nightrunner 8 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 (edytowane) 15 sekunda.. nie wiem czy to możliwe czy nie, ale rozbawiło mnie. O żesz.. mam nadzieję że to usuną w pełnej wersji bo NFS mi się przypomina.... Nie no, jak tego nie wyeliminują to już wolę poprzednie kartony :confused: Edytowane 23 lutego 2010 przez nightrunner
Emet 1 090 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 Heh.. jak widać kolizje są mocno poprawione ale występują takie bzdury... Może to jest właśnie powodem obsuwy? 1
MeL 34 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 UK - SEPTEMBER !?! No żesz ku*** jego je**** mać !!! Co oni tam jeszcze robią? Od którego roku robią gt5? 2005, jeżeli nie wcześniej Komuś chciało się czytać informacje na tych skanach? jest coś tam o full pogodzie i nocy na każdej trasie? Qrde. Gdybym wiedział, że to będzie tak długo trwało to bym w 2005 zaczął uczyć się tworzyć gry i pewnie już bym miał ją gotową
Dabman 104 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 Jak dla mnie to mogliby wydać całe GT4 w HD, do momentu oczekiwania na GT5, sprzedałoby się mega, na PSN... A nam byłoby w co grać. ( Dla tych co nie maja 60tek )
Gość bigdaddy Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 Niestety to kolejny glitch w nowym modelu kolizji. Oby do premiery fulla wyeliminowali jak najwięcej takich rzeczy. Swoją drogą to na razie nie ma ani jednego filmiku pokazującego dachowanie, które zostało przecież zapowiedziane. swoją drogą to nie ma ani jednego filmiku pokazującego dachowania, super zniszczeń, nocy, warunków atmosferycznych, itd. Od czasów E3 cały czas to samo.
Emet 1 090 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 (edytowane) W sumie dosyć stare ale... Na górnym screenie widac ponoć Londyn nocą. Edytowane 23 lutego 2010 przez Emet 1
orion50 632 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 Jak dla mnie to fake. Zobacz jakie wstrętne tekstury na samochodach. Wygląda jak z GT4
MaiorZero 1 400 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 To nie fake, to zwiastun GT by Citroen.
butch.stein 251 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 (edytowane) Toyota FT-86 Przejazd po po trasie, którą każdy zna na pamięć. Co rzuca się w oczy? Oczywiście kolizje Szczególnie 0:50 WTF?! Mam nadzieję, że te kolizje wynikają z niedopracowania silnika za nie odpowiadającego, bo raz są ok raz gorsze niż w Prologu i że w fullu będzie zawsze odpowiednio reagował. Edytowane 23 lutego 2010 przez butch.stein
rydziu87 5 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 (edytowane) typ gigant, zaliczył chyba wszystkie barierki na Tokyo i to nawet na prostej start/meta Edytowane 23 lutego 2010 przez rydziu87
Gość szpic Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 Toyota FT-86 Przejazd po po trasie, którą każdy zna na pamięć. Co rzuca się w oczy? Oczywiście kolizje Szczególnie 0:50 WTF?! Mam nadzieję, że te kolizje wynikają z niedopracowania silnika za nie odpowiadającego, bo raz są ok raz gorsze niż w Prologu i że w fullu będzie zawsze odpowiednio reagował. za taka trampoline pewnie bedzie trophy tak pozatym ten film jest z pazdziernika wiec pewnie od tego czasu troche sie zmienilo co widac po filmach z GtAcademy
Daemoncleaner 0 Opublikowano 24 lutego 2010 Opublikowano 24 lutego 2010 W Psx Extreme z marca ukazał się arykulik o GT5, autorstwa Lucka. Jest w nim napisane coś, co mnie zaniepokoiło. Cytat: "Wiemy, że wszystkie fury mają reagować na dzwony spadkiem osiągów, ale tylko na 170 z nich zobaczymy rysy i wgniecenia" A oto, co wisi na nieoficjalnym blogu GT Planet: http://www.gtplanet.net/a-very-brief-look-at-production-car-damage-in-gt5/ A to w lutowym Official PS Magazine: http://www.gtplanet.net/night-racing-weather-indy-cars-irl-confirmed-for-gt5/ W PS Magazine jest jak byk napisane, że wszystkie samochody dostaną pełny model uszkodzeń. Artykuł jest z lutego co prawda, ale to przecież Official Ps Mag a nie jakiś świerszczyk. Z kolei później na GT Planet pojawił się post sugerujący, że auta rajdowe będę podatne na zniszczenia wizualne o wiele bardziej niż takie np cywilne Lambo. Jeśli by ktoś mnie zapytał, jak ja to widzę, to powiedziałbym, że 830 autek będzie miało model zniszczeń podobny do tego z Forzy 3, a reszta dostanie kozacki model zniszczeń a'la gry rajdowe typu Colin McRae z odpadającymi zderzakami, szybami, kołami, maskami itp. Wiadomo, trzeba czekać do premiery i wtedy wszystko się okaże.
Lucek 4 417 Opublikowano 24 lutego 2010 Opublikowano 24 lutego 2010 GT5 jest niestety tak specyficznym tytułem, na którego temat informacje spływają niemalże ciągle, i to niestety, bardzo często takie, które wzajemnie się wykluczają. W momencie pisania tekstu, z dostępnych materiałów udało mi się wywnioskować, że model zniszczeń obejmie wygląd właśnie tych 170 fur, reszta natomiast zareaguje na jeżdżenie po bandach naturalnym spadkiem osiągów. Z tego co pisze OPM rzeczywiście może to wyglądać jednak inaczej - faktycznie, może być tak, że auta rajdowe będą się "rozpadać", natomiast te cywilne zniszczymy, ale w mniejszym stopniu.
PolChicken 6 Opublikowano 24 lutego 2010 Opublikowano 24 lutego 2010 GT5 jest na tyle specyficznym tytułem, że mogliby całkiem darować sobie ten model zniszczeń. Gdybyśmy mieli w tej materii poziom np. GRID'a to było by warto. Jednak to co można do tej pory zobaczyć przypomina niemal erę PSX.
Gość szpic Opublikowano 24 lutego 2010 Opublikowano 24 lutego 2010 z wczesniejszych wpisow w OPM gtplanet + chyba jakies wywiady wynika ze ma byc tak: wszystkie samochody maja miec zniszczenia typu otarcia itp a 170 ma miec pelne zniszczenia + odksztalcenia kokpitu wewnatrz?
Daemoncleaner 0 Opublikowano 24 lutego 2010 Opublikowano 24 lutego 2010 Lucek, dzięki za szybką odpowiedź! 1000 samochodów to dużo. Nawet grając na PSP mając do dyspozycji tyle samochodów, zauważasz, że dużo z nich zachowuje się podobnie. Zupełnie jak w realu. Czy nie lepiej by było, gdyby było ich mniej? Developer mógłby skupić się na najbardziej charakterystycznych samochodach i dopracować je do perfekcji. W jednym z wywiadów Kojima powiedział, że stworzyli na potrzeby GT5 taki silnik fizyczny, który po wklepaniu parametrów samochodu, oddaje idealnie jego właściwości jezdne. Jeżeli samochód jest świetny w realu, będzie też świetny w GT5. Aż się prosi, żeby polyphony udostępniło ludziom jakiś zestaw do tworzenia własnych aut. Wtedy by się zaczęło... Ale to zapewne marzenie ściętej głowy.. Tak jak ta historia z edytorem tras..
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 24 lutego 2010 Opublikowano 24 lutego 2010 W jednym z wywiadów Kojima powiedział, że stworzyli na potrzeby GT5 taki silnik fizyczny, który po wklepaniu parametrów samochodu, oddaje idealnie jego właściwości jezdne. Jeżeli samochód jest świetny w realu, będzie też świetny w GT5. Aż się prosi, żeby polyphony udostępniło ludziom jakiś zestaw do tworzenia własnych aut. Wtedy by się zaczęło... Ale to zapewne marzenie ściętej głowy.. Tak jak ta historia z edytorem tras.. Kojima to robi MGS'y a od GT jest Yamauchi. 1
Emet 1 090 Opublikowano 25 lutego 2010 Opublikowano 25 lutego 2010 (edytowane) 4 screeny, niestety niska rozdziałka E: 5 screenów w przyzwoitej rozziałce http://image.com.com/gamespot/images/2010/47/CT230_black_02_33642_screen.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2010/47/Indy_007_22533_screen.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2010/47/IS350_black_01_99297_screen.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2010/47/R246_003_51279_screen.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2010/47/R246_009_84782_screen.jpg E2: 3 screeny z trailera GT by Citroen w 1080p http://iv.pl/images/03716687799357868043.jpg http://iv.pl/images/43776073675149599203.jpg http://iv.pl/images/27337435689098345093.jpg E3: Trochę rozjaśniony screen z nocy z Citroenem. http://img17.imageshack.us/img17/2233/03716687799357868043nod.jpg Edytowane 27 lutego 2010 przez Emet
AbraHAM 8 Opublikowano 27 lutego 2010 Opublikowano 27 lutego 2010 Dziwne te scrreney jakies ,albo gra z obrazka na obrazek prezetuje sie gorzej , przynajmniej wyglad Vipera i cieniowanie jakby gorsze niz w prologu ...
Dabman 104 Opublikowano 1 marca 2010 Opublikowano 1 marca 2010 (edytowane) Ma ktoś screen/filmik z trasy Clubman? nie wiem czy było... http://www.youtube.com/watch?v=ZF_dnGVbXkM Edytowane 3 marca 2010 przez Dabman
Jakim 1 791 Opublikowano 3 marca 2010 Opublikowano 3 marca 2010 O żesz kurwa! Idealne stanowisko symulacyjne:O
Bumier 25 Opublikowano 3 marca 2010 Opublikowano 3 marca 2010 nie wiem czy było... http://www.youtube.com/watch?v=ZF_dnGVbXkM moim zdaniem troche za mocno buja, choć nie pogardziłbym takim stanowiskiem warto dodac ze gra to Live for speed (gdyby ktos nie wiedzial)
Emet 1 090 Opublikowano 4 marca 2010 Opublikowano 4 marca 2010 2 nowe gameplaye Tokyo + N-Ring: http://gamersyde.com/stream_gran_turismo_5_tokyo_and_nurburgring-14505_en.html N-Ring: http://gamersyde.com/stream_14504_hq_en.html
Gość szpic Opublikowano 4 marca 2010 Opublikowano 4 marca 2010 skad to gameplaye? 0 zniszczen, ciagle te same trasy, ciagle te same samochody. pewnie PD jest w takiej du*** ze nawet polowy z obiecanych nie zrobili i ciagle te same pokazuja co do AI to szkoda gadac. 1.25 drugiego filmy to az szkoda gadac
Emet 1 090 Opublikowano 4 marca 2010 Opublikowano 4 marca 2010 Nie wiem... chyba z jakiegoś salonu Nissana czy coś.. To nadal ten sam build co na TGS czy GC. Dałem linki bo jakosc przyzwoita i kamera ze środka (zazwyczaj nagrwają z kamrę ze zderzaka.... co jest mało ciekawe do oglądania).
Rekomendowane odpowiedzi