunkt pasuje podkreślić i wytłuścić żeby każdy zabawny koleś, który tak twierdzi zastanowił się 100 razy zanim palnie coś głupiego. Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy Opublikowano 11 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2010 Nie kumam tego jak mając świetny widok z kokpitu jeździć z kamerą na zderzaku (to odnośnie tego drugiego filmiku z GT5 kilka postów wyżej). W takim wypadku to na prawdę wygląda jak GT4. tak jak chłopaki pisali - lepsze poczucie prędkości, lepsze ogarnięcie samochodu, najlepsza widoczność @feisar - znowu fail z twojej strony bo z tras miejskich w fm3 jest tylko NY reszta to tory wyścigowe bądź trasy gdzieś w górach....do reszty twoich wypowiedzi się nie wypowiadam bo bzdury jak zwykle piszesz i zmodyfikowane screeny fm3 rulez...tylko jeszcze raz wypowiedź mazzeo bo w niej jest cała prawda i specjalnie pogrubiłem dla ciebie :potter: EDIT: Na wypociny FEISAR'a nie zwracać lepiej uwagi, ignorant i fanboy z którym nie da się wymieniać postów. Odnośnik do komentarza
MaiorZero 1 400 Opublikowano 11 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2010 Proszę Was nie róbcie tu bagna. Jest od tego specjalny temat. Tutaj dyskutuje się o GT5, a nie o tym w czym FM3 jest gorsze od GT5 i odwrotnie. Polecam ten wywiad od 30 minuty. O ile o grze się za wiele nie dowiecie to o Kazie już tak http://www.gtplanet.net/kazunori-yamauchis-techcrunch-ces-interview/ Odnośnik do komentarza
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 11 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2010 (edytowane) Bigdaddy padam ze śmiechu, bo widzę iż naprawdę uważasz że ja tego screena modyfikowałem. Ja za to podkreślę bardzo mądre słowa Einsteina. Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej. PS. Zapomniałeś napisać że trasy w GT sa brzydkie a w Forzie przecudne. Edytowane 11 stycznia 2010 przez =-FEISAR-= Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 11 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2010 Feisar...Jesli wedlug ciebie FM3 i Shift maja cukierkowaty Nurburgring to ja juz nie mam slow...to ze ma wiecej detali nie iznacza ze jest cukierkowaty...paleta kolorow jest bardziej stonowana niz GT5 (zeby nie bylo..mowie o samym Nordschleife) a jedynymi kolorowymi elementami ktore tak uswiadczysz to samochody. http://www.youtube.com/watch?v=hvthDcKIy5g Zreszta nie mam pojecia po co za kazdym razem robisz sobie te porownania uzywajac przy tym nieprawdziwych argumentow. Odnośnik do komentarza
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 11 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2010 Ja też nie mam słów jak ktoś uparcie twierdzi że Forza nie jest cukierkowata. Ta gra ma po prostu oczo(pipi)ne kolorki i nie wiem po co temu przeczyć na siłę. No ale to już Twoja sprawa. 2 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi