Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W żadnej innej grze ma takiego uczucia jakby się prowadziło prawdziwe auto jak właśnie w GT5P.

 

W tym właśnie poległem i po prostu ryknąłem płaczem i śmiechem jednocześnie. Chociaż faktycznie resoraki to też w pewnym sensie samochodu.

Ani Forza, ani tym bardziej GT5p z trybem PRO nie oferują takiego uczucia, nawet zbliżonego (nawet na kierownicy ze skrzynią H).

 

 

O no to żeś się wysilił i napisał... :laugh:

 

Wiadomo, że żadna gra którą masz w domu nie da Ci choćby w połowie oddania pędu jazdy prawdziwym autem... kto jeździ swoim ten wie, ale z gier tych w jakie grałem to właśnie GT5P oddaje to najlepiej - cały czas rozmawiamy na płaszczyźnie obecnych na runku GIER (to tak w razie czego jakbyś miał problem z przeczytaniem ze zrozumieniem). :wink:

Opublikowano (edytowane)

W żadnej innej grze ma takiego uczucia jakby się prowadziło prawdziwe auto jak właśnie w GT5P.

 

W tym właśnie poległem i po prostu ryknąłem płaczem i śmiechem jednocześnie. Chociaż faktycznie resoraki to też w pewnym sensie samochodu.

Ani Forza, ani tym bardziej GT5p z trybem PRO nie oferują takiego uczucia, nawet zbliżonego (nawet na kierownicy ze skrzynią H).

 

 

O no to żeś się wysilił i napisał... :laugh:

 

Wiadomo, że żadna gra którą masz w domu nie da Ci choćby w połowie oddania pędu jazdy prawdziwym autem... kto jeździ swoim ten wie, ale z gier tych w jakie grałem to właśnie GT5P oddaje to najlepiej - cały czas rozmawiamy na płaszczyźnie obecnych na runku GIER (to tak w razie czego jakbyś miał problem z przeczytaniem ze zrozumieniem). :wink:

 

Tu też się nie zgodzę - w GT brakuje zależności między bezwładnością samochodu i jego wagą. Stąd lekko kartonowe odczucia jazdy.

No, ale to też pewnie kwestia gustu, wiadomo, jeden lubi córkę, drugi teściową.

Edytowane przez barth
Opublikowano (edytowane)

Tu też się nie zgodzę - w GT brakuje zależności między bezwładnością samochodu i jego wagą. Stąd lekko kartonowe odczucia jazdy.

No, ale to też pewnie kwestia gustu, wiadomo, jeden lubi córkę, drugi teściową.

 

A grałeś w GT: Academy na kierownicy ?

Jak to też są dla Ciebie kartonowe odczucia z jazdy, to już absolutnie żaden sim nie sprosta Twoim oczekiwaniom.

 

No chyba, że masz na myśli kolizje itp, bo sam model fizyczny prowadzenia samochodu nie ma sobie po prostu równych na konsolach.

 

Edit:

@Emet - jeśli ten dźwięk jest podłożony, to szkoda, bo brzmi pięknie :confused:

Edytowane przez Michał102
Opublikowano

Dźwięk też jest mistrzowski :wub:

[...]

Niestety ale na 99% to jeden z tych filmików, które zrobił jakiś kolo z GTP chyba. Koleś bawił się w podkładanie głosów z prawdziwych nagrań. Wiem, że jest też taki filmik z wyścigową Hondą NSX.

Opublikowano

W żadnej innej grze ma takiego uczucia jakby się prowadziło prawdziwe auto jak właśnie w GT5P.

 

W tym właśnie poległem i po prostu ryknąłem płaczem i śmiechem jednocześnie. Chociaż faktycznie resoraki to też w pewnym sensie samochodu.

Ani Forza, ani tym bardziej GT5p z trybem PRO nie oferują takiego uczucia, nawet zbliżonego (nawet na kierownicy ze skrzynią H).

 

 

O no to żeś się wysilił i napisał... :laugh:

 

Wiadomo, że żadna gra którą masz w domu nie da Ci choćby w połowie oddania pędu jazdy prawdziwym autem... kto jeździ swoim ten wie, ale z gier tych w jakie grałem to właśnie GT5P oddaje to najlepiej - cały czas rozmawiamy na płaszczyźnie obecnych na runku GIER (to tak w razie czego jakbyś miał problem z przeczytaniem ze zrozumieniem). :wink:

 

Tu też się nie zgodzę - w GT brakuje zależności między bezwładnością samochodu i jego wagą. Stąd lekko kartonowe odczucia jazdy.

 

Jeśli chodzi Ci o to, że wydają się być za lekkie to wszystko chyba zależy od wózka, choć zawsze wydawało mi się, że oddanie masy samochodu było dosyć dobre. Oczywiście wypowiadam się tylko do paru słabszych aut bo pojęcia nie mam co się dzieje i jak w rzeczywistości zachowuje się masa powiedzmy takiego F599 :smile:

 

Jeśli wg. Ciebie Forza miała mniej kartonowe odczucia z jazdy to luz. Twoje zdanie, Twój gust.

Opublikowano (edytowane)
Dźwięk też jest mistrzowski
- przeczytaj opis filmiku...

 

Co do fizyki to już w GT:A było czuć ogromną różnicę w porównaniu do GT5:P - a nie był to chyba jeszcze finalny build. O ten aspekt chyba jestem spokojny :D

Edytowane przez Gerath
Opublikowano

W żadnej innej grze ma takiego uczucia jakby się prowadziło prawdziwe auto jak właśnie w GT5P.

 

W tym właśnie poległem i po prostu ryknąłem płaczem i śmiechem jednocześnie. Chociaż faktycznie resoraki to też w pewnym sensie samochodu.

Ani Forza, ani tym bardziej GT5p z trybem PRO nie oferują takiego uczucia, nawet zbliżonego (nawet na kierownicy ze skrzynią H).

 

 

O no to żeś się wysilił i napisał... :laugh:

 

Wiadomo, że żadna gra którą masz w domu nie da Ci choćby w połowie oddania pędu jazdy prawdziwym autem... kto jeździ swoim ten wie, ale z gier tych w jakie grałem to właśnie GT5P oddaje to najlepiej - cały czas rozmawiamy na płaszczyźnie obecnych na runku GIER (to tak w razie czego jakbyś miał problem z przeczytaniem ze zrozumieniem). :wink:

 

Tu też się nie zgodzę - w GT brakuje zależności między bezwładnością samochodu i jego wagą. Stąd lekko kartonowe odczucia jazdy.

 

Jeśli chodzi Ci o to, że wydają się być za lekkie to wszystko chyba zależy od wózka, choć zawsze wydawało mi się, że oddanie masy samochodu było dosyć dobre. Oczywiście wypowiadam się tylko do paru słabszych aut bo pojęcia nie mam co się dzieje i jak w rzeczywistości zachowuje się masa powiedzmy takiego F599 :smile:

 

Jeśli wg. Ciebie Forza miała mniej kartonowe odczucia z jazdy to luz. Twoje zdanie, Twój gust.

 

 

W moich osobistych odczuciach tak jest. Trochę szalałem prawdziwymi samochodami po drogach, przeżyłem też jeden niezły wypadek (samochód obracający się wokół własnej osi po drodze), więc mniej więcej wiem jak samochód o pewnej wadze powinien zachowywać się na drodze. Po prostu IMHO w GT samochody zachowują się jakby nie działała na nie do końca siła odśrodkowa i jakby były ciut za lekkie (zobaczymy jak to będzie teraz gdy nie będą 'przyklejone' do podłoża, bo po zobaczeniu trailerów boję się, że będą latać jak Mercedesy na Le Mans).

Opublikowano

 

W moich osobistych odczuciach tak jest. Trochę szalałem prawdziwymi samochodami po drogach, przeżyłem też jeden niezły wypadek (samochód obracający się wokół własnej osi po drodze), więc mniej więcej wiem jak samochód o pewnej wadze powinien zachowywać się na drodze. Po prostu IMHO w GT samochody zachowują się jakby nie działała na nie do końca siła odśrodkowa i jakby były ciut za lekkie (zobaczymy jak to będzie teraz gdy nie będą 'przyklejone' do podłoża, bo po zobaczeniu trailerów boję się, że będą latać jak Mercedesy na Le Mans).

 

No ja też jestem strasznie ciekaw jak będzie się prezentować nowa fizyka pozwalająca tym razem na nieco groźniej wyglądające kraksy niż "zderzenia mydelniczek" jak to było do tej pory :smile:

 

Jednak co do masy to będę się upierał, że jest oddana całkiem OK. Oczywiście już teraz można założyć, ze będą odstępstwa od reguły (wiadomo 1000aut... :dry: ), ale generalnie co jak co, w serii GT akurat masę auta było czuć w każdej części :)

 

Trochę też się obawiam, że w związku ze zmianą fizyki występować zaczną jakieś bugi, które będą psuć rozgrywkę... No, ale z ocenianiem tego musimy się wstrzymać do 2 listopada.

Opublikowano (edytowane)

No to mam dla Ciebie dobrą wiadomość - jakiś czas temu człowiek wymyślił taki śmieszny wynalazek, internet to się nazywa - możesz tym wysyłać łatki i usprawnienia do gier, które są już na rynku. Możesz też odblokowywać rzeczy, które są już na płycie ;)

 

2gi listopada - myślę, że jednak wątpię. Przewiduję przynajmniej jeszcze jedną obsuwę.

 

btw. czy po GT:A nie pojawiło się przypadkiem to demo z Nissanem 370 Z, które miało masakrycznie z.j.e.b.a.n.ą fizykę?

Edytowane przez barth
Opublikowano

btw. czy po GT:A nie pojawiło się przypadkiem to demo z Nissanem 370 Z, które miało masakrycznie z.j.e.b.a.n.ą fizykę?

 

GT: A to właśnie to "demo" z Nissanem 370Z

Wyjaśnij o co Ci chodzi z tą fizyką, bo właśnie spadłem z fotela czytając, że jest tam ona z.j.e.b.a.n.a :blink:

Opublikowano (edytowane)

Jakim cudem rozdzieliło mi się to na dwa dema to nie wiem (przynajmniej oba wydawały mi się darmowe ;) ).

No moim zdaniem (i chyba tylko moim, więc nie ma co się pultać) jeździło się tam jak po mydle :D

Edytowane przez barth
Opublikowano

No to mam dla Ciebie dobrą wiadomość - jakiś czas temu człowiek wymyślił taki śmieszny wynalazek, internet to się nazywa - możesz tym wysyłać łatki i usprawnienia do gier, które są już na rynku. Możesz też odblokowywać rzeczy, które są już na płycie ;)

 

2gi listopada - myślę, że jednak wątpię. Przewiduję przynajmniej jeszcze jedną obsuwę.

 

btw. czy po GT:A nie pojawiło się przypadkiem to demo z Nissanem 370 Z, które miało masakrycznie z.j.e.b.a.n.ą fizykę?

Bankowo nie widziałeś Prologa na oczy o demku Academy nie wspomnę :) powtarzasz czyjeś opinie nie poznawszy tematu:)

Ot troll puszcza bąka w salonie:) Koleś co ty wypisujesz?! Fizyka w Trialu GT Academy to za(pipi)isty progress...bez dyskusji! :) Przestań mącić bo nic nie wnosisz do dyskusji. Pozdr.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

@Baapa - A skąd wiesz co widziałem i w co grałem? Siedzisz u mnie pod dywanem i mnie obserwujesz?

Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale z samej definicji dyskusja polega na przedstawianiu sobie swoich, czasami przeciwstawnych opinii na dany temat i konfrontowaniu ich z opiniami innych osób.

Chyba, że poprzez 'dyskusję' rozumiesz 'bicie gruchy do bezbłędnej wspaniałości jaką jest GT5'.

Przynajmniej nie trolluję jak niegdyś miłośnicy GT w tematach o Forzie.

 

@Michał102 - widać mamy inne pojęcie na temat tego jak powinien zachowywać się samochód ;). Poczekamy na pełną wersję gry (nie napiszę, że do 02Nov, bo jestem na 99% pewien, ze data się zmieni, chociażby przez te efekty pogodowe) i zobaczymy co i jak. Jakoś moje nadzieje umarły po tym E3.

Edytowane przez barth
Opublikowano

Po Twoich wpisach mistrzu wnioskuję:) 100% GT nie widziałeś na oczy....posługujesz się frazesami funkcjonującymi w sieci od 2 lat:) Daj spokój :)

Opublikowano

Kor.wa, naprawdę muszę zajrzeć pod ten dywan, bo mi się jacyś szpiedzy tam zalęgli.

Baapa przypuśćmy, że masz rację, że zjadłeś wszystkie rozumy i jesteś omnipotentny, że potrafisz rozszyfrować człowieka po 3 jego słowach - co z tego, mam prawo do skonfrontowania swoich opinii, uwag i obaw z innymi użytkownikami tego forum, tym bardziej, że robię to w grzeczny sposób, nie wpadam do tematu i nie zarzucam postów w stylu "Forza 3 ma 500 w pełni wymodelowanych wózków, a GT5 tylko 200". Więc bądź tak miły i się od.(pipi)

Opublikowano (edytowane)

W ramach relaksu proponuję odpalić grę Richard Burns Rally i zapiąć do niej jakąś kierownicę z co najmniej 550 st. obrotu :)

Gwarantuję niesamowite poczucie ciężaru samochodu i model jazdy chyba najlepszy ze wszystkich dostępnych gier :D

Co ja bym dał, żeby "odcinki rajdowe" w GT 5 tak wyglądały :)

Edytowane przez Michał102
Opublikowano

 

2gi listopada - myślę, że jednak wątpię. Przewiduję przynajmniej jeszcze jedną obsuwę.

 

 

A ja przewiduje, ze jednak 02.11.2010 - jedna z tureckich firm tlumaczacych zawartosc tekstowa gier juz dostala do tlumaczenia GT5.

 

 

btw. czy po GT:A nie pojawiło się przypadkiem to demo z Nissanem 370 Z, które miało masakrycznie z.j.e.b.a.n.ą fizykę?

 

???

Opublikowano

zje.bana to byla trawa. jak sie wjechalo z predkoscia wieksza niz 10km/h to sie zatrzymywalo dopiero na bandzie ;)

Opublikowano

O dobrze, ze ktos poruszyl temat opon - mam nadzieje, ze w karierze nie bedzie mega super turbo uber soft, ktore z kazdego badziewia uczynia mistrza Nurburgringu :diablo:

RBR to tylko na PC, do tego wiaderko modow z nowymi autami i trasami i jazda :potter:

Opublikowano

Czy tylko ja w tym temacie notorycznie widzę hełm Bartha? Jakby mu zależało na GT5, lol.

 

bo jemu zalezalo na GT5 ;]

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...