Gość =-FEISAR-= Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 Jeszcze tak odnośnie bredni o trasach przeniesionych z GT4. Ludzie pokażcie mi w GT4 coś takiego jak Londyn w GT5:P z kibicami 3D i masą szczegółów. Czekam niecierpliwie. Czemu od razu odnosić się do najbardziej drastycznego przykładu? Londyn w GT5:P wypadł świetnie. Dlaczego nie Fuji International Speedway? Mógłbym zapytać, dlaczego od razu odnosicie się do najsłabszych tras. Jednak postaram się udzielić odpowiedzi. Otóż jak widać: Polyphoyn stara się aby trasy, które istnieją w rzeczywistości były odwzorowane tak aby jak najbardziej przypominały swoje prawdziwe odpowiedniki. Dlatego też Indianapolis, Fuji, Suzuka nie są przepychem graficznym. Dopiero tam gdzie PD może puścić wodzę fantazji to pokazują na co ich stać. Właśnie Londyn czy Tokio pokazują że tory są prześliczne. @Jakim Szczekam bo bredzicie że Eiger wygląda tak samo w GT:HD i w GT5:P co jest bzdurą.
Texz 670 Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 (edytowane) http://www.maxconsole.net/content_img/gtral.jpg Nie było takiej wersji, żeby zmieściła mi się na komórkę? Nic tam nie widać. A, i chodziło o porównanie GT4... chyba. Edytowane 17 stycznia 2010 przez t3xz
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 Tt3xz znajdź lepszą albo kup sobie lupę. Ja tam widzę wszystko. No chyba że chcesz liczyć pojedyncze źdźbła trawy.
rydziu87 5 Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 (edytowane) Skąd info że gt5 wykorzystuje 90% mocy konsoli? Wyraźnie jest napisane że GT5 jest "niby" ukończone w 90% a nie że wykorzystuje 90% mocy konsoli, radzę pierw czytać dokładnie a później pisać na forach.... Co do zdjęcia które wstawił Feisar to widać na nim że elementy otoczenia wyglądają prawie tak samo i są podobnie usytuowane więc o co kaman? Edytowane 17 stycznia 2010 przez rydziu87
Lukas_AT 1 188 Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 Kazunori Yamauchi powiedział to w jednym z udzielonych ostatnio wywiadów. Padło jednak 80% mocy PS3. Ludzie to pomylili z 90% ukończonego produktu.
Emet 1 089 Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 (edytowane) To było coś takiego, że ktoś zapytał Kaza jak to jest z wykorzystaniem mocy PS3 przez GT5. Powiedział, że Naughty Dog wykorzystało ok 80% w U2 (nie wiem skąd takie "dane" wział, skoro ludzie w ND mówili sami, ze gra w miare możliwości korzsyta ze wszysrkich rdzeni i na chwile obecną wydaje im sie, że dochodzi do 100%) a Kaz na to odpowiedział, że GT5 też pewnie wykorzystuje coś koło 80% mocy PS3. Ot taka gadka-szmatka.. pewnie Kaz sam nie wiedział co powiedzieć to tak palnął Edytowane 17 stycznia 2010 przez Emet
Gość bigdaddy Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 Jeszcze tak odnośnie bredni o trasach przeniesionych z GT4. Ludzie pokażcie mi w GT4 coś takiego jak Londyn w GT5:P z kibicami 3D i masą szczegółów. Czekam niecierpliwie. Czemu od razu odnosić się do najbardziej drastycznego przykładu? Londyn w GT5:P wypadł świetnie. Dlaczego nie Fuji International Speedway? Mógłbym zapytać, dlaczego od razu odnosicie się do najsłabszych tras. Jednak postaram się udzielić odpowiedzi. Otóż jak widać: Polyphoyn stara się aby trasy, które istnieją w rzeczywistości były odwzorowane tak aby jak najbardziej przypominały swoje prawdziwe odpowiedniki. Dlatego też Indianapolis, Fuji, Suzuka nie są przepychem graficznym. Dopiero tam gdzie PD może puścić wodzę fantazji to pokazują na co ich stać. Właśnie Londyn czy Tokio pokazują że tory są prześliczne. @Jakim Szczekam bo bredzicie że Eiger wygląda tak samo w GT:HD i w GT5:P co jest bzdurą. tylko że ta trasa tak pięknie nie wygląda w GT5P jak na tych zdjęciach...trochę photoshopa chłopaki dali Najlepiej odpalcie grę, to tak nie wygląda, parę stron wcześniej nawet dałem porównanie tej trasy z jej wersją w innej grze jak powinno to wyglądać.....Londyn ? bardzo ładna trasa ale bez cudów, prezentuje się tak jak Londyn w starszym pgr4 Takie właśnie trasy chcę w gt5 - bardzo ładne a nie jak w gt5p > 4/6 tras jak nie z tej generacji 1
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 Hehehe a możesz napisać co dokładnie w PhotoShopie jest robione? Bo coś mi się zdaje, że jak upadają Twoje teorie o brzydkich trasach w GT5:P to zaczynasz wymyślać coraz to dziwniejsze bajki. Swoją drogą żart o Londynie z PGR4 też fajny. 1
Emet 1 089 Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 (edytowane) bigdaddy fail... Twoje posty są męczące... naprawdę. Nie nudzi ci sie to? xD Ileż tak można... ciagle, systematycznie wchodzsiz do tego tematu i piszesz w koło to samo.. często jakieś brednie. Oczywiscie w niektorych kwestiach masz rację... ale wszyscy to wiedzą i nie musisz tego powtarzać po 3x na stronę Te screeny od feisara nie są podretuszowane, są poprostu w niskiej rozdzielczości. Co do londynu, który wygląda jak w starszym PGR4... To niby źle? Szczególnie, że GT chodzi w 60fps a PGR w 30... @ feisar Screeny są zbyt małe żeby dojrzeć szczegóły. Z tym przenoszeniem tras z GT4 sprawa wygląda tak: Głowny model trasy jest przeniesiony, zmienione są niektóre elementy otoczenia (budynki, trybuny itp), dodane są nowe elementy, trawa 3D. Niestety zostały drzewka z GT4. Ogólnie wygląd Fuji i Suzuki odpowiada mi w 100%. Inna sprawa to Nurburgring, który widac na gameplayach. Tam jedyna róznica to tekstura asfaltu i (być może) trawy na poboczu, która jednak nadal jest płaska. Na takiej trasie gdzie dookoła są same drzewa mogli poodrasować przynajmniej ich wygląd (tych najbliżej toru) a nie zostawiać ideyntyczne jak na PS2. Tak jak pisało kilka chyba osób... podczaas samej gry to nie przeszkadza, bo mimo marnych modeli drzew, kiedy jedziemy i nie zwracamy na nie szczególnej uwagi całosć wygląda dobrze i naturalnie. Gorzej jest niestety na replayach, gdzie wyraźnie widać te "kartony" przy drodze... Edytowane 17 stycznia 2010 przez Emet 1
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 Co prawda off screeny ale widać mniej więcej poziom odwzorowania detali kierowców.
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 @ feisar Screeny są zbyt małe żeby dojrzeć szczegóły. Z tym przenoszeniem tras z GT4 sprawa wygląda tak: Głowny model trasy jest przeniesiony, zmienione są niektóre elementy otoczenia (budynki, trybuny itp), dodane są nowe elementy, trawa 3D. Niestety zostały drzewka z GT4. Ogólnie wygląd Fuji i Suzuki odpowiada mi w 100%. Inna sprawa to Nurburgring, który widac na gameplayach. Tam jedyna róznica to tekstyra asfaltu i trawy na poboczu, która jednak nadal jest płaska. Na takiej trasie gdzie dookoła są same drzewa mogli poodrasować przynajmniej ich wygląd (tych najbliżej toru) a nie zostawiać ideyntyczne jak na PS2. Tak jak pisało kilka chyba osób... podczaas samej gry to nie przeszkadza, bo mimo marnych modeli drzew, kiedy jedziemy i nie zwracamy na nie szczególnej uwagi wyglądają one dobrze i naturalnie. Gorzej jest niestety na replayach, gdzie wyraźnie widać te "kartony" przy drodze... Faktycznie screeny są małe, ale co mogę poradzić jak innych nie znalazłem. Z tym przenoszeniem tras to masz rację, jednak czy wygląda to źle? Mnie również odpowiada wygląd tych torów, które istnieją w rzeczywistości. Na ostatnich materiałach widać że nieco poprawili Fuji, więc naprawdę nie ma na co narzekać. Co do drzewek 4D, to nic się tutaj nie poradzi. W każdej grze takie znajdziesz, ale w GT jest ich po prostu za dużo. Aczkolwiek w miejskich trasach jak właśnie Londyn czy Tokio, drzewa wyglądają ładnie. Mogliby zrobić jakąś podmiankę modeli drzew na powtórkach, bo faktycznie tam to razi. Odnośnie Nurburgring to ludzie, którzy grali twierdzą że ogólnie nawierzchnia jest bardzo dobrze odwzorowana. Nie tyle tekstury co każda nierówność. To potęguje rozgrywkę kiedy używamy kierownicy z tego co pisano w necie. Pewnie na padzie też będzie to odczuwalne.
Gość bigdaddy Opublikowano 17 stycznia 2010 Opublikowano 17 stycznia 2010 (edytowane) Hehehe a możesz napisać co dokładnie w PhotoShopie jest robione? Bo coś mi się zdaje, że jak upadają Twoje teorie o brzydkich trasach w GT5:P to zaczynasz wymyślać coraz to dziwniejsze bajki. Swoją drogą żart o Londynie z PGR4 też fajny. zdejmij klapki z oczu....Wystarczy odpalić gt5p z tą trasą. Obadajcie 4ty screen z tego porównania od dołu z odpaloną grą...to tak nie wygląda Na innym forum też pewna osoba dała to samo porównanie....zwróciłem uwagę jak tutaj, gracze obadali/porównali i przyznali rację. @emet - a czemu miałbym nie wchodzić? przeszkadza ci to ? i o czym mamy pisać? Nic ciekawego się nie dzieję w świecie GT teraz a jak ktoś rzuca podrasowane zdjęcia to zwracam uwagę tylko Za to ty jak w temacie fm3 pisałeś po 3x razy na stronę przez jakiś czas o podrasowanych samochodach z photoshopa to było spoko, rozumiem oczywiście miałeś rację w tym, screeny to największa ściema w grach, a jak ktoś chce porównania to niech poszuka filmiku w HD z gt5p z tą trasą. To właśnie dobrze że wygląda jak Londyn z pgr4, je chcę taki poziom tras w całym gt5. Skąd info że pgr4 to 30fps? jak gry mają mieć takie uczucie prędkości i taką oprawę + 12 warunków pogodowych to chcę gt5 w 30fps. Edytowane 18 stycznia 2010 przez bigdaddy
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 18 stycznia 2010 Opublikowano 18 stycznia 2010 (edytowane) Właśnie przed chwilą grałemw GT5:P na Suzuce i trasa wygląda identycznie jak na tych screenach. Nie wiem skąd Ty takie bzdury bierzesz. To chyba nie ja powinienem zdjąć klapki z oczu. Zresztą nie od dziś robisz tutaj zamieszanie. Jesteś chyba jedynym fanem Forzy, który więcej udziela się w temacie o GT5 niż o swojej ukochanej grze. PS. A ja w symulacjach wolę 60 fps'ów. Edytowane 18 stycznia 2010 przez =-FEISAR-=
Wiolku 1 592 Opublikowano 18 stycznia 2010 Opublikowano 18 stycznia 2010 Może bigdaddy ma po prostu odbiornik niskiej jakości i to psuje efekt
Emet 1 089 Opublikowano 18 stycznia 2010 Opublikowano 18 stycznia 2010 (edytowane) Drobne porównanie Nurb z GT4 i GT5 z CES Jak widać zmieniona jest kolorystyka, pora dnia oraz tekstura asfaltu i pobocza... Cała reszta jest niestety identyczna (drzewa !!). Jest też gameplay. Z tego co widać fizyka była ustawiona na standard... a koleś i tak niespecjalnie sobie radził a autem potrafiło zarzucić. Na filmiku widać niestety, że AI nadal jest słabe. Pod koniec kolo wyjeżdża z pobocza a jakiś samochów AI zamiast przyhamować podkasza go znowu. [...] Za to ty jak w temacie fm3 pisałeś po 3x razy na stronę przez jakiś czas o podrasowanych samochodach z photoshopa[...] Pokaż mi gdzie Edytowane 18 stycznia 2010 przez Emet 1
Michał102 870 Opublikowano 18 stycznia 2010 Opublikowano 18 stycznia 2010 (edytowane) Właśnie bardzo dużo zależy od odbiornika na którym porównujemy screeny z obrazem z konsoli. Ludzie często robią tak, że odpalają screena na monitorze komputerowym, a grę zapuszczają na TV. Najlepiej podpiąć kompa do TV na którym gramy i wtedy porównywać. Oczywiście screeny powinny być w jakości 1:1, czyli bez jakiejkolwiek ingerencji tudzież kompresji. Sama klasa TV też ma ogromne znaczenie. Kiedyś grałem na malutkim 26" TV, potem zmieniłem go na sprzęt o kilka klas lepszy i omal nie zgubiłem szczęki z wrażenia. Obraz stał się zdecydowanie bardziej szczegółowy i przyjemny dla oka. Wyglądało to praktycznie jakbym odpalił zupełnie inną grę PS. Póki co, to na tych wszystkich materiałach N-Ring w GT5 wygląda po prostu bardzo, ale to bardzo słabo :confused: Nie ma to nawet startu do tego co jest w FM3. Edytowane 18 stycznia 2010 przez Michał102
Gość donsterydo Opublikowano 18 stycznia 2010 Opublikowano 18 stycznia 2010 (edytowane) Gry na konsolach HD swoje prawdziwe oblicze wizualne pokazują dopiero tak od ekranu z przekątną 32". U siebie gram na 22", a jak u kumpla odpalam Forza 3 czy Gearsy 2 na 37" to gry lepiej się prezentują, przy mniejszych ekranach ma się trochę wrażenie jakby jednak obraz był "upakowany" do mniejszego formatu mimo tego, że i tu i tu jest Full HD. Edytowane 18 stycznia 2010 przez donsterydo
rydziu87 5 Opublikowano 18 stycznia 2010 Opublikowano 18 stycznia 2010 No widocznie tak rosną te drzewa więc są identyczne? Skoro zmienili tekstury asfaltu i pobocza, porę dnia i kolorystykę to co jeszcze mają zmieniać na tym torze? Swoją drogą to odważne porównanie, bo screeny są kiepskiej jakości... @bigdaddy Przed chwilą właśnie przejechałem jedno kółeczko na Suzuce i nie wiem co Ty chcesz od tych screenów, szczególną uwagę zwróciłem na 4 screen od dołu i większych różnic nie zauważyłem, wszystko wygląda identycznie. Z tym Photoshopem to zaczynasz się wygłupiać. Dobra Faiser przyznaj się że Twoje nowe hobby to przerabianie screenów w PS specjalnie dla GT5: P
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 18 stycznia 2010 Opublikowano 18 stycznia 2010 Dobra Faiser przyznaj się że Twoje nowe hobby to przerabianie screenów w PS specjalnie dla GT5: P Przyłapałeś mnie. Całymi dniami siedzę i przerabiam te cholerne screeny tak żeby bigdaddy nie rozpoznał, że są podrasowane. Jednak to szczwana bestia więc i tak odkrył że są przerobione. Co do Nurburgringu to oczywiście jest to ta sama trasa. Jednakże poprawione elementy widać na pierwszy rzut oka. Owszem w FM3 tor wygląda nieco lepiej, ze względu na dużo bajerów obok trasy. Po prostu PD i Turn10 mają inne podejście to przedstawienia istniejących tras. PD stara się zrobić to jak najbardziej realistycznie, czyli kierowca ma widzieć to co widzi się naprawdę jadąc po owym torze. Turn10 postawiło na większą ilość dodatkowych ozdobników, przez nawet opustoszałe w rzeczywistości tory, prezentują się świetnie. Ja jednak ciągle będę przywoływał przykład Londynu, który pokazuje że tam gdzie Polyphony może puścić wodzę fantazji, to trasy wyglądają ślicznie.
Texz 670 Opublikowano 18 stycznia 2010 Opublikowano 18 stycznia 2010 Drobne porównanie Nurb z GT4 i GT5 z CES http://img16.imageshack.us/img16/5162/nurbgt4vsgt5.jpg Jak widać zmieniona jest kolorystyka, pora dnia oraz tekstura asfaltu i pobocza... Cała reszta jest niestety identyczna (drzewa !!). O to mi dokładnie chodziło. Wygląda to, jakby Polyphony użyło tych samych obiektów co w GT4. Nie wierzę, że jednak w tej samej jakości co na PS2. Na pewno podwyższono rozdziałkę tekstur, ale ja was proszę. Nie obraziłbym się, gdyby wykonano drzewa w technologii Speedtree. Ale nie ma tragedii, podczas jazdy nikt nie zwraca uwagę na drzewka 4d. Choć dziwny niesmak pozostaje.
Gość bigdaddy Opublikowano 18 stycznia 2010 Opublikowano 18 stycznia 2010 @bigdaddy Przed chwilą właśnie przejechałem jedno kółeczko na Suzuce i nie wiem co Ty chcesz od tych screenów, szczególną uwagę zwróciłem na 4 screen od dołu i większych różnic nie zauważyłem, wszystko wygląda identycznie. no to czyli widzisz różnice....nie pisze że jest kosmos pomiędzy zdjęciami od PD a samą grą, to są małe różnice. PD bawiło się rozjaśnianiem i kolorystyką swoich zdjęć bo trasa w grze jest znacznie ciemniejsza. norma że zdjęcie z cyfrówki ma się nijak do oficjalnych ale pokazuje jak wygląda kolorystyka i oświetlenie...drzewa w grze po prawej są niemal czarne a na screenach PD zielone PC/PS3/X360 mam podpięte pod TV32 Full HD. wypowiedź kolesia z innego forum Też mi sie tak wydawało , więc odpaliłem sobie prologa i prawdziłem. Na moich ustawieniach tv te drzewa w GT5 nie miały takich detali. Musiałem podkręcić kolory i jasność , zmniejszyć kontrast żeby to wyglądało podobnie jak na tej focie którą wrzuciłem. =p I tak nie uzyskałem identycznego efektu. Właśnie przed chwilą grałemw GT5:P na Suzuce i trasa wygląda identycznie jak na tych screenach. tak, tak @feisarku - ty uważasz że time trial wygląda super, zaś wszyscy inni tak nie uważają Zresztą co może napisać największy fanboy sony na tym forum.
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 18 stycznia 2010 Opublikowano 18 stycznia 2010 Właśnie przed chwilą grałemw GT5:P na Suzuce i trasa wygląda identycznie jak na tych screenach. tak, tak @feisarku - ty uważasz że time trial wygląda super, zaś wszyscy inni tak nie uważają Zresztą co może napisać największy fanboy sony na tym forum. A co może napisać największy fanboy M$ czyli ty? Będzie wmawiał bzdety że te screeny są w photoshopie przerabiane. Naprawdę już takie głupoty jak ty to nikt inny na tym forum nie wymyśla. Niedługo napiszesz że całe GT5 jest w photoshopie przerabiane. Nadal bawi mnie to że największy fanboy M$ i Forzy, najwięcej do powiedzenia ma w temacie o GT5. Boli cię coś, czy jak? Zamierzasz wmówić komuś że jest inaczej niż w rzeczywistości? Bo nie rozumiem jaki jest powód twojej wściekłej krucjaty przeciw GT5. Zaraz coś udowodnię wszystkim tutaj. Specjalnie odpaliłem GT5:P, wziąłem aparat, podjechałem w to miejsce i zrobiłem fotki. Raz wreszcie zamknę ci twarz, bo już mam dosyć czytania tych okrutnych bredni. Dodam tylko że TV mam ustawiony naprawdę ciemno a mimo to wszyscy zaraz zobaczą że widać tam doskonale roślinność. + Dodał MODERATOR edytujcie posty 1
rydziu87 5 Opublikowano 18 stycznia 2010 Opublikowano 18 stycznia 2010 btw. bigdaddy czy Ty przypadkiem nie masz w opcjach HDMI Range (czy coś takiego) ustawione na "full"?? Bo strasznie ciemno to u Ciebie wygląda, nawet nie widać dokładnie tyłu furmanki... Spróbuj przestawić tą opcję na "limited" i powinno zrobić się jaśniej.
mrynk 110 Opublikowano 18 stycznia 2010 Opublikowano 18 stycznia 2010 He he, aż chyba też sobie dziś odpalę Prologa co by sprawdzić tą jasność. Ale myślę że to kwestia ustawień TV. A ogólnie to pewnie my tu wszyscy kupimy GT5 tak czy siak. I będziemy grali (zgrzytając zębami na drzewka 4d i niewidzialne ściany)....ot taki los uzależnionych A normalne drzewa pojawią się za dekadę na PS5......
Magik 1 124 Opublikowano 18 stycznia 2010 Opublikowano 18 stycznia 2010 Co do Nurburgringu to oczywiście jest to ta sama trasa. Jednakże poprawione elementy widać na pierwszy rzut oka. Owszem w FM3 tor wygląda nieco lepiej, ze względu na dużo bajerów obok trasy. Po prostu PD i Turn10 mają inne podejście to przedstawienia istniejących tras. PD stara się zrobić to jak najbardziej realistycznie, czyli kierowca ma widzieć to co widzi się naprawdę jadąc po owym torze. Turn10 postawiło na większą ilość dodatkowych ozdobników, przez nawet opustoszałe w rzeczywistości tory, prezentują się świetnie. Jakich ozdobnikow koles....znowu mylisz FM z Shiftem
Rekomendowane odpowiedzi