Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Co do tego porownania od Emeta , to nie rozumiem dlaczego wywalili ze starej wersji ten kozacki widoczek z budynkiem w horyzoncie.

 

Będzie dostępny zwykły Nürburgring Nordschleife, Nürburgring 24h oraz Nürburgring GP.

 

03a.jpg02a.jpg01a.jpg

Edytowane przez MajorZero64
Gość szpic
Opublikowano

Może i poprawili tego Nurburgringa, ale drzewa nadal wyglądają prawie jak jakieś sprite'y.

 

 

1:05-1:15 jezu...

 

Drzewo według PD - dwie skrzyżowane pod kątem prostym tekstury...

specjalnie dla Ciebie prosto z gt planet:

gorgeoustrees5.jpg

The real gardening simulator

Opublikowano

No i? Drzewa są paskudne, jakbym widział gierkę na PS2, i one są tuż przy torze, więc trudno nie zwrócić na to uwagi, prawda? Jak to jest, jak jest mowa o otoczeniu to od razu mówi się o trasie w Londynie tudzież tych nowych, na prawdę pięknych miejscach widzianych na jednym z trailerów, a jak się wspomina o tych prymitywnych drzewach rodem sprzed dwóch generacji to od razu rzuca się z dupska argumenty w stylu "przecież nie patrzysz na to miejsce". Trochę konsekwencji ludzie.

Opublikowano (edytowane)

ludzie slady opon, gdzie one kur** są ?!?!?! co ten kaz robil tyle czasu, stawial przyczepy i namioty.... :yucky::blink:

czepiacie sie drzewek ktore sa najmniej wazne w SYMULATORZE WYSCIGOW

Edytowane przez Bumier
Opublikowano

Jeszcze co do drzewek.. Z nimi sprawa jest prosta. Z "odpowiedniej" perspektywy wyglądają one fotorealistycznie, niestety nie zawsze oglądamy je z tej "odpowiedniej" perspektywy.

Druga rzecz to to, że w innych grach (choćby Forzy) drzewka koło toru (bo dalej jest tylko ściana płaska) mają więcej poly ale jest ich 1/10 tego co jest w rzeczywistości a w GT drzewka są płaskie ale jest ich tyle, ile być powinno.

Hooowever... ;) wolałbym uproszczone odbicia w lusterkach (które teraz są zrobione naprawdę dobrze) i w zamian za to chociaż troche lepiej zrobione drzewka, które są najbliżej toru.

Opublikowano

Aż sobie przypomniałem jak rozwiązano problem drzew w PGR2:

Nieporównywalnie słabsza platforma, a komentarze porównawcze aż same się nasuwają.

Opublikowano

Rozbrajają mnie niektórzy na GTPlanet :lol: Na filmiku z Audi R8 w momencie 1:40 zobaczyli pęknięcie na asfalcie i już podniecają się, że są ślady opon xD

Gość szpic
Opublikowano (edytowane)

next spot -> Man Furismo Jive!

czesto grajac w online

dostaje pare sekundowa kare za ramming.

co to jest ?

Edytowane przez szpic
Opublikowano

!KLIK! - Enzo na Nürburgring GP Course.

Dźwięk zderzenia/puknięcia się samochodów maskarator :P (1:06)

 

No to wyjaśniło się nad czym pracują tyle czasu... Będzie można strzelać z shotguna do przeciwników! Może będą też inne typy broni. Mi na przykład marzy się proca :D

Opublikowano (edytowane)

Powinni jeszcze dopracować tą nędzną animację zmiany biegów za pomocą łopatek przy kierownicy. Strasznie to odstaje od całej reszty.

 

Edit: chociaż lepiej niech to już oleją i w końcu wydadzą tą grę :D

Edytowane przez Michał102
Opublikowano

Dla mnie i tak porażką jest brak pełnego zakresu obrotow kierownicy... a co do newsa o "nocy" na ringu, to daje mi to nadzieje że na E3 zobaczymy coś konkretnego w temacie Gran Turismo:)

Opublikowano

No w sumie mnie też to zastanawia czemu w zwykłych, drogowych autach nie ma animacji kierownicy 900stopniowej (w autach wyścigowych to oczywiście inna bajka - tu faktycznie często mamy z do czynienia z dużo mniejszym zakresem obrotu kierownicy - ok. 200 stopni)... Przy tak dużym dbaniu o detale to w sumie może dziwić, choć prawie na pewno nie chodzi o przeoczenie... może animacja 900stopniowa wyglądała na maksa nienaturalnie? kto wie...

Opublikowano

Już dobrych kilka lat temu animacja pełnego kręcenia kierownicą byla pokazana w live for speed, jak dla mnie wyglądalo to nieźle. Pomyślcie jak takie coś dodałoby dynamiki kamerze "ze środka" w gran turismo, zwlaszcza przy driftingu... eech, marzenia...

I jeszcze jedna myśl: po co mi realtime'owe odbicia całego otoczenia w obudowie lusterka jeśli nie bede mógł zostawić śladów po oponach na asfalcie...

Opublikowano

Pełny obrót kierownicy był zrobiony w GT4, GT HD i był też obecny we wczesnym demku GT5: Prologue na którychś targach. Wtedy ktoś z PD mówił, że do pełnej wersji GT5 chcą poprawić tą animację aby wyglądała bardziej naturalnie. Można znaleźć filmk na YT.

 

Co do odbić w lusterku to... nie wiem jak można się czymś takim podniecać. Przecież to jest całkowicie normalne. Tekstura odbić jest nałożone na cały samochód (z wyłączeniem powierzchni, które nie mają połysku) więc automatycznie także na lustera. To samo jest w każdej innej grze. Tak więc pokazywanie tego jako coś "szczególnego" jest żenujące. Na PS3 Site dali nawet cały artukuł o tym lusterku :lol:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...