Magik 1 124 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 Wiadomo ze fury Standard nie beda bezposrednio przeniesione z PS2...takie cos nie ma prawa bytu. Napewno zostana dopakowane w polygonyny itd. Natomiast nie ma co oceniac tego po fotkach ktore przeciez pochodza z trybu photomode. Pozostaje czekac na nowsze info. Pytanko...wiadomo czy podana data premiery dotyczy Europy?
Bartg 5 476 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 Co za bullshit, od kiedy interior oznacza podwozie czy elementy silnika ? Interior w slangu motoryzacyjnym to wnetrze, czyli tam gdzie sie siedzi, a nie "wnetrze" pod maska czy samochode.
MaZZeo 14 187 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 Kokpit kokpitem, ale ja nie mogę sobie wyobrazić sytuacji, kiedy standard i premium car się zderzają, i co, ten drugi tylko się zniszczy? Przecież to kpina jakaś.
peter 7 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 (edytowane) oglądajcie live streama z G4, jeżdżą teraz http://www.gtplanet.net/live-gt5-gameplay-featured-on-g4tv-streaming-now/ Edytowane 16 czerwca 2010 przez peter
Emet 1 090 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 Przecież na filmiku z wyboru samochodów WYRAŹNIE widać, że muscle cary, które są na screenach są autami typu Premium.. Sam już nie wiem co o tym myśleć. W ogóle tego typu niewiadomych być już nie powinno. Wolę jednak zakłądać gorszą opcję niż tłumaczyc sobie, że jest inaczej i potem mieć jeszcze wiekszy zawód.
Gość bigdaddy Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 (edytowane) Tylko 200 samochodów premium w gt5 ma odwzorowane wnętrze. Pozostałe samochody nie mają wnętrza oraz są gorzej wykonane. http://www.eurogamer.net/articles/gran-turismo-5-e3-2010-hands-on wtf?! podczas wyścigu online jeden będzie mógł jechać na widoku z kokpitu drugi nie? nie chce mi się wierzyć...ale jeśli to prawda to potężny fail PD obok braku warunków atmosferycznych na które liczyłem ;/ Emet pamiętasz ten bullshit na temat tras? 20 tras? Jest tak ja mówiłem 70 tras i 20 lokacji. nie bullshit bo wtedy była gadka o tym co mówisz 70 tras i 20 lokacji...feisary rzucały że to całkowicie 70 różnych tras, zaś z przemodelowanymi i odbiciami miało być grubo ponad 200 (zapewnienie speca feisara). Z tego co teraz wiadomo 70 tras to wszystko ? Gdzie jest Feisar i jego komentarz w tej sprawie? ;F jest zajęty, pomaga PD zrobić pozostałe 800 premium cars Edytowane 16 czerwca 2010 przez bigdaddy
Bartg 5 476 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 Auta nie premium maja sie tylko rysowac i lekko wgniatac, uszkodzenia mechaniczne maja byc takie same. Bedzie dobra akcja - zderza sie auto premium ze standard, z premium odpada maska, gnie sie zderzak, odpada blotnik, a w standardzie rysujesz drzwi :potter: Gamespot mial godzinne spotkanie z Yamauchim http://e3.gamespot.com/story/6266213/gran-turismo-5-new-info-and-hands-on?tag=topslot;img;1 The standard cars still look superb, but the level of detail just isn't the same. In fact, most of the standard cars have been taken from previous GT games and optimized for the PS3's graphics shader For the record, even though standard cars can't be damaged in the same ways that premium models can, they'll still be susceptible to physics-based damage, dents, dirt, and scratches.
AbraHAM 8 Opublikowano 16 czerwca 2010 Opublikowano 16 czerwca 2010 ogladam live stream i wywalam galy ze zdziwienia, samochody sa nadsterowne az do bolu, nawet niegrajac osobiscie czuje ze model jazdy jest mocno sklepany ( tak jak to bylo w academy ) albo wszyscy grajacy to jacys totalni amatur , albo rzeczywiscie to auto porusza sie jak po lodzie na lysych oponach , ehh polyphony pokochalem was za gt3 a znienawidze za gt5
peter 7 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 (edytowane) w sumie podobnie jest z przyczepnością jak w Prologu a nawet śmiem twierdzić ze tak samo, trochę zrobili to przesadnie rozumie ze taki wóz Nascar to ma potężny wygar no ale bez przesady, z drugiej strony to wiekszość tu osób jeżdzących nie zna pojęcia hamowanie przez zakrętem tylko cisną do oporu a potem tylko odbijanka o band spin itd. Ciekawe czemu tylko na tym durnym ovalu jeżdzą koleś wzioł sobie Camaro nowe i Rome to musial zmienić hyhy. edit: Paru osobom udało sie pośmigać na trasie Rome i Toscana. Wracając jeszcze do przyczepnosci to np. nowe Camaro zupełnie inaczej sie zachowywał niz ten nascarowy wóz widać i czuć było w nim masę nawet w poślizgu. Edytowane 17 czerwca 2010 przez peter
Gość szpic Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 ja tam sadze ( i chce aby tak bylo ) ze tutaj chodzi interiors = silnik itp. jako ze nie bedzie znieszczen to nie bylo sensu modelowac czegos czego i tak nikt nie zobaczy:) ps w wczesniejszych wydaniach gt1234 byla mozliwosc jazdy z srodka?
Texz 670 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 Jeżeli ktoś oczekuje, że na trasie pojawią się fury z przyciemnionymi szybami (standardy) i z przeźroczystymi (premiumy) to chyba się mocno rozczaruje. Na zdrowy rozum zapewne będzie tak, że te 800 standardowych fur będzie mieć standardowe wykończenie wnętrza w zależności od klasy pojazdu i być może marki, które to wykończenie będzie się różnić od realnego, ale bez dostępu do zdjęć takowego nie do wychwycenia w grze. Premiumy natomiast jak to było w Prologu - perfekcjonizm wykończenia do najmniejszego guziczka. Przynajmniej ja tak to rozumiem i taki kompromis jestem w stanie zaakceptować. A wy?
Gość szpic Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 (edytowane) ok to kto jedzie na GC do Kolonii? tam maja pokazac kolejne detale... co do swiatel to ponic ma byc rozróznienie low/high czyli bedzie mozna oslepiac w multi "dlugimi" Edytowane 17 czerwca 2010 przez szpic
Emet 1 090 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 (edytowane) Tak, światła będzie mozna przełaczać na krótkie i długie. Ta historia ze standard/premium naprawdę mnie irytuje <_< Kotaku teraz twierdzi (tak mi się wydaje), że wszystkie auta będą miały wynętrza ale premium będą wykonane z wiekszą dbałością o detale oraz będą miały odwzorowane rózne elementy mechaniczne i podwozia. Robią wywiady z tym Kazem to czemu nikt nie zapyta wprost o widok z kokpitu? e: Masa screenów: http://uk.media.ps3.ign.com/media/857/857126/imgs_1.html Edytowane 17 czerwca 2010 przez Emet
Michał102 870 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 ogladam live stream i wywalam galy ze zdziwienia, samochody sa nadsterowne az do bolu, nawet niegrajac osobiscie czuje ze model jazdy jest mocno sklepany ( tak jak to bylo w academy ) albo wszyscy grajacy to jacys totalni amatur , albo rzeczywiscie to auto porusza sie jak po lodzie na lysych oponach , ehh polyphony pokochalem was za gt3 a znienawidze za gt5 Model jazdy sklepany ? No leże i kwicze Jeśli będzie taki jak w GT Academy , to nic lepszego na konsolach nie ma. Oczywiście nie wiem jak to wygląda na padzie, ale nawet nie śmiałbym skaleczyć tej gry używając do niej pada. No niestety... prawda jest taka, że jak chcecie wykorzystać w pełni potencjał GT, to trza zaopatrzyć się w porządne kółko. A na tych wszystkich filmikach grają totalne nooby, nie mający chyba nigdy styczności z symulatorami.
Gość szpic Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 Tak, światła będzie mozna przełaczać na krótkie i długie. Ta historia ze standard/premium naprawdę mnie irytuje <_< Kotaku teraz twierdzi (tak mi się wydaje), że wszystkie auta będą miały wynętrza ale premium będą wykonane z wiekszą dbałością o detale oraz będą miały odwzorowane rózne elementy mechaniczne i podwozia. Robią wywiady z tym Kazem to czemu nikt nie zapyta wprost o widok z kokpitu? e: Masa screenów: http://uk.media.ps3.ign.com/media/857/857126/imgs_1.html dzisiaj ma byc livechat na twitterze z Kazem i ludzie z Gtplanet zadbali o to aby byly takie pytania aby rozwiac watpilosci( premium/standard, lokacje/wariacje)
MaiorZero 1 400 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 The most impressive track, though, was the Nurburgring, not only because it's so huge, but also because of the ridiculous amount of work that has gone into recreating it. For example, when racing in a 24-hour event at the track (which you will have the option to do in real time), you'll not only get to see the day-night transition but, because it's such a long event, you'll notice that many of the spectators have tents or camper vans that aren't there during normal races Wracając do kokpitów. Wydaje mi się, że tylko premium będą miały super kokpity, a standard gorsze. O tych zniszczeniach to już od TGS wiadomo, że standard będą się lekko gnieść, a sportowe rozwalać.
MaiorZero 1 400 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 O_O http://www.jeuxvideo.tv/video/gran-turismo-5.html#view:325656 Oglądajcie cały filmik, czegoś takiego w grze jeszcze nie widziałem.
butch.stein 251 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 The most impressive track, though, was the Nurburgring, not only because it's so huge, but also because of the ridiculous amount of work that has gone into recreating it. For example, when racing in a 24-hour event at the track (which you will have the option to do in real time), you'll not only get to see the day-night transition but, because it's such a long event, you'll notice that many of the spectators have tents or camper vans that aren't there during normal races Dwudziestoczterogodzinny event, w czasie rzeczywistym, na Nurbie ?
Daffy 10 582 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 (edytowane) płynnym cyklem dnia i nocy mnie po prostu zmiażdżyli... A wiecie ,że będzie można zintegrować porę dnia w grze z zegarem w konsoli i ścigać się o takiej porze dnia jaka aktualnie będzie panować na danym torze na świecie? jakbym był Kazem to bym dał trofik za ukończenie 24h wyścigu w czasie rzeczywistym Edytowane 17 czerwca 2010 przez Ficuś
Emet 1 090 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 (edytowane) Sony by się z takiego trofeum cieszyło bo ILE by nowych PS3 się sprzedało ze względu na masowy atak YLOD po 24h sesji e: Nagrałby ktos filmik z "długimi" światłami. Edytowane 17 czerwca 2010 przez Emet
Danonek 2 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 płynnym cyklem dnia i nocy mnie po prostu zmiażdżyli... A wiecie ,że będzie można zintegrować porę dnia w grze z zegarem w konsoli i ścigać się o takiej porze dnia jaka aktualnie będzie panować na danym torze na świecie? jakbym był Kazem to bym dał trofik za ukończenie 24h wyścigu w czasie rzeczywistym Z tym pucharkiem to by była już lekka przesada Ale aż prosi się go tam dać
MaiorZero 1 400 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 (edytowane) A wiecie ,że będzie można zintegrować porę dnia w grze z zegarem w konsoli i ścigać się o takiej porze dnia jaka aktualnie będzie panować na danym torze na świecie? Tak normalnie jak w Paradise City tyle, że znacznie lepiej, a i widownia ma być dynamiczna. I powiedzcie mi jak by to wyglądało gdyby tylko 200 samochodów miało kokpity... Edytowane 17 czerwca 2010 przez MajorZero64
Michał102 870 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 Dynamicznie zmieniająca się pora doby po prostu miażdży. Jestem pierwszym chętnym do przejechania 24 godzin w czasie rzeczywistym po Circuit de la Sarthe Jeszcze ogromnie mnie ciekawi jak się ma model jazdy na szutrze. Po filmikach nie sposób to ocenić.
PolChicken 6 Opublikowano 17 czerwca 2010 Opublikowano 17 czerwca 2010 Test drive le mans na dc już dawno oferowało takie bajery. Może GT śladem tamtej gry wprowadzi możliwość zapisu stanu gry w pit stopie. To chyba najrozsądniejsza opcja.
Rekomendowane odpowiedzi