Gerath 2 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 (edytowane) Mi tam to jakoś strasznie nie przeszkadza - wolę mieć 200/800 niż samo 200. Większa różnorodność na torze i w garażu = większy fun. Z tym portem z GT4 to też lekko ludzie przeginają na pewno poly count i rozdziałka będzie wyższa co samo w sobie już gwarantuje lepsza jakość modeli. Jak dorzuci się do tego day/night transition, nowy physic engine, zniszczenia i inne "features" to gierka i tak będzie miażdżyć cyce A poza tym 200 samochodów to i tak w "uj" dużo chciałbym zauważyć. Spróbujcie każdym z premium pojeździć chociaż po 5 godzin (przujmuje, że będzie ich 150 + różne wersje) - daje to 750 !!! godzin gameplayu Tylko taki news to powinien być już dawno - słuchajcie ludzie będzie tak i tak - mniejszy szok i ludzie spokojnie by to sobie przegryźli - za to się należy KY chłosta Edytowane 18 czerwca 2010 przez Gerath
Daffy 10 582 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 zmienne warunki pogodowe jeszcze nie są rozstrzygnięte. Wczoraj na twitterze był wywiad na żywo z Kazem i na pytanie o nie odpowiedział - Maybe PolChicken blowout na GC, Kaz na pytanie o pogodę odpowiedział "może" ta, niby 4 miesiace do premiery a on "nie wie" Chodzi o optymalizację Nad deszczem grzebią już od co najmniej roku. Wszystko zależy od tego jakim kosztem wprowadzą deszcz... już na E3 ten build pozwala na ściganie się tylko max 8 samochodami. Ps3 nie jest z gumy. Pewnie ostatecznie 16 aut będzie tylko w Nascarze. A co do zdjęć- po chu.j te 800 aut Przecież nie licząc tego ta gra wygląda FENOMENALNIE i zapowiada się FENOMENALNIE - wykonanie aut,zmienne pory dnia, dachowania, super fizyka, lepsze AI, niesamowity pit stop, zniczenia, 3d, headtracing - gdyby nie babol z standard cars śmiało twierdziłbym, że nadchodzi gra wyścigowa wszechczasów...
Emet 1 090 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 JEDYNĄ opcją na chociaż częściowe zrehabilitowanie sie za tą żenadę z GT5 będzie to, jeśli w ciagu 2 lat zrobią na PS3 GT6 z ok 1100 aut w jakości Premium. Jako, że już mają silnik i całą resztę gotową to będą mogli się skupić w 100% na autach i nowych trasach. Jeśli tego nie zrobią to na stos z Kazem i PD!! Niestety z braku jakiejkolwiek sensownej alternatywy na PS3 będę i tak zmuszony to kupic ale wcale nie jestem już pewien czy na premierę <_<
Lucek 4 417 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 A poza tym 200 samochodów to i tak w "uj" dużo chciałbym zauważyć. Spróbujcie każdym z premium pojeździć chociaż po 5 godzin (przujmuje, że będzie ich 150 + różne wersje) - daje to 750 !!! godzin gameplayu a ja wciaz pamietam podsmie(pipi)ki z forzy 3 na zasadzie "haha, tylko 400 aut? W GT bedzie 1000!", a teraz nagle 200 to "w uj duzo" ;D
MaiorZero 1 400 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 Ficuś jest 16 samochodów zobacz live demo z GSa jak będzie już do oglądnięcia. Będzie komis. Raz wyglądają do bani raz dobrze te standardy.
Texz 670 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 Emet, chyba śnisz. Przecież oni przez 5 lat zrobili 200 fur!
Daffy 10 582 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 Przestańcie ich krytykować !!! Bo jeszcze Kaz się załamie i postanowi wszystkie 800 aut standard zrobić premium...dotychczas wychodzi na to,że modelowali 40 aut na rok...więc spodziewajmy się obsuwy premiery do 2030 roku
Gość szpic Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 Major gdzie masz napisane ze samochody z gt5p ida do arcade? przeciez tam chyba wszystkie samochody oprocz 1 maja kokpity wiec jak w morde strzelil premium ok mamy z gt5p 76 aut premium + 12 aut nascar + 3 wrc = 92 wiec polowe ciekawe co bedzie w tej pozostalem 100 tych "lepszych aut" tak pozatym to raczej dadza jakies auta z gt4 to carrer mode. Jakims samochodem musimy zaczynac kariere? chyba ze dadza nam tyle kasy by kupic sobie na start jakies daremne auto premium np suzuki capuccino czy tam inne daihatsu
Gość donsterydo Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 A poza tym 200 samochodów to i tak w "uj" dużo chciałbym zauważyć. Spróbujcie każdym z premium pojeździć chociaż po 5 godzin (przujmuje, że będzie ich 150 + różne wersje) - daje to 750 !!! godzin gameplayu a ja wciaz pamietam podsmie(pipi)ki z forzy 3 na zasadzie "haha, tylko 400 aut? W GT bedzie 1000!", a teraz nagle 200 to "w uj duzo" ;D No już pomijam ustawiczne sabotowanie tematu Forza 3. Teraz to wielu jako plusy zaczyna wpisywać dachowanie, a przed premierą Forza 3 śmiali się z tego. Nie ma to jak obłuda. Co tu dużo mówić, GT5 nie pobije Forza 3 ilością tras, nie pobije ilością dobrze wymodelowanych aut, modelem jazdy też może nie dać rady. GT leży na dechach, jeśli Forza zapowiedziana na 2011 to faktycznie kolejna duża produkcja to może być nokaut.
Gerath 2 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 (edytowane) Major gdzie masz napisane ze samochody z gt5p ida do arcade?- samochody ODBLOKOWANE w GT5P i GT na psp będziesz miał dostępne od razu w ARCADE MODE. ok mamy z gt5p 76 aut premium + 12 aut nascar + 3 wrc = 92 wiec poloweciekawe co bedzie w tej pozostalem 100 tych "lepszych aut" - obecna lista premium zawiera 154 samochody wyłapane przez fanów. Pogrzeb sobie po gtplanet to ją znajdziesz Edytowane 18 czerwca 2010 przez Gerath
MaiorZero 1 400 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 Major gdzie masz napisane ze samochody z gt5p ida do arcade? przeciez tam chyba wszystkie samochody oprocz 1 maja kokpity wiec jak w morde strzelil premium Players who own Gran Turismo PSP and Gran Turismo 5 Prologue can transfer cars unlocked in that game directly to their garage in Gran Turismo 5 for use in Arcade Mode through special cross-talk interoperability. donsterydo spokojnie poczekajmy do premiery ok? Forza 3 już wyszła i jest zajo, a GT5 zobaczymy.
villain 5 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 Po prostu fullblowout na GC, ale i tak w to nie wierze. Nie wiele juz zostalo do powiedzenia w ten full blow-out - ilosc tras, pogoda, szczegoly online typu - czy da sie scigac 24h z wymiana kierowcow oraz szczegoly GT mode, ktorego zreszta czastke menu widac tu: Miejmy nadzieje, ze standardowe modele tez beda sie "rolowac"..., i ze bedzie w miare regularne DLC.. poki co trzeba by zaczac planowac jakies czolowki na Fuji - np 370Z vs Charger Z poczatku chcialem sie szczegolowo pobawic liczbami, ale mi sie odechcialo, nie mniej jednak skoro 1 samochod przez jednego pracownika jest w pelni modelowany przez 6mc (kiedys Kaz cos takiego stwierdzil, ale nie wiadomo czy brac jego slowa na powaznie w swietle zaistnialych faktow...) zapewne okolo 70% pracownikow umie modelowac samochody (reszta od programowania, PR itp itd) a jak czytam PD zatrudnia miedzy 140 a 180 osob - ustalmy 160, w droge nie bedzie im wchodzic zadne TT2, GTPSP, update'y do GT5:P, jezdzenie po swiecie i podpisywanie umow z roznymi organizacjami/poszczegolnymi osobami, promocja/sciganie sie... itd itp to teoretycznie 112 pracownikow jest w stanie zrobic 112 samochodow w 6mc - czyli mogliby gdyby im sie chcialo wywalac okolo 18 fur miesiecznie... i w niecale 4 lata mielibysmy wszystkie fury premium tak wiem pomarzyc dobra rzecz... Gre niestety i tak zakupie, ale dzis w nocy kiedy czytalem to na japonskiej stronie automatycznie zrezygnowalem z wydania kolekcjonerskiego, wylacznie ze wzgledu na kase - nie zaplace tyle za te gre, a ze model GTR z firmy Kyosho posiadam to jedynie "ksiazeczke" bede stratny.
MaiorZero 1 400 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 70% na pewno nie umie modelować. Mają jeszcze online, optymalizację, silnik, marketing, model jazdy, zniszczenia, AI, model kariery, modeling tras..
Michał102 870 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 Jedyny as w rękawie jaki ma jeszcze Polyphony, to model jazdy na kierownicy... w tym aspekcie Forza leży i kwiczy (głównie z powodu braku dobrej kiery do X-kloca - Fanateca pomijam, bo cena i dostępność to absurd).
MaiorZero 1 400 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 (edytowane) W Forzie 3 śmieszne było tylko to, że mogłem gałką wyprowadzić samochód z dachu na cztery koła. Mam nadzieję, że tu czegoś takiego nie będzie. Damage model: --------------------------------------------------Premium cars-----Standard cars Physics-Affecting Damage: ----------------------------yep-----------------yep Dirt, Scratches, and Dents: ----------------------------yep-----------------yep Separation (dislocation) of Body Panels:-------------yep Edytowane 18 czerwca 2010 przez MajorZero64
Daffy 10 582 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 Emet się rozmarzył z tym gdzie będzie można korzystać z standard/premium tak jak my wszyscy zresztą... Potwierdzone jest natomiast,że save z GT5P i GTPSP odblokuje zdobyte w tych grach auta w trybie arcade w GT5... Co oczywiście nie znaczy,że te auta będą "standard" - bo jak zauważyłeś te z Prologue są premium a pewnie niektóre odpowiedniki aut z GT psp też będą premium
MeL 34 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 Ja pie*dole panowie jak wy się podniecacie niczym. Ja mam wyje*ane na to wszystko. Media, serwisy konsolowe robią teraz mega nagonkę na tę całą akcję z autami premium/standard. To jest logiczne, że trzeba narobić szumu na około potencjalnie najlepszej ścigałki tej generacji. I są złośliwi, którzy bardzo się przyłożą. Jeszcze jakieś śmieszne obliczenia z du.py. 200/2 bo premium + wrc to jest 36 * 4... 2 w pamięci = 95.5 auta... sorry ~73.21(12) ale w sumie to licząc nascar 12*e-j*2w ale biorąć część {Re} ..... NO KU*WA BEZ JAJ. Łykacie wszystko co mówią. Mi się nie chce wierzyć, że odwalą taką fuszerkę i po 5 latach pracy dadzą auta podzielone na fajne i mniej fajne. A jak dadzą to i tak wszyscy to łykniemy bo jesteśmy głodni konkretnego sima na PS3. Pytanie brzmi ile hajsu poszło na utrzymanie Polyphony przez te lata jak nic nie zarobili. Soby pompowało kasę? Po GT1 zawiedliście się na GT2? I dalej idąć na GT3? A może GT4 było gorsze od poprzednich? Więc jeżeli nie spieprzyli kolejnych 4ch części dajcie im czas. Poprzednio nie grałem w żadne demo czy academy. Dostałem gotowy produkt i szczałem ze szczęścia przez następny rok tuningując fury. A teraz wychodzi demo i wszyscy jadą po nim. Wtedy PD się wku.rwia i robi od nowa. Ja czekam. Tyle. 2.11.10
villain 5 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 Niech zatem bedzie minimum 50% = 70 samochodow w 6mc, 11 miesiecznie, niecale 6 lat na calosc premium... (moga zawsze zatrudnic (starannie wyselekcjonowane) 50 osob do modelingu... - w koncu PD jest tak "wazne dla SONY" a "SONY is all about content" jak slyszelismy na E3 - z tym, ze maly problem - content okazal sie drastycznie "obnizony jakosciowo"... No nic trzeba do listopada pogrywac w inne ciekawe rzeczy jak KURUSHI, ktore pojawilo sie w tym tygodniu na PSN czy SoldnerX-2, Dead Nation od pazdziernika itp...
MaiorZero 1 400 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 (edytowane) MeL czytałeś ten temat w ogóle? villain takie liczenie jest bez sensu, ale fakt, że 200 wozów to za mało jak na 4 lata pracy. Edytowane 18 czerwca 2010 przez MajorZero64
Emet 1 090 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 (edytowane) MeL człowieku.. Zanim zaczniesz cos pisać i sapać się do ludzi najpierw się doinformuj. To są wszystko informacje z oficjalnej strony gran turismo, gdzie ten z(pipi)any cyrk z modelami stadard jest już wytłumaczony. To są modele przeniesione żywcem z GT4 i GTPSP. e: Co gorsza okazuje się, że nawet niektóre nowe samochody jak Lamborghini Countach czy Audi R8 LMS '09 są przeniesione z PSP. (pipi) mać ! Edytowane 18 czerwca 2010 przez Emet
MaiorZero 1 400 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 Dajcie mi pofantazjować. Mamy body tuning prawda? Mamy 200 wozów w karierze? Chociaż tyle brakuje mi bodykitów z GT2.
Gerath 2 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 To są modele przeniesione żywcem z GT4 i GTPSP. - recreated to raczej nie moved "żywcem" .
Gość szpic Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 Niby lista 156 aut Premium. ciekawe jakie to sa te 50 pozostale Acura NSX ('91) Alfa Romeo 147 TI 2.0 Twin Spark ('06) 8C Competizione ('09) Brera Sky Window 3.2 JTS Q4 ('06) Amuse S2000 GT1 Turbo 380RS Superleggera (Z33) (Opera Performance) 350Z RS Gran Turismo Art Morrison Corvette Roadster (C1-gen, '60) ASL Garaiya (ARTA SuperGT, '08) Aston Martin DB9 Coupe ('06) Audi R8 R-Tronic ('07) R10 TDI (Le Mans, '06) TT 3.2 Quattro ('03) TT 3.2 Quattro ('07) Blitz Dunlop Skyline (ER34-gen, D1GP '07) BMW 135i Coupe ('07) 135tii Concept ('08) M3 Coupe (E92-gen, '07) M5 (E60-gen, '05) Z4 3.0i ('03) Z4 M Coupe ('08) Bugatti Veyron 16.4 ('09) Chevrolet Camaro Z28 ('69) Camaro SS ('10) Corvette Stingray Convertible (C3-gen, '69) Corvette Z06 (C6-gen, '06) Corvette ZR-1 (C6-gen, '09) Impala SS (#14 Tony Stewart NASCAR, '09) Impala SS (#24 Jeff Gordon NASCAR, '09) Impala SS (#42 Juan Pablo Montoya NASCAR, '10) Impala SS (#48 Jimmie Johnson NASCAR, '09) Impala SS (#88 Dale Earnhardt, Jr. NASCAR, '09) Citroën C4 Coupe 2.0VTS ('06) C4 WRC (Red Bull WRC, '08) GT Concept ('08) Daihatsu Copen Active Top ('02) OFC-1 Concept ('07) Dodge Challenger R/T ('70) Challenger SRT-8 ('09) Viper GTS ('02) Viper SRT-10 Coupe Viper ACR ('08) Ferrari 330 P3/4 ('67) 458 Italia ('10) 512BB ('76) 599GTB Fiorano ('06) California ('09) Enzo ('02) F2007 (F1, '07) F40 ('92) F430 ('06) Fiat 500 (original) Ford Focus ST ('06) Focus RS WRC 07 (BP Abu Dhabi WRC, '08) Fusion (#99 Carl Edwards NASCAR, '10) GT ('05) GT LM Edition Spec-II Test Car Mustang GT Premium ('07) Grand Touring Garage Mustang "Trans-Cammer" ('70) High End Performance G37 ('07) HKS CT230R ('08) Honda Civic Hatchback (EK-gen) CR-Z ('10) HSV-010 GT ('10) Insight (2nd gen, '10) Integra Type-R (DC5-gen, '04) NSX Type-R (1st gen, '92) NSX Type-R (2nd gen, '02) NSX (ARTA SuperGT, '06) NSX (Takata Dome SuperGT, '06) NSX (Raybrig SuperGT, '06) HPA TT ('07) Infiniti G35 Coupe Jaguar XK Coupe ('06) Lamborghini Gallardo LP560-4 ('08) Murcielago LP640 ('07) Lancia Delta HF Intergrale Evoluzione ('91) Lexus IS350 (WedsSport SuperGT '08) IS-F ('07) LFA ('09) SC430 (Bandai Direzza SuperGT '06) SC430 (Petronas Tom's SuperGT '08) SC430 (Denso Dunlop SARD SuperGT '08) Lotus Elise ('96) Elise 111R ('04) Esprit V8 ('02) Evora ('09) Maserati GranTurismo S ('08) Mazda 787B (Le Mans, '91) Atenza Sport ('07) Eunos Roadster (NA-gen, '89) Furai Concept RX-7 Spirit-R Type-A (FD-gen, '02) RX-8 Type-S ('03) McLaren F1 ('94) Mercedes-Benz 300SL Coupe ('54) C63 AMG (W204-gen, '08) SL55 AMG ('02) SLR McLaren ('03) SLS AMG ('10) Mine's Skyline GT-R N1 Base (R34-gen, '06) Mini Cooper S ('06) Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR ('96) Lancer Evolution IX GSR ('05) Lancer Evolution X GSR Premium ('07) Nissan 350Z ('03) 370Z ('09) Fairlady Z Version S (Z33-gen, '07) Fairlady Z (Z34-gen, '10) Fairlady Z (Xanavi Nismo SuperGT, '06) Fairlady Z (Xanavi Nismo SuperGT, '07) GT-R Proto concept ('05) GT-R "Black Mask" prototype ('07) GT-R ('08) GT-R Spec-V ('09) GT-R (Xanavi Nismo SuperGT, '08) GT-R (Motul Autech SuperGT, '08) GT-R (Calsonic Impul SuperGT, '08) GT-R (Yellow Hat YMS Tomica SuperGT, '08) Skyline GT-R V-Spec II (R32-gen, '94) Skyline GT-R V-Spec (R33-gen, '97) Skyline GT-R V-Spec Nur (R34-gen, '02) Skyline 370GT Type SP Coupe (V36-gen, '07) Skyline 350GT Type SP Sedan (V36-gen, '06) Skyline Coupe Concept ('07) Peugeot 207GTI ('07) 307CC Premium AVN ('04) 908 HDi FAP (Le Mans, '10) RE Amemiya RX-7 (Aspara Drink JGTC, '06) Renault Clio Renault Sport V6 24V ('00) Subaru Impreza WRX STi Spec-C Type-RA (GD-III gen, '05) Impreza WRX STi BBS Wheel Option (GE gen, '08) Impreza WRC98 (Subaru WRC, '98) Impreza WRC2008 (Subaru WRC, '08) Suzuki Cappuccino ('95) Cervo SR ('07) Swift Sport ('07) SX4 WRC (Shell Helix WRC, '08) Tesla Roadster Sport ('08) Toyota Camry (#11 Denny Hamlin NASCAR, '09) Camry (#18 Kyle Busch NASCAR, '10) Camry (#20 Joey Lagano NASCAR, '10) Camry (#55 Michael Waltrip NASCAR, '09) Camry (#83 Brian Vickers NASCAR, '10) Celica GT-Four (TTE WRC, '95) FT-86 Concept ('09) FT-86 G Sports Concept ('10) Prius (3rd-gen, '10) Sprinter Trueno GT-Apex (AE86-gen, '83) Supra (Tom's Castrol JGTC, '97) Supra (Yellow Hat YMS SuperGT, '05) TVR Tamora ('02) Tuscan Speed Six ('00) Volkswagen Golf IV GTi ('01) Golv V GTI ('05)
Daffy 10 582 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 w karierze równie dobrze może być 1000aut Major - to tylko nasze marzenia by w karierze były tylko premium
mrynk 110 Opublikowano 18 czerwca 2010 Opublikowano 18 czerwca 2010 (edytowane) He he, ta lista Premiumów to też , tradycyjnie, nadużycie. Bo jak zwykle po kilka tych samych modeli np. nissana, czy chevroleta. Więc jest nie 200 aut, tylko bliżej 170 + kilka "wariacji na temat" z innymi naklejkami na karoserii. Jak to ma tak wyglądać to grę kupię, ale za połowe ceny, a nie jak dotąd na premierę. Kiedyś nawet zamówiłem i kupiłem w Sony Poland przedpremierowo kierownicę GTForce do GT3. A teraz taka bieda.... P.S. Ale z pozytywnych stron: jest przynajmniej fajny temat do narzekań i jest co w pracy robić Edytowane 18 czerwca 2010 przez mrynk
Rekomendowane odpowiedzi