Jordan23Carolina 11 Opublikowano 10 lutego 2010 Opublikowano 10 lutego 2010 Widać, że taki przejazd, jak na tym filmiku, wymaga sporego wysiłku psychicznego bo model jazdy jest tak wymagający. Zwróćcie uwagę na końcówkę jak koleś schodzi z fotela z ulgą. Równie dobrze ktoś grający w Ponga na turnieju może schodzić z fotela z ulgą.
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 10 lutego 2010 Opublikowano 10 lutego 2010 Widać, że taki przejazd, jak na tym filmiku, wymaga sporego wysiłku psychicznego bo model jazdy jest tak wymagający. Zwróćcie uwagę na końcówkę jak koleś schodzi z fotela z ulgą. Równie dobrze ktoś grający w Ponga na turnieju może schodzić z fotela z ulgą. Brawo za bardzo "trafne" porównanie.
Michał102 870 Opublikowano 10 lutego 2010 Opublikowano 10 lutego 2010 (edytowane) Widać, że taki przejazd, jak na tym filmiku, wymaga sporego wysiłku psychicznego bo model jazdy jest tak wymagający. Zwróćcie uwagę na końcówkę jak koleś schodzi z fotela z ulgą. Równie dobrze ktoś grający w Ponga na turnieju może schodzić z fotela z ulgą. Widać kolega nie grał choćby w GT5P na fizyce PRO i kierownicą w rękach W GT Academy i na zaprezentowanym filmiku model jazdy jest jeszcze bardziej realistyczny, a co za tym idzie bardziej wymagający. Taki przejazd wymaga naprawdę sporego wysiłku, tym bardziej na takim torze jakim jest Nurburgring. Prócz tego chłopaki nie walczyli tam tylko o "pietruszkę", także full koncentracja musiała być Edytowane 10 lutego 2010 przez Michał102
Jordan23Carolina 11 Opublikowano 10 lutego 2010 Opublikowano 10 lutego 2010 Widać, że taki przejazd, jak na tym filmiku, wymaga sporego wysiłku psychicznego bo model jazdy jest tak wymagający. Zwróćcie uwagę na końcówkę jak koleś schodzi z fotela z ulgą. Równie dobrze ktoś grający w Ponga na turnieju może schodzić z fotela z ulgą. Widać kolega nie grał choćby w GT5P na fizyce PRO i kierownicą w rękach W GT Academy i na zaprezentowanym filmiku model jazdy jest jeszcze bardziej realistyczny, a co za tym idzie bardziej wymagający. Taki przejazd wymaga naprawdę sporego wysiłku, tym bardziej na takim torze jakim jest Nurburgring. Prócz tego chłopaki nie walczyli tam tylko o "pietruszkę", także full koncentracja musiała być Grałem w GT Academy i GT5P <niestety tylko na padzie>, wiem że model jazdy jest wymagający, ale chodziło mi o to, że nie ma nic dziwnego w tym, że na turnieju ktoś schodzi z fotela z ulgą. Może być to równie dobrze turniej w PESa czy w Halo, to są jednak emocje i stres. Skillowy model jazdy w GT może tutaj nie mieć znaczenia. Sorki za offtopa
CHINDOOS 7 Opublikowano 10 lutego 2010 Opublikowano 10 lutego 2010 Przejazd po N-ringu nawet w GT4 wymagał dużego wysiłku, a z nową fizyką to będzie już istny hardcore.
Gość bigdaddy Opublikowano 10 lutego 2010 Opublikowano 10 lutego 2010 (edytowane) ludzie przecież kolizje w gt5p czy demie gt5 (podczas walnięcia w mur/bandę) nie mają startu do tych w fm3...więc nie wiem co wy porównujecie W GT:A walnięcie w mur to dalej śmiech na sali, bawiłem się tym trochę na długiej prostej i raz samochód odrzucało jak piłeczkę ping-pong a raz na 0.5m jak by samochód ważył 20ton. Ktoś wcześniej dobrze napisał że GT5 uznawane jest za Boga...nawet jak by je robili kolejne 5-6 lat z brakiem widocznych zmian to i tak było by wychwalane. Że fizyka jazdy super ? nie wiem, na kiero pewnie tak ale na padzie to jest tragedia. Edytowane 10 lutego 2010 przez bigdaddy
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 10 lutego 2010 Opublikowano 10 lutego 2010 Że fizyka jazdy super ? nie wiem, na kiero pewnie tak ale na padzie to jest tragedia. Bo GT:Academy jest typowo pod kierownicę. Nie zauważyłeś subtelnej różnicy między GT5:P a GT:Academy gdzie nie ma trybu standard? W GT5:P jest ten tryb po to by mozna było grac swobodnie padem. Od symulacji i kierownicy jest tryb PRO i taki też znajduje się w GT:Academy. Stąd trudności w jeździe padem.
CHINDOOS 7 Opublikowano 10 lutego 2010 Opublikowano 10 lutego 2010 Mi tam jazda padem na pro się podoba... Jak hardcore to hardcore! Przynajmniej w GT: Academy, bo zapewne na szatańskim N-ringu cholery dostanę zanim dojadę do mety
rydziu87 5 Opublikowano 10 lutego 2010 Opublikowano 10 lutego 2010 (edytowane) Jak ktoś nie ogarnia gier wyścigowych to i gra na padzie będzie mu sprawiała trudność -_- W GT:A wykręciłem czas 1'37'623 tune i 1'50 seryjnym 370z i jakoś wielkich trudności mi to nie sprawiło, mogę nawet stwierdzić że dobrze się przy tym bawiłem bo każdy zakręt był wyzwaniem ;]. Na kierze bankowo jest jeszcze większy banan na ryju Dodam że znajdą się osoby które są w pierwszej 100 rankingu i też grają na padzie, więc wszystko jest do ogarnięcia. Ale jak to mówią: Złej baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy. Wracając do tych filmików z przejazdów to trochę dziwi mnie sprawa z liniami na jezdni. Kto jak kto, ale osoby które mają szansę zasiąść za sterami takiej maszyny powinny jeździć swoje przejazdy bez tego wspomagacza. Na torze nikt im nie podpowie który zakręt iść pełnym ogniem a przed którym zakrętem hamować. Edytowane 10 lutego 2010 przez rydziu87
orion50 632 Opublikowano 10 lutego 2010 Opublikowano 10 lutego 2010 Mnie też właśnie dziwią te linie, ale nie przyznacie, że w GT5 są one ciekawiej zrealizowane niż w Fm3? W ogóle HUD w GT5 jest genialny.
Michał102 870 Opublikowano 10 lutego 2010 Opublikowano 10 lutego 2010 Mnie też właśnie dziwią te linie, ale nie przyznacie, że w GT5 są one ciekawiej zrealizowane niż w Fm3? W ogóle HUD w GT5 jest genialny. To prawda, HUD w GT jest świetny, szczególnie zegary gdy gramy na kamerze ze zderzaka. W Forzy wygląda to trochę tandetnie.
Lukas_AT 1 193 Opublikowano 10 lutego 2010 Opublikowano 10 lutego 2010 Te linie będzie można wyłączyć. Pewnie dla początkujących graczy zostały wymyślone. Ale fakt - dziwi, że w czasie finałów GT Academy pojawiły się na trasie.
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 10 lutego 2010 Opublikowano 10 lutego 2010 Biorąc pod uwagę, że zmagania były na tak wymagającym torze to bardzo nie dziwi mnie obecność linii. To nie jest trasa, której zakrętów można nauczyć się na pamięć po paru przejazdach. Weźcie też pod uwagę, że czasy kręcili początkowo na Indianapolis więc jak potem w finale rzucili ich na Nurburgring to skorzystali z linii pomocniczych. Aczkolwiek osobiście uważam iż powinni je zbanować w finale. I tak dużym wspomagaczem jest samo miganie nr. biegu do którego powinno się zredukować.
orion50 632 Opublikowano 10 lutego 2010 Opublikowano 10 lutego 2010 Dokładnie. Kurde zgadzam się z Feisarem Przecież każdy wie jak mniej więcej wygląda optymalny tor jazdy, więc linia powinna być zbanowana zwłaszcza, że jest pomoc z migającym biegiem (brakuje mi tego w FM3)
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 12 lutego 2010 Opublikowano 12 lutego 2010 Taki mały screen, pokazujący postęp prac względem GT5:Prologue na torze Fuji. To dla tych wszystkich co narzekają na słabe tory.
Emet 1 090 Opublikowano 12 lutego 2010 Opublikowano 12 lutego 2010 Heh, w końcu wygląda to jak rzeczywiście używany tor.
nightrunner 8 Opublikowano 12 lutego 2010 Opublikowano 12 lutego 2010 No muszę przyznać że wygląda o NIEBO lepiej niż w to co miało miejsce w prologu Jestem pozytywnej myśli.
orion50 632 Opublikowano 12 lutego 2010 Opublikowano 12 lutego 2010 Super wygląda. Zobaczymy jak dadzą dobrą jakość, ale jestem bardzo dobrej myśli
Emet 1 090 Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 (edytowane) Koleś z forum GTP przerobił (odpowiednie rozciągnięcie na full screen i lekka korekta kolorów) jeden z gameplayów z CES nagranych kamerą tak aby wyglądały w miare możliwości jak na żywo E: Ta gra wygląda niesamowicie! Tym bardziej dziwi to, że N-ring czy Indy z demka dla kontrastu wyglądają wyraźnie słabiej. Albo potraktują trasy tak nierówno albo jednak ostatecznie również one będą wyglądać jak trzeba Edytowane 13 lutego 2010 przez Emet
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 Przejazd po odświeżonym Fuji. http://www.youtube.com/watch?v=-1yCrNue8q0&feature=player_embedded#
Andżej 2 268 Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 (edytowane) A ja mam takie pytanie, bo nie jestem ostatnio w temacie, a patrze na te filmiki tak i... Czy panowie z Polyphony po 15stu latach siedzenia w branzy wyscigowej, dowiedzieli sie juz, ze samochod czasami zostawia slady opon na asfalcie, np przy agresywnym starcie, hamowaniu? Jezeli nie, to najwyzsza pora ich poinformowac. OPONY ZOSTAWIAJA SLADY NA ASFALCIE! LUDZIE (pipi)! Miejmy nadzieje, ze ktorys z tych dziwnych panow przeczyta ten post i popedzi poinformowac swoja swite o nowym odkryciu. Po czym zaimplementuja to w grze. Edytowane 13 lutego 2010 przez komar737
Emet 1 090 Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 Niestety oni tam jeżdzą na betonowych oponach i chyba nadal o tym nie wiedzą
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 Trasy wyładniały, nie ma się do czego dowalić to teraz czepiamy się braku śladów opon. Oki. PD ciule bo nie ma śladów opon!!!
Andżej 2 268 Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 Brak sladow opon to w tej serii juz byl, jak ciebie jeszcze nie bylo. Dla mnie w grze wyscigowej to jest niepojety idiotyzm. To tak, jakby zrobic gre o zabijaniu, gdzie nie ma krwi. Nie ma i (pipi). bo to jest RIAL KILYN SJIMJULEJTA.
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 Przecież w cholerę jest gier o zabijaniu w których nie ma krwi. o_0 No ale masz rację, brak śladów opon dyskwalifikuje GT5 jako symulator. Jest to podstawowa rzecz jaka powinna istnieć w tego typu grach. Pisząc już całkiem na poważnie, to owszem ślady mogłyby się w końcu znaleźć w tej grze, ale mi osobiście nie przeszkadza ich brak. Po prostu nie są mi do niczego potrzebne. No ale jak ktoś lubi kręcić bączki zamiast się ścigać i potem przyglądać się startej gumie na asfalcie, to faktycznie PD powinno dla takich ludzi wprowadzić ten bajer.
Rekomendowane odpowiedzi