nightrunner 8 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 W żadnej innej grze ma takiego uczucia jakby się prowadziło prawdziwe auto jak właśnie w GT5P. W tym właśnie poległem i po prostu ryknąłem płaczem i śmiechem jednocześnie. Chociaż faktycznie resoraki to też w pewnym sensie samochodu. Ani Forza, ani tym bardziej GT5p z trybem PRO nie oferują takiego uczucia, nawet zbliżonego (nawet na kierownicy ze skrzynią H). O no to żeś się wysilił i napisał... Wiadomo, że żadna gra którą masz w domu nie da Ci choćby w połowie oddania pędu jazdy prawdziwym autem... kto jeździ swoim ten wie, ale z gier tych w jakie grałem to właśnie GT5P oddaje to najlepiej - cały czas rozmawiamy na płaszczyźnie obecnych na runku GIER (to tak w razie czego jakbyś miał problem z przeczytaniem ze zrozumieniem). :wink:
barth 70 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 (edytowane) W żadnej innej grze ma takiego uczucia jakby się prowadziło prawdziwe auto jak właśnie w GT5P. W tym właśnie poległem i po prostu ryknąłem płaczem i śmiechem jednocześnie. Chociaż faktycznie resoraki to też w pewnym sensie samochodu. Ani Forza, ani tym bardziej GT5p z trybem PRO nie oferują takiego uczucia, nawet zbliżonego (nawet na kierownicy ze skrzynią H). O no to żeś się wysilił i napisał... Wiadomo, że żadna gra którą masz w domu nie da Ci choćby w połowie oddania pędu jazdy prawdziwym autem... kto jeździ swoim ten wie, ale z gier tych w jakie grałem to właśnie GT5P oddaje to najlepiej - cały czas rozmawiamy na płaszczyźnie obecnych na runku GIER (to tak w razie czego jakbyś miał problem z przeczytaniem ze zrozumieniem). :wink: Tu też się nie zgodzę - w GT brakuje zależności między bezwładnością samochodu i jego wagą. Stąd lekko kartonowe odczucia jazdy. No, ale to też pewnie kwestia gustu, wiadomo, jeden lubi córkę, drugi teściową. Edytowane 21 czerwca 2010 przez barth
Michał102 870 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 (edytowane) Tu też się nie zgodzę - w GT brakuje zależności między bezwładnością samochodu i jego wagą. Stąd lekko kartonowe odczucia jazdy. No, ale to też pewnie kwestia gustu, wiadomo, jeden lubi córkę, drugi teściową. A grałeś w GT: Academy na kierownicy ? Jak to też są dla Ciebie kartonowe odczucia z jazdy, to już absolutnie żaden sim nie sprosta Twoim oczekiwaniom. No chyba, że masz na myśli kolizje itp, bo sam model fizyczny prowadzenia samochodu nie ma sobie po prostu równych na konsolach. Edit: @Emet - jeśli ten dźwięk jest podłożony, to szkoda, bo brzmi pięknie :confused: Edytowane 21 czerwca 2010 przez Michał102
Emet 1 090 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 Dźwięk też jest mistrzowski [...] Niestety ale na 99% to jeden z tych filmików, które zrobił jakiś kolo z GTP chyba. Koleś bawił się w podkładanie głosów z prawdziwych nagrań. Wiem, że jest też taki filmik z wyścigową Hondą NSX.
nightrunner 8 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 W żadnej innej grze ma takiego uczucia jakby się prowadziło prawdziwe auto jak właśnie w GT5P. W tym właśnie poległem i po prostu ryknąłem płaczem i śmiechem jednocześnie. Chociaż faktycznie resoraki to też w pewnym sensie samochodu. Ani Forza, ani tym bardziej GT5p z trybem PRO nie oferują takiego uczucia, nawet zbliżonego (nawet na kierownicy ze skrzynią H). O no to żeś się wysilił i napisał... Wiadomo, że żadna gra którą masz w domu nie da Ci choćby w połowie oddania pędu jazdy prawdziwym autem... kto jeździ swoim ten wie, ale z gier tych w jakie grałem to właśnie GT5P oddaje to najlepiej - cały czas rozmawiamy na płaszczyźnie obecnych na runku GIER (to tak w razie czego jakbyś miał problem z przeczytaniem ze zrozumieniem). :wink: Tu też się nie zgodzę - w GT brakuje zależności między bezwładnością samochodu i jego wagą. Stąd lekko kartonowe odczucia jazdy. Jeśli chodzi Ci o to, że wydają się być za lekkie to wszystko chyba zależy od wózka, choć zawsze wydawało mi się, że oddanie masy samochodu było dosyć dobre. Oczywiście wypowiadam się tylko do paru słabszych aut bo pojęcia nie mam co się dzieje i jak w rzeczywistości zachowuje się masa powiedzmy takiego F599 :smile: Jeśli wg. Ciebie Forza miała mniej kartonowe odczucia z jazdy to luz. Twoje zdanie, Twój gust.
Gerath 2 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 (edytowane) Dźwięk też jest mistrzowski - przeczytaj opis filmiku... Co do fizyki to już w GT:A było czuć ogromną różnicę w porównaniu do GT5:P - a nie był to chyba jeszcze finalny build. O ten aspekt chyba jestem spokojny Edytowane 21 czerwca 2010 przez Gerath
barth 70 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 W żadnej innej grze ma takiego uczucia jakby się prowadziło prawdziwe auto jak właśnie w GT5P. W tym właśnie poległem i po prostu ryknąłem płaczem i śmiechem jednocześnie. Chociaż faktycznie resoraki to też w pewnym sensie samochodu. Ani Forza, ani tym bardziej GT5p z trybem PRO nie oferują takiego uczucia, nawet zbliżonego (nawet na kierownicy ze skrzynią H). O no to żeś się wysilił i napisał... Wiadomo, że żadna gra którą masz w domu nie da Ci choćby w połowie oddania pędu jazdy prawdziwym autem... kto jeździ swoim ten wie, ale z gier tych w jakie grałem to właśnie GT5P oddaje to najlepiej - cały czas rozmawiamy na płaszczyźnie obecnych na runku GIER (to tak w razie czego jakbyś miał problem z przeczytaniem ze zrozumieniem). :wink: Tu też się nie zgodzę - w GT brakuje zależności między bezwładnością samochodu i jego wagą. Stąd lekko kartonowe odczucia jazdy. Jeśli chodzi Ci o to, że wydają się być za lekkie to wszystko chyba zależy od wózka, choć zawsze wydawało mi się, że oddanie masy samochodu było dosyć dobre. Oczywiście wypowiadam się tylko do paru słabszych aut bo pojęcia nie mam co się dzieje i jak w rzeczywistości zachowuje się masa powiedzmy takiego F599 :smile: Jeśli wg. Ciebie Forza miała mniej kartonowe odczucia z jazdy to luz. Twoje zdanie, Twój gust. W moich osobistych odczuciach tak jest. Trochę szalałem prawdziwymi samochodami po drogach, przeżyłem też jeden niezły wypadek (samochód obracający się wokół własnej osi po drodze), więc mniej więcej wiem jak samochód o pewnej wadze powinien zachowywać się na drodze. Po prostu IMHO w GT samochody zachowują się jakby nie działała na nie do końca siła odśrodkowa i jakby były ciut za lekkie (zobaczymy jak to będzie teraz gdy nie będą 'przyklejone' do podłoża, bo po zobaczeniu trailerów boję się, że będą latać jak Mercedesy na Le Mans).
Michał102 870 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 Dźwięk też jest mistrzowski - przeczytaj opis filmiku... Rzeczywiście, na szybko to oglądałem i nie zwróciłem uwagi na opis
nightrunner 8 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 W moich osobistych odczuciach tak jest. Trochę szalałem prawdziwymi samochodami po drogach, przeżyłem też jeden niezły wypadek (samochód obracający się wokół własnej osi po drodze), więc mniej więcej wiem jak samochód o pewnej wadze powinien zachowywać się na drodze. Po prostu IMHO w GT samochody zachowują się jakby nie działała na nie do końca siła odśrodkowa i jakby były ciut za lekkie (zobaczymy jak to będzie teraz gdy nie będą 'przyklejone' do podłoża, bo po zobaczeniu trailerów boję się, że będą latać jak Mercedesy na Le Mans). No ja też jestem strasznie ciekaw jak będzie się prezentować nowa fizyka pozwalająca tym razem na nieco groźniej wyglądające kraksy niż "zderzenia mydelniczek" jak to było do tej pory :smile: Jednak co do masy to będę się upierał, że jest oddana całkiem OK. Oczywiście już teraz można założyć, ze będą odstępstwa od reguły (wiadomo 1000aut... ), ale generalnie co jak co, w serii GT akurat masę auta było czuć w każdej części Trochę też się obawiam, że w związku ze zmianą fizyki występować zaczną jakieś bugi, które będą psuć rozgrywkę... No, ale z ocenianiem tego musimy się wstrzymać do 2 listopada.
barth 70 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 (edytowane) No to mam dla Ciebie dobrą wiadomość - jakiś czas temu człowiek wymyślił taki śmieszny wynalazek, internet to się nazywa - możesz tym wysyłać łatki i usprawnienia do gier, które są już na rynku. Możesz też odblokowywać rzeczy, które są już na płycie 2gi listopada - myślę, że jednak wątpię. Przewiduję przynajmniej jeszcze jedną obsuwę. btw. czy po GT:A nie pojawiło się przypadkiem to demo z Nissanem 370 Z, które miało masakrycznie z.j.e.b.a.n.ą fizykę? Edytowane 21 czerwca 2010 przez barth
Michał102 870 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 btw. czy po GT:A nie pojawiło się przypadkiem to demo z Nissanem 370 Z, które miało masakrycznie z.j.e.b.a.n.ą fizykę? GT: A to właśnie to "demo" z Nissanem 370Z Wyjaśnij o co Ci chodzi z tą fizyką, bo właśnie spadłem z fotela czytając, że jest tam ona z.j.e.b.a.n.a
barth 70 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 (edytowane) Jakim cudem rozdzieliło mi się to na dwa dema to nie wiem (przynajmniej oba wydawały mi się darmowe ). No moim zdaniem (i chyba tylko moim, więc nie ma co się pultać) jeździło się tam jak po mydle Edytowane 21 czerwca 2010 przez barth
Baapa 2 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 No to mam dla Ciebie dobrą wiadomość - jakiś czas temu człowiek wymyślił taki śmieszny wynalazek, internet to się nazywa - możesz tym wysyłać łatki i usprawnienia do gier, które są już na rynku. Możesz też odblokowywać rzeczy, które są już na płycie 2gi listopada - myślę, że jednak wątpię. Przewiduję przynajmniej jeszcze jedną obsuwę. btw. czy po GT:A nie pojawiło się przypadkiem to demo z Nissanem 370 Z, które miało masakrycznie z.j.e.b.a.n.ą fizykę? Bankowo nie widziałeś Prologa na oczy o demku Academy nie wspomnę powtarzasz czyjeś opinie nie poznawszy tematu:) Ot troll puszcza bąka w salonie:) Koleś co ty wypisujesz?! Fizyka w Trialu GT Academy to za(pipi)isty progress...bez dyskusji! Przestań mącić bo nic nie wnosisz do dyskusji. Pozdr. 1
Michał102 870 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 (edytowane) No moim zdaniem (i chyba tylko moim, więc nie ma co się pultać) jeździło się tam jak po mydle No bo czuć tam znaczną poprawę "ciężkości" auta Fizyka z GT: A, to moim zdaniem wzór na konsolach. Edytowane 21 czerwca 2010 przez Michał102
barth 70 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 (edytowane) @Baapa - A skąd wiesz co widziałem i w co grałem? Siedzisz u mnie pod dywanem i mnie obserwujesz? Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale z samej definicji dyskusja polega na przedstawianiu sobie swoich, czasami przeciwstawnych opinii na dany temat i konfrontowaniu ich z opiniami innych osób. Chyba, że poprzez 'dyskusję' rozumiesz 'bicie gruchy do bezbłędnej wspaniałości jaką jest GT5'. Przynajmniej nie trolluję jak niegdyś miłośnicy GT w tematach o Forzie. @Michał102 - widać mamy inne pojęcie na temat tego jak powinien zachowywać się samochód . Poczekamy na pełną wersję gry (nie napiszę, że do 02Nov, bo jestem na 99% pewien, ze data się zmieni, chociażby przez te efekty pogodowe) i zobaczymy co i jak. Jakoś moje nadzieje umarły po tym E3. Edytowane 21 czerwca 2010 przez barth
Baapa 2 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 Po Twoich wpisach mistrzu wnioskuję 100% GT nie widziałeś na oczy....posługujesz się frazesami funkcjonującymi w sieci od 2 lat:) Daj spokój
barth 70 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 Kor.wa, naprawdę muszę zajrzeć pod ten dywan, bo mi się jacyś szpiedzy tam zalęgli. Baapa przypuśćmy, że masz rację, że zjadłeś wszystkie rozumy i jesteś omnipotentny, że potrafisz rozszyfrować człowieka po 3 jego słowach - co z tego, mam prawo do skonfrontowania swoich opinii, uwag i obaw z innymi użytkownikami tego forum, tym bardziej, że robię to w grzeczny sposób, nie wpadam do tematu i nie zarzucam postów w stylu "Forza 3 ma 500 w pełni wymodelowanych wózków, a GT5 tylko 200". Więc bądź tak miły i się od.(pipi)
Michał102 870 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 (edytowane) W ramach relaksu proponuję odpalić grę Richard Burns Rally i zapiąć do niej jakąś kierownicę z co najmniej 550 st. obrotu Gwarantuję niesamowite poczucie ciężaru samochodu i model jazdy chyba najlepszy ze wszystkich dostępnych gier Co ja bym dał, żeby "odcinki rajdowe" w GT 5 tak wyglądały Edytowane 21 czerwca 2010 przez Michał102
villain 5 Opublikowano 22 czerwca 2010 Opublikowano 22 czerwca 2010 2gi listopada - myślę, że jednak wątpię. Przewiduję przynajmniej jeszcze jedną obsuwę. A ja przewiduje, ze jednak 02.11.2010 - jedna z tureckich firm tlumaczacych zawartosc tekstowa gier juz dostala do tlumaczenia GT5. btw. czy po GT:A nie pojawiło się przypadkiem to demo z Nissanem 370 Z, które miało masakrycznie z.j.e.b.a.n.ą fizykę? ???
Gość szpic Opublikowano 22 czerwca 2010 Opublikowano 22 czerwca 2010 zje.bana to byla trawa. jak sie wjechalo z predkoscia wieksza niz 10km/h to sie zatrzymywalo dopiero na bandzie
PolChicken 6 Opublikowano 22 czerwca 2010 Opublikowano 22 czerwca 2010 barth pewnie jeździł nie jedną sportową furą. Zapewne wie jak duże znaczenie dla prowadzenia mają różne rodzaje opon.
Bartg 5 476 Opublikowano 22 czerwca 2010 Opublikowano 22 czerwca 2010 O dobrze, ze ktos poruszyl temat opon - mam nadzieje, ze w karierze nie bedzie mega super turbo uber soft, ktore z kazdego badziewia uczynia mistrza Nurburgringu RBR to tylko na PC, do tego wiaderko modow z nowymi autami i trasami i jazda :potter:
Texz 670 Opublikowano 22 czerwca 2010 Opublikowano 22 czerwca 2010 Czy tylko ja w tym temacie notorycznie widzę hełm Bartha? Jakby mu zależało na GT5, lol.
Lucek 4 417 Opublikowano 22 czerwca 2010 Opublikowano 22 czerwca 2010 Czy tylko ja w tym temacie notorycznie widzę hełm Bartha? Jakby mu zależało na GT5, lol. bo jemu zalezalo na GT5 ;]
Rekomendowane odpowiedzi